Kirjoittaja Aihe: Puuterit  (Luettu 144808 kertaa)

Poissa riinam

• HAIRahtanut
Vs: Puuterit
« Vastaus #585 : 02.09.15 - klo:14:04 »
Mää oon täysin rakastunut Aliman satin finishing powderiin, jossa pääraaka-aineena on mica. Lisäksi löytyy kösittääkseni vain hieman väriaineita. Tuo on nykyisellään kallista tilata ja purkkikaan ei ole valtava. Onko kenelläkään suositella seuraajaa? Lopputulos tolla on todella kuulas, oikein sellanen airbrush-finish. Ei siis mattainen, vaan hohtava, ilman mitään glittereitä.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #586 : 02.09.15 - klo:14:31 »
^Olethan huomannut, että Alimaa saa nykyisin Beautybaysta?
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #587 : 01.10.15 - klo:20:52 »
Oisko kellään suositella mulle tosi hyvää, erityisesti rasvaiselle iholle soveltuvaa ja ihon mattapintana pitävää kivipuuteria, jota voisi pitää mukana meikin korjailua varten?

Jos muistatte joskus vuonna miekka ja kivi kun oli sellainen puuteri kun Corn Silk, sellaista etsin. Eli siis ei paljon pigmenttiä eikä peittävyyttä, vaan ihan vaan sellaista tuotetta, joka jättää ihon mattapintaiseksi. Mielellään peilillinen rasia.

Urban Decayn De-Slick jäi kiinnostamaan, onko kukaan kokeillut?
Bare Mineralsilla on myös tosi hyvä Ready Touch Up Veil, mutta se on aika hintava.
MAC:n Blot Powder on ehkä paras tähän asti kokeilemistani, luulen että ostan sen taas seuraavaksi, mutta olisi kiva kokeilla jotain uuttakin.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #588 : 02.10.15 - klo:09:17 »
Minulla on rasvaisuustaipumusta lähinnä kesäisin nenän ympäristössä, mutta tuo NARSin light reflecting -puuteri on huomaamattomuudestaan ja luonnollisen näköisestä jäljestään huolimatta osoittautunut ällistyttävän pitäväksi. Nimeä ei kannata säikähtää, mikään hohtotuote tuo ei ole. Puuteri on pannussa täysin valkoinen ja se ei jätä iholle oikeastaan mitään sävyä - mutta tekee kauniin, todella kauniin pinnan iholle ja sitoo meikin todella hyvin. Rasiakin on toimiva isoine peileineen ja puuteri pölisee tosi vähän, sopii siinäkin mielessä mukana kuljetettavaksi. Ainoa miinus pakkauksen huonosta vipasta, se ei minusta sovi oikein muuhun, kuin korkeintaan puuterin suojaamiseen sitä mukana kuljettaessa.

Poissa riinam

• HAIRahtanut
« Vastaus #589 : 02.10.15 - klo:19:31 »
^Olethan huomannut, että Alimaa saa nykyisin Beautybaysta?
Enpäs ollut huomannut, kiitos vinkistä! :)

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #590 : 02.10.15 - klo:19:56 »
Kiitos Lila! Olen lähdössä loppuvuodesta jenkkeihin, täytyykin sieltä katsella Narsin tuotteita. Veikkaan, että ovat siellä halvempia kuin täällä...?

Poissa Georgina

• Hiushörhö
« Vastaus #591 : 05.10.15 - klo:15:43 »
En tiedä onko tästä jo joku kysynytkin, mutta tietääkö joku myydäänkö Suomessa (tai Suomeen toimittavassa nettikaupassa) uudelleentäytettäviä puuterirasioita ja niiden täyttöpakkauksia?

Itseäni on alkanut suuresti ärsyttää se, että puuterin loppuessa koko "compact" peileineen kaikkineen pitää heittää pois ja ostaa uusi tilalle. Suunnattoman epäekologista! 

