Kirjoittaja Aihe: Puuterit  (Luettu 149470 kertaa)

Poissa Nadine

• HAIRahtanut
Vs: Puuterit
« Vastaus #30 : 30.01.06 - klo:20:57 »
Muistaako joku paljonko Cliniquen irtopuuteri maksaa Suomessa? Entä onko vaalein sävy kuinka vaalea (sopiiko siis ihan todella kalpealle iholle)?
Markka-aikaan (joo, oma Cliniquen irtopuuteri on ostettu viime vuosituhannella) maksoin irtopuuterista Sokoksella 170 markkaa. Ei mielestäni paha hinta, kun ottaa huomioon tuotteen riittoisuuden ja ilmiselvästikin loistavan säilymisen.  ;D
Puuuterista löytyy muistaakseni useita eri sävyjä. Itselläni on Translucent-sävyinen puuteri ja se toimii loistavasti. Ihan älyttömän vaaleaa se ei ole purkissa, mutta ei se meikin sävyä muuta miksikään, koska olen käyttänyt sitä menestyksekkästi sekä talven kalpealle että ruskettuneelle iholle. Eli ilmeisesti se on nimensäkin mukaisesti läpinäkyvää.

Muoks. Sitä en kyllä osaa sanoa, sopiiko se todella kalpealle iholle. Itselläni ei kauhean kalpea iho kuitenkaan ole.
1bMii

Tigru

• Vieras
« Vastaus #31 : 30.01.06 - klo:21:43 »
Muistaako joku paljonko Cliniquen irtopuuteri maksaa Suomessa? Entä onko vaalein sävy kuinka vaalea (sopiiko siis ihan todella kalpealle iholle)?
Markka-aikaan (joo, oma Cliniquen irtopuuteri on ostettu viime vuosituhannella) maksoin irtopuuterista Sokoksella 170 markkaa. Ei mielestäni paha hinta, kun ottaa huomioon tuotteen riittoisuuden ja ilmiselvästikin loistavan säilymisen.  ;D
Puuuterista löytyy muistaakseni useita eri sävyjä. Itselläni on Translucent-sävyinen puuteri ja se toimii loistavasti. Ihan älyttömän vaaleaa se ei ole purkissa, mutta ei se meikin sävyä muuta miksikään, koska olen käyttänyt sitä menestyksekkästi sekä talven kalpealle että ruskettuneelle iholle. Eli ilmeisesti se on nimensäkin mukaisesti läpinäkyvää.

Muoks. Sitä en kyllä osaa sanoa, sopiiko se todella kalpealle iholle. Itselläni ei kauhean kalpea iho kuitenkaan ole.

Okei, eli oliskohan nyt sellaiset 30 euroa..? Hmm.. Kaippa sitä on pakko lähteä jonnekin paikanpäälle katsastamaan nuo sävyt. Tuli vaan sellainen hinku saada uusi puuteri, että olisin laittanut tilauksen heti vetämään :)

Poissa Silver

• HAIRahtanut
« Vastaus #32 : 31.01.06 - klo:14:34 »
Puutereista käytössä Lumenen kivipuuteri,Yves rocherin couleurs nature jauhepuuteri sekä uusi Avonin kivip. mutta sitä ei oo vielä tullu edes testattua.Nuo lumene ja Yr ovat olleet jo pitkään suosikkeja.
Sometimes
The sound of goodbye
Is louder
Than any drumbeat

elina

• Vieras
« Vastaus #33 : 31.01.06 - klo:15:10 »
Paras irtopuuteri kokeilemistani on ehdottomasti Lancomen poudre majeur, joka on tosi "hienojakosta" ja huomaamaton kasvoilla. Cliniquenkin irtopuuteri on myös ihan hyvää, mutta sillä ei saa yhtä huomaamatonta pintaa kuin lancomen vastaavalla, tuon Cliniquen hinta oli 35€ ja mukana tuli puuterisivellin. YSL:ltä olen kokeillut irtopuuteria joka on sellaisessa tummansinisessä rasiassa, ei ollut hyvää ja sävykin oli liian tumma vaikka kyseessä oli vaalein. YSL:n "So ingenious" (tjsp) on myös toinen suosikki, koostumus on tosi hienojakoinen ja aavistuksen verran kimalteleva. Lisäksi vielä olen kokeillut Diorin kivipuuteria mutta sävy oli jotenkin outo ja muutenkaan tätä oli outo käyttää kun aina käytän irtopuuteria.

