Kirjoittaja Aihe: NARS  (Luettu 154582 kertaa)

Poissa Dash

• Tukkaguru
NARS
« : 30.01.06 - klo:02:41 »
Tänne keskustelua ja kommentteja NARSin tuotteista.

Itselle lähtee ensi viikolla Orgasm -poskipuna tilaukseen eBaystä kun sitä on niin kehuttu. Nuo kaikki NARSin poskipunat on kyllä ihanan näköisiä :o

Whatever... Slot's easy, right side's the tight side.
87 shines again.

Poissa Emiliaa

• HAIRahtanut
Vs: NARS
« Vastaus #1 : 30.01.06 - klo:16:47 »
Kokemusta ei ole narsista, mutta vaikuttaa kyllä laadukkaalta merkiltä :) muakin houkuttaisi tuo orgasm-poskipuna, taidanpa ostaakin sen new yorkin reissulta.. :)
Naisen tärkein tehtävä on pitää huolta vartalostaan
-Martina Aitolehti

LaBimba

• Vieras
« Vastaus #2 : 30.01.06 - klo:16:57 »
Orgasmin kaltainen sävy on Make Up Storen Passion, sävy tuli MUS:n valikoimaan joskus loppuvuodesta eikä taida olla sattumaa, että nimi muistuttaa Orgasmia.  :)

Minulla oli Orgasm- ja Desire- punat, joista Desire oli arkikäytössä (vaikka onkin häijyn räikeä pinkki), Orgasm jäi melkein käyttämättä. Hyvin paljon Orgasmin kaltainen puna on myös Narsin Portofino-multiple, minulla on yksi täysin tarpeettomana jos jotakuta kiinnostaa.

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #3 : 10.02.06 - klo:21:10 »
Onko jotain nettikauppaa joka toimittais Suomeen NARSin meikkejä? Vai onko se eBaysta yritettävä etsiä...
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

Poissa Dash

• Tukkaguru
« Vastaus #4 : 10.02.06 - klo:21:21 »
eBayssa ainakin myyjä nimeltä gray*girl myy noita poskipunia ihan käypään hintaan.

Yhtään NARSia Suomeen (tai USA:n ulkopuolelle) toimittavaa nettikauppaa en ole aktiivisesta etsimisestä huolimatta löytänyt :(

Sanon vielä täälläkin että tuota Orgasmia vastaa No7 poskipunan sävy Honey, väittäisin melkein identtisiksi kaiken muun paitsi pigmentin määrän suhteen.
87 shines again.

Poissa Dash

• Tukkaguru
« Vastaus #5 : 08.03.06 - klo:21:06 »
VOI JUMMI!!

Pakko tulla hehkuttamaan! Kävin tänään liikkeessä, jossa oli NARSin meikkejä myynnissä. Siis kirjaimellisesti kuola valui, netin kuvat on aivan "vääristyneitä" noista tuotteista. Suoraan sanottuna ei ollut AINUTTAKAAN tuotetta mitä EN olisi halunnut. Luomivärit aivan tajuttoman ihania, samoin huulikiillot. Niistä poskipunista puhumattakaan...

Valitettavasti tuolla liikkeessä ei ollut oikein mitään varastossa, joten ostin vain Desire-poskipunan. Pakko alkaa kyttäämään noita eBaysta jos halvalla sais...

Varsinkin Cactus Flower -voideposkipuna, Fuji (Fiji?) -luomiväri, Santorini -luomiväri, Turkish Delight -huulikiilto ja KAIKKI luomiväriduot jäi mieleen!
87 shines again.

Euphoria

• Vieras
« Vastaus #6 : 08.03.06 - klo:23:00 »
Dash, missä näitä tuotteita pääsee näkemään? Ei varmaan missään Suomessa ainakaan.

Poissa Dash

• Tukkaguru
« Vastaus #7 : 08.03.06 - klo:23:27 »
Space.NK -ketjuu myy noita Briteissä, Nottinghamin liikkeessä kävin tänään.Varastotilanne ilmeisen huono noilla, kuten ketjun nettisivuiltakin huomaa.
87 shines again.

Euphoria

• Vieras
« Vastaus #8 : 08.03.06 - klo:23:29 »
Arvasinhan minä! Haaveeksi jää NARSit.

