Kirjoittaja Aihe: Puuterit  (Luettu 142730 kertaa)

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
  • I can smell heaven's bakery cooking...
Vs: Puuterit
« Vastaus #525 : 08.10.11 - klo:15:13 »
Voi pylly. Kävin Bodyshopissa ja sieltä oli kaikki meikkipuuterit loppu ja ne oli 20% alennuksessa, eli niistä ei olisi tietenkään saanut sitä 50% alennusta. (miksen muuten tajunnut tuota aikaisemmin  ::) )

No sävyt kuitenkin katsottiin myyjän kanssa ja kakkoseen päädyttiin. Kolmonen oli punapohjainen ja nelonen varmasti liian tumma ja ykkönen ihan liian vaalea.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #526 : 04.05.12 - klo:11:57 »
Mä tarttisin uuden kivipuuterin meikin korjailuun päinä aikana. Irtopuuterina mulla on Dior. Ei saisi olla mikään jauhoisen lopputuloksen jättävä, muttei liian hohtavankaan. Mielellään tuoksuton. Joku mikä mätsäisi tohon Diorin koostumukseen...

Poissa caessa

• Tukkaguru
« Vastaus #527 : 23.05.12 - klo:00:35 »
Onko kellään ehdotusta, mikä puuteri sopisi kiiltelevälle sekaiholle? Päivän aikana t-alue rasvoittuu ja tarvitsisin puuterin, jota voi levittää ohuesti, mutta joka silti saa kiillon kuriin. Enkä oikein tiedä mitä eroa noilla kaupoissa olevilla puutereilla on. Tykkään levittää puuterin puuterisiveltimellä, vipalla tuputellessa tuntuu menevän iäisyys.

Mielessä oli Isadoran kivipuuteri, Maybellinen Fit Me ja Lumenen kivipuuteri. Kellään kokemuksia/mielipiteitä näistä?

Muoks. Mieleen tuli myös L'Orealin True Match ja Maybellinen Dream Matte ja Affinitone. Mielipiteitä?
« Viimeksi muokattu: 23.05.12 - klo:00:45 kirjoittanut caessa »

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #528 : 23.05.12 - klo:10:28 »
Ihastuin aivan päättömästi taas pitkästä aikaa puuteripapereihin, ne poistavat satunnaisen kiillon mutta eivät jätä jauhoista pintaa tai kuivata. Mitään peittoahan ei näillä saa mutta meikin korjailuun päivän mittaan toimivat minulla paremmin kuin puuterit tai meikkipuuterit.
Raitoja käpälään!

Poissa jeppu

• HAIRahtanut
« Vastaus #529 : 23.05.12 - klo:12:28 »
^^ Vaikkei tossa sun listassa ollukkaan, niin en osaa suositella muuta kuin Cliniquen Stay-matte sheer pressed powderia! Nyt on varmaan kymmenes rasia menossa ja vaikka tuo vähän hinnakkaampaa onkin, niin ei ole tullut edes mieleen etsiä korviketta..! Pitää kiiltoa hyvin kurissa, ei tuki ja peittää hyvin mutta jättää silti jotenkin kuultavan ja luonnollisen pinnan. Sävyt vaan tuntuu olevan suht tummia, mä itse käytän vaaleinta Stay Buff sävyä joka saattaa olla liian tumma jos on ihan vaaleahipiäisimmästä päästä..
1c M ii BSL

chai

• Vieras
« Vastaus #530 : 06.07.12 - klo:23:07 »
Myydäänkö Pienessä Tuoksukaupassa vielä silkkipuuteria? Ainakaan äsken en sitä sivuilta löytänyt, mutta onkohan se vain loppu varastosta?

Poissa Antur

• Tukkaguru
« Vastaus #531 : 13.07.12 - klo:16:24 »
Omituinen kysymys, mutta saako jostain ostettua tyhjänä tämäntapaisia irtopuuteripurkkeja? Tuossa on siis sivellin samassa, idea vähän sama kuin sellaisissa huulikiilloissa joista tulee tavaraa ulos pyörittelemällä/painamalla eli sivellintä ei tarvitse erikseen dippailla missään. Minulla on yksi tuollainen mutta sivellinosa on ihan paska, haluaisin kovasti paremman koska idealtaan tuo on ihan huipputoimiva ;D
"Morgenstern ach scheine
auf das Antlitz mein
Wirf ein warmes Licht
auf mein Ungesicht
Sag mir ich bin nicht alleine."

Iherbin ensitilaajille 5$ alennus koodilla QAK439.

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #532 : 13.07.12 - klo:21:31 »
^ eBaysta löytyy ainakin jonkinlaisia täytettäviä puuterisiveltimiä. Suurimmassa osassa taitaa olla sama mekanismi, kuin useimmissa valokynissä, eli siveltimen päässä nappi, jota painamalla puuteria valuu siveltimeen.

Poissa rosmarin

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #533 : 14.07.12 - klo:16:23 »
Onko kellään ehdotusta, mikä puuteri sopisi kiiltelevälle sekaiholle? Päivän aikana t-alue rasvoittuu ja tarvitsisin puuterin, jota voi levittää ohuesti, mutta joka silti saa kiillon kuriin. Enkä oikein tiedä mitä eroa noilla kaupoissa olevilla puutereilla on. Tykkään levittää puuterin puuterisiveltimellä, vipalla tuputellessa tuntuu menevän iäisyys.

