Pakko aivan tulla kehumaan label.m texturising volume sprayta. Nykyään tulee käytettyä aika vähän muotoilutuotteita, ellei hiuslakkaa lasketa. Tämä on ehdoton lisä mun vakkarituotteisiin.
http://blackouthair.fi/blackout/wp-content/uploads/2013/09/labelm-texturising-volume-spray.jpgTällä sai ihmeellisen hyvin pitoa liukkaaseen ja suoristettuun tukkaan. Tyvi pysyy hyvin koholla, siinä on pitoa mutta tyvestä ei tule lähmäinen eikä korppu, vaan se pysyy kuivana. Mä olen käyttänyt tätä niinkin simppelisti, kuin suoristuksen jälkeen nostellut hiusosioita ylös ja suihkuttanut vain suoraan tyveen. Toimii.

Tyvessä tuntuu sellainen hiuspuuterimainen/kuivashampoomainen lopputulos, mutta pito on todella hyvä ja pysyy koko päivän. Mä olen laittanut myös ihan tavallisen ponnarikampauksen pohjaksi, ettei lopputulos ole niin sliipattu, ja toimii siinäkin oikein hyvin.
Ainut miinus tulee ehkä tuosta tuoksusta, joka on aika vahva kampaamomainen tuoksu. Hiuksissa tuoksu ei ole enää niin voimakas eikä mitenkään huono mielestäni. Tuoksu pysyy hiuksissa, eli todella tuoksuherkille en tätä suosittele.
Tuote vaikuttaa aika riittoisalta, pienellä suihkauksella pärjää pitkälle koska pitoa kyllä löytyy. Mä olen käyttänyt tätä nyt muutaman viikon ( en päivittäin kuitenkaan) ja pullo tuntuu vieläkin aivan täydeltä.