Kirjoittaja Aihe: Puuterit  (Luettu 142726 kertaa)

Poissa funky_chicken

• Tukkaguru
Vs: Puuterit
« Vastaus #255 : 09.10.06 - klo:15:36 »
Itse olen siirtynyt lähes kokonaan MF Facefinity-meikkipuuteriin, vaikka ennen läträsin ainoastaan meikkivoiteilla. Joskus kun tarvitsee peittävämmän pohjan niin laitan koko setin, meikkivoide & irtopuuteri.

Aiemmin käytössä oli Clarins, sävyä en muista, mutta tosi paljon tykkäsin! Sitten sen loputtua pihiydessäni menin ostamaan Rimmelin irtopuuterin, 001 Translucent. Ihan ok markettituotteeksi. Äidiltä sain aikoinaan Cliniquen Transparency 3:n, mutta se tuntui niin tummalta, että jäi laatikonpohjalle. Tänä kesänä kaivoin sen esiin, kun olen muutenkin koittanut "tummentaa" meikkejäni (olen huomannut, että ihan turhaan olen ostellut tosi vaaleita sävyjä, kun en olekaan niin vaaleaihoinen kuin olen luullut... useasti vaan jos on ostanut jotain tummempaa, niin se on ollut ihan liian tummaa). Tuo Clinique toimii sudilla kevyesti lisättynä, kun meikkivoiteeni on aika mattapintaista, mutta jos vipalla laitan niin on kyllä liian tummaa. Kesämeikin kiinnittämiseen oli ihan ok. Ajattelin seuraavaksi sijoittaa Cliniquen vaaleampaan sävyyn, sitten kun sille tulee tarvetta :)

MF:ssakin pitäydyin nyt kesäsävyssäni 02 Ivory, jotenkin kasvot hehkuu kivasti verrattuna sävyyn 01 Porcelain, vaikka ei sekään mitenkään liian vaalea ole.

Meikin korjailuun kassin pohjalla Lumenen tai Anytimen kivipuuterit, tulee tosi vähän käytettyä. Yleensä kiillon poistan wcpaperilla/nenäliinalla tai TBS-puuteripaperilla. Tai sitten sitä meikkipuuteria tosi kevyellä kädellä.

Poissa Rory

• Tukkaguru
  • Jones in the fast lane
« Vastaus #256 : 17.10.06 - klo:15:36 »
Innostuin nyt noista irtopuutereista ja pienen tutkivan nettailun jälkeen tilasin strawberrysta Elizabeth Ardenin irtopuuterin. Toivottavasti on hyvä, mennee nyt ihan kokeiluksi. Hinnaksi tuli alen jälkeen 17,28e. Oli suunnilleen saman hintaista kuin Cliniquen irtopuuterit (joita myös kiinnostaisi kokeilla).

edit. No nyt tänään sain tuon Ardenin irtopuuterin. Siinä on 28g tuotetta, mikä on kivan paljon verrattuna esim. Rimmelin 13g:aan. Hieman sitä kokeilin ja ensivaikutelma on hyvä. Ei tee kalkkista oloa. Pitää kokeilla huomenna kunnolla meikatessa.
« Viimeksi muokattu: 26.10.06 - klo:19:15 kirjoittanut Rory »

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #257 : 28.10.06 - klo:14:08 »
RockQueen tilasin Strawberrynetistä Rocket Cityn irtopuuterin (8e/12g?) ja sinähän olet kysellyt missä olisi mukanakannettava purkki, niin tässä olisi. Siinä on ihan minikokoinen vippa joka jää kannen ja purkin reikien väliin tiukasti, niin että tukkii reiät. Puuteri on ihan tavallinen, mutta purkki ihan loistava.
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

Poissa Ippa

• HAIRahtanut
  • It's a Festivus miracle.
« Vastaus #258 : 30.10.06 - klo:22:33 »
Viimeisimpiä kosmishankintojani on MUS:n irtopuuteri sävyssä Milk. Täytyy kyllä sanoa, että  aivan ihana tuote ja peittoaa tähän asti käytössä olleen TBS:n irtsarin ihan selkeästi. Todella hienojakoinen koostumus, kaunis vaalea sävy ja pitää kiillon kurissa käytännössä koko päivän. Iho jää jotenkin viehättävän hohtavaksi, mutta ei glittermäisellä tavalla. Taisi päästä kestosuosikiksi saman tien. Oon muutenkin ollut MUS:n tuotteisiin keskimäärin kovin tyytyväinen, tasalaatuinen merkki. :)

Poissa -j-

• Tukkaguru
« Vastaus #259 : 31.10.06 - klo:12:30 »
Mnä olen tehnyt Lumenen irtopuuterin kanssa niin, etten ole ollenkaan poistanut teippiä reikien päältä. Kun otan puuteria, otan koko välikannen irti, se lähtee ihan helposti ja eipähän pöllyä puuteri joka paikassa!
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...

