Kirjoittaja Aihe: Puuterit  (Luettu 144815 kertaa)

Poissa Anissa

• Tukkaguru
Vs: Puuterit
« Vastaus #285 : 06.12.06 - klo:21:40 »
Mitäs sitten,jos laittaa vaan meikkivoiteen,eikä puuteria ja kuitenkin normaalisti silmämeikkiä,kannattaako kuitenkin puuteroida luomet ennen silmämeikkiä,vai onko parempi vedellä suoraan iholle?
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #286 : 06.12.06 - klo:21:43 »
Mulla on luomet rasvoittuvat joten niihin on pakko vetäistä puuteria. Mutta jos luomet pysyvät täysin kuivana niin sitten ei. Jos on yhtään rasvoittuvat luomet niin luomiväri vetäytyy luomivakoon tosi nopeasti vaikka olisi kuinka hyvä luomiväri.
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #287 : 06.12.06 - klo:23:38 »
Olen muuten huomannut, että kun pidempään on meikkaamatta niin iho ei ole niin kuiva, ja luulen sen johtuvan pääosin puuterista. Sehän imee sitä kosteutta iholta, ja täälläkin oli jonkun pintakuivalle iholle kielletty laittamasta mitään puutereita kun kävi kosmetologilla.. Mutta ei ihoni vaan näytä hyvältä ilman irtopuuteria :-\
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Lilly Missy

• Vieras
« Vastaus #288 : 07.12.06 - klo:06:25 »
Olen muuten huomannut, että kun pidempään on meikkaamatta niin iho ei ole niin kuiva, ja luulen sen johtuvan pääosin puuterista. Sehän imee sitä kosteutta iholta, ja täälläkin oli jonkun pintakuivalle iholle kielletty laittamasta mitään puutereita kun kävi kosmetologilla.. Mutta ei ihoni vaan näytä hyvältä ilman irtopuuteria :-\
Jep, mulle tuli kielto. Tosin olin monta kuukautta käyttämättä puuteria, en huomannut mitään muutosta suuntaan tai toiseen. Tiedä sitten ::) Sama rasvanaama, nykyään pysyy mattana ainakin sen viis minuuttia puuterin laiton jälkeen  ;D

Edit. Onko kukaan muuten testannut sitä uutta(?) Maybellinen rasvoittuvalle iholle tarkoitettua kivipuuteria? Joku Pure-juttu se oli ::) Samaa on se meikkivoide, semmosia vähä vihertäviä pakkauksia.
« Viimeksi muokattu: 07.12.06 - klo:06:27 kirjoittanut Lilly Missy »

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #289 : 07.12.06 - klo:12:49 »
Minä oon kokeillut noita pure-tuotteita.Meikkivoide piti mulla ainakin kiillon aika nätisti poissa ja levittyikin hyvin.Puuterissa en huomannut eroa tavalliseen kivipuuteriin.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Marge

• HAIRahtanut
« Vastaus #290 : 07.12.06 - klo:12:53 »
Edit. Onko kukaan muuten testannut sitä uutta(?) Maybellinen rasvoittuvalle iholle tarkoitettua kivipuuteria? Joku Pure-juttu se oli ::) Samaa on se meikkivoide, semmosia vähä vihertäviä pakkauksia.

En mäkään oo huomannu mitään eroa muihin kokeilemiini kivipuutereihin.

Lilly Missy

• Vieras
« Vastaus #291 : 09.12.06 - klo:12:05 »
^ Mä osti eilen tuon Pure puuterin ja testasin sitä heti bilemenoon. Toimi hyvin ja piti kiillon tosi hyvin poissa. Katotaan onko jatko yhtä hyvä. Voi toki olla, kun olen irtopuuteria käyttänyt aika kauan, että kivipuuteri ylipäätänsäkkin olisi mun rasvoittuvalle iholle parempi.

Poissa grizzie

• Tukkaguru
« Vastaus #292 : 14.12.06 - klo:19:43 »
Itselläni on tällä hetkellä Isadoran irtopuuteria ja mielestäni se toimii ihan ok. Ajattelin kyllä hankkia tuota Cliniquea jossain vaiheessa. Olen vain hieman sekaisin noista sävyistä, kun strawberry.netissä alkaa sävyt vasta Transparency 02 ja kaiken järjen mukaan tuo on vaalein sävy mitä löytyy, mutta sitten taas sävy Transparency 08 näyttää huomattavasti vaaleammalta. Olen aina hankkinut vaaleimman sävyn irtopuutereista, ihonsävyni on hieman kellertävä, mutta todella kalpea. Pitääkös tästä vaan rohkeasti mennä testailemaan kauppaan noita puutereita, että mikä sopii vai osaako kukaan auttaa tässä asiassa. :D
Happiness is the highest form of health.