Mielessä oli Isadoran kivipuuteri, Maybellinen Fit Me ja Lumenen kivipuuteri. Kellään kokemuksia/mielipiteitä näistä?

Muoks. Mieleen tuli myös L'Orealin True Match ja Maybellinen Dream Matte ja Affinitone. Mielipiteitä?

IsaDoran Anti-shine sekä Maybellinen Dream Matte ovat noista parhaimmat vaihtoehdot helposti kiiltelevälle nassulle. Jos ihosi on tasainen ja suht virheetön niin Lumenekin on ok, sillä on nimittäin taipumus kerääntyä tökerön näköisesti suurentuneisiin huokosiin vaikka kuinka varovasti levittäisi.

Jos on halua investoida vähän fiinimpään tuotteeseen, niin suosittelen lämpimästi Clarinsin Shine Stopperia tai Shiseidon mattapuuteria. Kummatkin ovat unelmankevyitä, iholla lähes huomaamattomia kunhan valitsee oikean sävyn ja pitävät kiillon kurissa myös kesähelteiden aikaan.

Paikalla Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #534 : 23.11.12 - klo:09:09 »
Vuosikausia sitten ostettu Biotherm finish silky-soft loose powder alkaa vihdoin näyttää loppumisen merkkejä! Sävy 210 onkin hieman liian punertava vaikka sitä aikoinaan niin tarkkaan myyjän kanssa kasvoille testattiin, ja vuosien varrella olen lisäksi todennut etteivät tuollaiset siroteltavat irtopuuterit muutenkaan ole mun lemppareita, koska eivät riitä pitämään t-aluetta pitkääkään hetkeä mattana.
Tämä puuteri unohtuu mielestä varmasti heti kun se loppuu, ja todennäköisesti tilalle ostanen jonkun meikkipuuterin. Chanel Vitalumiere aquasta olen jo vähän haaveillut, koska sen nestemäisen version olen jo aiemmin todennut todella hyväksi.
« Viimeksi muokattu: 23.11.12 - klo:11:02 kirjoittanut Hilippa »

Tristy

• Vieras
« Vastaus #535 : 23.11.12 - klo:10:52 »
Ostin Diorin irtopuuterin kohta loppuvan Lumenen tilalle, kun Diorista oli täälläkin kovasti tykätty. Mulle Dior on tosin ollut ainakin tähän mennessä hieman pettymys ja Lumene vie tästä voiton. Mulle ihon kiiltäminen päivän aikana ei yleensä ole ongelma, joten kaipaan lähinnä kevyttä puuteria. Dior tekeekin liian peittävää jälkeä ja korostaa ihon kuivuutta. Lisäksi sain heti puuterin käytön aloittamisen jälkeen kaksi isoa ihonalaista finniä, joita ei yleensä ole, joten puuteria melkein tekisi mieli niistä syyttää... Mutta kai se on kuitenkin loppuun käytettävä, kun tuli moinen ostettua.

Poissa Miia

• HAIRahtanut
« Vastaus #536 : 28.11.12 - klo:11:55 »
^Oliko sulla siis Diorskin Matte & Luminous -irtopuuteri? Itselläni on tämä ja se on paras irtopuuteri, jota olen koskaan kokoeillut! Saan tällä irtopuuterilla erittäin luonnollisen lopputuloksen. Jauhe on todella hienojakoista ja pakkelia ei saa aikaiseksi, vaikka kuinka sutisi. On myös oikeasti huomaamattoman värinen iholla, eikä muuta meikkivoiteen sävyä. Tykkään :)

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #537 : 28.11.12 - klo:17:22 »
^Mä rakastan myös Diorin irtopuuteria (en muista nimeä tosin, on jo muutaman vuoden vanhaa). Komppaan Miia täysin, ihana irtopuuteri. Oikein harmittaa kun en ole tuota päässyt käyttämään kun olen meikkipuuteria koittanut kuluttaa loppuun.

Tristy

• Vieras
« Vastaus #538 : 28.11.12 - klo:19:38 »
Joo siis tuo Matte & luminous -irtopuuteri nimenomaan, oli jäänytkin se tuosta viestistä pois. Kummastuttaa kyllä, miten on tuntunut omalle iholle niin huonolta. ??? Mietin jo, että voikohan se olla jotenkin vanhentunutta, mutta aika pitkään se olisi pitänyt seistä varastossa, kun puuterimainen tuote kuitenkin on. No, testailut jatkuu.

Poissa Malva

• Tukkaguru
« Vastaus #539 : 25.12.12 - klo:13:32 »
Suosituksia!

Kaipaan puuteria pintakuivalle sekaiholle. Mielellään ekokosmetiikkaa tai muu sellainen joka ei tuki ihoa. Hinta mielellään alle 20e ja toivomuksena sellainen tuote jota myydään jossain Helsingin liikkeessä niin, että voin käydä katsomassa ja kokeilemassa tuotetta ennen ostamista.

edit: Niin ja toivon puuteri hillitsevän hieman rasvoittuvaa t-aluetta mutta myös kirkastavan ja antavan luonnollisen hehkun kasvoille. Irtopuutereista en perusta
« Viimeksi muokattu: 25.12.12 - klo:13:36 kirjoittanut Tukkis »