Poissa Jadele

• Hiushörhö
« Vastaus #260 : 02.11.06 - klo:18:34 »
Osaisikos kukaan tietää löytyykö rimmeliltä 001-004 väliltä sävyä kun 001 on hiukan liian vaalea mulle ja jotenkin kaupassa näytti 004 taas sitten liian tummalta? Siellä ei ollut tuosta väliltä sävyä  ja jäin miettimään onko olemmassakaan.
Miten muuten rimmelin irtopuuterissa nuo sävyt menee? Onko samat kuin kivipuuterissakin?

Poissa Rory

• Tukkaguru
  • Jones in the fast lane
« Vastaus #261 : 03.11.06 - klo:13:17 »
^Rimmelin irtopuuterissa ei taida olla kuin se yksi sävy, translucent. En ainakaan huomannut muita sävyjä ostaessani tuon.

Poissa -j-

• Tukkaguru
« Vastaus #262 : 03.11.06 - klo:14:18 »
Ostin Keskiseltä Rimmelin irtopuuterin kun oli niin edullinen (4,40e) verrattuna esim. Lumeneen.

MIKSI tuolla Keskisellä on noin halpaa??!
Minimanissa Rimmelin irtopuuteri oli 8e  >:(

Tietääkö kukaan irtopuuteria, jota saisi alle 8e:lla? Siis muualtakin kuin Keskiseltä...
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #263 : 03.11.06 - klo:15:17 »
Tietääkö kukaan irtopuuteria, jota saisi alle 8e:lla? Siis muualtakin kuin Keskiseltä...
YR:n se Luminelle oli muistaakseni jotain viitisen euroa? Siis sillä "koko-vuoden-kaikki-puoleen-hintaan"-hinnalla. Eilen viel oikein ihmettelin että onpas halpaa. Laadusta en osaa sanoa yhtään mitään, koskaan ole koklannut.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Sheppa

• Tukkaguru
« Vastaus #264 : 04.11.06 - klo:22:14 »
Oon käyttänyt yläasteikäisenä Anytimea, mutta siirryin Lumeneen pari vuotta sitten. Kohta loppuu Lumenen Skin Couture -kivipuuteri, tilalla on jo IsaDoran Velvet Touchia. Irtopuuterina on Dioria. En ole huomannut juurikaan eroja minkään noiden puutereiden välillä...
Toisaalta hyvä, voinkin ostaa vaikka IsaDoraa jatkossakin koska mulla on hieno luksusrasia johon voin siirtää sen ;D

[img=http://img236.imageshack.us/img236/3633/puuterirasia001bjo3.th.jpg]

Ostin viime kesänä työpaikalta, maksoin 17e. Kuulemma 20-luvulta, kukkakuva kai käsinmaalattu jos oikein muistan. Tällä rasialla kelpaa edustaa, sitä työnantajakin sanoi mulle ;)
« Viimeksi muokattu: 20.11.06 - klo:22:28 kirjoittanut Sheppa »
1b F ii.
Lemppareita Joicon k-pak -sarja, Tigi O&H ha, Brunette Goddess sh ja ha, L'Anza Hair Repair-sarja, Dry Hair Moisture treatment ja Healing Moisture Kukui Nut ha. Tukan pituus vajaa bsl. Väritys n. 10/11-tasoinen tuhkanvaalea.

Sushi

• Vieras
« Vastaus #265 : 14.11.06 - klo:22:16 »
Paljon se Cliniquen irtopuuteri maksaa? Sori jos joku on jo tota kysynyt, mutta en jaksanut ihan kaikkia kirjotteluja lukea  ;).

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #266 : 14.11.06 - klo:23:17 »
^N. 30€, mutta garammojakin on 30.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Rory

• Tukkaguru
  • Jones in the fast lane
« Vastaus #267 : 15.11.06 - klo:13:59 »
Mansikkanetissä maksaa 18,50e ja siellä grammoiksi ilmoitetaan 35g.

Poissa MinnieMouse

• Tukkaguru
« Vastaus #268 : 30.11.06 - klo:13:53 »
Eilen tuli Sokoksen joulukuun kuvasto ja siinä näytti olevan YSL:n Semi Loose-puuteri alennettuun hintaan. Löytyykö kokemuksia tästä puuterista? Muuttaako meikin sävyä päivän mittaan? Minkäsävyinen vaalein puuteri on?

maikku

• Vieras
« Vastaus #269 : 30.11.06 - klo:13:59 »
Sain juuri tämän puuterin käsiini ja olen kyllä tosi tyytyväinen (Kiitos erään foorumilaisen :) ).  Ihanan hyvin levittyy ja pysyykin kivasti. Ainoa miinus parfyymimäisestä tuoksusta ja levityssudista. Olen tottunut vipalla levittämään, joten tuossa on opettelua. Tosin mikään ei kai estä tätäkään levittämästä vipalla.

Ainakaan minulla tuo ivory-sävy ei muuttunut iholla miksikään, tosin eivät kyllä muutkaan puuterit.

Jotkut ovat täällä kehuneetkin tätä puuteria, en vain muista oliko juuri tässä ketjussa vai muualla.

Muoks: Tuli muuten mieleen tuota pakkausta katsellessa, että YSL:n logo on todella vanhanaikaisen näköinen. Tulee mieleen hamppuinen kasari, Dallas ja Dynastia.. ;D
« Viimeksi muokattu: 30.11.06 - klo:14:16 kirjoittanut laikku »