Kirjoittaja Aihe: Puuterit  (Luettu 144817 kertaa)

Lafanque

• Vieras
Vs: Puuterit
« Vastaus #270 : 30.11.06 - klo:14:14 »
Eilen tuli Sokoksen joulukuun kuvasto ja siinä näytti olevan YSL:n Semi Loose-puuteri alennettuun hintaan. Löytyykö kokemuksia tästä puuterista? Muuttaako meikin sävyä päivän mittaan? Minkäsävyinen vaalein puuteri on?

Tääkin tuote on jonkun aikaa sitten uusiutunut ainakin ulkonäöllisesti, toivottavasti sisältö on pysynyt yhtä laadukkaana. Mulla tuo siis on sävyssä 2, joka ilmeisesti oli ainakin ostaessani vaalein sävy tai muuten mielestäni paras, en muista enää millasia muita sävyjä oli tarjolla. Nostaisin tuon kyllä irtopuutereiden parhaimmistoon, tuohan on sellanen jauhettava puuteri, mutta todella helppo ja kätevä käyttää, koska puuterimassa on tuon jauhavan kannen alla ja samalla kun kantta kiertää annostelee se just sopivan määrän puuteria. Kaikinpuolin tosi miellyttävä tuote. En oo irtopuutereita käyttänyt ehkä kahteen vuoteen ollenkaan itelleni, mutta jos tuota käyttäisin niin ehottomasti sitten isolla huiskulla vain pari sipausta. Taitaa olla sen uudistuneen version purkki paljon tätä mun nykyistä hotimpi ;) Huipputuote.

Poissa funky_chicken

• Tukkaguru
« Vastaus #271 : 03.12.06 - klo:23:34 »
^ Mä ostin tuon YSL:n myös. Sävy 2. Kaikista vaalein sävy näytti todella vaalealta, joten myyjä blokkasi sen heti pois vaihtoehdoistani. Ihanan kevyttä ja ylellistä puuteria kyllä :) Poikaystävä pyöritteli silmiään, kun kirkasin sille, että älä tee sormenjälkiä siihen rasiaan! :D

Poissa Sheppa

• Tukkaguru
« Vastaus #272 : 03.12.06 - klo:23:57 »
^ Mä ostin tuon YSL:n myös. Poikaystävä pyöritteli silmiään, kun kirkasin sille, että älä tee sormenjälkiä siihen rasiaan! :D

Hihi, söpöä :D joskus on niin kiva olla vähän turhamainen ;) OT, mäkin tulen hulluksi kun poikaystävä kiusoittelee mua pörröttämällä mun tukkaa, pakoilen ja huudan vain että ei saa, menee takkuun! :P

Täytyy ehkä munkin ostaa tuota YSL Semi-Loosea kun nyt on se MinnieMousen mainitsema tarjouskin. Olen jo aiemmin kuolannut kaunista rasiaa, jospa nyt raaskisi ostaa :) Ja Stockallakin oli lokakuussa hulluilla päivillä tarjous tosta, ei kyllä olisi ollut mahdollista päästä ostamaan sitä sillon tarjoushintaan.
1b F ii.
Lemppareita Joicon k-pak -sarja, Tigi O&H ha, Brunette Goddess sh ja ha, L'Anza Hair Repair-sarja, Dry Hair Moisture treatment ja Healing Moisture Kukui Nut ha. Tukan pituus vajaa bsl. Väritys n. 10/11-tasoinen tuhkanvaalea.

Poissa MinnieMouse

• Tukkaguru
« Vastaus #273 : 04.12.06 - klo:11:15 »
Minulta tuo YSL puuteri jäi ostamatta kun satuin nuuskaisemaan testeriä. En sitten  uskaltanut ostaa kun en oikein pysty käyttämään tuotteita joissa on voimakas tuoksu.

Poissa Elisa

• HAIRahtanut
« Vastaus #274 : 04.12.06 - klo:12:29 »
Minulta tuo YSL puuteri jäi ostamatta kun satuin nuuskaisemaan testeriä. En sitten  uskaltanut ostaa kun en oikein pysty käyttämään tuotteita joissa on voimakas tuoksu.

Jännä, että koet, että tuo olisi voimakkaasti hajustettua, itsekin olen herkkä hajusteille, mutta tuo ei ole ärsyttänyt.  ???

