Kirjoittaja Aihe: Puuterit  (Luettu 142734 kertaa)

Poissa JoJo

• HAIRahtanut
Vs: Puuterit
« Vastaus #60 : 22.02.06 - klo:11:17 »
Huomattavasti luonnollisemman. Eikä semmoisen puuteroidun näköinen. Tätä ennen mulla oli käytässä se Lumenen Luminous Play valopuuteri, jota tosiaan laitoin isolla sudilla, jo siitäkin tuli aika luonnollinen, mutta kyllä tuo uus on paljon parempi. Luonnollinen ja kuulas siis.

Poissa kirmeli

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #61 : 23.02.06 - klo:09:04 »
Kiitos  :) taidankin lähteä tästä kauppaan  ;D

Poissa Emmi

• Hiushörhö
« Vastaus #62 : 23.02.06 - klo:13:41 »
Cliniquen irtopuuteri on ollut mulla käytössä jo iät ja ajat, ja olen supertyytyväinen!  :-* Maksaa Suomessa €32,5, mutta on mielestäni sijoituksen arvoinen. Olen itse saanut ko. puuterilla todella luonnollisen lopputuloksen, ja lisäksi puuteri kiinnittää meikin hyvin. BTW, mulla on yksi avaamaton rasia ko. irtopuuterin vaaleinta sävyä, mukana puuteriin kuuluva huisku. Ostin väärän sävyn; oma ihoni on hieman ruskettunut, ja siksi tuo vaalein sävy ei käy. Jos joku haluaa ko. puuterin todella hyvään "juures-hintaan"  ;D niin laittakaapa vain pikaviestiä!  :)

Mii-

• Vieras
« Vastaus #63 : 23.02.06 - klo:14:35 »
Mulla oli joskus äitiltä nyysitty Lumenen irtopuuteri ja sain aina sotkettua sitä joka paikkaan ku laitoin, joten en sitten koskaan edes ajatellut ostavani uudelleen. Nyt ostin hetki sitten Rimmelin meikkipuuterin tarjouksesta, osasin valita aivan oikean sävyn ja olen tykännyt. Musta on tullut laiska, en ole jaksanut ostaa meikkivoidetta enää, ja Lumenen alkaa olla loppu.  Jos sitä hetken pärjäis tän kanssa... Valitsen nykyään puuterin / meikkivoiteen sillai, että laitan kämmenelle ensin Anytimen puuteria sävyä 4, ja sitten muita tuotteita ja vertaan siihen. Kun tuo sävy 4 on ihan perfecto mulle  ;) niin siihen on hyvä verrata.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #64 : 23.02.06 - klo:18:41 »
Minulla on ollut nyt jonkun aikaa käytössä lauderin Lucidity (?) irtopuuteri ja olen tykännyt kovasti. Joku taisi kovasti tykätä vastaavasta meikkivoiteesta.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Huuhkaja

• Tukkaguru
« Vastaus #65 : 23.02.06 - klo:22:17 »
Olen viime vuosina käyttänyt aika paljon MACin Select Sheer/Loose -irtopuuteria, joka on hyvä ja melko kevyt puuteri.

Joulukuussa tuli itsensähemmottelukohtauksen tuloksena ostettua Sokokselta Guerlainin MÉTÉORITES "Winter Radiance" -puuteri, joka on sellainen jännä erivärisistä kuulista koostuva puuteri, jossa on mukana kimalletta. Olen nyt koko talven käyttänyt pelkästään sitä, jopa ilman meikkivoidetta, ja ihoni on mielestäni näyttänyt paljon kuulaammalta kuin tavallisesti. Ne kimallehiukkaset eivät näy juuri ollenkaan kun puuteria laittaa kohtuudella, mutta luovat silti kivaa hohdetta kasvoille. Olen saanut myös muilta kommentteja, että kasvoni ovat tosi fressin ja kirkkaan oloiset kun käytän ko. puuteria. Sen hinta taisi olla joku 39 euroa jos oikein muistan, ja kyllä kirpaisi ostohetkellä, mutta olen tyytyväinen että tuli ostettua. :)

Poissa kirmeli

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #66 : 27.02.06 - klo:08:20 »
Eikö tuota lorealin irtopuuteria ole kuin yhtää sävyä,sitä ihan vaaleaa 01 ???

