Kirjoittaja Aihe: Puuterit  (Luettu 142737 kertaa)

Poissa naapio

• Tukkaguru
Vs: Puuterit
« Vastaus #570 : 11.11.13 - klo:10:30 »
Hiplailin perjantaina Bobbi Brownin puutereita ja tuntuivat todella samettisilta, hienojakoisilta ja vielä loistavan värisiltäkin. Sääli että kuivaihoisena ei tarlkkipuuterille ole minulla käyttöä, olisin ilman muuta napannut mukaan muuten sen aivan vaalean keltaisen puuterin.
Raitoja käpälään!

Poissa Liisu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #571 : 05.04.14 - klo:20:51 »
Onkos kukaan käyttänyt Clarinsin Mineral Loose irtopuuteria. Niin tekis mieli hommata tuo. Onhan tuolla hintaa n 45 euroa. Mutta jos sattuis jostain tarjouksesta löytymään .Ja oishan siinä pitkäksi aikaa puuteria.

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #572 : 04.08.14 - klo:13:36 »
^¨Olen muuten itsekin seuraavaksi ostamassa Clarinsin irtopuuteria. On kovasti tykätty puuteri, joka kestää.
No anyway asiaan;
ajattelin ostaa Benecosin kivipuuterin, mutta mietin sävyä otanko sen vaaleimman porcelainen vai toiseksi vaaleimman beige sävyn?
Onko teillä kokemusta noista sävyistä? Ja myydäänkö noita Emotionissa?
Yleensä mulla on ollut transparent, mutta mulla on iho päivettynyt ja pelkään et toi vaalein sävy on aivan liian vaalea.
Menisköhän beige sitten talvellakin?
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
  • I can smell heaven's bakery cooking...
« Vastaus #573 : 02.09.14 - klo:18:25 »
Olisiko antaa vinkkiä hyvään markettihintaiseen irtopuuteriin, jolla saisi silmänalusten peitevärin näppärästi kiinnitettyä? Nykyinen meikkipuuterini on liian kuivattava tuohon tarkoitukseen... 

Poissa tipson

• Tukkaguru
« Vastaus #574 : 02.09.14 - klo:18:43 »
^ kokeilemistani Rimmelin on paras. Pinnasta tulee ihanan samettinen ja kiinnitää hyvin meikin. Lumenen ei kiinnitä tarpeeksi hyvin; pinta jää tahmeaksi. Poskipunakin levittyy huonosti jos ei ole pakkeloinut tolla useampaa kerrosta. Max factorin puuteri taas mulla ainakin saa kaikki meikit näyttämään tummemmilta.
Värjäämättömät, ruskeat hiukset, jotka ylettyvät vyötärölle.

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #575 : 02.09.14 - klo:18:50 »
MaxFactor on hyvä jos vaan ei ole liian tumma. Mulla kaikki muut vaalentaa. ;D Ei kuivata mulla ainakaan yhtään.
3a F ii

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
  • I can smell heaven's bakery cooking...
« Vastaus #576 : 02.09.14 - klo:22:50 »
Kiitti! Mulla on aika vaalea iho, mutta käyn katsastamassa molemmat. Rimmelillä ei taida enää olla kuin Match perfection -irtsikka...

Poissa Shirley

• HAIRahtanut
« Vastaus #577 : 06.09.14 - klo:09:09 »
Mikä olisi hyvä vaihtoehto Lumenen meikkipuuterin tilalle? Käytin siis sitä aiempaa versiota, eikä tuota uudistettua versiota huvita kokeilla noiden huonojen kokemusten perusteella. Ostin jo Max Factorin Compact -meikkipuuterin, joka osoittautui virheostokseksi. Sävy oli ihan liian tumma ja tulos todella pakkelimainen. Sävynä miulla oli Lumenen puuterissa 03 Aurinkokaakao. Täällä taisi olla puhetta We Care Iconin meikkipuuterista. Mikähän sävy siinä vastaisi tuota?
1aFii, mid back -mittaiset, punaruskeat hiukset.