Mutta joka tapauksessa tuo Semi-Loose Powder on aivan paras puuteri minulle ikinä.  :-* Sävynä minulla on se vaalein, eli 1 Ivory ja tuo sattuu olemaan jopa minulle tarpeeksi vaalea. Ja parasta siinä on se, että se myös pitää kasvot vaaleina, eikä ala muuttamaan sävyä päivän aikana.

Poissa MinnieMouse

• Tukkaguru
« Vastaus #275 : 04.12.06 - klo:14:09 »
^ En sitten tiedä miten tuoksu ärsyttäisi käytössä kun eipä sitä puuteria paljoa kasvoille laiteta. Haistelin vain Sokoksella sellaista pientä testeripurkkia. Senkin takia jätin ostamatta kun olen monta YSL-tuotetta laittanut kiertoon/roskiin allergisen reaktion takia. Muuten merkki kyllä kiehtoisi kun pakkauksetkin on niin kivoja  :) mutta ehkä YSL ei jostain syystä vain sovi minulle.

doomsower

• Vieras
« Vastaus #276 : 04.12.06 - klo:18:51 »
Eka irtopuuterini oli Corn Silkin, tykkäsin siitä muuten, mutta hajusta tuli mieleen joku mummojen hajuvesi. Tuon loputtua ajattelin panostaa laatuun  ja ostin Isadoran irtopuuterin, joka oli vähän pettymys. Tuo CornSilk sulautui iholle paljon paremmin. Viimeisin ostamani on Grimasin Fixing powder, josta siirsin puolet tuohon Isadoran rasiaan, kun oli käytännöllisempi. Se puolet täytti koko rasian. Tuo on toiminut ihan hyvin, sulautuu kasvoille paremmin kuin se Isadoran ja kestävämpää kuin CornSilkin. Eikä haise oikeastaan millekään. Nuo on kaikki värittömiä.

Olen vuosia käyttänyt Lumenen meikkipuuteria, mutta sitä sävyä ei enää valmisteta. Vähän sellainen tunne, että kunhan tuo loppuu, niin loppuu mun meikkipuuterin käyttö. Tuo nykyinen on kestänyt jo ainakin pari vuotta kun käytän niin harvoin, sama olla ilman.

Kivipuutereita olen kokeillut usealta markettimerkiltä ja paras on löytynyt Maybellinelta. Siinä rasiassa vain ei ole peiliä, mikä on vähän hankalaa, mutta siihenkin on tottunut.

Nykyisin käytän tosi vähän puuteria, valokynä toimii paremmin ilman sitä.

Meinasi unohtua. On mulla Anytimen joku hohtopuuteri. Ihan ok, tupsuttelen sitä poskipäille esim. bilettämään mennessä. Tuo on ihan pieni rasia, helppo ottaa mukaan jos haluaa tupsutella lisää jossain vaiheessa. :)
« Viimeksi muokattu: 04.12.06 - klo:18:57 kirjoittanut doomsower »

Poissa Viivi

• HAIRahtanut
« Vastaus #277 : 04.12.06 - klo:22:35 »
Minäkin liputan Cliniquen irtopuuterin puolesta. Se jättää ihanan samettisen fiiliksen iholle ja on riittoisaa. Ostin kuitenkin jokin aika sitten Diorin irtopuuterin vaihtelun vuoksi, mutta tulipa hankittua hutiostos. Mä tykkään Diorin kosmetiikasta tosi paljon, mutta tämä puuteri ei oikein säväyttänyt. Ensinnäkin rasia on hemmetin epäkäytänöllinen (mutta kaunis  ::)) ja puuterin levittäminen sudilla on jotenkin vierasta mulle. Ja tällä puuterilla ei saa sitä samettisen sileää jälkeä iholle, niinkuin Cliniquella. Toi Dior jää iholle hassun tuntuiseksi, vähän niinkuin liukkaaksi kalvoksi (vaikea selittää  :-\) ja Transparency neutral sävy näyttää ainakin mun kasvoilla hieman kellertävältä. Pihinä tyttönä käytän kuitenkin loppuun.
Hiukset: 1cMii, pitkät ja kevyesti latvoista kerrostetut. Väri: tummanvaaleat+paljon kirkkaan vaaleita raitoja.

