Kirjoittaja Aihe: Puuterit  (Luettu 144818 kertaa)

Poissa Jonsu

• Tukkaguru
Vs: Puuterit
« Vastaus #360 : 20.02.08 - klo:16:02 »
Tilasin eilen kanssa kokeeksi Mansikasta tuota Cliniquen 08 transparent irtopuuteria. Sinne oli tullut joku 01 sävykin, mitähän eroa noilla kahdella on? No mutta kuitenkin, tuo oli mielestäni todella halpa. Alennusten jälkeen vähän alle 17 euroa ja siinä on tavaraa 35g, kun taas Dior maksaa tuolla liki kolmekymppiä ja siinä puuteria on vain 25g.

Poissa Ulrika

• Tukkaguru
« Vastaus #361 : 20.02.08 - klo:16:05 »
^ Mä tilasin tuon kanssa. Ja itse asiassa miehen ois pitänyt hakea se tänään postista mun puolesta. Eilen oli lappu tullut, että saa hakea.  ;D Vanha puuteri loppuikin juuri, joten ei voisi sopivampaan aikaan tulla. Eikä tosiaan ollut hinnalla pilattu, siihen taisi tulla joku sivellinkin mukana ellen ihan väärin muista. Kivaa päästä testaileen sitä, odotukset ainakin on aikasta korkealla.

Edit. nyt muutamia kertoja tuota uutta puuteria kokeilleena täytyy sanoa, että se oli hyvä ostos, vaikka siis sävyä en koskaan ollutkaan aikaisemmin nähnyt livenä. Täältä vaan sain niin hyvät kuvaukset tuosta sävystä, että uskalsin sen tilata. Se sivellin nyt on mun makuuni vähän pieni, mutta eihän sitä ole pakko käyttää.  ;)
« Viimeksi muokattu: 26.02.08 - klo:08:42 kirjoittanut Ulrika »
Tänään on nimenomaan tekemispäivä!

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #362 : 26.02.08 - klo:00:36 »
Minkä hintainen on tuo Cliniquen irtopuuteri suomesta ostettuna?
3a F ii

Poissa octagon

• HAIRahtanut
« Vastaus #363 : 26.02.08 - klo:12:04 »
Helena Rubinsteinin "Illumination" on oma suosikkini puutereista, tekee kivan hieman hohtavan pinnan.

Poissa -j-

• Tukkaguru
« Vastaus #364 : 26.02.08 - klo:12:18 »
Mulla on ollut Joe Blascon valkoinen kivipuuteri meikkivoiteen kiinnitykseen ja sillä tulee tosi hyvää jälkeä, eipä tummenna meikkiä, mutta nyt epäilen, että tämä puuteri tukkii ihoani :(

Tilasin mansikkalasta Stilan valkoisen puuterin kokeiluun, toivottavasti se pelittää.
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #365 : 27.02.08 - klo:10:32 »
Minkä hintainen on tuo Cliniquen irtopuuteri suomesta ostettuna?

Olisikohan hieman päälle 30€ jos en nyt ihan väärin muista... N. 35€ kenties?
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Pähkinä

• Tukkaguru
« Vastaus #366 : 15.05.08 - klo:15:14 »
Suosikkini on Clarinsin irtopuuteri: rasia hivelee silmää ja itse puuteri on jotenkin luonnollista, kevyttä ja väritöntä. Täysin mattapintaista kyllä, joten jos heijastavuutta kaipaa, niin tämä ei ehkä ole paras valinta. Mielestäni kevyempää ja jotenkin koostumukseltaan ”väljempää”, kuin esim. Diorin ja Cliniquen irtopuuterit. Koostumukseltaan ehkä hieman samantyyppistä kun Lancomen nykyisiä irtopuutereita edeltänyt, neliskanttisessa mustassa rasiassa ollut, nimeä en nyt muista, kun siitä on jo tovi mennyt  ::) . Tämä ei myöskään itselläni muuta meikkipohjan sävyä tai tummu päivän mittaan.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #367 : 15.05.08 - klo:16:58 »
Mulla on tosi rasvainen iho, ja suosikkejani olivat pitkään Grimas, Clinique ja Make Up Store.
Sitten löysin MAC:n Blot Powderin, ja edellä mainitut lensivät romukoppaan.
Nyt olen siirtynyt mineraaleihin. Blot Powderista en silti luovu. Kiinteä kulkee käsilaukussa, ja irtoa laitan mineraalimeikin sekaan jos haluan vähän enemmän "pitoa". Loistava tuote, tosin helvetin kuivattava joten en suosittele tätä kenellekään, jolla on vähänkin kuiva iho!