http://myrsel.tumblr.com/

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #293 : 14.12.06 - klo:20:36 »
Mun Cliniquen kivipuuteri vihreässä rasiassa on 01, minä valkonaama =)
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #294 : 14.12.06 - klo:23:41 »
Mulla on meneillään jo kolmas purkki Cliniquen 02:sta ja se on kyllä muistaakseni toiseksi vaalein,01 on vaalein,mutta ehkä enempi pinkkiin häivähtävä.Tuo 02 on vaalea sekin,mutta mun mielestä neutraalimpi.Oon tykännyt siitä ihan älyttömän paljon,niin paljon,ettei ole tullut edes mieleen kokeilla mitään muuta. :) Ja purkki on tosi riittoisa,aiemmin käytin Lumenen  ja YSL:n irtopuuteria ja niissä sitä sisältöä on kuitenkin vähemmän.Mulla tuo purkki kestää jokapäiväisessä käytössä melkeen vuoden.

Poissa grizzie

• Tukkaguru
« Vastaus #295 : 15.12.06 - klo:11:03 »
Mulla on meneillään jo kolmas purkki Cliniquen 02:sta ja se on kyllä muistaakseni toiseksi vaalein,01 on vaalein,mutta ehkä enempi pinkkiin häivähtävä.Tuo 02 on vaalea sekin,mutta mun mielestä neutraalimpi.Oon tykännyt siitä ihan älyttömän paljon,niin paljon,ettei ole tullut edes mieleen kokeilla mitään muuta. :) Ja purkki on tosi riittoisa,aiemmin käytin Lumenen  ja YSL:n irtopuuteria ja niissä sitä sisältöä on kuitenkin vähemmän.Mulla tuo purkki kestää jokapäiväisessä käytössä melkeen vuoden.

Hyvä kuulla :) Jos tuo 01 on enemmän pinkkiin häivähtävä, niin sitä en ainakaan osta, koska muuten minusta tulisi mieleen pikkupossu :D Mutta käyn varmuuden vuoksi vielä testaamassa kaupassa nuo sävyt ettei tule hutiostosta. (:

Poissa Viivi

• HAIRahtanut
« Vastaus #296 : 15.12.06 - klo:20:21 »
^ Mä oon käyttänyt kaksi purkkia Cliniquen 08-sävyä (Transparency neutral) ja minusta se on juuri täydellinen sävy tavalliselle vaaleihoiselle. En ole mikään lumikki-ihoinen, mutta vaalea keltasävyinen kuitenkin. Tuo sävy ei ole siis yhtään keltainen eikä punainen, vaan juuri oikean neutraali. Kannattaa tsekata!
Hiukset: 1cMii, pitkät ja kevyesti latvoista kerrostetut. Väri: tummanvaaleat+paljon kirkkaan vaaleita raitoja.

Poissa grizzie

• Tukkaguru
« Vastaus #297 : 15.12.06 - klo:21:17 »
^Kävin tänään tsekkailemassa noita sävyjä ja tuo 08 oli parhain, joten se menee ostoslistan kärkipäähän. ;)

Poissa Magda

• HAIRahtanut
« Vastaus #298 : 16.12.06 - klo:03:25 »
Mulla on vakiokäytössä kaksi irtopuuteria: Cliniquen Blended Face Powder sävy 08 ja Lancomen Poudre Majeur Excellence sävy 01 Translucide. Jos oikein muistan tuo jälkimmäinen oli tarkoitettu kuivalle iholle ja iso plussa välikannesta, joka on todella kätevä, jos kantaa puuteria mukana.

Aikanaan käytin Blascon täysin valkoista puuteria, koska se ei muuta meikkivoiteen sävyä lainkaan. Sillä ei kuitenkaan mun taidoilla saanut aikaan kuulasta ihoa.
Una libra de cadera, no es cadera<br />Dos libras de cadera, no es cadera<br />Tres libras de cadera, no es cadera<br />Tu la tienes gorda, por eso te ves buena

Poissa MinnieMouse

• Tukkaguru
« Vastaus #299 : 28.12.06 - klo:20:09 »
Löysin vihdoin vaalealle iholle sopivan irtopuuterin, joka ei tummenna meikkiä yhtään: Shiseidon Loose Powder, sävy 1 pink rose (nimestään huolimatta ihan vitivalkoista). Puuterissa näkyy kädelle testailtuna pieniä "kimallehiukkasia" jotka eivät kuitenkaan kasvoilla näy. YSL:n puuterissa oli muistaakseni ainakin jossain valossa samanlaista "kimalletta".