Poissa funky_chicken

• Tukkaguru
« Vastaus #278 : 05.12.06 - klo:10:19 »
Meinasi unohtua. On mulla Anytimen joku hohtopuuteri. Ihan ok, tupsuttelen sitä poskipäille esim. bilettämään mennessä. Tuo on ihan pieni rasia, helppo ottaa mukaan jos haluaa tupsutella lisää jossain vaiheessa. :)

Heeeei, mullakin taitaa olla tuo! Sellainen vaaleanpunertava, nelisen senttiä halkasijaltaan oleva rasia? Irtopuuteria? Se on kyllä kiva ja halpa tuote, jos haluaa bilelookiin kimallusta. Olen pössyttänyt sitä kasvojen lisäksi dekolteelle ja olkapäille.

Poissa Sheppa

• Tukkaguru
« Vastaus #279 : 05.12.06 - klo:16:12 »
Täytyy ehkä munkin ostaa tuota YSL Semi-Loosea kun nyt on se MinnieMousen mainitsema tarjouskin. Olen jo aiemmin kuolannut kaunista rasiaa, jospa nyt raaskisi ostaa :) Ja Stockallakin oli lokakuussa hulluilla päivillä tarjous tosta, ei kyllä olisi ollut mahdollista päästä ostamaan sitä sillon tarjoushintaan.

Nyt löytyy toi ihanuus multakin. Yksi (Diorin) irtopuuteri on kyllä ennestään ::) Mutta Lumenen kivipuuteri loppui tänään niin lisäys on -/+ nolla.
1b F ii.
Lemppareita Joicon k-pak -sarja, Tigi O&H ha, Brunette Goddess sh ja ha, L'Anza Hair Repair-sarja, Dry Hair Moisture treatment ja Healing Moisture Kukui Nut ha. Tukan pituus vajaa bsl. Väritys n. 10/11-tasoinen tuhkanvaalea.

doomsower

• Vieras
« Vastaus #280 : 05.12.06 - klo:20:26 »

Heeeei, mullakin taitaa olla tuo! Sellainen vaaleanpunertava, nelisen senttiä halkasijaltaan oleva rasia? Irtopuuteria? Se on kyllä kiva ja halpa tuote, jos haluaa bilelookiin kimallusta. Olen pössyttänyt sitä kasvojen lisäksi dekolteelle ja olkapäille.

Sama tuote. Pitääkin kokeilla sitä joskus noinkin, kun on avonaisempaa päällä. :)

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #281 : 06.12.06 - klo:00:09 »
Nyt löytyy toi ihanuus multakin. Yksi (Diorin) irtopuuteri on kyllä ennestään ::) Mutta Lumenen kivipuuteri loppui tänään niin lisäys on -/+ nolla.
Kun oma irtopuuteri jäi kotiin niin lainailin anopin tota YSL:ää. Lopputulokseen vaikutti tietty sekin, että sävy ei ollut meikälle oikea, mutta en mä kyllä tosta tykkää. Musta tuntuu että kunnolla taputeltu irtopuuteri kiinnittää meikkivoiteen ja peiteaineet, eikä tota saa kyllä sillai hyvin. Huiskut ei vaan ole mun juttu ::)
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Ninna

• Vieras
« Vastaus #282 : 06.12.06 - klo:15:11 »
Mikäköhän olisi hyvä kivipuuteri kiiltoon taipuvaiselle iholle? Viimeeksi ollut No7:n.. hyvin riittoisaa, mutta siitä on jo kannet ja kaikki irronnut ettei kehtaa enää julkisilla paikoilla edes ottaa esiin :D

E.Lo

• Vieras
« Vastaus #283 : 06.12.06 - klo:20:51 »
Onko puuteri välttämättömyys? Olen vastikään ruvennut käyttämään meikkivoidetta ja tuo on jäänyt vähän epäselväksi.

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #284 : 06.12.06 - klo:21:30 »
^ei ole. Mutta jos esim. peiteainetta tai luomivärin pohjustajaa käyttää niin kannattaa vetää puuterit päälle. Peiteaine häviää alta aikayksikön ja pohjustus ei pysy. Mutta pelkän meikkivoiteen kanssa ei tarvitse puuteria.
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.