Kirjoittaja Aihe: Alima mineraalimeikit  (Luettu 98976 kertaa)

Poissa babylissa

• Tukkaguru
Alima mineraalimeikit
« : 06.05.07 - klo:12:31 »
http://www.alimacosmetics.com/ (Jos tällainen topikki on jo, liittäkää siihen, en löytänyt)

Kokemuksia tuotteista

Pohjustetta on samplepurkissa melkein kanteen asti, luomivärejä vähemmän. Huulipunaa hieman pohjalla, ei riitä kovin ahkeraan käyttöön. Siveltimellä saa riittämään pidempään.
Näyttäisi, että purkit ovat pienempää kokoa kuin esim. PLn purkit ???.

Nourishing Lip Balm, sävy Freesia; näyttää sivulla kirkkaammalle ja tummemmalle pinkille kuin mitä huulilla. Ei mikään superkosteuttaja mutta kaunis "himmeä" shimmer ruusuinen pinkki, tietysti "naturaalit" aineet. Enempi ehkä huulipuna kuin -rasva. Aion ostaa normikokoisen tuubin ja osittain juuri siksi, että tuo on tuubissa eikä purkissa.

Satin Matte Foundation
Sävyt Blossom (kellertävämpi kuin sivulla) ja Jasmine (aika lähellä sivun sävyä)
Suht peittäviä ja mattaisia pohjusteita, itse kaipaan peittävyyden lisäksi vähän glowta iholle joten varmaan nuorelle, hieman rasvaisuuten taipuvalle käyvät hyvin. Laitoin omani myytävät-osioon.

Satin Matte Eyeshadow
Sävy Wedgewood; kaunis matta todella vaalea sininen, ei lainkaan räikeä. Tuo sellaista "valoisuutta" katseeseen, ohuelti levitettynä sinisestä ei juuri tietoa. Ajattelin että tummasiniharmaasilmäisenä ei ehkä käy, mutta tätä on ostettava lisää.
Harmi, ettei minikokoja ole saatavilla kuten EMllä, vain sampleja ja normikokoja (riittäisi vähempikin).

*päivittelen myöhemmin lisää*

Poissa Laureen

• HAIRahtanut
Vs: Alimacosmetics.com -mineraalimeikkejä
« Vastaus #1 : 07.05.07 - klo:17:33 »
Minäkin kävin tänään noutamassa postista Aliman paketin! Toista kertaa tilailin. Itselleni tilasin seuraavat jutut:
-Satin Matte Foundation, samplet sävyistä Jasmine ja Orchid
-Satin Matte Blush, iso purkki sävyä Raspberry
-Concealer, sample sävystä Linen
-Nourishing Lip Balm, isot tuubit sävyistä Garnet ja Freesia
-Foundation Brush
-Buff Brush

Äidille tilasin:
-Satin Matte Foundation, samplet sävyistä Rose ja Assam
-Satin Matte Blush, sample sävystä Geranium
-Nourishing Lip Balm, iso tuubi sävystä Garnet

Lisäksi tilasin mummolleni huulirasvan Pink-sävyisenä  :D Laitan kokemuksia noista, jahka ehdin testailemaan! Kaikki meikkivoiteet on ainakin todella kauniin sävyisiä.

Satin Matte Foundation
Sävyt Blossom (kellertävämpi kuin sivulla) ja Jasmine (aika lähellä sivun sävyä)

Tuo pitää paikkansa! Tilasin edellisellä kerralla Blossomista näytteen, ja se on ihmeellisen keltapohjainen ollakseen cool-luokituksessa. Jasmine varmaan käy mulle hyvin nyt, Orchid sitten kesällä.

