Kirjoittaja Aihe: Puuterit  (Luettu 146886 kertaa)

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
Vs: Puuterit
« Vastaus #405 : 11.12.08 - klo:19:05 »
Mahtuuko puuterin mukana tuleva vippa YSL:n Semi Loose Powderin sisälle, sen raastimen ja peilin väliin?

Kyllä, sille on oma tilansa pakkauksessa. Vai tarkoititko, että mahtuisiko siihen YSL:n oman sudin tilalle joku tavallinen, puuterin mukana tuleva vippa? Tuohon tilaan ei nimittäin ihan kaikki vipat halkaisijansa puolesta mene, mutta joku normaalia aavistuksen pienikokoisempi menee muistaakseni.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Luna

• Tukkaguru
« Vastaus #406 : 11.12.08 - klo:19:12 »
^Hyvä juttu, sitten se menee tilaukseen saman tien. Ihan vain mukana tulevaa sutia aion kuljettaa mukana, tai jos se on todella karkea niin sitten Shiseidon vastaavan näköisen sudin otan tilalle.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #407 : 11.12.08 - klo:19:15 »
Suti on hyvälaatuinen kyllä joten mielellään kuljettaa mukana ja sille tosiaan on oma paikkansa, joten kulkeekin hyvin mukana. :)
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #408 : 23.12.08 - klo:03:45 »
MinnieMouse: olen jo pitkään käyttänyt irtopuuterina pelkkää 100% silkkipuuteria. Olen ollut älyttömän tyytyväinen. Sen väri on sellaista valkoista, ehkä vähän vaalean harmahtavaa, mutta läpikuultavaa, eli ei anna kasvoille oikeastaan mitään väriä. Ei ole peittävä, mutta himmentää hillitysti ja pysyy mielestäni hyvin. Silkkipuuteria saa monestakin nettikaupasta, muunmuassa monista mineraalimeikkipuljuista. Usein käytän iholla kosteusvoiteen lisäksi pelkkää silkkipuuteria vain ja silläkin saa siistin arki-ihon (ainakin nyt kun ihoni on hyvässä kunnossa). Silkkipuuterin en ole huomannut myöskään tukkivan ihoani ollenkaan.

Silkkipuuteria on myynnissä myös pienessä tuoksukaupassa  ;)

Eroaako tuoksukaupan silkkipuuteri muista silkkipuutereista? Entä mikä ero tällä on tavalliseen irtopuuteriin? Pohdin ostaako selekttivinen irtopuuteri, Loreal, Grimas vai silkkipuuteri, joka on kovin edullinenkin. Nyt käytössä Cliniqueta ja sitä ennen oli Lancomea, mutta kiinnostaisi vaihtaa välillä, koska irtopuuteri kestää ikuisuuden käytössä ja vaihtelu on piristävää. Puuterin tulisi olla lähes valkoista, ei missään tapauksessa keltapohjaista. Hienojakoisuus olisi valttia myös.

Ostitko Minnie silkkipuuterin? Mitä olet tykkäillyt?

Poissa MinnieMouse

• Tukkaguru
« Vastaus #409 : 23.12.08 - klo:18:19 »
En ole vielä ostanut. Ostin Trendi-lehden innoittamana Lumenen Shine & Redness Eliminatorin. Tuote oli valittu yhdeksi vuoden parhaimmista. Ihan positiivinen yllätys puuteri olikin. Olen käytellyt sitä irtopuuterin sijasta meikin viimeistelyyn. Meikki pysyy siistinä pitkään, eikä tummu päivän mittaan.

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #410 : 23.12.08 - klo:19:40 »
Minuakin alkoi tuo tuoksukaupan silkkipuuteri kiinnostamaan, mutta siellä käydessäni juuri äsken ei ainakaan hakukoneella antanut mitään. Onko se jollain toisella nimellä vai onko tuote loppu?  :)

Edit. Ok, odottelemaan siis.  :)
« Viimeksi muokattu: 24.12.08 - klo:12:45 kirjoittanut purppura »

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #411 : 23.12.08 - klo:20:57 »
^Se on loppu, mutta sitä tulee lisää tammi-helmikuussa.

Poissa Sheppa

• Tukkaguru
« Vastaus #412 : 24.12.08 - klo:23:24 »
^ Kokeile puhaltaa alapuolelta föönillä, pehmittää yleensä liimaa hyvin, jolloin irtoaa paremmin.
Ja eikös monilla selektiivisillä sarjoilla ole ihan vaan noita täyttöjä myynnissä?

Parempi kommentoida myöhään kuin ei milloinkaan :P Kokeilin fööniä ja hyvinhän se Natural Coden puuteri lähti irti rasiastaan, kiitos vain vinkistä! Näytin iskälle puuterinappia ja tyhjää rasiaa, aikansa pyöriteltyään ja tutkittuaan sanoi ettei sitä puuteria saa järkevästi siihen rasiaan mitenkään. Paras vaihtoehto olisi kai itse puristaa irtopuuteria suoraan rasiaan. En ole perehtynyt asiaan, joten täytyypä ottaa selvää miten onnistuisi.
1b F ii.
Lemppareita Joicon k-pak -sarja, Tigi O&H ha, Brunette Goddess sh ja ha, L'Anza Hair Repair-sarja, Dry Hair Moisture treatment ja Healing Moisture Kukui Nut ha. Tukan pituus vajaa bsl. Väritys n. 10/11-tasoinen tuhkanvaalea.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #413 : 26.12.08 - klo:13:53 »
En tiedä, mihin ketjuun laittaisin tämän kysymyksen, mutta laitan nyt tänne:

Etsin lemppari-irtopuuterilleni (MAC Blot Powder) rasiaa, joka kulkisi mukana käsilaukussa turvallisesti ilman pelkoa siitä, että rasian sisältö leviää pitkin laukun pohjaa.
Rasian pitäisi siis olla sellainen joka pysyy turvallisesti kiinni, ja jossa puuteri pysyyi siistinä, vaikka rasia pyörii laukussa. Joku sifteri siinä siis ainakin pitäisi olla.
Lisäksi rasiassa pitäisi olla tilaa vipalle, ja peili.

