Kirjoittaja Aihe: Puuterit  (Luettu 144816 kertaa)

Poissa Iina-

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: Puuterit
« Vastaus #315 : 26.02.07 - klo:22:04 »
Minulla on ollut jo pitkään käytössä YR:n Luminelle irtopuuteri ja se on toiminut hyvin. Vähän aikaa sitten ostin lisäksi Lumenen aurinkopuuterin ja siitä tulikin heti samantien luottotuote. Muutamalla sipaisulla tiettyihin kohtiin saa sopivasti elävöitettyä kasvoja. Tuota irtopuuteria on vain hankala kuljettaa mukana reissussa ilman että on meikkilaukun pohja puuteroituna. Mukaan otettavaksi haluaisinkin löytää jonkun sopivan kivipuuterin.

Poissa Emmi

• Hiushörhö
« Vastaus #316 : 27.02.07 - klo:21:38 »
Olen iät ja ajat käyttänyt Cliniquen Blended Powderia sävy 08, mutta nyt päädyin ostamaan Sokokselta Diorin irtopuuterin. (Oli katsokaas tarjouksessa...  ;D) Mielenkiinnolla odotan, millainen tuote tuo on. Cliniqueen verrattuna tekee ainakin kädenselälle paljon silkkisemmän tunteen, ja vaikuttaa Cliniqueta ohuemmalta. Vertasin näitä kahta keskenään, ja Clinique on jännästi "nihkeän" tuntuista, kun taas Dior teki aivan silkkisen sileää jälkeä. Raportoin, kunhan saan tätä sudittua naamaani..

Poissa J. Doe

• HAIRahtanut
« Vastaus #317 : 27.02.07 - klo:22:34 »
^ Jään mielenkiinnolla odottamaan raporttiasi. :)

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #318 : 27.02.07 - klo:22:42 »
Minä ainakin olen pitänyt Diorin irtopuuterista, on ihanan "silkkisen" tuntuista ja tuntuu tekevän ihosta jotenkin kauniin näköisen eikä ihan samalla tavalla mattaista kuin jotkut puuterit. Olen suorastaan säästellyt tuota rasiaani ja käyttänyt lähinnä juhlameikissä tuota.  :D Tuntuu myös pitävän kiillon kauan poissa, vaikka baarissakin hikoilee tanssiessa jne niin tarvii korjata puuteria illan aikana vain kerran jos sitäkään. Tykkään todella paljon. Tuo Dior on tosiaan kevyttä, olen levitellyt ihan kolmion mallisella meikkisienelläkin tuota kasvoille eikä sitenkään ole tullut pakkelista lopputulosta. Plussaa myös siitä, että rasiassa on sellainen siivilä (mikä sen oikea nimitys on?) jonka läpi puuteria tulee sopivasti, Lancomen Poudre Majeur irtopuuterissa mua häiritsee todella paljon tuo surkea rasia johon ei sellaista kuulu. Puuteria tuntuu pölisevän jokapuolelle kun pitää koettaa ottaa sitä suoraan siitä rasiasta ja jo kantta aukaistaessa tuntuu että puuteria leijuu ties minne.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Emmi

• Hiushörhö
« Vastaus #319 : 27.02.07 - klo:23:14 »
Cliniquen huonoksi puoleksi täytyy kyllä mainita, että se purkissa tuleva "siivilä" (muovinkappale, jossa on pieniä reikiä) on aivan surkea. Jos puuteria kuljettaa mukana, valuu kaikki puuteri rei'istä kannen alle, ja yleensä sitä pölisee joka puolelle. Tuotekehityksen paikka... Lisäksi Cliniquen puuterin mukana tuleva suti on aivan naurettavan pieni. Plussaa taas kätevän kokoisesta ja kompaktista rasiasta, jossa ei ole mitään ns. turhaa (kansi toimii muuten myös hätäpeilinä), ja tuotekin on hyvä, niin kuin jo kehunkin. Nyt vaan Hunajapupun kokemuksien perusteella odotan entistäkin suuremmalla innolla Diorin testausta!

Poissa Viivi

• HAIRahtanut
« Vastaus #320 : 28.02.07 - klo:00:02 »
Minäkin ostin Diorin irtopuuterin, kun Clinique tuli tiensä päähän ja täytyy todeta, että puutereissa on kyllä eroja. Niinkuin Hunis jo aikaisemmin totesi, Diorilla kasvot saa todella sileän silkkisen tuntuiseksi ja puuteri "katoaa" kasvoihin, joten mitään pakkelimaista paksua tulosta ei Diorilla saa mitenkään aikaiseksi. Clinique antaa puolestaan mattamaisemman tuloksen ja sellaisen samettisen fiiliksen. Lisäksi mun mielestä tuo Clinique peittää ihon virheet paremmin, kun taas Dior on läpikuultavampi.

Emmätiiä, vaikea sanoa kummasta tykkään enemmän. Loistavia tuotteita molemmat, mutta tykkään enemmän Cliniquen pakkauksesta. Mun mielestä se Diorin siiivilä sotkee kamalasti.

---------------

Nonni, mä meen nukkumaan. Alkaa mennä kamalaksi sönkötykseksi tää mun sepustus.
Hiukset: 1cMii, pitkät ja kevyesti latvoista kerrostetut. Väri: tummanvaaleat+paljon kirkkaan vaaleita raitoja.

