Kirjoittaja Aihe: Puuterit  (Luettu 146878 kertaa)

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
Vs: Puuterit
« Vastaus #510 : 29.09.11 - klo:13:55 »
Mua kiinnostaisi kommentit Isadoran irtopuuterista. Tästä ketjusta löytyi muutama maininta, että ei ole kovin hyvää, mutta ne olivat useamman vuoden takaa joten en tiedä onko puuterin koostumus esimerkiksi mahdollisesti muuttunut sen jälkeen. Katselin tuota kaupassa ja siinä olisi tarjolla tarpeeksi vaalea sävy ainakin. Etsin puuteria, joka olisi aavistuksen kuulas/valoaheijastava, eikä ihan supermatta.

Tätä Perfect Loose Powderia siis tarkoitan, sävy taisi olla 01 Velvet Transparent:

Edit. Toinen vaihtoehto mitä olen katsellut on Rimmelin irtopuuteri, joka vaikutti myös sopivan vaalealta, osaisiko joku mahdollisesti verrata sitä ja Isadoraa keskenään?
« Viimeksi muokattu: 29.09.11 - klo:14:14 kirjoittanut Hunajapupu »
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Linnee-

• Hiushörhö
« Vastaus #511 : 29.09.11 - klo:14:02 »
Osaisiko joku neuvoa jonkun suht.halvan, hyvän irtopuuterin, joka ei oikeasti olisi yhtään minkään värinen? Tai tarpeeksi vaalea ainakin.. Lumenen mineraalipuuteria mulla on ollut, mutta en siihen hirveästi tykästynyt. Ciliniquen oli hyvää, mutta sekin vähän tummahko mulle.

http://www.mic.fi/index.php?main_page=product_info&cPath=3_9&products_id=231&zenid=k4ehfkkr1d76fgmkh1seelj6v2

Voisin suositella tuota! En tiedä mitä se tekee, mutta ihoni näyttää ihanan tasaiselta ja luonnolliselta tuota käytettyäni.
Hiuslaatu 1b M/C ii. Pituus n.mid back

Poissa mittt

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #512 : 29.09.11 - klo:14:12 »
^Vaikuttaa kokeilemisen arvoiselta, mutta näyttää olevan loppuunmyyty ja haluaisin uuden puuterin tämän oman liian tumman tilalle mahd. pian.. Onko noilla tavallisilla halpissarjoilla läpinäkyviä irtopuutereita?

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #513 : 29.09.11 - klo:14:13 »
Osaisiko joku neuvoa jonkun suht.halvan, hyvän irtopuuterin, joka ei oikeasti olisi yhtään minkään värinen? Tai tarpeeksi vaalea ainakin.. Lumenen mineraalipuuteria mulla on ollut, mutta en siihen hirveästi tykästynyt. Ciliniquen oli hyvää, mutta sekin vähän tummahko mulle.

Miten olisi Inglotin irtopuuteri? Purkissa on 30g tavaraa ja hintaa on 24€. Inglotin Loose Powder on kyllä värillinen, mutta vaaleimmat sävyt oli ainakin mun mielestä varsin vaaleita. Markettipuolella mun lemppari on ollut Rimmelin irtopuuteri.

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
« Vastaus #514 : 29.09.11 - klo:14:25 »
^ Rimmelin irtopuuteri löytyy minultakin. Sitä kun kokeilee vaikka sormella ja levittää kädelle, niin puuteri näyttää hieman kimaltavalta, mutta en ole huomannut että kasvoilla kimalletta näkyisi. Joten sen takia ei mielestäni kannata jättää ostamatta. Eikä tämä ainakaan kallis ole, n. 10 e.
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini

Poissa mittt

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #515 : 29.09.11 - klo:14:42 »
Myydäänkö Inglotin tuotteita jossain päin Tamperetta? :)
Entä onko tuo Rimmelin puuteri jonkun sävyinen, vai "läpinäkyvä"?

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
« Vastaus #516 : 29.09.11 - klo:14:44 »
^ Rimmel puuteria myydään vain sävyssä Translucent, eli pitäisi sopia kaikille  :). On siis mielestäni läpinäkyvä eikä sävyllinen.
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #517 : 29.09.11 - klo:14:59 »
Myydäänkö Inglotin tuotteita jossain päin Tamperetta? :)
Entä onko tuo Rimmelin puuteri jonkun sävyinen, vai "läpinäkyvä"?

Inglotia myy Tampereella Kauneuskeskus Meicos. http://karkkipaiva.indiedays.com/2011/02/03/inglot-tampereella/

Poissa malic

• HAIRahtanut
« Vastaus #518 : 29.09.11 - klo:21:41 »
Eikös Inglotille ollu tulossa nettikauppakin nyt syyskuussa? En uskalla tarkistaa ;D
1bMii. Ehkä joskus tiedän mitä tahdon hiuksieni kanssa tehdä, siihen saakka kasvattelua.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #519 : 01.10.11 - klo:16:50 »
^Juuri avattu :) inglot.fi

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
  • I can smell heaven's bakery cooking...
« Vastaus #520 : 06.10.11 - klo:22:41 »
Miten vaalea on TBS:n meikkipuuteri sävyssä 02?
On täällä liike, mutta aion ostaa tuon netistä joten en viitsi mennä sinne miniliikkeeseen palloilemaan, kun ei mulla muuta asiaa sinne ole. Siinä käy kuitenkin niin, että mulle myydään se puoliväkisin.  ;D

Miun iho on vaalea ja keltapohjainen. Ei mikään vaaleista vaalein, mutta vaalea.
Käytän Lilyn puuterista sävyä warm peach. Blondie tekee jo liian kalpeaksi.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #521 : 06.10.11 - klo:22:57 »
^ TBS:n kantiskortin saa muuten nykyään ilmaiseksi, ja sillä sais 20% alea tässä kuussa mm. puutereista :) Et ehkä kandee mennä sinne liikkeeseen, en usko et netistä saa samaa alea? http://www.thebodyshop.fi/kanta-asiakkuus.shtml
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
  • I can smell heaven's bakery cooking...
« Vastaus #522 : 06.10.11 - klo:23:02 »
^No Ebaysta saisi kolmellatoista eurolla. En tiedä paljon nuo puuterit liikkeessä maksaa...

eikun perhana, sieltähän saa näköjään 50% alennuksen vapaavalintaisesta tuotteesta lokakuun ajan. Ehkä menen sittenkin lauantaina käymään paikan päällä  :) Kiitti vinkistä!
« Viimeksi muokattu: 06.10.11 - klo:23:04 kirjoittanut muori Pippuri »

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #523 : 06.10.11 - klo:23:13 »
^ Mä en tiedä onko se 50% ale vain vanhoille jäsenille, mutta kannattaa sitä tietty kysyä. Noi puuterit on mun mielestä n. 20€ luokkaa liikkeessä että sen 20% alen jälkeen noin 16€ hintaa jäisi.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #524 : 07.10.11 - klo:11:49 »
^Tuolla TBSn sivuilla lukee että sen edun saa uudella kortilla eikä mitään että vain vanhoille jäsenille. Tuolla lukee myös että yllätyslahja toisella ostokerralla. Tarviikin käydä hakemassa tuo kortti, kiitos RockQueen vinkistä!
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii