Kirjoittaja Aihe: NARS  (Luettu 175223 kertaa)

Poissa Surrur

• HAIRahtanut
Vs: NARS
« Vastaus #150 : 30.01.08 - klo:23:12 »
Ekat Nars-tuotteet tilattu HQHair'stä  :D Olin alunperin ajatellut tilailla Orgasm -poskipunan ja -lip glassin, mutta joissain tuotearvosteluissa sanottiin, että MACin Peachykeen poskipuna ja Nymphette -huulikiilto (jotka mä siis jo omistan) olisivat aika samantyyppisiä kuin Orgasmit. Tiedä sitten onko tämä totta, mutta päätin, että tilaan nyt jotain ihan muuta. Lopulta päädyin sitten Hot Wired Lip Lacqueriin ja Chihuahua Lip glossiin. Toivottavasti ne tulisivat nopsaan, että pääsen testailemaan  :)

Mulla on MAC:in Peachykeen ja on ollut Orgasm. Sävyt on kyllä aika samankaltaiset, Peachykeen on ehkä vähän syvempi sävyltään. Musta MAC on ehdottomasti parempi! Orgasmin myin ihan pois, kun musta se oli niin mitäänsanomaton. Olin tosi tohkeissaan siitä ensin, kun on niin kehuttu, mutta olikin tosi kova pettymys. Musta Orgasmista ei saanut juuri mitään sävyä naamalle, vaikka kuinka hankasi. Ahkerasti testailin pari viikkoa, mutta ei tulos parantunut.

Hassua, miten hehkutettu poskari toi on. Itse en löytänyt siitä mitään kehuttavaa.

Poissa Luna

• Tukkaguru
« Vastaus #151 : 01.02.08 - klo:11:10 »
^Mulle taas Orgasm on nappisävy  :-* On niin vaaleat kasvot että se tuo kaunista, luonnollista väriä. Uskoisin että vähänkään tummempisävyisille kasvoille sitä saa laittaa aika paljon näkyäkseen jos näkyy silloinkaan.

Poissa Surrur

• HAIRahtanut
« Vastaus #152 : 01.02.08 - klo:11:34 »
^ Joo, varmaan tummemmalla iholla ei erotu, mut itse oon kanssa kalkkilaivan kapteeni  :D Monelta merkiltä ei edes löydy tarpeeksi vaaleita tuotteita mun iholle. Luulisi siis, että toi ois mullekin sopinut, mutta ei! Sai sutia monta kertaa, eikä huomannut mitään.
Onneksi se on kuitenkin niin suosittu tuote täällä, että sai helposti myytyä eteenpäin  ;)

Poissa Luna

• Tukkaguru
« Vastaus #153 : 01.02.08 - klo:11:38 »
^Ööh, oletko sutinut sitä jossain lähes pimeässä vai mitä ihmettä  ;D Onkohan siinä sinun versiossa ollut sitten joku pigmenttivirhe, kuten sanoin niin ei tuo minusta mitään megapigmenttistä ole mutta parilla sipaisulla saa jo sopivan värin.

Poissa Surrur

• HAIRahtanut
« Vastaus #154 : 01.02.08 - klo:12:05 »
^ En usko että on virhettä, koska punan uusi omistaja tuntuu olevan kovin tyytyväinen siihen  :) Itsekin olin aika ihmeissäni, kun tätä on hehkutettu niin tolkuttomasti, ja olikin täysi pettymys. En ees tykkää mistään kauheen näkyvästä punasta, vaan luonnollisesta, mutta ei tolla oikein saanut edes sellaista tulosta. Ehkä iiihan kevyttä kultaista hehkua, mutta väriä ei sitten millään. Harmitti kyllä, mutta musta MAC:in poskarit on huomattavasti parempia kun toi, niin myin sitten ihan hyvillä mielin pois.
Mutta kiva jos oot itsellesi löytänyt siitä sopivan sävyn! Taas täytyy todeta, että aina nassukohtaista, mikä kellekin sopii!  :D

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #155 : 01.02.08 - klo:12:19 »
^Ööh, oletko sutinut sitä jossain lähes pimeässä vai mitä ihmettä  ;D Onkohan siinä sinun versiossa ollut sitten joku pigmenttivirhe, kuten sanoin niin ei tuo minusta mitään megapigmenttistä ole mutta parilla sipaisulla saa jo sopivan värin.

