Kirjoittaja Aihe: Puuterit  (Luettu 144679 kertaa)

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
Vs: Puuterit
« Vastaus #435 : 13.07.09 - klo:13:05 »
Lainaus
^ Juu, itseasiassa tilasinkin juuri testiin HQ:sta Paul & Joen blotting paperia, noissa ei tosin taida olla ollenkaan puuteria, enkä laadusta tiedä yhtään... Pitää testailla, mutta tuntuu vaan, että noita jos käyttää koko päivän, niin iholla ei ole kohta jäljellä yhtään meikkiä, pelkkää punotusta ja kiiltoa vain 

Musta tuntuu ihan samalta. Ennen käytin noita puuteripapreita yms. mutta tuntu että tulee vaan naama punasemmaks nii oon luopunu niistä. Ei ainakaan tässä naamassa o mikään niistä toiminu niinku pitäis.
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #436 : 13.07.09 - klo:17:44 »
Mä käyttelen noita papereita yleensä otsalle ja nenään, mihin en yleensä laita niin paljoa meikkiä. Muuten saa kyllä peiteaineet ja muut ehostukset kyytiä kun noilla taputtelee  ;D Oonkin sen takia tykkäillyt Majolica Majorcan pressed Fantasia kivipuuterista, koska ei viel meikkiä eikä jätä puuterista naamaa. Pohjan tekemiseen tätä ei kannata käyttää, koska on niin väritön mutta korjailuun ja kiillonpoistoon sopii hyvin. Tätä voin huoletta laittaa myös vipalla, vaikka yleensä saan sillä aikaan kauhean puuterinaaman.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #437 : 15.07.09 - klo:20:41 »
Minä ainakin olen pitänyt Diorin irtopuuterista, on ihanan "silkkisen" tuntuista ja tuntuu tekevän ihosta jotenkin kauniin näköisen eikä ihan samalla tavalla mattaista kuin jotkut puuterit. Olen suorastaan säästellyt tuota rasiaani ja käyttänyt lähinnä juhlameikissä tuota.  :D Tuntuu myös pitävän kiillon kauan poissa, vaikka baarissakin hikoilee tanssiessa jne niin tarvii korjata puuteria illan aikana vain kerran jos sitäkään. Tykkään todella paljon. Tuo Dior on tosiaan kevyttä, olen levitellyt ihan kolmion mallisella meikkisienelläkin tuota kasvoille eikä sitenkään ole tullut pakkelista lopputulosta. Plussaa myös siitä, että rasiassa on sellainen siivilä (mikä sen oikea nimitys on?) jonka läpi puuteria tulee sopivasti, Lancomen Poudre Majeur irtopuuterissa mua häiritsee todella paljon tuo surkea rasia johon ei sellaista kuulu. Puuteria tuntuu pölisevän jokapuolelle kun pitää koettaa ottaa sitä suoraan siitä rasiasta ja jo kantta aukaistaessa tuntuu että puuteria leijuu ties minne.

Minkä niminen tuo irtopuuteri on? Tekeekö siis mattapinnan vai sellaisen hohtavan? Pitääkö kiillon hyvin poissa jos nenä on helposti rasvoittuva ja kiiltää helposti?

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #438 : 15.07.09 - klo:20:51 »
^Diorskin Loose Powder on tuon nimi. Plussaa muuten vielä rasiassa mukana olevasta hyvästä siveltimestä. Ei tee selvästi hohtavaa pintaa mutta ei myöskään sellaista jauhomaisen mattaista, vaan sellaisen keveän mattaisen joka näyttää luonnolliselta. Pitää hyvin poissa kiillon, mullakin nenä rasvoittuu ja kiiltää helposti ja tämä on toiminut mulla hyvin. Mulla on käytössä sävy 601 Transparent eli väritön versio.

Edit. Onkohan tuo puuteri muuttunut Diorskin Matte & Luminous Loose Powderiksi? Ainakin Strawberrynetistä löytyi vain sellainen. Tuon omanihan olen ostanut jo joitain vuosia sitten niin on ilmeisesti muuttunut sen jälkeen eri nimiseksi, en tiedä onko koostumus/laatu muuttunut.
« Viimeksi muokattu: 15.07.09 - klo:20:54 kirjoittanut Hunajapupu »
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Annelina

• HAIRahtanut
    • Designin'Eyes
« Vastaus #439 : 15.07.09 - klo:20:59 »
^ Juu puuteri on muuttunut. Rasia on erilainen, siveltimen tilalla on vippa. Parempi mielestäni kuin edeltävä, ei pöllyä ja tarvitsee vähemmin.
Kosmetiikkapurkautumista osoitteessa http://designineyes.blogspot.fi

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #440 : 15.07.09 - klo:21:00 »
^Kiva tietää, ostan sitten tuon uuden version kokeiluun kun nykyiset kaksi irtopuuteriani loppuvat. :) Katsoinkin, että uudessa rasiassa on vähemmän puuteria, joten hyvä että sitä tarvitsee vähemmän.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #441 : 15.07.09 - klo:21:04 »
Pitääköhän tuo uusi ihon kiillon yhtä hyvin poissa kuin Hunajapupun versio? Ilmeisesti tuo uusi jäättää myös samanlaisen pinnan kuin edeltävä versio? Onko tuossa muuten jonkinlainen tuoksu?