Poissa Sheppa

• Tukkaguru
« Vastaus #321 : 28.02.07 - klo:22:56 »
Mullakin on tuota Diorin irtopuuteria, ostin n. vuosi sitten laivalta (pilkkahintaan 28e kun norm. kaupoissa 45e) ja olen tykännyt kovasti :) Erehdyin tosin vahingossa pesemään sen sihdin ja tietysti niiden pahvireunojen liimat alkoi hieman liueta veks ::) No mutta hyvin pysyi silti koossa kuivuttuaan. Mun mielestä rasia on käytännöllinen, uskaltaisin varmaan ottaa mukaan matkallekin. Tän jälkeen en enää edes suistuisi ostamaan puuteria jossa ei ole sihtiä omasta takaa ;) Myös YSL:n rasia on kätsy, tykkään siitäkin.
1b F ii.
Lemppareita Joicon k-pak -sarja, Tigi O&H ha, Brunette Goddess sh ja ha, L'Anza Hair Repair-sarja, Dry Hair Moisture treatment ja Healing Moisture Kukui Nut ha. Tukan pituus vajaa bsl. Väritys n. 10/11-tasoinen tuhkanvaalea.

Tigru

• Vieras
« Vastaus #322 : 28.02.07 - klo:23:19 »
Kuin tummaa tuo Diorin irtopuuterin vaalein sävy on? Kuvissa näyttää vähän liian tummalta ihan vitivalkoiselle naamalle :-\

Poissa Sheppa

• Tukkaguru
« Vastaus #323 : 28.02.07 - klo:23:34 »
Tigru, mulla on aika kalpea naama ja toi käy ihan hyvin :) En tiedä sitten todella kalpeasta naamasta.. Verrattuna vaikka IsaDoran Velvet touch-kivipuuteriin (joka on suht valkoista tai ainakin hyvin vaaleaa) tossa on vähän, mutta vain Vähän enemmän väriä, sävyltään on aavistuksen punertava. Kammoksun liian punaisia tai oransseja puutereita, mutta toi ei tosiaankaan ole liian oranssia tai tummaa :) Sävynumero on 601 translucent. Ihmettelin itsekin kun löysin noin sopivan vaaleaa puuteria Diorilta, jonka muut pohjustustuotteet on melkeinpä kaikki liian tummia mulle (kuten monen muunkin merkin).
1b F ii.
Lemppareita Joicon k-pak -sarja, Tigi O&H ha, Brunette Goddess sh ja ha, L'Anza Hair Repair-sarja, Dry Hair Moisture treatment ja Healing Moisture Kukui Nut ha. Tukan pituus vajaa bsl. Väritys n. 10/11-tasoinen tuhkanvaalea.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #324 : 01.03.07 - klo:07:47 »
Kuin tummaa tuo Diorin irtopuuterin vaalein sävy on? Kuvissa näyttää vähän liian tummalta ihan vitivalkoiselle naamalle :-\
Ei tuo ainakaan minulla ole kasvoja tummentanut, translucenthan tuo on ja vaikka onkin hieman vaaleanpunertava kun laittaa kökkäreinä vaikka kädenselkämykselle niin levitettynä se on ihan läpikuultava, kokeilin vierekkäin Lumenen Skin Couture irtopuuterin sävy Translucentin kanssa eikä niissä näy mitään eroa, ihan näkymättömiä ovat molemmat hyvin vaalealla ihollani.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Emmi

• Hiushörhö
« Vastaus #325 : 04.03.07 - klo:17:07 »
Nyt on sitten Diorin irtopuuteri testattu. Ihanahan tuo on!  :-* Väittäisin, että hakkaa kyllä Cliniquen puuterin, vaikka Cliniquekin on aivan erinomaista. Dior tekee mukavan, todella ohuen ja silkkisen pinnan, ja hieman hohtelee iholla. Ei kuitenkaan sisällä mitään glitteriä, eli on oikein hillitty tuote. Onneksi ei tullut tehtyä hukkaostosta!

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #326 : 29.03.07 - klo:18:25 »
Tällä hetkellä käytössä No7 irtopuuteri (uusi versio) ja tykkään, tosin mulla ei ole mitään vertailupohjaa... Tuntuu kestävän iäisyyden.

Poissa Miia

• HAIRahtanut
« Vastaus #327 : 07.06.07 - klo:02:13 »
Mielenkiintoisen huomion tein tuossa yksi päivä. Lancomen Poudre Majeur kivipuuteri tekee huomattavasti luonnollisempaa jälkeä kuin Poudre Majeur irtopuuteri... Nämä siis kuivan ihon puutereita molemmat. Voisi siis jatkossa kiinnittää meikin tuolla kivipuuterilla koska vihaan sitä ylipuuterista jälkeä.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #328 : 07.06.07 - klo:08:05 »
^Olen huomannut saman asian kun mullakin on molemmat noista käytössä. Se kivipuuteri on todella kevyttä ja silkkistä ja irtopuuterilla tulee huomattavasti puuteroidumman näköinen lopputulos vaikka sitä laittaisi kevyesti.

Lilly Missy

• Vieras
« Vastaus #329 : 07.06.07 - klo:10:04 »
Jaksaisko joku naputella tuon diorin irtopuuterin incin tuonne inciketjuun?