Poissa Dash

• Tukkaguru
« Vastaus #9 : 30.06.06 - klo:19:36 »
Noniin, nyt on sitten NARSin huulikiilto testattu. Ihan mukava tuote, tosin hinta saisi olla vähän alhaisempi. Ei ole kovinkaan tahmainen ja pysyy suht hyvin. Haju on tosi outo, en osaa kuvailla sitä muuten kun että se tuoksuu ihan jollekin askartelussa käytettävälle jutulle, mutta en tiedä mille! :D Sävy on Dirty Shame, joka näyttää pakkauksessa tummanvioletilta mutta huulilla ei sitä ole vaan paremminkin tummanpunainen. Tosi nätti kuitenkin :-*
87 shines again.

Poissa Neulanen

• HAIRahtanut
« Vastaus #10 : 12.10.06 - klo:22:50 »
Olisi kiva kuulla vielä lisää kokemuksia NARSin poskipunista. Mitä olen ulkomaisia foorumeita katsellut, niin vaikuttaa, että NARS on aika ykkönen niiden saralla. Crazedin ainakin haluaisin... Voidemaisissakin oli monta ihanaa sävyä, etenkin Penny Lane kiinnostaisi.

Poissa Dash

• Tukkaguru
« Vastaus #11 : 13.10.06 - klo:14:07 »
NARSin poskipunat ovat varmastikin kaikista pigmenttisimpiä mitä markkinoilta löytyy. Tyyliin yhdellä siveltimenvedolla saat tarpeeksi väriä, kestävät varmaan iäisyyden :)

Itseäni houkuttelisi tuo Mounia, muttakun se on niin "tumma" niin en tiedä miten saisin sen nätisti vaalealle iholle. Myös Cactus Flower olisi aika ykkönen, mutta ei saa ostaa voidemaisia tuotteita ennenkuin saa vanhat käytettyä ettei ne pilaannu jossain laatikonpohjalla ::) Penny Lanen kanssa voi ilmeisesti olla vaikeaa saada se näkymään iholla, näin olen informoinut itseäni ulkomaisilta forumeilta. Mulla on Make Up Storen Hi Tech Lighter sävyssä Milkyway, jonka pitäisi olla ainakin edes vähän sinne päin samanlainen kuin tuo Penny Lane ja se on poskilla ihan näkymätön :( Tosin Penny Lane taitaa olla vähän tummempi, joten ehkä sillä sais sitten sellasen tosi hienostuneen punan... Eikai se selviä kuin kokeilemalla!

Olen aivan ihastunut NARSin Lip Lacquereihin! Ihana ei-huulikiiltomainen kiilto ja suht peittävä sävy. Eikä edes kuivattanut huulia vaikka onkin aika jytää tavaraa. Näitä on saatava lisää! :-*
87 shines again.

Poissa iines

• HAIRahtanut
« Vastaus #12 : 22.10.06 - klo:00:21 »
Orgasm poskipuna on kiinnostanut niin sävynsä kuin maineensakin puolesta ja nyt huusin sen puolivahingossa  ;D Ebaysta. Mielenkiinnolla kyllä odotan testaamista. Ja minulta puuttuukin persikkaan taittava poskipuna, joten eiköhän tuo ihan tarpeellinen ostos ollut.
1aFii. Puolipitkä vaaleaksi raidoitettu.

Lilicent

• Vieras
« Vastaus #13 : 22.10.06 - klo:00:52 »
Iines, Orgasm on aivan ihana poskipuna! Ja sopii ällistyttävän monelle! Arvelin, että persikkaan vivahtavana se voisi olla minulle liian lämmin, mutta sopiikin tosi mainiosti! Olen meikkaillut sillä tosi "eri värisiä" ystäviäni, ja on näyttänyt kaikilla hyvältä! Joten väittäisin, että teit mainion ostoksen  :)

Muakin kiinnostaisi tuo Penny Lane -poskipuna. Oon tehnyt oikein researchia näiden voidemaisten punien suhteen, postasin jo MAC-ketjuunkin pari kuvaa  :D Tässä netistä löytyneitä kuvia Penny Lanesta ja Lokoumista, kahdesta sävystä jotka mua eniten kiinnostaisi. Pahoittelen kuvien huonoa laatua - jos jollakulla on parempia, laittakaa ihmeessä!

Poissa iines

• HAIRahtanut
« Vastaus #14 : 22.10.06 - klo:16:21 »
Kiva kuulla Lilicent :). Ei kyllä malttaisi odottaa, että puna tulee. Se huono puoli näissä nettitilauksissa on, että joutuu odottamaan. Nättejä sävyjä nuo postaamasi, varsinkin alempi miellyttää.
1aFii. Puolipitkä vaaleaksi raidoitettu.