Onko muilla merkeillä hyviä irto/valopuutereita ?? Tai ihan sama mitä,kuhan saa läpikuultavan ja  tosi luonnollisen tuloksen??

Poissa Mariatar

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #67 : 27.02.06 - klo:13:05 »
Minusta Lumenen Skin Couture -irtopuuterilla saa luonnollisen tuloksen. Ja vaalein sävy on todellakin vaalea.
1bMiii. What we call the secret of happiness is no more a secret than our willingness to choose life.

Poissa kirmeli

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #68 : 27.02.06 - klo:14:53 »
eikö mistään merkistä löydy tosiankaa tummempia sävyä ?
en ole mitenkään tumma ihon sävyltäni,mutta nuo vaaleat sävyt ovat liian vaaleita minulle...enkä mielellään haluaisi näyttää kalkkilaivan kapteenilta  ;D

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #69 : 27.02.06 - klo:14:58 »
eikö mistään merkistä löydy tosiankaa tummempia sävyä ?
en ole mitenkään tumma ihon sävyltäni,mutta nuo vaaleat sävyt ovat liian vaaleita minulle...enkä mielellään haluaisi näyttää kalkkilaivan kapteenilta  ;D

Onko Lumenen tummin sävy liian vaalea? Yleensä noilla Ranskasta ym. lämpimemmiltä mailta peräisin olevilla sarjoilla on tummempia sävyjä valikoimissaan kun ovat kerta suunnattu hieman tummemmille kuin esim. Lumene.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Manna

• Tukkaguru
« Vastaus #70 : 27.02.06 - klo:18:20 »
Vertailin huvikseni kahta eri puuteria vierekkän ja ihan uskomaton ero oli Blascon ja Chanelin värillä. Blasco oli raejuustoa utuisen Chanelin rinnalla. Kasvoilla ei sitten luonnollisesti eroa juurikaan huomaa  ;)
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.

Poissa Dash

• Tukkaguru
« Vastaus #71 : 27.02.06 - klo:19:09 »
Olen viime vuosina käyttänyt aika paljon MACin Select Sheer/Loose -irtopuuteria, joka on hyvä ja melko kevyt puuteri.

Tuoko tuo ihon kuivuuden esiin? Ajattelin nimittäin käydä ostamassa tuota ensi viikolla :)
Whatever... Slot's easy, right side's the tight side.
87 shines again.

Poissa Huuhkaja

• Tukkaguru
« Vastaus #72 : 27.02.06 - klo:21:03 »

Tuoko tuo ihon kuivuuden esiin? Ajattelin nimittäin käydä ostamassa tuota ensi viikolla :)

En ole huomannut mitään tuollaista ongelmaa puuterin kanssa, vaikka varsinkin talvella ihoni on paikoin melko kuiva. Tosin läträän extra-kosteuttavaa Nuxen Reve de Miel -kosteusvoidetta meikin alle ja annan sen imeytyä 20 min. ennen meikin laittamista, jolloin kuivat kohdat saa hyvin "piilotettua". Puuteri on kivan hienojakoinen ja kevyt ja sulautuu hyvin meikkivoiteeseen, ei tee meikistä "naamiomaista".

Poissa kirmeli

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #73 : 01.03.06 - klo:08:23 »
siis en ole kokeillut tuota lumenea...mutta eikö siinäkin ole valopuuterissa vain yksi sävy,hirveän vaalea ?

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #74 : 01.03.06 - klo:13:30 »
siis en ole kokeillut tuota lumenea...mutta eikö siinäkin ole valopuuterissa vain yksi sävy,hirveän vaalea ?

Jep, valopuuterista löytyy vain yksi sävy.. Ja vaaleahan tuo on. Mutta kun tuotahan on tarkoitus käyttää enemmän korostuksiin yms, niin en tiedä haittaako tuo vaaleus sitten? Se on kuitenkin sen verran läpikuultavaa.. Onko kukaan tummempi ihoinen tätä kokeillut?