Kirjoittaja Aihe: Puuterit  (Luettu 148182 kertaa)

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
Vs: Puuterit
« Vastaus #90 : 13.03.06 - klo:15:20 »
Irtopuuteri kestää kyllä melko kauan, lähemmän vuoden päivittäin käytettynä. Kivipuuteria käytän todella harvoin, joten siitä en osaa sanoa. Meikkipuuteria käytän tummille silmänalusille ja yksi rasia kestää lähes vuoden.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Dinky-di

• Tukkaguru
« Vastaus #91 : 13.03.06 - klo:15:42 »
Mun pitäisi ostaa sekä irto- että kivipuuterit. Lauantaina hajotin kivipuuterini baarin vessassa, kun pudotin sen lattialle. Kysymyksessä oli Lumenen sinisessä rasiassa oleva puuteri, ei mikään ihmeellinen, mutta ihan asiansa ajava. Mulla puuterit kestää todella kauan, kun niitä niin vähän käytän. Nyt pitää yrittää löytää jostain hyvät ja laadukkaat puuterit. Tästä ketjusta tulee varmasti olemaan paljon apua ;)
1b M ii

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #92 : 13.03.06 - klo:15:47 »
En oikein käytä kivipuuteria, niin ne kestää kyllä ikuisesti. Irtopuuterikin lähes joka päivä käytettynä kestää helposti 1,5-2 vuotta :) Vähän houkuttais katella MACin ja Bobbi Brownin irtopuutereita Lontoon reissulta, vaikka entistä Grimasia kyllä on jäljellä vaikka kuinka.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa EVS

• HAIRahtanut
« Vastaus #93 : 13.03.06 - klo:22:24 »
Miten paljon teillä kuluu puuteria?

Mä mietin tätä samaa. Ainoa loppuun käyttämäni irtopuuteri loppui hajoamalla olohuoneen lattialle, muut ovat edelleen olemassa tai kiertoon laitettu. Olen omistanut elämäni aikana kaksi kivipuuteria, ja kummastakaan ei näy että olisi edes otettu. Meikkivoiteessa mietin myös samaa, en saa niitäkään kulumaan loppuun. Riippuu kai levittääkö sienellä vai sormin.
1a F ii

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
« Vastaus #94 : 13.03.06 - klo:22:56 »
Minulla kestää irtopuuteri ehkä sellaiset 8-9kk, joskus jopa vuoden riippuen purkin koosta. Esim. No7 tuntuu kestävän pidempään, kun taas L'oreal Translucide kuluu hieman nopeammin.
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com

Poissa Dash

• Tukkaguru
« Vastaus #95 : 13.03.06 - klo:23:17 »
Kivipuuteri taisi kestää viis vuotta, siis se ainoa minkä olen saanut kulutettua loppuun ;D
Whatever... Slot's easy, right side's the tight side.
87 shines again.

Poissa calypso

• Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470
    • Haista Ite!
« Vastaus #96 : 13.03.06 - klo:23:52 »
Olen omistanut kolme kivipuuteria, kaikki Lumenen sinistä sarjaa. Yksi hajosi täysin pudottuaan lattialle, kaksi on vielä menossa mukana. Toinen on sävyä 0, eli se läpikuultava ja toinen muistaakseni sävyä 3 kesää varten.
Tuo 3 on ties kuinka vanha taitaa lähennellä kymmentä vuotta kohta (pitäisikö järjestää kemut  ;D) ja tuo =-sävy on "vain" pari vuotta vanha..
Eikun olihan mulla joku Gemeyn tosi vaalea puuteri joskus (90-luvun puolivälissä muistaakseni), se on ollut kyllä tähän mennessä paras. Ja se ei kestänytkään kuin pari vuotta  :)

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #97 : 15.03.06 - klo:15:37 »
Tuli puutereista mieleen että onkohan kellään tietoa Guerlainin Terracotta-prismapuuterista? Millainen se oikein on? Jonkinlainen aurinkopuuteri ilmeisesti?
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #98 : 15.03.06 - klo:15:40 »
Oiskos jollain ton No7-irtopuuterin inciä?
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

Poissa Lavendar

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #99 : 15.03.06 - klo:18:09 »
Oiskos jollain ton No7-irtopuuterin inciä?

Tuossa hitusen ylempänä omassa viestissäni se on.

Muoks: Sivu 7, toinen viesti.

Poissa Dinky-di

• Tukkaguru
« Vastaus #100 : 16.03.06 - klo:14:40 »
Ostin eilen Lancomen Mat Finish kivipuuterin, sävy 01 Translucide. Rasia ei ole mikään ihmeellinen, mutta mielestäni hillityn tyylikäs. Mielestäni rasia on vähän hankala avata, mutta eiköhän siihen totu. Suuresta peilistä plussaa. Itse puuteri on hienojakoista, levittyy hyvin, ei muuta meikkipohjan väriä, eikä tee kasvoista liian puuteroidun näköisiä. Pitää oman sekaihoni mattana oikein hyvin. Ainut mistä en tuossa puuterissa tykkää on tuoksu. Mutta todella hyvä hankinta oli, onneksi luotin myyjän sanaan. Tykkään kovasti.

Nyt pitäisi ostaa vielä uusi irtopuuteri :)
1b M ii

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
« Vastaus #101 : 16.03.06 - klo:19:46 »
Tietääkö joku missä myydään noita "täytettäviä" puuterisiveltimiä ja millasissa hinnoissa ne on ollu? Mä olen yrittänyt ettiä, mutta ilmeisesti vähän haihatellen kuten yleensäkin, eli ei ole löytynyt.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #102 : 16.03.06 - klo:19:48 »
Tietääkö joku missä myydään noita "täytettäviä" puuterisiveltimiä ja millasissa hinnoissa ne on ollu? Mä olen yrittänyt ettiä, mutta ilmeisesti vähän haihatellen kuten yleensäkin, eli ei ole löytynyt.
(Helsingin) Stockalla oon nähnyt, siinä halpishyllyjen vieressä, siin mis on Max Factorit sun muut niin siinä vieressä on jotain laadukkaampia merkkejä. Hintaa olisko ollu joku 30€ jos varovasti muistelen.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
« Vastaus #103 : 16.03.06 - klo:21:04 »
Entäs minkä hintanen toi No7 puuteritäyttösivellin on? 30e on aika suolanen hinta siveltimestä  :-X

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
« Vastaus #104 : 16.03.06 - klo:21:51 »
No7 pieni sivellin-puuteripurkki-yhdistelmä maksaa n. 16e.  :)
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com