Kirjoittaja Aihe: Youngbloodin meikit  (Luettu 4546 kertaa)

Rontti

• Vieras
Youngbloodin meikit
« : 26.04.07 - klo:16:38 »
Onko kellään kokemuksia Youngbloodin meikeistä? Lähinnä meikkipohjaa ja meikkipuuteria ajattelin.. Ovatko verrattavissa esim. Jane Iredalen meikkipohjaan? Pysyykö hyvin?

Itselläni on todella herkkä iho, enkä uskalla siihen laittaa mitään meikkejä/voiteita, joissa on mineraaliöljyjä yms. Iredalea käytän tällä hetkellä. Mutta kokemuksia olisi kiva kuulla Youngbloodista :)

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
Vs: Youngbloodin meikit
« Vastaus #1 : 26.04.07 - klo:17:17 »
Minulla on ollut käytössä jauhepohja sävyssä Barely Beige; käytän tätä nykyään sekoitettuna jonkin muun mineraalimeikkipohjan kanssa. Mielestäni ei sen kummempaa kuin halvemmat Lily Lolo & Everyday Minerals.

Kannattaa muistaa Yongbloodin sisältävän bismuth oxychloridea joka saattaa ärsyttää herkempiä ihoja.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Shi Shi

• Tukkaguru
« Vastaus #2 : 27.04.07 - klo:06:11 »
^^Ärsytti esmes mun ihoa melkoisesti. Levittyvyys, peittävyys ja pysyvyyskään eivät yltäneet muiden kokeilemieni mineraalipohjien, Lily Lolojen ja Everyday Mineralsin, tasolle. Youngbloodista ja Iredalesta on ihan turha maksaa itseään kipeäksi, kun parempaa saa murto-osalla noiden hinnoista.  ;)
Ara jo estic molt bé, gràcies! :: 2a M-F i :: " When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." -Jimi Hendrix

Tuppu_

• Vieras
« Vastaus #3 : 29.05.07 - klo:14:30 »
Minulla on Youngbloodin Loose mineral foundation. Ei ole vertailukohdetta, ainoa mineraalimeikki, jota olen käyttänyt. On kyllä toiminut minulla tosi hyvin, eikä ole ärsyttänyt allergista ihoani yhtään. Hinta oli kyllä aikamoinen...
Täytyypi varmaan kokeilla jotain muuta merkkiä seuraavaksi jos eroa kuitenkin niin paljon on.  :)

Poissa Misato

• HAIRahtanut
  • 1cMii
« Vastaus #4 : 29.05.07 - klo:18:14 »
^^ Samanlainen kokemus minullakin, iho ärtyi ja kutisi.  Lily Lolojen kanssa tätä ongelmaa ei ole ollut, joten syyttäisin ärsytyksestä juuri NarnianQueenin mainitsemaa bismuth oxychloridea.  Lisäksi Youngblood tuntui ainakin omalla ihollani jotenkin rasvaisemmalta...  Joten en kyllä voi suositella, kun halvemmallakin saa vähintään yhtä hyvää, tai jopa parempaa.  :)
You and me make the whole world jealous

annu

• Vieras
« Vastaus #5 : 05.06.07 - klo:13:18 »
Moikka!

Oisko joku testannut Youngbloodin puristemuotoista meikkipohjaa? Millainen se oli peittävyydeltään ym.? Mulla on Iredalen puristepohja, mutta se ei mielestäni pysy kovin mattana niinkuin haluaisin.

khia

• Vieras
« Vastaus #6 : 05.06.07 - klo:22:12 »
Moikka!

Oisko joku testannut Youngbloodin puristemuotoista meikkipohjaa? Millainen se oli peittävyydeltään ym.? Mulla on Iredalen puristepohja, mutta se ei mielestäni pysy kovin mattana niinkuin haluaisin.

Ootko kokeillut Iredalen pure matte (jos nyt muistan nimen oikein) puristepuuteria pohjan lisäksi? Mulla pysyy nyt kesälläkin aika hyvin mattana, kun laitan tuota pure mattea vähän alle (pahiten kiiltäviin kohtiin), sitten levitän puristepohjan ja sitten vielä ohuesti pure mattea.  ;D

annu

• Vieras
« Vastaus #7 : 06.06.07 - klo:22:11 »
Ootko kokeillut Iredalen pure matte (jos nyt muistan nimen oikein) puristepuuteria pohjan lisäksi? Mulla pysyy nyt kesälläkin aika hyvin mattana, kun laitan tuota pure mattea vähän alle (pahiten kiiltäviin kohtiin), sitten levitän puristepohjan ja sitten vielä ohuesti pure mattea.  ;D

Morjens,

En ole kokeillut Iredalen pure matte viimeistelypuuteria. Olen sitä harkinnut mutta toisaalta ois kiva hankkia seuraavaksi sellainen puristepohja jonka lisäksi ei tartteis viimeistelypuutereita. Nyt oon sipaissut naamaan tavallista puuteria tarvittaessa (sopii hyvin yhteen mineraalimeikki-ideologian kanssa  ;)). Olen kuullut että tämä Youngbloodin puriste pitäis hyvin kiiltoa kurissa. Eli kokemuksia kaivataan...  :)

Lainaus korjattu -s-
« Viimeksi muokattu: 22.08.07 - klo:12:58 kirjoittanut Serafi »

Poissa Miltonia

• HAIRahtanut
« Vastaus #8 : 17.10.07 - klo:11:00 »
Minunkin kutinat todennäköisesti johtuu juuri bismuth oxychlorideasta. Harmi homma, kun ehdin jo hankkia Youngbloodin rice settingin ja lunar dustin. Haluuko kukaan osta..?
Muuten pidin kovastikkin niistä. No etsintä jatkuu ja sample tilauksia lähtee maailmalle

Poissa Luppa

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #9 : 28.02.08 - klo:09:26 »
Olen käyttänyt viimeiset kaksi vuotta pääasiassa mineraalimeikkejä. Kokemuksia on seuraavista jauhemaisista pohjista: EDM (original glo / intensive), Alima, Pure luxe, Bare Escentuals ja Lily Lolo. Kuivalle ja herkälle iholleni parhaaksi pohjaksi osoittautui Lily Lolon pohja, joka kuivatti edellisistä vähiten ja teki kuulaan jäljen. Eniten kuivattivat EDM ja Alima.

