Joko Lizine on löytänyt hyvän tuotteen?
Meidän kuontalot kuulostaa aika samanlaisilta. Mulla on tosi litteän lässykkä tukka, jos en tee sille mitään. Luonnontilassa hiusmäärä tuntuu tosi olemattomalta, vaikka kampaajat sanovat mullekin aina, että kun näitä hiuksia riittää ja riittää... Vika on siis siinä, että hiuksia on paljon, mutta yksittäinen hius on ohut.
Minun ainoa vaihtoehto on pestä hiukset aamuisin ja muotoilla sen jälkeen. Jos pesen hiukset jo illalla, se on yleensä seuraavana päivänä ihan karmaiseva. Pientä apua tuo se, jos iltapesun jälkeen föönaa hiukset jollain tuuheuttavalla suihkeella, mutta ei lisää muita muotoilutuotteita. Silti se on vain hätäapukeino, muuten hiukset on parempi pestä aamuisin.
Osiksen Volume Shot ei toimi tässäkään päässä, tekee hiukset tahmeiksi niin kuin Lizine sanoikin. Queen for a Day -suihketta en ole kokeillut, mutta Superstar-nesteestä ei ole ollut oikein mihinkään. Sen sijaan se uusi suihkepullossa oleva Superstar jätettävä hoitoaine on tosi hyvää ja toimii myös muotoilussa! Tuuheuttaa, mutta ei tahmaa eikä tee hiuksia raskaiksi. Ylivertainen Tigin tuuheuttaja on mulle kuitenkin Root Boost. Se toimii joka kerta kuin häkä! Antaa paremman ja pitävämmän tuen kuin Superstar-suihke.
L'anzan tyvivaahto on ollut mulle aika pettymys. En ole saanut sitä monta kertaa käytettyä, kun se tuntuu aina tahmaavan... Root Boost on siitä ylivoimainen, että se ei tahmaa isollakaan annostuksella.