Kirjoittaja Aihe: NARS  (Luettu 163858 kertaa)

Poissa Hue

• Tukkaguru
Vs: NARS
« Vastaus #135 : 27.01.08 - klo:12:35 »
Tuon Outlawin muistaakseni huusin huutonetistä ja möin täällä eteenpäin (tai siis vaihdoin). Oli vähän liian tumma mulle, sillä tuli sellaiset omenaposket. Tuo Orgasm on mulle ehkä liian persikka.

Orgasm on kyllä sellainen sävy, että sopii melkein kaikille. Itsellänikin on Orgasm ja se on aivan ihana! Tulee hiukan erinäköiset posket kuin normaalisti käyttämilläni vaaleanpunaisilla ja pinkeillä. Kannattaa ainakin edes harkita!
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #136 : 27.01.08 - klo:13:18 »
NARSilla on mun muistikuvan mukaan aika vähän mitään kivoja neutraaleja pinkkejä. Ainoa mikä firman nettisivuilla näyttää edes vähän tuolta, on Outlaw, joka muistaakseni oli livenä hurjan tumma. Ainakin Elisavetalla on monta NARSin poskaria, löytyyköhän hänen kokoelmista yhtään pehmeämpää vaaleanpunaisen sävyä?

Ainakin Angelika on vaaleanpunainen ja kuvien perusteella paljon vaaleampi kuin Desire. Itsekin himoitsen Angelikaa. Tosin siinä on ilmeisesti aika runsaanlaisesti hohdetta.

Poissa Jonsu

• Tukkaguru
« Vastaus #137 : 27.01.08 - klo:13:48 »
NARSilla on mun muistikuvan mukaan aika vähän mitään kivoja neutraaleja pinkkejä. Ainoa mikä firman nettisivuilla näyttää edes vähän tuolta, on Outlaw, joka muistaakseni oli livenä hurjan tumma. Ainakin Elisavetalla on monta NARSin poskaria, löytyyköhän hänen kokoelmista yhtään pehmeämpää vaaleanpunaisen sävyä?

Ainakin Angelika on vaaleanpunainen ja kuvien perusteella paljon vaaleampi kuin Desire. Itsekin himoitsen Angelikaa. Tosin siinä on ilmeisesti aika runsaanlaisesti hohdetta.

Narsin sivujen mukaan Angelika näyttää voimakkaammalta kuin Desire.
http://www.narscosmetics.com/acb/stores/1/Blush-C39_category_7.aspx

Mites Sin. Minkälainen sävy se on?

Sitten noista huulikiilloista: Mikä sävy muistuttaisi MACin Prrr sävyä tai Lumenen Berryfun 13 Saturakkautta? Saisi olla hohdetta, mutta ei varsinaisia "hileitä". Nuo kaksi ovat suosikkisävyjäni huulikiilloissa.

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #138 : 27.01.08 - klo:14:26 »
Narsin sivujen mukaan Angelika näyttää voimakkaammalta kuin Desire.
http://www.narscosmetics.com/acb/stores/1/Blush-C39_category_7.aspx

No, mun mielestä noi narsin omien sivujen läikät ei kovin hyvin pidä paikkaansa. Tässä pari kuvaa mitä löysin:
http://img.makeupalley.com/2/4/8/6/450544.jpeg
http://img.makeupalley.com/5/2/6/6/424200.jpeg

Tässä vielä kuva jossa on monia vierekkäin:
http://img.makeupalley.com/4/7/1/4/700612.JPG

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #139 : 27.01.08 - klo:14:44 »
Mun mielestä kans Angelika on vaaleampi kuin Derise ja molempia kuolaan ;D Eiköhän kummatkin tule jossain vaiheessa hankittua! Vaikka mulla on paljon poskipunia, mä rakastan niitä ja tykkään vaihdella meikin mukaan. Varsinkin, kun toinen mun lemppari TBS hajosi (onneksi on toinen samainen varastossa), niin voi hyvillä mielin hankkia NARS:n Desiren :D
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Jonsu

• Tukkaguru
« Vastaus #140 : 27.01.08 - klo:15:07 »
Voi ei Angelika oli loppu HQhairista. Mistähän muualta voisi Angelikan hankkia? Kuinkahan nopeasti HQ saa varastotäydennystä?

Eihän tuo Angelika siis ole mikään superpinkki?

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #141 : 27.01.08 - klo:15:18 »
^ Mä olisin myös tilannut sen HQ:sta mutta on ollut jo viikon loppu. Vähän huolestuttaa se shimmerin määrä kyllä, mutta muuten vaikuttaa oikein kivalta.