Edit. Laitoin tänään Jasmine-meikkipohjaa ja senkin sävy on melkeinpä liian vaalea! Tosi outoa... Ehkäpä Orchid toimii paremmin. Lily Lolossa käytän sävyä Popsicle, mutta Aliman sävyt on kyllä paljon vaaleampia kuin LL:lla.
« Viimeksi muokattu: 08.05.07 - klo:17:02 kirjoittanut Laureen »

Poissa Mella

• Tukkaguru
  • Butterfly effect
« Vastaus #2 : 05.06.07 - klo:17:58 »
Jee! Tein ekan tilaukseni Alimalle! Hommasin samplet meikkivoiteen sävystä Lily C-0, peiteaineesta sävyn  Porcelain, luomiväristä sävyn Daphne ja poskipunasta sävyn Apple Blossom. Alimalta sanoivat Lilyn olevan vaalein sävy joten tilasin pelkästään siitä meikkivoidesävyn. Tuossa pitäisi kanssa tulla mukana kolme ilmaista näytettä, ainakin sivujen lupailujen perusteella. Odotellaan nyt sitä 'pakettisi on lähetetty' -mailia, siinä voi kuulema mennä max kolme päivää. Toivotaan että Lily olisi tarpeeksi vaalea ja pysyisi muuttumattomana kasvoilla.
( ^^)_且~~ Green tea, Anyone?

Ensin opettele tuntemaan itsesi: ja sen jälkeen kaunistaudu sen mukaisesta -Epiktetos-

Poissa Laureen

• HAIRahtanut
« Vastaus #3 : 06.06.07 - klo:15:07 »
^Mulle ainakin on tullut molemmilla tilauskerroilla kolme näytettä, eli varmasti sullekin tulee  :)

Poissa Mella

• Tukkaguru
  • Butterfly effect
« Vastaus #4 : 07.06.07 - klo:17:11 »
Jee! Pakettini lähti tiistaina tulemaan Suomea kohti! Ois kyllä tosi kiva jos tulemisessa kestäisi vain seitsemän päivää niin kuin Lumierella, pääsis silloin aikas pian kokeilemaan. Laureen, mistä/minkälaisia näyttetä sait? Kun sivuilla lukee että koordinoivat ilmaisnäytteet tilauksen perusteella? Alimalle on muuten tulossa noin kahden viikon kuluttua uusia viimeistelypuutereita! Aliman meikkaaja suositteli mulle Yukia.

Alimalla on muuten kesäkuun loppuun asti luomivärit (täysikokoiset ja samplet) 20% alennuksella.
« Viimeksi muokattu: 07.06.07 - klo:17:53 kirjoittanut Mella »

Ensin opettele tuntemaan itsesi: ja sen jälkeen kaunistaudu sen mukaisesta -Epiktetos-

Poissa Laureen

• HAIRahtanut
« Vastaus #5 : 08.06.07 - klo:09:57 »
^Joudut ikävä kyllä odottamaan pakettiasi luultavasti pidempään kuin viikon, ainakin mulla kesti molempien tilausten kanssa reilut pari viikkoa ennen kuin tuotteet saapui. Sain ekalla kerralla näytteet Hellebore- ja Quartz-luomiväreistä sekä Apple Blossom -poskipunasta. Nuo olivat kaikki pienissä Minigrip-pusseissa ja sävyt kyllä sopivat hyvin tilaamiini tuotteisiin. Toisella kerralla sain poskipunanäytteet sävyistä Desert Rose ja Azalea sekä luomivärinäytteen Dark Plumista. Sillä kertaa tehtiin kavereiden kanssa kimppatilaus, eli sävyjä ei ollut mahdollista koordinoida yhtä hyvin tilattuihin tuotteisiin. Mutta kyllä jokaiselle näytteelle löytyi ottaja  :)

Poissa Mella

• Tukkaguru
  • Butterfly effect
« Vastaus #6 : 08.06.07 - klo:17:44 »
Ahaa, kiitti Laureen! Kyllä tässä jaksaa odotella, on nimittäin seuraavat pari viikkoa lomaa! Voinkin sitten aina juosta postilaatikolle. ;D Mutta toivottavasti tulisivat ennen juhannusta, sen jälkeen alkaa nimittäin työt. :) Onko muuten Aliman siveltimet millaisia? Näyttävät kyllä tosi hyviltä.
« Viimeksi muokattu: 08.06.07 - klo:18:17 kirjoittanut Mella »

