Kirjoittaja Aihe: NARS  (Luettu 175233 kertaa)

Poissa Magritte

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
  • ent. lilia bella
Vs: NARS
« Vastaus #120 : 09.10.07 - klo:14:38 »
Jaksaisko joku verrata Narsin Orgasm -poskaria ja MUS:n Passionia ja/tai Sugarpinkiä? (Jopa kuvien kanssa?) :)
Oon aiemmin käytellyt kylmänsävyisiä poskipunia (suosikkeina Chanel Turbulent ja TBS 01 Blush Pink), mutta nyt kiinnostais joku hieman lämpöisempi puna. Tiedä sit, miten sopii..

Poissa EVS

• HAIRahtanut
« Vastaus #121 : 09.10.07 - klo:17:17 »
^Tässä pari pikaista otosta:

Ilman salamaa:

Salamalla:

Kuvassa siis MUS:n Passion, Orgasm ja Lorealin Pink Grapefruit. Passion ja Orgasm on jo sävyinä tosi lähellä toisiaan, niissä on vaan erilainen koostumus. Pink Grapefuitkin on aika samansävyinen iholla. Mulla on ollut myös tuo mainitsemasi MUS Sugarpink, mutta se oli mun mielestä tummempi ja punaisempi.

Kaikille Orgasmia halajaville, Passion on todella hyvä kopio sävystä, ja sen lisäksi HQHairista saa Narsia ihan näpsäkästi ilman pelkoa mistään tulleista.
1a F ii

Poissa Magritte

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
  • ent. lilia bella
« Vastaus #122 : 09.10.07 - klo:17:28 »
^ Oi, kiitos EVS:lle pikaisesta reagoinnista!!  :o Voi olla, että tulee laitettua HQHairiin tilaus tuosta Orgasmista. Luulen pääseväni siitä eroon esim. tän palstan avulla, jos se osoittautuukin sopimattomaksi... ;)

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #123 : 28.10.07 - klo:14:32 »
Rakastuin ensisilmäyksellä NARSin uuden holiday lookin Luster-poskipunaan :-* ja laitoinkin nopeana tyttönä tilauksen jo menemään. ;D (Tässä se mun täysin mineraalimeikkeihin siirtyminen sitten on... ::)) Tuossa aiemmin mietin Sertao-poskarin hankintaa, mutta Polinan neuvojen jälkeen jätin hankkimatta. Toivottavasti Luster on nyt sellainen, millainen olisin Sertaon tahtonut olevan! Hohtavaksi, kultaiseksi persikaksi ja näkyvämmäksi kuin Sertao sitä on ainakin kuvailtu.

Alla MUAsta kuva käyttäjältä syeung2, jossa on vertailtu tuota sekä Sertaoon, Orgasmiin että muutamaan muuhun.

We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #124 : 28.10.07 - klo:16:14 »
^ Mä tuosta Lusterista jo kommentoinkin pari päivää sitten poskipunaketjuun, että se näyttää ihan pakkosaada-sävyltä :D :-* Heti kun on jotain persikkaista ja kultaista niin mua viedään...
Mistä tilasit Reese? Ainakin HQhairissa näytti olevan, mutta voi itku kun juuri nyt ei ole varaa.

Kävin vilkaisemassa nyt poskipunaketjussa kommenttiasi ;) Ebaystä tilasin. Muutaman euron halvemmalla sai kun Hqhairista kun postikulut laski mukaan, mutta siltihän se vähän kirpaisi. Toivotaan että on hintansa arvoinen, niin ei tarvitsisi enää tehdä hukkaostoksia samantyyppistä etsiessä (säästäisi sitten edes siinä ;)), mullekin kun tuo persikka&kulta-yhdistelmä on jonkinlainen houkutin :P Tulen sitten kertomaan kun saapuu että millainen oli.