Ei ole pigmentti virheellinen. Rumblen Orgasm asuu nykyään miun meikkilaatikossa :D On kyllä munkin mielestä ihanan pigmenttinen poskipuna ja muutama sipaisu riittää saamaan sopivan värin (helposti tulee liikaakin). Täällä siis myös yksi valkonaama. :)
« Viimeksi muokattu: 01.02.08 - klo:12:24 kirjoittanut Emi-lyn »
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Heleena

• Tukkaguru
« Vastaus #156 : 01.02.08 - klo:12:20 »
Mulla on ollut NARSilta käytössä ainoastaan huulikiiltoja. Aiemmin olen käyttänyt yhden putkilohuulikiillon (sävy Pillow Talk), ja nyt mulla on kaksi purkissa olevaa huulikiiltoa, sävyt Babydoll ja Chastity. Kivoja sävyjä ovat molemmat, ja kiiltojen koostumus on sellainen mukavan keskitahmaava  :D. Mutta: se tuoksu tai pikemminkin haju! Musta se on todella epämiellyttävä!!! En muistanutkaan, kun näitä uusia kiiltoja ostin, että se tuoksu on noin paha, muuten olisivat kyllä varmaan jääneet ostamatta.
Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!

Poissa Emiliaa

• HAIRahtanut
« Vastaus #157 : 01.02.08 - klo:16:03 »
Narsin poskarit (ainakin omistamani orgasm ja luster) sopivat kyllä tosiaan parhaiten vaalealle iholle. Etenkin lusteriin olen aivan rakastunut :-* Se on ihan täydellinen sävy minulle, pehmeän persikkainen ja ihana hohto. Nyt houkuttaisi taj mahal. Onko jollain tästä kokemuksia?
« Viimeksi muokattu: 15.03.08 - klo:00:06 kirjoittanut Emiliaa »
Naisen tärkein tehtävä on pitää huolta vartalostaan
-Martina Aitolehti

Poissa Miltonia

• HAIRahtanut
« Vastaus #158 : 01.02.08 - klo:17:01 »
Yritin päivällä googlella etsiä Nars-tuotteiden incejä. Ei osunut silmiini. Tietääkö kukaan mistä löytyy? Poskipunat ja hohtopuuteri  erityisesti.
Välttelen bismuth oxychloridea. Sitä on yllättävän monissa tuotteissa. Uusin bongaus on Stilan twinset huulikiilto  :(

Poissa Pepper

• HAIRahtanut
« Vastaus #159 : 01.02.08 - klo:17:38 »
Yritin päivällä googlella etsiä Nars-tuotteiden incejä. Ei osunut silmiini. Tietääkö kukaan mistä löytyy? Poskipunat ja hohtopuuteri  erityisesti.
Välttelen bismuth oxychloridea. Sitä on yllättävän monissa tuotteissa. Uusin bongaus on Stilan twinset huulikiilto  :(

Sephora on alkanut listaamaan incejä, vielä niitä ei kyllä ole kaikissa tuotteissa. Myös Beauty.com saitilta löytyy incejä:

Nars Orgasm poskipuna

Talc, Polyethylene, Zinc Stearate, Silica, Tricaprylin, Caprylic/Capric Triglyceride, Cera Alba (Beeswax), PEG 150 Distearate, Lanolin, Laureth 4, Tocopherol, Disodium EDTA, Methylparaben, Propylparaben, Butylparaben, Ascorbyl Palmitate, May Contain: Mica, CI 77491, 77492, 77499 (Iron Oxides), CI 77742 (Manganese Violet), CI 77007 (Ultramarines), CI 77891 (Titanium Dioxide), CI 75740 (Carmine), CI 77163 (Bismuth Oxychloride), CI 15850 (Red 6, Red 7 Lake), CI 45410 (Red 28 Lake), CI 17200 (Red 33 Lake), CI 45370 (Orange 5), CI 19140 (Yellow 5 Lake), CI 15985 (Yellow 6 Lake), CI 42090 (Blue 1 Lake)