Läheisessä apteekissa on myynnissä Youngbloodia ja kävin kaksi viikkoa sitten ostoksilla. Oli todella kiva päästä kerrankin kokeilemaan tuotetta ennen ostamista. Nettikaupasta ostettaessa ei pääse hypistelemään tuotetta eikä varmistamaan oikeaa sävyä. Aina jää joku sävy kokeilematta.

Ostin nestemäisen mineraalipohjan Liquid mineral foundation sävyssä shell, joka on vaalea hennosti keltaiseen taittava sävy. Tuote on ollut ihana. Meikkivoiteen koostumus on todella ohut, mutta sillä on hyvä peittokyky. Se levittyy kuin kosteusgeeli eikä jämähdä paikalleen ollen vaikeasti levitettävä. Tuote rauhoittaa ja viilentää ihoa ja tuntuu kuin kasvoilla ei olisi mitään. Pintajuonteista ei ole illalla tietoakaan.

Inci:ssä on silikonia, mutta ainakin minulla tuo tuntuu suojaavan ihoa ja sitovan kosteutta. Ihonhoitotuotteet mulla on kuitenkin mineraaliöljyttömät ja silikonittomat.

INCI:

D.I-Water, Cyclomethicone, Titanium Dioxide, Hexyl Laurate, Glycerin, Polyoxyethylen Methylpolysiloxan, Dimethicone, Dimethicone (and) Dimethicone/Vinyl Dimethicone, 1.3 Butylene Glycol, Reduced Salt Deep Sea Water, Sodium Chloride, Iron Oxides, LauryImethiconecopolyol, Squalane, Cereus Grandiflorus (Cactus) Flower Extract, Water (and) Butylene Glycol (and) Natto Gum, Green Tea Extract, Sorbitan Sesquioleate, Butylparaben, Methylparaben, Calendula Officinalis Flower Extract, Propylparaben, Allantoin, Water (and) Butylene Glycol (and) Cucumi Sativus (Cucumber) Fruit Extract, Fragrance, Disodium EDTA

Ostin Lip shine -huulikiillon sävy iceblush. Pysyy todella hyvin huulilla ja on siistissä kotelossa. Sävy on ihana, kuulas vaalean pinkki, jossa hieman helmiäistä. Tämän incissä ei ole silikonia eikä mineraaliöljyjä. Muutkin sävyt näyttivät hyvältä.

Mineraalijauhepohja oli kuin Bare Escentualsin pohja. Pohjassa oli todella paljon kiiltäviä hiukkasia johtuen käytetystä bismuth oxychloridesta. Sävyt olivat hyvät. Luonnollisemmat kuin muissa kokeilemissani mineraalipohjissa. Jos ei pelkää kiiltoa ja omaa hyvän ihon saa jauheella varmaan näyttävän pohjan.

Rise setting powderissa ja Lunar dust powderissa ei ollut bismuth oxychloridea. Tässä esimerkkinä Lunar dustin sisältö:

Mica, Zinc Stearate, Corn Starch, Caprylic/Capric Triglyceride, Methylparaben, Propylparaben.
May Contain: Iron Oxides, Titanium Dioxide, Carmine, Chromium Oxides, Ultramarine Blue, Manganese Violet.

Hinta tuotteilla olikin sitten korkeampi kuin useissa muissa tuotteissa. Olen kuitenkin tehnyt sen verta vikaostoksia netin kautta, että ostanen Youngbloodilta vastaisuudessa ainakin peitevärit, poskipunat ja huulikiillot. Ja tosiaan tuo meikkipohja vaihtui nyt lennossa.

Peitevoiteita, luomivärejä, poskipunia ja aurinkopuutereita ym. sai myös kiinteässä puuterimaisessa ja voidemaisessa muodossa jauhemaisen sijaan. Joten jos jauheiden kanssa pelaaminen pännii niin ostoksille.

« Viimeksi muokattu: 28.02.08 - klo:09:28 kirjoittanut Luppa »
Vaaleat, ohuet hiukset. Herkkä ja pintakuiva iho, jolla taipumus couperosaan.

Suosikkituotteet: Erisan puhdistusgeeli, Dermalogica Skin hydrating mask, Aqualan L ja mineraalimeikit.

Poissa Miltonia

• HAIRahtanut
« Vastaus #10 : 28.02.08 - klo:09:38 »
edit-
Nyt mua taas hävettää..... :-[ nolonolonolo ja kerran vielä nolo

Ei olekaan. Bismuuttia löytyykin siitä meikkipuuterista. Mulla on niitä pieniä sample pusseja...
Todennäköisesti voin siis käyttää lunarini ja riisipuuterin loppuun.

nolo
nolo
nolo

************************************************************************************

Nyt en usko  :)

Rise setting powderissa ja Lunar dust powderissa ei ollut bismuth oxychloridea.

Olisivatko muuttaneet inciä?

Mun tavarat on tilattu jenkkilästä. Täytyy tutkia asiaa uudemman kerran. Nimittäin pidin ihan hirveästi noista mutta kun ei sitten sopinut minun hipiälle.
« Viimeksi muokattu: 28.02.08 - klo:18:31 kirjoittanut Miltonia »