Poissa Jonsu

• Tukkaguru
« Vastaus #142 : 27.01.08 - klo:16:45 »
Onkos NARS fanit nonganneet tämäm herkullisen paletin jo? Aika syötävän näköinen vaikka itse en ehkä laittaisi tuota pinkkiä, liian radikaali mulle. Mutta hyvännäköinen paletti.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #143 : 27.01.08 - klo:16:55 »
^ Mä oon tuota ihaillut jo moneen otteeseen ja tuon sävyt sopisi mulle mainiosti! Tosi herkkullinen duo :-* On vaan aika hintava duoksi.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Dash

• Tukkaguru
« Vastaus #144 : 27.01.08 - klo:20:03 »
Ellei muistini totaalisesti petä, niin Angelika on vaaleampi kuin Desire ja siinä on tosiaan niitä hileitä ja ne on _isoja_. Noiden hileiden takia päädyinkin silloin ostamaan Desiren, olivat sen verran epäilyttävän isokokoisia ja niitä oli suht paljon (testerin pinta ei ollut kulunut, joten en tiedä onko niitä hileitä niin paljoa enää siellä alla).

Jo vuosia himoitsemani Santorini-luomivärin valmistus on lopetettu, voi nyyh :(
Whatever... Slot's easy, right side's the tight side.
87 shines again.

Poissa EVS

• HAIRahtanut
« Vastaus #145 : 27.01.08 - klo:20:46 »
Mulla on taas Angelikasta sellainen muistikuva, että se ei ollut mitenkään ratkaisevasti Desireä vaaleampaa tai muutenkaan hirveän eri sävyista ja siinä oli tosiaan noita isoja hileitä. Oikeastaan Mata Hari, Desire ja Angelika ovat muistaakseni kaikki hirveän saman tyylisiä sävyjä, puhtaita, kirkkaita pinkkejä. Mata Hari oli hieman likaisen sävyinen mun iholla ja Angelikassa oli niitä hileitä, joten päädyin lopulta Desireen.

Tuossa Aquattaren postaamassa tokassa kuvassa on ainakin mun näytöllä sävyt aika pielessä, mikään ei näytä samalta kuin livenä. Kolmannessa kuvassa ainakin Orgasm ja Desire näyttää suunnilleen samalta kuin luonnossakin.
1a F ii

Poissa Kayla

• HAIRahtanut
« Vastaus #146 : 30.01.08 - klo:00:59 »
Ekat Nars-tuotteet tilattu HQHair'stä  :D Olin alunperin ajatellut tilailla Orgasm -poskipunan ja -lip glassin, mutta joissain tuotearvosteluissa sanottiin, että MACin Peachykeen poskipuna ja Nymphette -huulikiilto (jotka mä siis jo omistan) olisivat aika samantyyppisiä kuin Orgasmit. Tiedä sitten onko tämä totta, mutta päätin, että tilaan nyt jotain ihan muuta. Lopulta päädyin sitten Hot Wired Lip Lacqueriin ja Chihuahua Lip glossiin. Toivottavasti ne tulisivat nopsaan, että pääsen testailemaan  :)

Poissa elisaveta

• Tukkaguru
  • Bambi
« Vastaus #147 : 30.01.08 - klo:13:35 »
Seleene, laitahan sitten kokemuksia tuosta Hot wiredista! Aika sähäkän sävyiseltä vaikuttaa, jos jaksat niin kuva tuonne huulimeikkiketjuun olisi tervetullut! :)
Vaaleat, pitkät, suhteellisen hyväkuntoiset hiukset.

The world belong to those, who believe in the beauty of their dreams...

Vain kesyt linnut kaipaavat, villit lentävät.

Poissa Jonsu

• Tukkaguru
« Vastaus #148 : 30.01.08 - klo:15:13 »
Onko kalkkilaivan kapteeneilla kokemusta Narsin meikkivoidesävystä Mont Blanc? Onko se todella vaaleaa?

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #149 : 30.01.08 - klo:23:12 »
Onko kalkkilaivan kapteeneilla kokemusta Narsin meikkivoidesävystä Mont Blanc? Onko se todella vaaleaa?
Mulla kolahti tämä juuri postiluukusta. On tää suht vaalea, eli ei ole mun iholle liian tumma (yleensä käytän TBS kosteuttavan vaaleinta ja Lumenet on mulle liian tummia). Punapohjainen tää kyllä taitaa enemmän olla, en tiiä pitääkö pistää kiertoon kun tekee ehkä mut turhan punakan oloiseksi kun poskien punoitusta yleensä meikkivoiteelta haen... Ja on myös hyvin kevyt.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com