Mulla on n. lapaluihin ylettyvät ohuet, veltot ja lasimaiset hiukset ja lisäbonuksena kaksi raivokasta pyörrettä takaraivolla. Tukkaa ei voi pitää auki ilman todella voimakasta tupeerausta noiden pyörteiden takia ja vakkarikampaus onkin napakka ponnari. Kaikki karheuttavat ja tyveä kohottavat tuotteet ovat siksi kiinnostaneet aina kun saan hetkellisen kipinän kokeilla jotain muuta kuin ponnaria. Olen tykännyt Paul Michellin tuuheuttavasta Extra body -suihkeesta ja saman tyylisestä Matrixin Amplifyistä mutta ne vaativat föönauksen. Kokeilemani muotovaahdot ovat joko lähmänneet tai nostaneet pikkuiset hiuksenpätkät päälaella aivan pörrölle, niistä en ole tykännyt.
Kuivaan tukkaan olen käytellyt karhean pinnan jättävää kuivashampoota, joista suosikkini on Lee Staffordin suihkutettava. Halvin hankinta on ollut ihan perus tuoksutettu talkki, jolla saa pelastettua esim. hiusrajan rasvaisuuden samalla kun se antaa nostetta, vaaleassa tukassa ei jauhoisuus ole ongelma.
Syksyllä Sokoksen hiuspäivillä myyjä suositteli Wellan Ocean Spriz -suolasuihketta mutta se epäilytti silloin liikaa ja jäi kauppaan. Nyt näin Stokalla kaksi yhden hinnalla -paketin ja ostin kokeiluun - OMG mikä pito!

Tupeerausta pullossa, tukka jäi sen verran jämäkäksi ja karheaksi jo pienellä määrällä, että sain sen sipaistua sivuponnarille noin vain, ilman normaalia tupeeraus-kiroilu-tupeeraus-kiroilu... tappelua. Pieni suihkaus lakkaa päälle ja pysyy kuin tauti! Parasta tosiaan se, että tämän voi laittaa kuiviin hiuksiin eikä tarvita mitään muuta, ei fööniä, suoristusrautaa, tupeerauskampaa tai vastaavia. Tosi helppo varmaan myös matkalla mukana kun pitää selvitä minimitarvikkeilla

Täältä lukemieni juttujen perusteella kiinnostuin myös Redkenin Wools Shakesta, osaisiko joku verrata näitä kahta keskenään? Ocean Sprizissä on alkoholia eli voi kuivattaa jatkuvassa käytössä, Wool Shake taitaa olla alkoton?