Kirjoittaja Aihe: NARS  (Luettu 163844 kertaa)

Poissa elisaveta

• Tukkaguru
  • Bambi
Vs: NARS
« Vastaus #165 : 02.02.08 - klo:21:56 »
Jos Lusteria halajat muuta kuin ebayn tai vastaavan kautta niin kannattaa olla jo kohta nopea. Tuokun on kausijuttu uskon että piakkoin poistuu HQ:n valikoimista. :)
Vaaleat, pitkät, suhteellisen hyväkuntoiset hiukset.

The world belong to those, who believe in the beauty of their dreams...

Vain kesyt linnut kaipaavat, villit lentävät.

Poissa Pampula

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #166 : 02.02.08 - klo:22:09 »
Toivottavasti ei ihan vielä poistu. Toisaalta onhan HQ:n sivuilla vielä fall collectioninkin tuotteita :)

Poissa elisaveta

• Tukkaguru
  • Bambi
« Vastaus #167 : 02.02.08 - klo:22:15 »
Juu. Osa Fall collectionista on vielä myynnissä. Mutta ei kaikki tuotteet. Ja onneks sit on aina se ebay jos nyt kävis niin et noi jotenkin yhtäkkiä meniskin kaikki. Miulta oma Luster jo löytyy :)
Vaaleat, pitkät, suhteellisen hyväkuntoiset hiukset.

The world belong to those, who believe in the beauty of their dreams...

Vain kesyt linnut kaipaavat, villit lentävät.

Poissa Jonsu

• Tukkaguru
« Vastaus #168 : 04.02.08 - klo:20:03 »
Täytyy sanoa että kyllä toimii mulla hyvin tuo Orgasm poskipuna. Se tuli pari päivää sitten HQ:sta. Mun silmään se näyttää kyllä aika vaaleanpunaiselta. Ja ainakin mun orgasmista irtoaa pigmenttiä ja näkyy hyvin poskilla.

EDIT: hei kertokaapa onko tuo Orgasm kiilto minkävärinen huulilla?

Poissa Seela

• HAIRahtanut
« Vastaus #169 : 06.02.08 - klo:12:27 »
Narsin poskarit (ainakin omistamani orgasm ja lustre) sopivat kyllä tosiaan parhaiten vaalealle iholle. Etenkin lustreen olen aivan rakastunut :-* Se on ihan täydellinen sävy minulle, pehmeän persikkainen ja ihana hohto. Nyt houkuttaisi taj mahal. Onko jollain tästä kokemuksia?

Meillä on näköjään kovin samanlainen poskipunamaku  :) Meikkiboksista löytyy Orgasm ja nyt ajattelin tilata Lusterin ja Taj Mahalin. Jälkimmäistä ajattelin lähinnä bilekäyttöön. NARS -poskarien himo on taas nostanut likaista päätään... Nämä ovat vaan niin täydellisiä punia koostumukseltaan ja väriskaalaltaan eikä asiaa auta yhtään HQhairin kattava valikoima.

Olen selannut hulluna nettisivustoja ja etsinyt kuvia kaikista punista mutta niitä on aika huonosti, poikkeuksena tietysti Juurikasvu  ;) Narsin sivujen täplät on tosiaan luvattoman huonoja, Sephoran hyviä mutta ei mielestäni ihan totuudenmukaisia nekään. HQhairin kuvat taas jätän suosiolla omaan arvoonsa. Täytyy vetästä riskillä
On silkkaa ajan ja sielunvoimien tuhlausta kuvitella, mihin kykenisi, jos asiat olisivat toisin.

Ne eivät ole toisin.

Poissa Eläimellisyys

• Tukkaguru
« Vastaus #170 : 06.02.08 - klo:12:35 »
Nyt houkuttaisi taj mahal. Onko jollain tästä kokemuksia?

