Kirjoittaja Aihe: Puuterit  (Luettu 148197 kertaa)

Poissa si3nna

• HAIRahtanut
Vs: Puuterit
« Vastaus #45 : 06.02.06 - klo:00:00 »
Essi,

oma No7 -irtopuuterini on ainakin 01 translucent, sellainen on siis ollut valikoimissa, voi tietysti olla että on nyt sitten joistakin paikoista jo loppu kun noita vanhoja pakkauksia myyvät pois (No7 -merkkihän uudistuu nyt keväällä, siksi hyllyt tyhjenevät). Luulisi että sama sävy olisi sitten taas uusiutuneen sarjan myötä valikoimissa.

Poissa Essi

• Hiushörhö
« Vastaus #46 : 06.02.06 - klo:00:03 »
Kiitos tiedosta Si3nna. Noin mä vähän arvelinkin. Tätyypä sitten koluta Emotioneita, jos niissä olisi vielä tuota vaaleinta sävyä jäljellä.
2b F i Vaalea, kuiva ja ohut luonnonkihara. Lempparituotteet Mop C-system Hydrating shampoo+hoitis, B&B Creme de Coco shampoo, Nexxus Therappe, Kerastase Bain Satin 3 ja Joico Intense Hydrator.

Poissa Rosey

• Hiushörhö
« Vastaus #47 : 06.02.06 - klo:14:19 »
Si3nna, kiitos tiedosta. Pitää alkaa kyttäämään josko No7 tulis tarjouksia  ::)

Poissa Avena

• Tukkaguru
« Vastaus #48 : 08.02.06 - klo:18:52 »
Kukaan muu ei näytä käyttävän Clarinsin irtopuuteria. Mä oon kyllä käyttänyt sitä jo vuosia ja ollut tyytyväinen. Nyt vaan ihan vaihtelun vuoksi haluaisin jonkun muun. Täytyy vielä miettiä noista, mitä täällä on mainittu. On just sopivasti loppumassa toi edellinen Clarins ja laivareissu tiedossa parin viikon päästä, mistä sitten voisi ostaa.
1bFi

Poissa michelangelo

• Hiushörhö
« Vastaus #49 : 18.02.06 - klo:20:25 »
No ajattelinpa sanoa tähänkin ketjuun jotain. En jostain syystä pidä perinteisestä puuterimaisesta pinnasta omalla kasvolla esim. lumenen skin couture-puuteri => Kaikki ymmärsi?
 Kuitenkin kesäisin iho rasvottuu aika helposti, joten tarttis jotain ns. puuteria. Kivipuuteriko hyvä vaihtoehto? Irtopuuterihan jättää puuterimaisen pinnan? Ongemahan on kun en pidä siitä puuterimaisesta pinnasta..
 Osaisko joku sanoa tähän jotain?
(tokihan joku jotain osaa sanoa, esim. "vähän oot tollo" <=naurettava ajatus? ;) mutta jos ei viisastella niin ymmärsitte)
Tämmöstä tälläkertaa.  :)

Poissa Elisa

• HAIRahtanut
« Vastaus #50 : 18.02.06 - klo:20:28 »
Kuitenkin kesäisin iho rasvottuu aika helposti, joten tarttis jotain ns. puuteria. Kivipuuteriko hyvä vaihtoehto? Irtopuuterihan jättää puuterimaisen pinnan? Ongemahan on kun en pidä siitä puuterimaisesta pinnasta..

Irtopuuteri ei jätä ollenkaan niin "puuterista" pintaa kuin kivipuuterit, vaan on se kaikkein luonnollisin vaihtoehto. Parhaiten tosin toimii meikkivoiteen päälle, jolloin irtopuuteri siis kiinnittää sen ja pitää kasvot kiillottomina. Ilman meikkivoidetta irtopuuteri saattaa olla liiankin luonnollinen ja hienojakoinen, peittokykyä sillä on heikosti, jos ollenkaan.