Poissa Emiliaa

• HAIRahtanut
« Vastaus #34 : 03.02.06 - klo:21:27 »
Tällä hetkellä käytän Chanelin puuteria, se on ehkä toiseksi paras kokeiluni.
Onko tämä siis kivi- vai irtopuuteri?
Naisen tärkein tehtävä on pitää huolta vartalostaan
-Martina Aitolehti

Poissa Emiliaa

• HAIRahtanut
« Vastaus #35 : 03.02.06 - klo:21:50 »
Mulla on sekä että, mutta tässä tarkoitin irtopuuteria, jonka nimi on Poudre Universelle Libre.
Millaista se kivipuuteri sitten mielestäsi on? pitääkö hyvin mattana ja onko hintansa arvoista? :)
Naisen tärkein tehtävä on pitää huolta vartalostaan
-Martina Aitolehti

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #36 : 04.02.06 - klo:21:08 »
Cliniquen irtopuuterin läpikuultava sävy on ainakin minun iholleni todella hyvää. Iho on melko vaalea, meikkivoitessa käytössä mm. Lumenelta DS:n 0 ja Infalliblen vaalein sävy eikä tuo irtopuuteri muutä sävyä yhtään. Suosittelen.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Euphoria

• Vieras
« Vastaus #37 : 04.02.06 - klo:22:36 »
Minullakin on tuota Cliniquen irtopuuteria ja sekin on muutaman vuoden takaiselta laivareissulta. Ihan hyvää se vielä on. Käytän myös Lumenen kivipuuteria. Lumenen irtopuuterikin minulla on, mutta nyt olen käyttänyt Cliniqueta.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #38 : 05.02.06 - klo:00:18 »
Mun mielestä kaikki irtopuuterit on riittoisia, itsellä on jokainen purkki kestänyt vuosia vaikka meikkaan päivittäin. Eka oli joku Seppälän halpis, sit oli Hennesin F.O.B ja nyt Grimas. Kaikki toimineet yhtä hyvin ja yhtä riittoisiakin. Se Grimasin purkki on aivan käyttökelvoton, täytän siitä tonne F.O.B:iin kun se on niin hyvä. Toi valkoinen puuteri kuulostaa kiinnostavalta, haluisin kokeilla. Tosin noi läpikuultavat sävyt on pelittäneet ihan mallikkaasti mulla, mutta jos toi valkonen sais ihon jotenkin täydellisemmän näköiseksi ;)
    Glorian tän vuoden parhaiden meikkituotteidenhan mukana oli joku, en hitto muista merkkiä, sellainen irtopuuteri jota tuli esiin jotenkin kiertämällä, ettei se voi sieltä vahingossa varista ja näinollen sitä pystyy kantamaan mukana. Aika kätevää. Ja kyllä on totta että kun kerran irtopuuteriin tottuu niin kivipuuteria käyttää vain hätätilanteessa!
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
« Vastaus #39 : 05.02.06 - klo:00:27 »
    Glorian tän vuoden parhaiden meikkituotteidenhan mukana oli joku, en hitto muista merkkiä, sellainen irtopuuteri jota tuli esiin jotenkin kiertämällä, ettei se voi sieltä vahingossa varista ja näinollen sitä pystyy kantamaan mukana. Aika kätevää. Ja kyllä on totta että kun kerran irtopuuteriin tottuu niin kivipuuteria käyttää vain hätätilanteessa!
Kyse lienee YSL:n Semi-loose powderista.