Mulla on ollut tämä poskari n. 4 kk käytössä. On kyllä runsaspigmenttisin poskipuna mitä olen ikinä nähnyt! Sävy on oranssihtava punainen oranssilla kiillolla. Laittaessa saa olla varovainen ettei mene liikaa, riittää että koskettaa vaan sudilla sitä punaa. On kyllä ihana sävy, ja varsinkin bilekäyttöön :)

Poissa Emiliaa

• HAIRahtanut
« Vastaus #171 : 06.02.08 - klo:15:22 »
^Eihän siinä ole kuitenkaan mitään selviä glitterhippuja? Eli tasaista hohtoa vain..? Kuulostaa kyllä juuri passelilta mulle, voi olla että joudun sen tilaamaan ;) Seela, jos ehdit tilaamaan tuon taj mahalin ennen mua, niin kerrothan sitten kokemuksia :)
Naisen tärkein tehtävä on pitää huolta vartalostaan
-Martina Aitolehti

Poissa Eläimellisyys

• Tukkaguru
« Vastaus #172 : 06.02.08 - klo:22:11 »
Ei ole mitään hippuja, tasaista hohtoa :) Uskoisin että sopii sun väreihin mitä oot niistä kirjoittanut, Polina.

Poissa Seela

• HAIRahtanut
« Vastaus #173 : 07.02.08 - klo:09:41 »
^^ Kiitos Polina mulle ei tullut MUA mieleenkään  :-[ Nyt kävin rekisteröitymässä sinne ja kuvista oli suuri apu.

Olen nyt kamppaillut sävyvalintojen kanssa yötä päivää ja päädyin hohtoa sisältäviin puniin mattojen sijasta. Taj Mahal on "pakko saada" Kuukuminan viestien jälkeen ja nyt kamppailen vielä Lusterin ja Sertaon välillä. Lusterissa arveluttaa tuo mahdollinen vaaleanpunaisuus ja Sertaossa taas jos se on liian tumma... *PLÄÄHH*
On silkkaa ajan ja sielunvoimien tuhlausta kuvitella, mihin kykenisi, jos asiat olisivat toisin.

Ne eivät ole toisin.

Poissa Spritz

• HAIRahtanut
« Vastaus #174 : 07.02.08 - klo:10:25 »
Miksi minä en löydä tuolta MUA:sta kuvia..? Tai joka tuotteen kohdallahan voi olla pieni kuva siinä sivussa, mutta onko niitä tuolla jossain enemmänkin?
Olisiko mitään kalliimpaa? :)

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #175 : 07.02.08 - klo:10:28 »
^ Kuvat löytyy kun menee My MUA --> Pictures.

Poissa Emiliaa

• HAIRahtanut
« Vastaus #176 : 07.02.08 - klo:18:40 »
Lusterissa arveluttaa tuo mahdollinen vaaleanpunaisuus
Ei toi mun Luster ole kyllä vaaleanpunaista nähnytkään ::) Se on sellanen persikkakultainen lähinnä mun mielestä. Aivan ihana väri kyllä :-*
Naisen tärkein tehtävä on pitää huolta vartalostaan
-Martina Aitolehti

Poissa hampiainen

• Tukkaguru
« Vastaus #177 : 08.02.08 - klo:08:42 »
Mun tekis niin mieli tilata kissandmakeup -nettikaupasta orgasmi ja joku muu, enemmän kullanvärinen poskari.. Ensin harkitsin vakavasti sertaota mutta näiden kommenttien perusteella mitä täällä on, olen ehkä sittenkin kallistumassa lusteriin..

Poissa hampiainen

• Tukkaguru
« Vastaus #178 : 08.02.08 - klo:12:11 »
Luster tosiaan näyttää aika tummalta. Onpa hankalaa. :-\ Haluaisin nimenomaan semmoisen vaalean persikka-kulta sävyn enkä mitään kovin tummaa.

Poissa Seela

• HAIRahtanut
« Vastaus #179 : 08.02.08 - klo:12:16 »
^^ Kiitos Polina aivan mahtava nähdä nuo kaksi vierekkäin iholla ! Mulla on niin tsiljoona persikkaista poskaria että taidan tällä kertaa taipua Sertaoon.

Superkaunis tuo Orange Sorbet.... tuollaisen kun löytäisi kiinteässä muodossa  :P

Ne eivät ole toisin.