Valentine

• Vieras
« Vastaus #368 : 15.05.08 - klo:22:21 »
Itse olen kyllä pitänyt Cliniquen irtopuuterista. Se jättää jotenkin silkkisen kuulaaksi ihon ja tasoittaa hieman väriä. Iho säilyy itselläni yhtä kauniina treeneihin saakka. Itselläni tosin on kuiva iho luonnostaan, että en osaa sanoa kuinka hyvin tuo toimii rasvoittuvalle iholle.

kesätyttö

• Vieras
« Vastaus #369 : 16.05.08 - klo:21:59 »
Itse inhoan irtopuutereissa juuri sitä kun se on semmoista sotkevaa jauhoa, siksi olenkin ihan rakastunut YSL Semi-Loose Powderiin, joka on siis kakkupuuterina paketissa ja siitä saa itse kääntää sopivan määrän irtopuuteria joka kerralle. Sitä vain käännetään hiukan. Lisäksi rasia on älyttömän kaunis:) Kyllä kelpaa esitellä! Saan ihan kohta itselleni uuden, tämä onkin Stockan kantistarjouksena nyt. Lisäksi jos tällä viikolla ostaa niin saa paljon näytteitä ja lahjoja, myyjä sanoi että nyt on Beautyissä joku YSL esittelyviikko.

sinde

• Vieras
Vs: INCI-ketju: Puuterit
« Vastaus #370 : 19.05.08 - klo:09:34 »
Sattuisiko joku tietämään body shopin meikkipuuterin inciä?? Itsellä tuo käytössä ja mietin onko se pidemmän päälle turvallinen tuote? Siinä ei näy tuota inci-listaa. Toinen puuteri, jonka inciä mietin, on Jane Iredalen puristepuuteri..onko siinä jotain haitallista. Iredale on minulla vasta harkinnan alla ja sen inci-lista kiinnostaisi..Kiitos vastaajille!

Poissa Butterfly

• Tukkaguru
« Vastaus #371 : 20.05.08 - klo:16:38 »
^ Muistankohan oikein, että tuossa TBS:n meikkipuuterissa on inci siinä takatarrassa, eli kun sitä tarraa alkaa vetää jostain kulmasta, niin alta paljastuu vielä tekstiä? Voi tosin olla, että muistan aivan väärin ;)

sinde

• Vieras
« Vastaus #372 : 23.05.08 - klo:10:24 »
kiitos vinkistä, pitääpä kattoa löytyykö inci tarran alta!

Allie

• Vieras
« Vastaus #373 : 08.07.08 - klo:21:42 »
Kauanko teillä kestää Lumenen mineraali kivipuuteri?
Ostin 15.6 sen ja hämmästyin huomatessani, että nyt siitä jo pohja paistaa!
En ole käyttänyt sitä edes paljon eikä minulla ole iso naama :) joten onko se oikeasti noin hupasaa.
Millä merkillä olisi hyvä, helposti saatava mattakivipuuteri? Peilillinen rasia plussaa, mutta ei pakollinen.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #374 : 08.07.08 - klo:21:54 »
^ Päivittäisessä käytössä kesti 3kk, pohja kyllä alkoi paistaa jo kuukauden jälkeen keskeltä.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.