Tuon Grimasin purnukka on aivan uskomattoman epäkätevä. Ei siitä ollut minnekään - eikä toivoakaan, että sitä kuljettaisi jonnekin mukanaan! Sävy oli tosin hyvä, ei muuttanut meikin sävyä lainkaan, mutta tuntui kuivattavan ihoa aikalailla.  :-\
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #40 : 05.02.06 - klo:13:29 »
Grimasin purkki on suoraan sanottuna perseestä. Mun pitäis saada jostain sille purkki jota vois kantaa mukana, myydäänkö jossain tyhjää hyvää irtopuuteripurkkia?
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

runx

• Vieras
« Vastaus #41 : 05.02.06 - klo:18:19 »
Minä etsin edelleen ei-kuivattavaa, ei-kakkumaisen tuloksen aikaansaavaa puuteria. Kanebo ja Dior on kokeiltu, kumpikin myös hillitysti annostellen kuivatti ihoa. Tällä hetkellä on käytössä Lumene, joka on kohtalaisen hyvä.

Eli mahdollisimman ohutjakoinen ja kevyt irtopuuteri olisi haussa. En tarvitse mitään "24 h mattana"-tuotetta, ja korjailuunkin käytän TBS:n puuterittomia imupapereita. Ihoa ei ole tarvis hirveästi peitellä, enemmänkin kaipaan puuteria meikkipohjan kiinnittämiseen.

Poissa Elisa

• HAIRahtanut
« Vastaus #42 : 05.02.06 - klo:20:10 »
Minä etsin edelleen ei-kuivattavaa, ei-kakkumaisen tuloksen aikaansaavaa puuteria. Kanebo ja Dior on kokeiltu, kumpikin myös hillitysti annostellen kuivatti ihoa. Tällä hetkellä on käytössä Lumene, joka on kohtalaisen hyvä.

Eli mahdollisimman ohutjakoinen ja kevyt irtopuuteri olisi haussa. En tarvitse mitään "24 h mattana"-tuotetta, ja korjailuunkin käytän TBS:n puuterittomia imupapereita. Ihoa ei ole tarvis hirveästi peitellä, enemmänkin kaipaan puuteria meikkipohjan kiinnittämiseen.

No7 irtopuuteri on hyvä. Nyt ne uudistavat ne pakkauksetkin, joten kannattaa hamstrailla vielä kun saa, niissä kun on todella kätevä rasiakin.

Poissa Rosey

• Hiushörhö
« Vastaus #43 : 05.02.06 - klo:21:03 »
Rimmelin irtopuuteri oli muuten hyvä tuote, mutta se pakkaus! Ärgh! Sain korkin aina jotenkin väärille jengoille ja se piti aukasta veitsellä. Säilytin silloin tavallista ateriaveistä meikkipussis.  ::)

Poissa Essi

• Hiushörhö
« Vastaus #44 : 05.02.06 - klo:23:45 »
Tuosta No7:n irtopuuterista vielä.. Mikä sen vaalein sävy on? Onko siinä ns. transculent sävyä ollenkaan? Kun Sokoksella oli jäljellä vain sävyä nro 03 ja nopeasti (ja oudossa valossa) testattuna se näytti hieman pinkiltä. Kysyin myyjältä, että onko tämä vaalein sävy, niin hän vastasi jotenkin todella epämääräisesti että "Joo, tällainen vaalea sävy" ja levitti samalla sitä kädelleen. Ei siis ensinnäkään vastannut suoraan kysymykseeni ja toisekseen, ihan kuin siitä olisi saanut jotain selkoa, että olisiko se sopiva sävy..  ::) Ärsyttä tollaiset myyjät.
2b F i Vaalea, kuiva ja ohut luonnonkihara. Lempparituotteet Mop C-system Hydrating shampoo+hoitis, B&B Creme de Coco shampoo, Nexxus Therappe, Kerastase Bain Satin 3 ja Joico Intense Hydrator.