Onko kenelläkään tietoa, onko millään kosmetiikkamerkillä myynnissä irtopuuteria, jossa olisi tällainen rasia? Voisin jopa ostaa jonkun puuterin ihan tuon rasian vuoksi ja heittää puuterin menemään, että saisin rasian käyttööni lempipuuterilleni.

???

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #414 : 26.12.08 - klo:14:05 »
^ Hmm, vastaisikohan Lily Lolon Loose powder compact tarkoituksiasi? Sinne saisi oman lempparipuuterinsa heitettyä.

http://www.lilylolo.co.uk/brushes.php

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #415 : 01.01.09 - klo:22:35 »
Kiitos vinkistä! Jepulis, tuollainen lähtee tilaukseen.  8)

Edit: Jepulis, sain postissa tämän ja täytyy sanoa että vaikuttaa tosi hyvältä! Laadukas rasia selvästi, ei mitään halpaa muovia vaan hyvin jämäkän oloinen ja kansikin tarpeeksi tiukka, että ei heti avaudu käsilaukussa ja levitä sisältöään ympäriinsä. Ulkonäkökin on tyylikäs, peili iso ja mukana tullut vippa laadukkaan oloinen.
Tässä pitäydyn tästä lähin enkä osta enää kivipuutereita, kun tuntuu että onnistun rikkomaan jokaisen!
« Viimeksi muokattu: 10.01.09 - klo:14:49 kirjoittanut ainokainen »

Poissa Blushing

• HAIRahtanut
« Vastaus #416 : 21.02.09 - klo:17:57 »
Mä vähän suunnittelin tässä hankkivani kehutun Cliniquen Blended Face Powderin. Mutta mites noi sävyt? Täältä ajattelin tilata: Garden.co.uk
Tuolla kun on tuota transparencya kahta erilaista, enkä ainakaan mä näe kumpi on sitä 08:a. Mä olen tosi vaalea, aina ollut markettipuuteireista käytössä se vaalein eikä monelta merkiltä tarpeeksi vaaleaa löydykään. Mutta onko tuo transparency 1 sitten ihan valkoinen? Eli olisikohan transparency 2 tarpeeksi vaalea mulle...
Vai onko tuo transparency neutral se 08 jota täällä on moni käyttänyt? Transparency 2 näyttää tosi samalta, ehkä vähän punertavammalta...
Kauhee, että ihminen voi mennä sekaisin näiden sävyjen kanssa  ::)

Poissa Sanna

• Tukkaguru
« Vastaus #417 : 21.02.09 - klo:18:08 »
^Jep, transparency neutral on 08. Muuta en kyllä osaakaan noista sävyistä sanoa.

Poissa Blushing

• HAIRahtanut
« Vastaus #418 : 21.02.09 - klo:18:19 »
Ok, vähän veikkaan että 08 on liian kellertävä/ehkä jopa hiukan tumma mulle, ketjun kokemusten perusteella. Kuinka peittävää tuo puuteri on?

Muoks. Ainiin sitä piti vielä kysymäni, että sopiihan tämä puuteri myös vähän rasvoittumaan taipuvaiselle iholle? Eli pitää kiiltoa hyvin pois eikä tarvitse olla lisäämässä vähän väliä.

Muutan nyt vähän tätä viestin sisältöä. Hoksasin, että tuolla on saatavilla myös sävy Invisible Blend. Cliniquen omilla sivuilla sanotaan tämän sävyn käyvän kaikille. Samojen sivujen mukaan sävy 02 on siis "very fair" ja Neutral on "moderately fair". Eli 02 olisi Neutralia vaaleampi.
Mutta. Mun sekoiluni jatkuu. Onkohan tuo Invisible Blend jotenkin vähemmän peittävää tai koostumukseltaan erilaista jos se kerran sopii kaiken värisille?
Harkinnassa nyt siis IB ja 02. Kellään jompaa kumpaa?
« Viimeksi muokattu: 21.02.09 - klo:22:25 kirjoittanut Tease »

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #419 : 22.06.09 - klo:00:45 »
Olen ihan hukassa, kun Lumene meni lopettamaan irtopuuterinsa. Ei ollut ikinä tullut mieleenkään, että tuollainen tuote voitaisiin lopettaa. Mitä ihmettä keksin tilalle? Hinnan pitäisi olla kohtuullinen enkä halua meikkiini hohdetta, vaan tykkään mattapinnasta. Ja väritöntä pitää ehdottomasti olla. Meikkivoiteena mulla on Lily Lolo. Toimisikohan silkkipuuteri? Vai joku mineraalipuuteri? Lily Lolo on testattu eikä sieltä löytynyt sopivaa.
« Viimeksi muokattu: 22.06.09 - klo:01:02 kirjoittanut Margot »