Kirjoittaja Aihe: Puuterit  (Luettu 142741 kertaa)

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
Vs: Puuterit
« Vastaus #300 : 20.01.07 - klo:11:29 »
Minulla olisi hohde/valopuuteri hakusessa.

Olen aiemmin jo tiennyt, mutta eilen huomasin taas miten mun kasvot kiiltää päivän jälkeen. Se on mielestäni jo liian rasvaisen näkoinen, ettei vain "tervettä kiiltoa" Otsakin kiiltää kuin joku peili.  ::)
Tykkään käyttää melko kevyttä pohjustusta, kevyttä hohdemeikkivoidetta jne. Mulla on nyt Lumenen Skin Couture peruspuuteri jota olen laittanut huiskulla. Tämän viikon olen ollut taas ilman koko puuteria, kun tuo puuteri tuntuu niin matalta. Tykkäisin sellaisesta hohteesta enemmän, mutta kuitenkin että estäisi liikaa rasvoittumista.

Lueskelin tätä ketjua jo pohjaksi, mutta en oikein osannut katsoa hyviä. No7 ja Revlon osui silmään ja jotkut irtopuuterit. Melko kalliiseen en ole nyt valmis sijoittamaan, joten noita markettijuttuja ihan vain katselisin. Netistä en voi kanssa tilata, vaikka halvemmalla näyttäisi saavan.  :)

Euphoria

• Vieras
« Vastaus #301 : 20.01.07 - klo:23:33 »
^ Mä osti eilen tuon Pure puuterin ja testasin sitä heti bilemenoon. Toimi hyvin ja piti kiillon tosi hyvin poissa. Katotaan onko jatko yhtä hyvä. Voi toki olla, kun olen irtopuuteria käyttänyt aika kauan, että kivipuuteri ylipäätänsäkkin olisi mun rasvoittuvalle iholle parempi.

Onkos tuosta inciä olemassa?

Poissa Amilo

• Tukkaguru
« Vastaus #302 : 22.01.07 - klo:15:34 »
Minulla on puuteri pulma. Olen käyttänyt muutaman vuoden Loealin Visible lift puuteria, joka on ollut hyvä ja ennenkaikkea ei ole ärsyttänyt ihoani, mitä useat puuterit tekevät. No tuohan on nyt ilmeisesti sitten lopetettu, viimeksi ostamani löysin ALE- korista. Ostin jossain vaiheessa tuon True Match- puuterin, joka on ihan ok,  mutta ärsyttää ihoa jos käytän jatkuvasti. Nyt en sitten tiedä mitä kokeilisi. Lumenen kivipuuterista en ole tykännyt, Rimmel oli hyvää muuten, mutta tuli näppylöitä. Eli jos jollain on vinkata tällaista Visible liftin kaltaista, joka sopisi myös herkälle iholle. En ole oikeen päässyt selvyyteen mikä ihoani ärsyttää, meikkivoiteissa ainakin öljyt, mutta en ole oikein paikallistanut mikä ainesosa se puuterissa voi olla?

Poissa Avril

• Hiushörhö
« Vastaus #303 : 22.01.07 - klo:16:22 »
^Ainakin tuossa Rimmelin kivipuuterissa on öljyä.
"Just because you've got the emotional range of a teaspoon doesn't mean we all have."

Poissa Satu81

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #304 : 23.01.07 - klo:20:22 »
Muutaman päivä sitten kokeilin pitkästä aikaa vanhaa kivipuuteriani. En meikkaa ollenkaan, peittelen vain pahimmat näpyt/näppyjen arvet peitepuikolla, nekin vain silloin, kun siltä tuntuu.  ;D Harvakseltaan käytän tuota puuteriakin,vain kun nassu oikein kiiltelee ja pitäisi olla hieman "edustavamman" näköinen.

Rasvaisen ja kiiltelevän ihon omistajana olen aikoinani tykästynyt CornSilk:in kivipuuteriin (taitaa olla väritön, translusent), jonka olen ostanut vuosia sitten Citymarketista. On mukavasti imenyt rasvan iholta ja pitänyt sen melkein aamusta iltaan kivan näköisenä eikä ihokaan ole pahemmin tukkeutunut. Rasia alkaa olla uhkaavasti loppumaan päin, enkä tiedä mistä uuden löytäisin, en ole pitkään aikaan missään kyseistä puuteria nähnyt myytävän.

Onko kellään juureslaisella tietoa, missä kyseistä puuteri-merkkiä myydään vai myydäänkö enää ollenkaan? ??? (Itse asun Pohjois-Suomessa.) Nettikauppakin voisi olla kiva (mieluiten EU-alueelta), jos joku sellaisen tietää.
Valmistajaa en varmuudella tiedä, mutta googlettamalla löytyi tällainen:

http://www.sallyhansenhealingbeauty.com/hb_powders.htm

Edit. Muutaman ulkomaisen verkokaupan löysin, mutta eivät toimita oman maansa rajojen ulkopuolelle.  :'(  Lupaavin löytyi Alankomaista, mutta nettisivuista ei ota selkoa erkkikään, kun tekstin saa vain alankomaankielisenä... :-X

« Viimeksi muokattu: 23.01.07 - klo:20:47 kirjoittanut Satu81 »
1c M ii    <3 Chagrin valley, Sola, Ekologisuus

Poissa Dash

• Tukkaguru
« Vastaus #305 : 23.01.07 - klo:20:42 »
^ Valmistaja on varmaan Sally Hansen vai missaanko jotain nyt ihan totaalisesti? Sally Hansen tunnetaan paremmin kynsituotteistaan, joita ilmeisesti Suomeen tuo Amorosa Oy. Merkin ihonhoitotuotteita ei taida Suomesta (enää) saada.
Whatever... Slot's easy, right side's the tight side.
87 shines again.

