Kirjoittaja Aihe: NARS  (Luettu 170377 kertaa)

Poissa Jonsu

• Tukkaguru
Vs: NARS
« Vastaus #105 : 03.10.07 - klo:19:42 »
Mikä Narsin poskipunista muistuttaisi eniten Diorin Strawberry sorbetia tai Glowing rosea. HQhairin sivut näyttävät värit ihan kummallisina ja Narsin omilla sivuillakin on vain "piirretyt" sävykartat.

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #106 : 03.10.07 - klo:20:39 »
Mua alkoi himottaa toi Orgasm- poskipuna.

Ei kukaan haluaisi luopua omastaan?  ;D Voisin ostaa sen..
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa Quutti

• Tukkaguru
  • Minä soitan, harva diggaa.
« Vastaus #107 : 03.10.07 - klo:21:24 »
Mulla on samankaltaisia kokemuksia kuin Minakolla. NARS:n Orgasm on selkeästi huonompi mulle kuin muut omistamani samansävyiset poskipunat (esim. Lorealin ja TBS:n). En tykkää kovasta koostumuksestakaan erityisemmin, vaikkakin poskipuna kestää siitä syystä ikuisuuden.
Sinisilmäinen blondi, ohuet ja keskipitkät hiukset.

Poissa J. Doe

• HAIRahtanut
« Vastaus #108 : 04.10.07 - klo:10:24 »
Mulla on ollut nyt ehkä kuukauden päivät NARS:n Orgasm-poskipuna. Mulla on hieman normaalia suomalaista ihoa ehkä tummempi ihonsävy (mielestäni lämmin/kellertävä), ja täytyy sanoa että tuntuu että tuo puna ei juurikaan erotu mun poskilla  :-\

Kun tuota laittaa, tulee poskiin jonkin verran vaalenpuertavaa korallista sävyä, mutta lähinnä enimmäkseen ihon peittävä kerros kultaista shimmeriä. Jos punaa laittaa vähemmän, on shimmeriäkin vähemmän mutta sitten taas ei väriä tule riittävästi. Himoitsin tätä punaa varmaan reilun puoli vuotta kaiken lukemani hehkutuksen jälkeen, mutta oon kyllä hieman pettynyt tulokseen.

Onpa omassa lajissaan lohdullista, että täällä on monta kohtalotoveria tässäkin asiassa. :) Luulin olevani kummallinen, kun en ole oikein päässyt sinuiksi Orgasmin kanssa. Ajattelin, että minussa täytyy olla jotain vikaa, kun maailman kuuluisimpiin kuuluva poskipuna ei toimi minulla oikein mitenkään. Minakohan ongelman on nätisti analysoinut puolestani: puna ei juuri erotu minunkaan poskillani ja tuntuu, että saan siitä näkymään vain sitä kultaista kimallusta. Ja minäkin muuten himoitsin Orgasmia ikuisuuden! :(

Poskipuna on Akilleksen kantapääni eli se on vaikein valita ja ehdottomasti vaikein meikkauskohtakin. Vaikka tiedän, mihin kohtaan poskipuna pitäisi laittaa, millä tavalla ja miten häivyttää, niin hyvin harvoin voin sanoa, että jess, nyt tuli onnistunut poskipuna. Orgasmin kaltaiset kalliit hutiostokset eivät kyllä yhtään lohduta tai vähennä ongelmaa. Givenchyn Loving Pink oli muuten toinen kallis hutiostos. Olenkin käytellyt oikeastaan pelkästään Lorkun Pink Grapefruitia ja Rosewoodia, niillä saan paljon parempaa jälkeä kuin noilla ”hienoilla”. Se täydellinen poskipuna on siis yhä löytymättä. Polinan mainitsema Nymph voisi olla hyvinkin kokeilemisen arvoinen.

Poissa marketta

• HAIRahtanut
  • I like turtles
« Vastaus #109 : 04.10.07 - klo:10:42 »
Mielestäni Orgasm on aina tosiaan näyttänyt hieman liian persikkaiselta ja vaalealta jotta se erottuisi näinkään kalpealla suomalaisella. Saattaisi myös olla liian lämmin kylmäsävyiselle iholle. Noh, eipähän tarvitse tilata himoitsemaani Orgasm/Albatross-duoa :) Ebaysta tosin en voisikaan tilata ennenkuin saan aikaiseksi hommattua Sampoon tilin.

Jos Orgasm sävynä noin muuten passaa mutta on liian vaalea niin Torridia on suositeltu ainakin Specktrassa. Itse olen katsellut Desireä, Angelikaa ja Mata Haria jotka kaikki vaikuttavat passeleilta viileiltä sävyiltä. Desiressä ja Angelikassa tosin on käsittääkseni aika paljon hileitä, Mata Harin pitäisi olla matta sävy. Mata Haria yritinkin tilata HQhairista mutta eihän se saateri tietenkään toiminut  >:( Katevaraus toki lähti tililtä mutta tilaus ei mennyt läpi.