Poissa Annelina

• HAIRahtanut
    • Designin'Eyes
« Vastaus #442 : 15.07.09 - klo:21:21 »
^ Itse en ole käyttänyt vakituisesti, joten vaikea sanoa pitävyydestä. Tuoksua on hiukan. Mutta todella kauniin pinnan tekee, ohut ja heijastaa hieman valoa.

Poissa Kaisa

• HAIRahtanut
« Vastaus #443 : 16.07.09 - klo:08:51 »
Muistelisin että tuo uusittu versio Diorin irtopuuterista on tuoksuton, vanha oli tuoksullinen. Ainakaan uusittu versio ei tuoksu yhtään niin vahvasti kuin vanha. Käytössä noissa ei mielestäni ole juuri eroa. Sävy 001 vastaa tuota vanhan 601 Transparent Light -sävyä, noitahan on myös sävyt transparent medium ja transparent deep, eli kaikki kolme ovat läpikuultavia.
« Viimeksi muokattu: 16.07.09 - klo:08:56 kirjoittanut Kaisa »
1c F ii

Poissa Annelina

• HAIRahtanut
    • Designin'Eyes
« Vastaus #444 : 16.07.09 - klo:18:52 »
^ Tarkastin tuon tuoksuhomman tänään, niin incissä mainitaan parfum. Mutta vanha versio tuoksui kyllä enemmän.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #445 : 17.07.09 - klo:19:41 »
Osaako joku sanoa mitä tuo Diorin irtopuuteri maksaa Sokokselta tai Stockalta ostettuna? Onko sävyt muuten kelta- vai punapohjaisia?
« Viimeksi muokattu: 17.07.09 - klo:19:43 kirjoittanut pinkpepper »

Poissa Sheppa

• Tukkaguru
« Vastaus #446 : 17.07.09 - klo:23:13 »
^Ainakin Diorin Extreme Fix -puuteri (se valkoinen setting powder, mahtaako tarkoittaa meikin kiinnityspuuteria suomeksi) maksoi keväällä Sokoksella 47,30e. Olisko aika samaa luokkaa. Eckerö Linella tuo värillinen irtopuuteri maksaa 30,90e, olisin viimeksi ostanut ellen omistaisi tuota Fix-puuteria. Oikeastaan haluaisin vaihtaa ton Fixin siihen 001-sävyiseen irtopuuteriin jos vain olisi tilaisuus.
1b F ii.
Lemppareita Joicon k-pak -sarja, Tigi O&H ha, Brunette Goddess sh ja ha, L'Anza Hair Repair-sarja, Dry Hair Moisture treatment ja Healing Moisture Kukui Nut ha. Tukan pituus vajaa bsl. Väritys n. 10/11-tasoinen tuhkanvaalea.

Poissa Villis

• HAIRahtanut
« Vastaus #447 : 18.07.09 - klo:00:13 »
Haussa olisi mahdollisimman pieni, litteä, tyylikäs, laadukas, kätevä jne. irtopuuterirasia. Tykkään nykyisestä Lancomen irtopuuterista, mutta sen rasia on mahdollisimman epäkäytännöllinen mukana kannettavaksi. Löysin tästä ketjusta vinkin, että Lily Lolo myy pelkkiä rasioitakin, mutta sen postikulut näyttivät melko kohtuuttomilta. Onko tuo rasia tosi hyvä? Olisiko jollain toisella merkillä pelkkiä rasioita? Tai jollain merkillä irtopuutereita tosi pienissä pakkauksissa?
Perfektionistinen väkertäjä, jolla on keskivaikea atopia.

Poissa Tiiti

• Tukkaguru
  • Moppitukka
« Vastaus #448 : 18.07.09 - klo:09:20 »
^ Hiukan OT, kun en muusta asiasta mitään tiedä, mutta miten Lolon postarit on kohtuuttomat? Eihän ne oo kun tyyliin punnan tai pari meikkipohjallekaan... Onko ne noussu hirveästi?
Veni, vidi, Visa.

Poissa Villis

• HAIRahtanut
« Vastaus #449 : 18.07.09 - klo:14:55 »
^
Europe     
Orders weighing up to 50g = £1.50
Orders weighing 51g – 200g = £4.00
Orders weighing 201g+ = £5.00

Tuo puuterirasia maksaa 9 puntaa ja sen postarit ovat 4 puntaa. 13 puntaa tyhjästä muovirasiasta tuntuu vähän paljolta. Ei se sitten ole minustakaan liikaa, jos on tilaamassa itse mineraalijauheita, jotka eivät paina paljon mitään.
Perfektionistinen väkertäjä, jolla on keskivaikea atopia.