Kirjoittaja Aihe: NARS  (Luettu 169590 kertaa)

Poissa loota

• Tukkaguru
Vs: NARS
« Vastaus #15 : 22.10.06 - klo:16:32 »
Lilicent saa kyllä himoamaan noita voidemaisia poskipunia. :) Mulla ei kovin hyviä kokemuksia niistä ole, kun kokeilin niitä joskus silloin kun alkoivat markettisarjoille ilmestyä, mutta varmaan se levittyvyys olisi Narsissa ja MACissa ihan erilainen kuin jossain L'orealissa. Pitää kai alkaa lotota kun nyt on lähtenyt taas kesän rauhoittumisen jälkeen tuo kosmetiikkaosteilu käsistä ::)

Mina taas tykkään netissä ostelemisesta, koska se on niin paljon jännittävämpää odottaa sitä kaivattua tuotetta postilaatikosta ja se kun saa pyöritellä netissä eri vaihtoehtoja vaikka koko viikon ennen kuin osaa päättää mikä on paras. Oioi :)

Poissa Quutti

• Tukkaguru
  • Minä soitan, harva diggaa.
« Vastaus #16 : 23.10.06 - klo:23:02 »
No niin, Orgasm on omanain! Ostin sen Amsterdamista, hintaa tuli 29 euroa. Huh. En kysynyt hintaa etukäteen, olin niin päättänyt että ostan sen. Noh, onhan se ihku.

Jäin miettimään, olisiko sävy Deep throat tai Torrid ollu mulle vieläkin parempi. Jää arvoitukseksi tai seuraavaan kertaan...
Sinisilmäinen blondi, ohuet ja keskipitkät hiukset.

Nove

• Vieras
« Vastaus #17 : 25.10.06 - klo:14:55 »
Löysin "vahingossa" Hollannissa sijaitsevan nettikaupan joka myy NARSia. Valikoima ei tosin näytä olevan kamalan laaja, eikä tuolla voi näköjään suoraan valita postitusta ulkomaille, mutta laitan linkin tänne silti jos joku on kiinnostunut.

http://webshop.skins.nl/xcart/home.php
« Viimeksi muokattu: 25.10.06 - klo:15:39 kirjoittanut Nove »

Poissa Dash

• Tukkaguru
« Vastaus #18 : 25.10.06 - klo:16:27 »
Nove, kiitti linkistä!

Hinnat vaikuttavat aika korkeilta jos vertaa eBayn buy-it-now -hintoihin. Postaritkin on varmaan suht hintavat (kerran jo Hollannin sisällä 5€), mutta epäilyttää että toimittavatko noita Suomeen kuitenkaan kun yleensä saavat myydä vain omaan maahan. Näin just esim. MACillä, sen takia mikään virallinen jälleenmyyjätaho ei niitä toimita ulkomaille ja siksi nettikauppojakaan ei oikein ole.

Mutta jos joku tilaa tuolta niin pistäkää kokemuksia!
Whatever... Slot's easy, right side's the tight side.
87 shines again.

Poissa Nuevo

• HAIRahtanut
« Vastaus #19 : 15.12.06 - klo:12:46 »
Ostin ebaysta Narsin orgasm poskipunan ja ihmettelin, kun pakettia räplätessäni huomasin kyljessä lukevan myös suomeksi poskipuna. Olisko sarja vihdoin tulossa Suomeen  :D vai onko niissä aina lukenut sisältö myös suomeksi? Valaiskaa mua, etten turhaan intoudu...
Kun Mustanaamio liikkuu, on salamakin hidas kuin etana.

Poissa Dash

• Tukkaguru
« Vastaus #20 : 15.12.06 - klo:13:54 »
Valitettavasti niissä on jo vaikka kuinka kauan ollut tekstit myös suomeksi :(
87 shines again.

Poissa Laureen

• HAIRahtanut
« Vastaus #21 : 16.12.06 - klo:09:18 »
Mulla on Narsilta:
-Deep Throat -poskipuna: mun lempiposkipuna! Ihana sävy eikä ole liian persikkainen, vaikka ihoni onkin viileä pohjasävyltään. Tykkään myös siitä hehkusta, jonka tämä tuo kasvoille.
-Mata Hari -poskipuna: en niin hirveästi tykkää. Sävy on vähän epäluonnollinen.
-luomivärit Night Fairy ja Lola Lola: ehdin käyttää näitä ehkä kerran, sitten kadotin ne. Nyt ne ovat taas löytyneet!  :) En osaa sanoa laadusta mitään, mutta nättejä värejä ovat.
-Honey-peiteväri: ihan toimiva.