edit.
Pistin beautyssa hakusanaksi Bismuth Oxychloride - kaikkiaan löytyi peräti 843 tuotetta, jossa tuota on. Saanko muuten udella, miksi tätä ainetta kannattaisi vältellä?
« Viimeksi muokattu: 01.02.08 - klo:17:45 kirjoittanut Pepper »
Tyger tyger, burning bright. In the forests of the night. What immortal hand or eye could frame thy fearful symmetry?

Poissa Miltonia

• HAIRahtanut
« Vastaus #160 : 01.02.08 - klo:17:44 »
Kiitos Pepper  :) Voihan kökkö tai oikeestaan hyvä kun siinä on bismuuttia. Ei tarvitse miun haaveilla enempää ???
Kävin muuten sephorankin sivuilla kun etsin inciä. Taisin olla vain sokea :-\ Tämä Beaty.com onkin ihan uusi tuttavuus.

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #161 : 01.02.08 - klo:17:50 »
http://ezinearticles.com/?Mineral-Makeup-and-Bismuth-Oxychloride&id=68978

Pepper, tässä aika hyvin selitetty miksi ei sovi kaikille.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa Pepper

• HAIRahtanut
« Vastaus #162 : 01.02.08 - klo:17:55 »
Kiitos Pepper  :) Voihan kökkö tai oikeestaan hyvä kun siinä on bismuuttia. Ei tarvitse miun haaveilla enempää ???
Kävin muuten sephorankin sivuilla kun etsin inciä. Taisin olla vain sokea :-\ Tämä Beaty.com onkin ihan uusi tuttavuus.

Et ole sokea, Sephorassa ei jostain syystä ollut Narsin incejä.

SuperHotFemale, googlasin äsken juuri tuon saman artikkelin ja ehdinkin jo tutustua asiaan  ;D.
Tyger tyger, burning bright. In the forests of the night. What immortal hand or eye could frame thy fearful symmetry?

Poissa Kayla

• HAIRahtanut
« Vastaus #163 : 01.02.08 - klo:19:42 »
Nars'ini tulivat! Heti postin ovesta ulos käveltyäni oli pakko repiä pussi auki ja testata Chihuahuaa  :D Ensivaikutelma: tosi ihana. Luonnollinen pinkki väri ja kaunis kiilto. Ei liian barbi-pinkki, vaan ennemminkin huulten omaa väriä korostava vaalea hieman rusehtava kiilto. Arvoin tilausvaiheessa pitkään tämän ja Turkish Delightin välillä, enkä kadu valintaani. Tosin eiköhän se Turkish'kin tule ennen pitkää ostettua.

Nyt taas huulilla on Hot Wired Lip Lacquer. Väri on melko erilainen kuin kuvien perusteella odotin, mutta ihan kiva. Odotin kirkasta fuksiaa (tyyliin MACin Girl About Town, jonka kavereiksi tämän tilasin), mutta tämä onkin enemmän punasävyinen ja näyttää huulilla odotettua hillitymmältä. Tämä ei todellakaan ole mun huulillani mitenkään silmäänpistävän kirkas WAU!! -väri. Yleisesti ottaen Hot Wired tuntuu ja näyttää huulilla hyvältä, mutta purkin haju on aika karsea.

Poissa Pampula

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #164 : 02.02.08 - klo:21:54 »
Tilasin HQ:sta Orgasm -poskipunan ja olen tosi tyytyväinen, ihana sävy. Levittyy nätisti ja pysyy hyvin. Tästä sävystä näkyi olevan HQ:ssa myös voidemainen, puikossa oleva versio. Se olis varmaan kanssa ihana. Luster tekis mieli myöskin ostaa...
« Viimeksi muokattu: 02.02.08 - klo:22:01 kirjoittanut Pampula »