Poissa elisaveta

• Tukkaguru
  • Bambi
« Vastaus #125 : 28.10.07 - klo:22:19 »
Miullekkin on tulossa tuo Narsin Luster poskari. :) Toivottavasti ensi viikolla olisi jo perillä. Itsekin olen persikkaisten poskipunien ystävä, odotukset suhteellisen korkealla. Toivottavasti se on aivan ihana!  ;)
Vaaleat, pitkät, suhteellisen hyväkuntoiset hiukset.

The world belong to those, who believe in the beauty of their dreams...

Vain kesyt linnut kaipaavat, villit lentävät.

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #126 : 18.11.07 - klo:16:55 »
Olen nyt kokeillut muutaman kerran tuota Narsin Lusteria. Luvatusti se on persikkaisen kultainen, mutta mielestäni yllättävästi vaaleanpunaiseenkin vivahtava. Jotenkin en saa siitä oikein kiinni, enkä tiedä tykkäänkö vai meneekö myyntiin. Se on liian persikkainen ollakseen vaaleanpunainen, ja toisaalta liian vaaleanpunainen ollakseen selkeästi persikkakaan. Kultaa siinä on jonkin verran, mutta jostain syystä en oikein tiedä millaiseen meikkiin tuota yhdistäisi. Lämpimän persikkaisen-ruskean meikin kanssa se on liian vaaleanpunainen ja perusruskeiden kylmempien sävyjen kanssa kanssa taas liian lämmin kultapersikka. Hankala tapaus, vaikka rasiassa näyttääkin tosi nätiltä.

Miten elisaveta, oletko tykännyt?

Poissa elisaveta

• Tukkaguru
  • Bambi
« Vastaus #127 : 18.11.07 - klo:18:06 »
Miullakin on ehkä hieman ristiriitaiset fiilikset tuosta Lusterista... Tosiaan rasiassa on oikein ihana persikkainen sävy, väriä saa vaan aika runsaalla kädellä laittaa että saa sitä persikkaisuutta esiin. Mutta ihan kiva arkimeikkiin miusta. Ei niin persikkainen mitä voisi kuvasta päätellä. Ja tosiaan niinkuin Reese kertoikin kultaisuus tulee esiin poskilla selkeästi. Ehkä tuota vois kokeilla sipaista jonkun toisen poskarin kanssa, yhdessä jonkun kivan persikkaisemman kanssa vois tulla ihan kiva mixaus. :)

Mie kyllä säilytän tuon itselläni ihan jo vaan perjaatteenkin vuoksi, oon ihan hulluna NARSiin ja miusta on ihanaa haalia niitä mahdollisimman paljon hyppysiini :D  Miun arvio Lusterista on että ihan toimiva tuote mutta ei pääse top 10 listalle. Olisi ehkä voinut olla selkeämmin persikkainen, kuva hieman johtaa nimittäin harhaan.

Poissa pipsu

• Hiushörhö
« Vastaus #128 : 04.12.07 - klo:17:41 »
Huuto.netissä on myynnissä Lorealin poskipuna jota on verrattu tuohon orgasm poskipunaan.Tuo loreal tuote on joku sellainen ettei sitä ole euroopassa julkaistu.

Ostin kyseisen poskarin tuolta ihan vasta. Tykkään kyllä tosi paljon. Kuvien perusteella näyttää aika paljon Orgasmilta. En kuitenkaan omista tuota oikeaa Narsin luomusta, joten en voi mennä ihan takuuseen. Hyvin läpikuultava kauniin persikan-pinkkinen-kullanhohtoinen tämä silti on. Ostan tuon Narsin kyllä kun tämä loppuu. Voi mennä pitkään, koska tässä on lähes 10 grammaa! Nimi siis Loreal blush delice sheer powder blush sävy front-page peach.
Feel the burn.