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #578 : 06.09.14 - klo:11:22 »
^ Siitä taisi olla puhetta "Meikkipuuterit"-ketjussa. :)
3a F ii

Poissa Shirley

• HAIRahtanut
« Vastaus #579 : 06.09.14 - klo:14:40 »
^ Ai niin, kun sellainen oli erikseen. Kiitti!  :)
1aFii, mid back -mittaiset, punaruskeat hiukset.

Poissa caessa

• Tukkaguru
« Vastaus #580 : 05.12.14 - klo:22:43 »
Ei voi olla todellista. Ostin pitkästä aikaa kivipuuterin, jotta voisin koulussa tai töissä korjailla meikkiä, tuppaa nimittäin kiiltämään aika runsaastikin päivän mittaan. Ostin Lumene Natural Code Skin Perfector -puuterin sävyssä #Fudge. Tänään kiinnitin meikin sillä ja kappas. Mun naama on ihan oranssi! Arrrghhh :(. Kyllä se kaupassa kädelle testattuna oli sopivan sävyinen.

Onkohan jollain ehdottaa suht edullista kivipuuteria meikin korjaukseen päivän mittaan? Mielellään peilin ja kestävän rasian kera. Ilmeisesti Rimmel olisi halpa ja toimiva, mutta kerran aikoinaan ostaneena se rasia ei kyllä miellytä käytössä sitten ollenkaan.

Poissa Sassy

• HAIRahtanut
« Vastaus #581 : 07.12.14 - klo:01:05 »
Benecosin puuterissa ei ole peiliä, mutta yksikään puuteri ei ole hajonnut laukussa. Jälki on mattainen, mutta kuitenkin luonnollinen. Taitaa olla monen muunkin suosikki :)
1c M ii, BSL-pituudesta kasvattelua vyötärölle

Poissa caessa

• Tukkaguru
« Vastaus #582 : 07.12.14 - klo:22:01 »
^ Enpäs ole ennen kuullutkaan moisesta. Googletin ja heti vastaan satelee kehuja :o. Lienee siis hyvä!
Kiitos vinkistä!

En vaan tiedä mikä sävy sopisi vaaleahkolle keltapohjaiselle iholleni, Porcelain näyttää aika vaalealta kun taas Beige liian tummalta.

Huomasin myös, että mulla oli aiempikin Lumene Natural Code -puuteri lähes loppuun käytettynä laatikon perällä. Oli samaa Fudge-sävyä kuin se vasta ostamani, mutta pakkaus oli vanhempaa mallia ja ilmeisesti uuden pakkauksen myötä myös sävykin on tummentunut.
« Viimeksi muokattu: 07.12.14 - klo:22:19 kirjoittanut caessa »

Poissa Sassy

• HAIRahtanut
« Vastaus #583 : 10.12.14 - klo:17:55 »
Hmm, harmillisesti en muista muuta paikkaa kuin Ruohonjuuren, jossa myydään Benecosia. Porcelain on vaalea, mutta ei jätä sävyä juurikaan kasvoille, joten sopi myös omalle kellervälle iholleni talvella. Beigeä käytin kesällä, mutta se on tosiaan reilusti tummempi ja ainakin itselleni sopi vasta selkeän päivetyksen jälkeen.
« Viimeksi muokattu: 10.12.14 - klo:17:57 kirjoittanut Sassy »
1c M ii, BSL-pituudesta kasvattelua vyötärölle

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #584 : 26.07.15 - klo:18:11 »
Oon käyttänyt Macin Prep + Prime Transparent Finishing Powder / Pressed puristepuuteria meikin kiinnitykseen ja korjailuun päivän aikana. Kohta tarttis hommata uusi puuteri ja mietinkin mikä voisi olla hyvää? Kriteereinä että kiinnittäisi meikin ja ehkäisisi ihon kiiltoa. Ei tarvitse olla täysin matta, mutta ei missään nimessä liian hohtavakaan. Ei sellaista, joka näyttää valokuvissa valkoiselta/liian hohtavalta. Irtopuuteria en haluaisi sen takia, että sitä on raivostuttavaa raahata mukana. Oon jotenkin täysin ulalla puutereista nykyään  ???

Benecosista tuntuu monet tykkäävän. Hillitseekö hyvin ihon kiiltoa ja rasvaisuutta?