Poissa Nuevo

• HAIRahtanut
« Vastaus #22 : 18.12.06 - klo:13:08 »
Dash: Voi hitsi, kun minä jo ehdin innostua. :(
Kun Mustanaamio liikkuu, on salamakin hidas kuin etana.

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #23 : 19.12.06 - klo:13:08 »
Onko kukaan kokeillut NARSin Makeup Primer with SPF -pohjustusta? NARSin sivuja kun kattelin rupes tuommoinen tuote himottamaan.. Kuvauksen perusteella vaikuttaa kivalta tuotteelta, suojakerroin ja väritön, tällasta oon ettiny jo pitkään :)

Tukholmaan lähdössä parin viikon päästä joten vois piipahtaa NARSin putiikissa myös ::) Götgatanilla ilmeisesti oma shoppi, tietääkö joku saako NARSia stokiksesta muualta?

Poissa Millie

• Hiushörhö
« Vastaus #24 : 19.12.06 - klo:13:18 »
^Huhujen mukaan sitä taitaa saada myös NK:lta varmaksi en voi kyllä sanoa.
1c F ii, hiukset ovat pitkät kerrostetusti leikatut ja taas vaihteeksi sivuotsiksella, väri musta.

Poissa FairyTale

• Tukkaguru
« Vastaus #25 : 27.02.07 - klo:17:26 »
Mä olen myös haaveillut Narsin poskareista, huutonetistä on yhdellä myyjällä aina välillä niitä. Viimeksi taisin nähdä just ton aiemmin kehutun Penny Lanen. Näytti aivan ihanalta! Yksi huulikiilto mulla on tältä sarjalta, Orgasm sävyltään. On mun tän hetken lemppari kaikin puolin, täydellinen.
1b M ii

Poissa Dash

• Tukkaguru
« Vastaus #26 : 03.03.07 - klo:17:52 »
^Olen toisessa ketjussa vähän joutunut peruuttelemaan tuota kommenttiani, nimittäin kun otin noista vertailukuvia (http://www.driventotheedge.net/galleria/albums/userpics/peachblushonskin.jpg ja http://www.driventotheedge.net/galleria/albums/userpics/peachblush.jpg) niin näyttävät ihan erilaisilta. En ymmärrä miksi :( Orgasm ei TODELLAKAAN ole noin pinkki!

Olisi kiva nähdä vertailukuvia Orgasmista ja niistä Make Up Storen punista :)
87 shines again.

Poissa jeppu

• HAIRahtanut
« Vastaus #27 : 03.03.07 - klo:18:01 »
^ Kuinka vastaavia nuo ovat keskenään iholla käytössä ( Honey ja Orgasm) ?
Kyllä mä luulen että aion tuon No7:n silti käydä hankkimassa, ja voin siihen sitten miksata lisää pinkkiä vaikka Rimmelin Santa Rosesta  ;)
« Viimeksi muokattu: 03.03.07 - klo:18:05 kirjoittanut paula »
1c M ii BSL

Poissa Biiver

• HAIRahtanut
« Vastaus #28 : 06.03.07 - klo:14:09 »
Mä en ymmärrä miten Orgasm on kaikkien mielestä persikkainen. Kun Dashkin tuossa yllä päivitteli, ettei Orgasm ole noin pinkki, minusta se nimenomaan on! :) Ostin sen, kun poskipunakokoelmassani oli vain selkeästi punaisia/pinkkejä sävyjä. No  Orgasm pääsikin sitten jonon jatkoksi. Tyytyväinen kyllä olen, se antaa oikeastaan juuri sellaisen kirkkaanpunaisen sävyn naamaani, jonka saisin luonnollisesti pakkasessa. Todella tarkkaan tiirailtuna näkyy ehkä pieniä kultahippusia naamalla, mutta yleissävy on kyllä punainen. Olen tosin miettinyt, että jos laittaisi vain häviävän pienen sipaisun sitä, voi olla että tulisi kellertävämpi sävy kultahippujen ansiosta.

Poissa EVS

• HAIRahtanut
« Vastaus #29 : 06.03.07 - klo:16:19 »
^Mä en taas huomaa Orgasmissa juurikaan pinkkiä vivahdetta, paitsi ehkä siinä purkissa. Iholle siveltynä se on ihan selkeä persikka, ja kultainen hohde vielä lämmittää sävyä lisää. Mulla on myös kopio tästä sävystä, Make Up Storen Passion, joka on mun mielestä aavistuksen enemmän pinkkiin taittava. Tuo MUS:n versio sopiikin mulle vähän paremmin. Nämä sävyt varmaan näyttää jokaisen silmään/iholla vähän erilaiselta, riippuu varmaan onko omassa ihossa enemmän punertava vai kellertävä pohjasävy.
1a F ii