Poissa Mariatar

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #51 : 18.02.06 - klo:20:29 »
Komppaan Elisaa tässä asiassa. Jos et halua puuterista pintaa, niin kannattaa kokeilla sitten jotain mattavoidetta, puuteripaperia, kiillonpoistopaperia tai meikinpohjustusvoidetta, ne pitävät ihon mattana, mutta ovat todella luonnollisia.
1bMiii. What we call the secret of happiness is no more a secret than our willingness to choose life.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #52 : 19.02.06 - klo:15:39 »
Tuo Rimmelin irtopuuteri taisi olla Sokoksella tarjouksessa ja kokeilin sitä kaupassa kämmenselkään. Onko siinä oikeastikin sellaisia kimallehippusia??
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #53 : 19.02.06 - klo:22:34 »
Mä oon niin tottunut jo tohon irtopuuterin käyttöön, etten enää kivipuuteria käytä juuri koskan. Toki jos tarttee kesken päivän meikkiä korjailla, niin sitten käytän kivipuuteria (irtopuuteri vaikea kuljettaa mukana). Mutta lumenesta mäkin tykkään, ei muuta meikkivoiteen sävyä ja on luonnollinen..

Poissa Lyx

• Tukkaguru
« Vastaus #54 : 20.02.06 - klo:03:07 »
Aika harvoin tulee käytettyä puuteria koska en tykkää ihan mattapintaisesta ihosta. Meikkipussista löytyy kuitenkin Versacen kivipuuteri josta tykkään tosi paljon. :-* Puuteri on hienojakoista ja on iholla huomaamatonta eikä jätä "puuteroitua" pintaa. Me likey! Kokeiltu on myös Cliniquen puuteri mutta se oli ihan liian "puuterimaista" eikä sillä saanut luonnollista lopputulosta... :-\

Minnie

• Vieras
« Vastaus #55 : 20.02.06 - klo:19:47 »
Mielenkiinnosta tulin lukemaan mitä puutereista kirjotellaan sillä minulle on aina tuntunut olevan aivan sama mitä puuteria käytän :) En tiedä sitten että johtuneeko siitä etten ole koskaan panostanut niihin enkä siksi huomaa oleellisia eroja. Käytän kyllä päivittäin jauhemaista, ja lisäilen kivipuuteria sitten jos tarvii. Enemmän tykkään kiinteästä muodosta mutta sama käyttää nuo jauhemaisetkin mitä kaapista löytyy vielä pitkäksi aikaa. Tykkään kyllä mattaihosta mutta minusta sen saa kyllä oikeen hyvin lähes millä tahansa puuterilla :-\ Toisaalta sitten ne kestävät  tosi pitkään, vuoden ainakin ellei vuosia, joten siinä mielessä olisi aivan sama satsata kalliimpaakin silloin harvoin kun ostaa. Koostumus vipassa on kyllä merkistä riippuen erilainen, joissakin hienompi, mutta iholla en sitä kyllä enää huomaa. Yhtään hyvää meikkipuuteria en tosin ole koskaan tavannut, muutamia on joskus tullut kokeiltua.

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
« Vastaus #56 : 20.02.06 - klo:20:09 »
En löydä mistään enää No7 irtopuuterin sävyä translucent.  >:( Joka paikasta olen etsinyt. Ei kai tässä muu auta kuin odotella, että se uusi versio ilmestyy hyllyihin - harmittaa vain, kun tuo puuteri on tosiaan aivan lopussa ja oikeasti tarvitsisin uuden puuterin. En vain halua ostaa mitää surkeaa sen takia, että No7 on väliaikaisesti loppu. Ei auta kuin odotella.  :-\
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com

Poissa kirmeli

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #57 : 21.02.06 - klo:16:49 »
Onkos kellään kokemusta Lorealin irtopuuterista ??
Eikös se ole vähän kuin valopuuterikin ??
Itse olen ajatellut ostaa nyt elämäni ensimmäisen puuterin ja haluaisin sellaisen ihan kevyen josta oma ihon väri kuultaisi läpi.
Mikä olisi paras vaihtoehto,tuo Lorealko ?
Jos puutereista puhutaan tiedän yhtä vähän kuin neula heinäpellossa  ;D

Poissa JoJo

• HAIRahtanut
« Vastaus #58 : 21.02.06 - klo:16:55 »
Minä ostin just viimeviikolla ensimmäisen irtopuuterini ja valitsin ton lorealin, kun oon tykänny siitä meikkivoiteesta. Ja oon tykänny tuosta puuteristakin, kun oppi käyttämään. Tulee sillä ihan erilainen pinta, kuin kivipuuteriilla, vaikka senkin oon aina laittanu sudilla, paljon luonnollisempi.

Poissa kirmeli

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #59 : 22.02.06 - klo:08:32 »
koiruli,Tuleeko sillä meikatumman näkönen pinta vai luonnollisemman ku kiviputerilla ?
Itse haluaisin tosi luonnonllisen näkösen ihon. :)