Poissa Mella

• Tukkaguru
  • Butterfly effect
« Vastaus #7 : 12.06.07 - klo:18:24 »
Alimat tulivat tänään ja ihan pakkohan ne oli laittaa heti kasvoille. Eli eli...
* meikkivoide Lily C-0 vaikuttaisi hyvältä, mutta kenties on vähän punertava/tumma minulle. Pitää huomenna kokeilla uudestaan, sillä poskipuna näytteestä Apple Blossom tuli laitettua vähän liikaa, ehkä johtuu siitä? ??? Otsa ainakin näyttää hyvältä ja tosi vaalealta. ;D
* Myöskin peitevoidenäyte (sävy Porcelain) näyttää tosi hyvältä, vertaisin tätä Lolon Blondieen: aivan yhtä vaalea mutta peittää ehkäpä paremmin. Pitänee vertailla huomenna ja laittaa toista toiseen silmänaluseen ja toista toiseen.
* tilaamani luomivärnäyte Daphne ei ole aivan saman sävyinen kuin sivuilla vaan vaaleampi ja vähemmän vaaleanpunertava. Sain ilmaisnäytteet luomiväreistä Chamomile ja Ginger. Chamomile on vaalea vaniljankeltainen sävy ja Ginger punaruskea, molemmat tosi nättejä sävyjä mutta punaruskea ei taida sopia minulle kovin hyvin. Chamomile sen sijaan näyttää aivan ihanalta.
* kolmas saamani ilmaisnäyte oli matte eyeliner sävynä Pewter. Vaikuttavan näköinen rajausväri.

Poissa Laureen

• HAIRahtanut
« Vastaus #8 : 13.06.07 - klo:12:03 »
^Oho, tulipa se äkkiä perille! Mistähän johtui, että silloin keväällä sain odotella paketteja ikuisuuden  ??? Toivottavasti Lily ei ole liian tumma sävy sulle. Olen ainakin kuullut, että sen pitäisi olla vaaleampaa kuin LL:n Porcelain.

Poissa babylissa

• Tukkaguru
« Vastaus #9 : 13.06.07 - klo:16:26 »
Aliman meikkaaja suositteli mulle Yukia.

Mella, kuinka kauan meni ennen kuin sait kysymykseesi vastauksen (oletan että laitoit kysymyksen Aliman sivun "ask the artist" tjsp)?

..Ja vastaus tulikin äsken.
Kysyin siis Wedgewood- mattaluomivärisävystä, mikä sen kanssa rimmaisi, ja Terresa Clark Alimalta vastasi näin:

"Are you looking for a darker shade to go with Wedgewood? If so, I'd
suggest that you look at Bramble, Putty, Lilac and even Dove matte
shadows. We have several shimmer and pearluster shadows that would
also be beautiful with Wedgewood. (I'm far from being a teenager
myself, but I still wear them!) Take a look at Zen, Sky and Oceana if
you're open to trying shimmers.
If you prefer to just wear Wedgewood on the lid and need a lighter
shade to use as a brow highlight, Daphne or White would be your best
choices."
« Viimeksi muokattu: 13.06.07 - klo:20:59 kirjoittanut babylissa »

Poissa Mella

• Tukkaguru
  • Butterfly effect
« Vastaus #10 : 14.06.07 - klo:10:24 »
Tuli todellakin äkkiä! Mutta eihän se minua haittaa... Kokeilin laittaa eilen kaupungille Lilya ja Lolon Dollface poskipunaa ja kun kosmetiikkaosaston peilistä katsoin niin sävyhän oli aivan ihana! Just nappisävy, vaikkakin pohjaväri onkin punertava. Ei vain pidä laittaa silloin hirveästi poskipunaa. Kuitenkin jostain syystä ei sulautunut ihooni kuten muut mineraalit vaan jäi pintaan. ??? No jaa, pitänee vielä harjoitella tuon käyttöä koska muuten vaikuttaisi olevan hyvä. O(≧∇≦)O