Poissa Jonsu

• Tukkaguru
« Vastaus #110 : 04.10.07 - klo:11:37 »
Onko kokemuksia tuosta Sin poskarista. Minkälaista on poskilla? Angelika olis kanssa kiva sävy. Koskahan mun HQ tilaus tulee?  ;)

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #111 : 04.10.07 - klo:12:40 »
Jos jollain on Orgasm ihan tyhjänpanttina niin mä voin olla vapaaehtoinen ostaja ;)
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #112 : 04.10.07 - klo:12:43 »
Jos jollain on Orgasm ihan tyhjänpanttina niin mä voin olla vapaaehtoinen ostaja ;)

Liityn jonoon ;)
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Poissa EVS

• HAIRahtanut
« Vastaus #113 : 04.10.07 - klo:16:24 »
Mä taas sitten tykkään Orgasmista kovasti, ja se onkin käytössä melkein joka päivä! Olen hyvin vaaleaihoinen, ja neutraali/viileäsävyinen. Erottuu oikein mainiosti, pitää vain olla tarkkana, ettei tule liikaa. Sävy on tosi kiva ja käy kaiken kanssa. Mulla löytyy myös dupe-sävyjä, Pure Luxen Nymph, Lorealin Pink Grapefruit ja Make Up Storen Passion. Irtonaista mineraaliposkipunaa on mun mielestä vähän hankala käyttää, ja nuo muut pölisevät ikävästi. Orgasmista ei irtoa sellaista joka paikan sotkevaa meikkipölyä, kuten noista muista. Tykkään siitä kovasta koostumuksesta. Plussaa siitä, että mun ei tarvitse ostaa varmaan kymmeneen vuoteen uutta edes jokapäiväisellä käyttötahdilla. Olen tätä kyseistä kappaletta käyttänyt helmikuusta saakka, ja kuluma on tuskin silminhavaittava. Eli tykkään paljon!

Marketta: Mulla on myös Desire, joka on ainakin ihan matta, ei siis yhtään helmiäistä tai hilettä. Noista muista en tiedä, mutta kaupassa valkkasin vain viileintä ja puhtainta pinkkiä, joka oli tuo. Vähän räikeä sävy, en jaksa väsyneenä aamulla olla niin tarkka, että saisin laitettua tuon nätisti.
1a F ii

Poissa marketta

• HAIRahtanut
  • I like turtles
« Vastaus #114 : 04.10.07 - klo:16:37 »
^ Aa, no sitten olen käsittänyt väärin. Kiva että tuo Desirekin on matta, mulla on jo hohtavia ja hileisiä poskipunia ja nyt haluaisin siis juurikin matan pinkin sävyn. Toisaalta jos siinä on hurjasti pigmenttiä kun on muutenkin noin räikeä (ja mä olen niin käsi näiden poskipunien kanssa välillä) niin houkuttaisi sittenkin ehkä myös tuo Orgasm jos se kuitenkin joillekin vaaleille neutraali/viileäsävyisille käy... Voi tätä valinnanvaikeutta!  ;D  Pääsisipä näitä katselemaan nyt livenä jossain.

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #115 : 04.10.07 - klo:20:47 »
^ Ei ole Deep Throatista kokemusta, kehuja muistan MUA:sta kyllä lukeneeni. Itse ihastuin Sertao-poskarisävyyn, sulla Polina ilmeisesti (haun perusteella ::)), taitaa se ainakin olla? Millainen on? Onko yhtään poskipunan oloinen vai ihan aurinkopuuterin tyyppinen käytännössä? Lempeä persikankulta poskipuna voisi mun iholle olla sopiva, mutta aurinkopuuterista en niin välittäisi.
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.

Poissa NekoNeko

• HAIRahtanut
« Vastaus #116 : 04.10.07 - klo:22:55 »
Mulla oli Deep throat ja se oli aika pitkälle identtinen Orgasmin kanssa, paitsi että kultainen hohde puuttui.
Hang out the chick habit

Poissa Kuutar

• Hiushörhö
« Vastaus #117 : 09.10.07 - klo:11:29 »
Huuto.netissä on myynnissä Lorealin poskipuna jota on verrattu tuohon orgasm poskipunaan.Tuo loreal tuote on joku sellainen ettei sitä ole euroopassa julkaistu.

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #118 : 09.10.07 - klo:12:19 »
^huomasin ja olen nähnytkin vissiin tuon sävyn matkoillani ( tosin ihan euroopassa kyllä  :o). Mun mielestä se ei oo läheskään niin lähellä Orgasmia kuin esimerkiksi kevätluukin puna, Pink Grapefruit.
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Poissa Quutti

• Tukkaguru
  • Minä soitan, harva diggaa.
« Vastaus #119 : 09.10.07 - klo:12:33 »
Mulla on Lorealin poskari nimeltä Fresh papaya 114, se on samankaltainen mut paljon parempi kuin Orgasm. Kaupassa (Berliinissä) oli myös toinen vaalea persikka, oliskohan se ollut nimeltään Apricot.
Sinisilmäinen blondi, ohuet ja keskipitkät hiukset.