(Pakko myöntää, että olen myös pikkutytöstä asti unelmoinut sellaisesta wanhan ajan "hienon naisen puuterirasiasta", joka on kaunis kuin koru.)  ;D

Estee Lauderilla on ihania koristeellisia täytettäviä puuterirasioita, joihin täyttöpakkaus maksaa vain n. 15-20 puntaa. Mutta en ole löytänyt yhtään nettikauppaa joka suostuisi toimittamaan Lauderia Suomeen, ja suomalaisten kauppojen valikoimista en samaa tuotetta löytänyt.

Feeluniquesta saisi joitakin täytettäviä, mutta nämä ovat meikkipuuterille/-pohjalle ja itse kaipailisin lähinnä kiiltoa poistavaa, kevyempää tuotetta.

Poissa Morrigan

• Tukkaguru
« Vastaus #592 : 15.11.15 - klo:19:15 »
Haluaisin mahdollisimman hienojakoisen puuterin silmien alle peiteaineen kiinnittämiseen. Sävyn pitäisi olla tosi vaalea ja puuteri ei saisi korostaa orastavia uurteita silmien ympärillä.
Haluaisin myös että purkki olisi mahdollisimman pieni. En tarvitse puuteria muualle kasvoilleni, joten kulutus on todella vähäistä ja vihaan niitä isoja irtopuuterirasioita, hiton epäkäytännöllisiä kun täyttävät puolet meikkipussista.

Ehdotuksia? Hinnalla ei ole väliä, kunhan on hyvä.
BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.

Poissa tiiti2

• HAIRahtanut
« Vastaus #593 : 15.11.15 - klo:20:52 »
^ Mulla on Bobbi Brownin Creamy Concealer Kit. Siinä on sekä peiteaine että pikkiriikkinen puuteriosio. Pysyy kuin tauti eikä keräänny mihinkään.  :)
2bFii, olkapäille, tyvessä oma väri ja raitoina 9.0

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #594 : 18.11.15 - klo:21:46 »
^ Mulla taas mikään ei ole ollut niin rasvaista ja juonteisiin kerääntyvää kuin tuo peiteaine, puuterista huolimatta.
Raitoja käpälään!

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #595 : 19.11.15 - klo:21:03 »
Morrigan, voisiko Lilan ylempänä suosittelema NARSin light reflecting -puuteri olla etsimäsi kaltainen? Itse en ole tuota kokeillut, mutta mietin itsekin voisiko se sopia silmänalusille peiteaineen kiinnitykseen. Vetääkö silmänalusihon kuivaksi ja ryppyiseksi niinkuin jotkut puuterit? Itseä mietityttää että tekeekö kasvoista kalpean näköiset? Miten toimii valokuvissa, tuleeko haamunaama?

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #596 : 20.11.15 - klo:07:44 »
Se on kokeilemistai ehdottomasti paras silmänaluspuuteri, pikemminkin häivyttää juonteisuutta, kuin korostaa sitä - eikä kuivata. Valokuvissa toimimisesta en osaa sanoa, mutta haamunaamaa ei tule, koostumus on niin läpinäkyvän huomaamaton.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #597 : 20.11.15 - klo:17:18 »
Oliko sulla Lila se pressed vai irtopuuteri? Jostain blogista luin, että irtoversiolla saisi aavistuksen matamman pinnan. Toisaalta se pöllyäminen mietityttää ja sitä ei sitten voi oikein mukana kanniskella. Ja eikö tuossa irtoversiossa ollut joku outo haju vai muistanko lukeneeni omiani?

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #598 : 20.11.15 - klo:17:39 »
Molemmat  ;D - tykkään tuosta tavarasta paljon. Irto on tosiaan vähän mattaisempi, mutta kyllä se kiinteäkin kiinnittää meikin hyvin, eikä tosiaan mikään hohdetuote ole kuitenkaan. Ei se haju ole mikään voimakas, saati sitten jää leijumaan naamalle.

Poissa Morrigan

• Tukkaguru
« Vastaus #599 : 27.11.15 - klo:19:07 »
^Kumpaa suosittelisit ennemmin, irto vai kiintee? Oon selannut sun ja muiden hehkutukset tosta puuterista ja aion sen hankkia. En vaan osaa päättää kumman otan vai vedänkö överit ja otan sokkona molemmat :D
BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.