Poissa elisaveta

• Tukkaguru
  • Bambi
« Vastaus #129 : 02.01.08 - klo:13:28 »
Tänään lähti tilaukseen NARSin poskipunia. Poskarikokoelmani kasvaa Deep throatilla, Gildalla, Zenillä ja Torridilla. Lisäksi voidemaisista poskareista tänne päin pitäisi olla tulossa tuo Penny Lane. Olen tykännyt hirmupaljon Orgasmista, Lusterkin on tun tunut nyt toimivan paremmin kun ihoni on ruskettunut. Eniten noista uusista tulokkaista odotan pääseväni kokeilemaan tuota Deep throatia, ainakin kuvissa näyttää ihanalta herkkusävyltä!  :-*

Poissa FairyTale

• Tukkaguru
« Vastaus #130 : 18.01.08 - klo:16:06 »
Voih, Narsilta on tullut Multiple stick värinä Orgasm :-*. Oon jo pitempään miettinyt multiplen ostoa, väri on vaan tähän asti ollut ongelma, joka nyt sitten ratkesi ;). Kertokaapas multiplen omistajat käyttökokemuksia!
1b M ii

Poissa Jonsu

• Tukkaguru
« Vastaus #131 : 27.01.08 - klo:11:38 »
EVS meille kun tuntuu käyvän samanlaiset poskarit niin mitä NARSin poskaria suosittelet? Tykkään neutraaleista pinkeistä ja mukava saa olla aavistus persikkaa.

Poissa EVS

• HAIRahtanut
« Vastaus #132 : 27.01.08 - klo:11:49 »
^Omistan NARSin poskipunista vain Orgasmin ja Desiren, kaupassa muut olivat jotenkin liian kirkkaan ja tumman näköisiä omaan makuuni. Orgasm on mun mielestä aika turvallinen sävyvalinta melkein kelle vaan, se sopii varmasti moneen väritykseen. Mulla tulee käytettyä tuota todella usein ja se on yksi mun suosikkiposkipunista. Desire on taas kylmä, kirkas, räikeä karkkipinkki. Kaunis sävy, mutta tekee vähän sitä kuume-efektiä. Se on jäänyt mulla aika vähälle käytölle juuri tuon takia.

NARSilla on mun muistikuvan mukaan aika vähän mitään kivoja neutraaleja pinkkejä. Ainoa mikä firman nettisivuilla näyttää edes vähän tuolta, on Outlaw, joka muistaakseni oli livenä hurjan tumma. Ainakin Elisavetalla on monta NARSin poskaria, löytyyköhän hänen kokoelmista yhtään pehmeämpää vaaleanpunaisen sävyä?
1a F ii

Poissa Jonsu

• Tukkaguru
« Vastaus #133 : 27.01.08 - klo:12:17 »
Tuon Outlawin muistaakseni huusin huutonetistä ja möin täällä eteenpäin (tai siis vaihdoin). Oli vähän liian tumma mulle, sillä tuli sellaiset omenaposket. Tuo Orgasm on mulle ehkä liian persikka.

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
« Vastaus #134 : 27.01.08 - klo:12:34 »
Olen lähes täysin siirtynyt mineraaleihin mutta reissukäytössä pidän tuon ihanaisen NARS Orgasmini  ;D Muuten käytän lähinnä Pure Luxe Nymphiä, joka on aika lähellä Orgasmia, O. on ihollani kyllä pinkimpi ja voimakkaampi. Luomivärejä viime reissulla kuolasin mutta en saanut päätettyä väriä, joten se sitten jäi. Huulipunista olen kokeillut vasta yhtä, Dolce Vitaa, joka on huulillani luonnollisen punaruskea. Tosin tätä voin laittaa vain huulirasvan päälle, ettei tule liian tummaa väriä. "Tilasin" tämän mieheltä, kun kävi työreissulla, ehkä en olisi tähän sävyyn päätynyt kaupassa  ;) Huulipuna tuntuu ihanalta huulissa mutta tuoksu on jotenkin ällöttävä.
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!