Poissa Laureen

• HAIRahtanut
« Vastaus #11 : 14.06.07 - klo:11:57 »
^Minkälaisella sudilla levitit meikin? Mäkään en alkuun hirveästi tykännyt Aliman koostumuksesta, kun levitin meikkijauheen Lily Lolon sudilla. Se jäi juuri sillä lailla ikävästi ihon pintaan. Sitten luin positiivisia arvosteluja Aliman Foundation Brushista ja päätin tilata sen. Sillä kaikki mineraalimeikit levittyy mielestäni tosi hyvin  :)

Onkohan nuo meikkivoidesävyt Damask (N-0, palest neutral) ja Sesam (W-0, palest warm) yhtä vaaleita kuin Lily? Mietin vain, että toimisikohan Lilyn sekoittaminen jompaan kumpaan noista, jos se kerran yksistään on hiukan liian punertavaa sulle.

Poissa Mella

• Tukkaguru
  • Butterfly effect
« Vastaus #12 : 14.06.07 - klo:12:24 »
Öh... Levitän TBS:n poskipunasudilla. :-[ Minulla kun ei vielä ole minkäänlaisia siveltimiä mineraalimeikkipohjien levitykseen, varmaan pitäisi sitten tilata Alimalta siveltimiä, vaikuttavat kyllä tosi ihanilta. Minullekin tuli mieleen, että täytyypä tehdä toinen tilaus ja hommata samplet vielä Damaskista ja Sesamista. Ehkä Lilyä sanotaan aliman meikkivoidepuuteresita vaaleimmaksi, koska punertavapohja mielletään jotenkin maailma automaattisesti vaaleimmaksi? (*^_^*)

Poissa Miltonia

• HAIRahtanut
Alima mineraalimeikit
« Vastaus #13 : 22.08.07 - klo:11:03 »
Eipä osunut silmiini Alima mineraalimeikki ketjua tai juttuakaan. Jos on niin ,niin missä? ::)

Ajattelin tilata http://www.alimacosmetics.com/ :sta näyteet. Olisi kiva kuulla kokemuksia muilta. Heillä näytti olevan ihan yes tuotteet, näytteitä saa useimmista tuotteista hintaan 1-1,5 dollaria/kpl. Postimaksu oli 11 dollarii ja yli 150 taalan tilaukset free.

Minulla on hirmu hinku hankkia/kokeilla mineraalimeikkejä, kun ovat täälläkin niin suosittuja. Hieman kyllä arveluttaa kuinka kauan jaksan pelailla niiden kanssa...

-Ketjut yhdistetty-
« Viimeksi muokattu: 23.08.07 - klo:17:29 kirjoittanut Kikka »

Poissa Metku

• HAIRahtanut
  • En ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaikkea. -OW-
« Vastaus #14 : 23.08.07 - klo:16:40 »
Heinäkuun lopussa mun tilaus löysi perille 6 päivässä.  :o Ja mukana tuli 3 ilmaisnäytettä, jotka vielä avaamatta. Mutta tosiaan, tällä viikolla oon ekaa kertaa testaillut noita pohjia (tilasin sävyt C-0, C-1 N-0, W-0, O-0), jotka nyt päivettyneellä iholla ovat ihan hintsun verran liian vaaleita, mutta menettelee. C-1 ja O-0 on olleet parhaiten mulle sopivat.

Mutta tämän hetkinen suosikkipohja Alima mulle kyllä on. EM oli jotenkin tosi kökkösen oloista ja Fairly Light Neutral Intensive aivan liian tummaa, vaikka kuinka on kesä. Signature Minerals oli ihan kiva, mutta sekin jotenkin "kuivakan" oloista. Parhaiten mulla on peittänyt ja kauniina koko päivän pysynyt just tämä Alima.
1b F ii
Väri 3.0
Pituus n. 74 cm
Hiuskuvia löytyy Hiuslaatuketjusta (s. 2)