Poissa Amilo

• Tukkaguru
« Vastaus #306 : 23.01.07 - klo:21:05 »
Kiitos tiedosta, sehän voi olla sitten sekin mikä niissä ärsyttää

Euphoria

• Vieras
« Vastaus #307 : 23.01.07 - klo:21:26 »
Kiitos tiedosta, sehän voi olla sitten sekin mikä niissä ärsyttää

Rimmelin tuotteiden pakkauksissa ei ole incejä, ne näkyvät ko. merkin meikkihyllyssä olevasta viuhkasta. Tyhmä systeemi.

Poissa Amilo

• Tukkaguru
« Vastaus #308 : 30.01.07 - klo:21:34 »
Mä en nyt oo vieläkään löytänyt uutta puuteria :( Mietin tänään Cliniquen Stay matte- öljytöntä, mutta täällä oli ainakin parilla siitä huonoa kokemusta. Ääh, sekin on niin kallis, että sitten harmittaa jos se ei käykään. Onko kellään tietoa muista öljyttömistä kivipuutereista? Mikä hintaluokka vaan käy. En ole edelleenkään niin hyvä lukemaan noita incejä... vaikka yritänkin koko ajan tsempata :)

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #309 : 30.01.07 - klo:22:36 »
^Minusta Cliniquen Stay matte on oikein hyvää. En tiiä mitä puuterilta tarvitset mutta tuo ainakin levittyy ja pysyy hyvin. "Vippa" on ihan ookke, vaikka ensin semmoinen sienimäinen tuntui oudolta.
Tuo on ollut mulla ainakin neljä vuotta jo, eli ei hetkessä lopu.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Amilo

• Tukkaguru
« Vastaus #310 : 31.01.07 - klo:21:29 »
^kiitos, lohduttavaa kuulla että joku tykkääkin. Täytyypä varmaan lähteä liikkeeseen noita tutkiskelemaan.

Poissa Manna

• Tukkaguru
« Vastaus #311 : 18.02.07 - klo:09:39 »
Suositelkaa jotain irtopuuteria, joka sopisi sekaiholle ja on selektiivisestä sarjasta. Sopiiko YSL:n Semi-loose powder sekaiholle? Olen kuullut Guerlainin irtopuuterin myös sopivan rasvaisuuteen taipuvaiselle iholle. Onko kellään tästä kokemusta?
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.

Poissa MinnieMouse

• Tukkaguru
« Vastaus #312 : 18.02.07 - klo:09:53 »
Minulla on kiiltelyyn taipuvainen herkkä iho ja Shiseidon irtopuuteri on ainoa, joka pitää meikin siistinä koko päivän. Aikaisemmin käytin Lumenen, Body Shopin Ja No7:n irtopuutereita, joten muista selektiivisarjoista ei ole kokemusta. Shiseidossa on tietyssä valossa sellaisia pieniä "kimallehiukkasia" jotka eivät kuitenkaan näy kasvoilla millään tavalla.  Ainoa miinus tylsästä muovipurkista, 40 eurolla toivoisi saavansa vähän luxusta meikkipussiin  :)
« Viimeksi muokattu: 18.02.07 - klo:10:09 kirjoittanut MinnieMouse »

Poissa Sway

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #313 : 18.02.07 - klo:21:20 »
Ostin vähän aikaa sitten Body Shopin irtopuuterin ja voi kuinka minä olen siihen rakastunut!!Hinta kirpaisi opiskelijabudjetilla elävään mutta oli mielestäni sen väärti :) Todellakin paras koskaan kokeilemani irtopuuteri, aiemmat kokemukseni ovat no7 ja Lumene. Tämä kyllä voittaa nuo mennen tullen!

Jättää kasvot ihanan hohtavaksi ja mikä parasta, puuteri ei kirvele todella kuivaa ihoani.
Loistotuote :)
Kosmetiikkahörhö.

Poissa J. Doe

• HAIRahtanut
« Vastaus #314 : 26.02.07 - klo:20:52 »
^ Mä oon käyttänyt kaksi purkkia Cliniquen 08-sävyä (Transparency neutral) ja minusta se on juuri täydellinen sävy tavalliselle vaaleihoiselle. En ole mikään lumikki-ihoinen, mutta vaalea keltasävyinen kuitenkin. Tuo sävy ei ole siis yhtään keltainen eikä punainen, vaan juuri oikean neutraali. Kannattaa tsekata!
Tämä oli minulta aivan loistobongaus tässä puuteriketjussa! Hankin yllä olevan perusteella itsekin Cliniquen Blended Face Powder sävyn 08, Tranparency neutral. Olen myös ihoni pohjasävyltä kellertävä. Aivan loistava tuote. Puuteri on ihanan kevyttä ja raikasta ikivanhan opiskeluaikoina hankitun Max Factorin jälkeen. MF lensi iloisesti roskiin enkä jäänyt yhtään kaipaamaan.