Kirjoittaja Aihe: NARS  (Luettu 155087 kertaa)

Poissa Seela

• HAIRahtanut
Vs: NARS
« Vastaus #180 : 08.02.08 - klo:12:16 »
^^ Kiitos Polina aivan mahtava nähdä nuo kaksi vierekkäin iholla ! Mulla on niin tsiljoona persikkaista poskaria että taidan tällä kertaa taipua Sertaoon.

Superkaunis tuo Orange Sorbet.... tuollaisen kun löytäisi kiinteässä muodossa  :P
On silkkaa ajan ja sielunvoimien tuhlausta kuvitella, mihin kykenisi, jos asiat olisivat toisin.

Ne eivät ole toisin.

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #181 : 08.02.08 - klo:12:25 »
Olen nyt testaillut Deep throatia useampaan kertaan ja täytyy sanoa että oli hyvä ostos :) Ihanan persikkainen ja sopivasti hohtoa. Orgasmia mulla ei ole mutta jos vertaan vaikka Lorealin Pink grapefruitiin niin DT on lämpimämpi eikä sisällä yhtään pinkkiä. Sävy on sopivan vaalea, mutta kuitenkin näkyvä.
Mulla kun on enimmäkseen viileämpiä sävyjä kokoelmassa kun olen itsekin viileä, niin tämä on mukavaa vaihtelua ja lämpöisyydestä huolimatta sopii hyvin kunhan muunkin meikin matsaa yhteensopivaksi.
Houkuttaisi hankkia joku toinenkin poskipunasävy, laatu vaikuttaa erinomaiselta.

hampiaiselle suosittelisin DT:n katsastamista myös jos vaaleaa persikkakultaa haet.

Poissa Seela

• HAIRahtanut
« Vastaus #182 : 12.02.08 - klo:15:53 »
Oon pähkäilly monta päivää noiden eri poskipunasävyjen välillä ja lukenut MUA:n ansiokkaita kommentteja aiheesta. En tajua miten noista on tullut nyt niin must-juttuja mulle ja ylipäänsä poskipunat kiinnostaa tällä hetkellä aivan valtavasti. Yritin rajata tilauksen kahteen punaan kunnes kampaajani kehui ne maasta taivaaseen ja sanoi että mikäli esim. sertao ja/tai taj mahal ei toimisikaan poskillani niin saisin niistä loistavia luomivärejä... Kertoo ehkä jotain mielikuvituksestani kun ei tuo edes käväissyt mielessäni. Oranssit luomivärit toimii mulla kuin tauti.

Pitkällinen ja uuvuttava ajatusprosessi saavutti tänään kliimaksin ja pimahduksissani tilasin sertaon, taj mahalin, silvanan ja lusterin. Hullua.
On silkkaa ajan ja sielunvoimien tuhlausta kuvitella, mihin kykenisi, jos asiat olisivat toisin.

Ne eivät ole toisin.

Poissa elisaveta

• Tukkaguru
  • Bambi
« Vastaus #183 : 12.02.08 - klo:17:14 »
Mun on pakko puuttua tuohon Aquattaren kuvailuun Deep throatista. Miun silmään DT ei ole lähellekkään rehellinen täysi persikkasävy. Musta siinä on mukana selkeästi korallista vaaleanpunaista. Ja se tekee musta sävystä juuri niin ihanan vivahteikkaan täyteläisen. Mutta kuten onkin jo todettu, ihmiset tosiaan näkee nämä sävyt niin eri lailla. Kokonaisuudessaan DT on aivan ihana poskipuna, jolla saa kasvoille kivan ja freessin ilmeen. Tykkään hirmuisesti!  :-* Tässä vielä pientä kuvaa mukaan, kuvassa NARSin Deep throat sekä Nico.
http://i163.photobucket.com/albums/t303/jelisaveta/macit041.jpg
Vaaleat, pitkät, suhteellisen hyväkuntoiset hiukset.

The world belong to those, who believe in the beauty of their dreams...

Vain kesyt linnut kaipaavat, villit lentävät.

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #184 : 12.02.08 - klo:17:55 »
^ Juu hyvähän se on että saa monen mielipiteen asiasta, mä innostuin nyt swatcheilemaan kädelle DT:tä ja en kyllä vieläkään erota erityistä vaaleanpunaista sävyssä. Vierekkäin laitoin DT ja Lorkun Pink grapefruittia ja PG näyttää ihan pinkiltä DT:n vieressä, DT on selkeästi persikkaisempi. Hohto on molemmissa aika samanlaista.
Mutta mä olen kylmäsävyisenä tottunut käyttämään kylmiä poskipunia enemmänkin ja selkeästi vaaleanpunaisia joten tämmöinen selkeämmin persikka sävy on mulle uudempi tuttavuus :)

Nico näyttää ihan kivalta, mutta en osaa kuvitella että se olisi poskipunakäytössä kun on noin hailakka vaalea ??? Missä käytössä se sulla on elisaveta?

Poissa elisaveta

• Tukkaguru
  • Bambi
« Vastaus #185 : 12.02.08 - klo:18:08 »
Aquatar. Juu se voikin olla just se miks sun silmään DT on selkeä persikka jos et omista montaakaan persikkaiseen sävyperheeseen kuuluvaa poskipunaa. Mä edelleenkin olen sitä mieltä, että en lähtis sanomaan DT:tä ihan puhtaaksi persikaksi, koska miusta siinä on juuri sitä korallinvaaleanpunaista mukana. :)

Ja Nico on musta kanssa ihana tuotteena. Suosittelen Nicoa sellaisille henkilöille, jotka omaavat jo liutan peristeisiä poskipunia ja haluavat kokeilla hieman jotakin erilaista. Nicoa käytän itse poskipunana, vaikka se ei näyttäkkään varsinaiselta poskipunalta vaaleutensa takia. Joskus käytän Nicoa myös kulmaluulle tuomaan valoisuutta, mutta itse en ole käyttänyt tuota varsinaisena hohdetuotteena. Mulla tosiaan Nico on poskipunakäytössä, vaikka tiedän ettei suurin osa pysty kuvittelemaan sitä siihen tarkoitukseen. Musta tuo teki kuitenkin kivaa jälkeä!  :-* Ja ei, en näyttänyt mitenkään aneemiselta vaikka tuo ajoikin poskipunan aseman. Nicolla saa sellasen vähän erilaisen lookin poskille. Ja miehän tykkään vaihtelusta. Olen myös kullut, että jotkut käyttävät tuota ihan puuterina. Itse en kyllä kehtaisi. Tuossa on kuitenkin sen verran hohtoakin mukana, että lopputulos voisi olla aika mielenkiintoinen jos tuota koko kasvoille lähtisi sutimaan.  ::)

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #186 : 13.02.08 - klo:15:20 »
Onko Luster Narsin persikkaisin poskari, osaako joku sanoa? Niiden nettisivujen värit kuin ei taida hirveästi vastata todellisuutta.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa elisaveta

• Tukkaguru
  • Bambi
« Vastaus #187 : 13.02.08 - klo:16:03 »
Riippuu vähän millaista persikkaa haet. Selkeän kirkasta vai hentoa persikkasävyä? :)

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #188 : 15.02.08 - klo:10:47 »
^ Kiitoksia :) Voin kuvitella että haju on samankaltainen kuin Lip laquereissa ja niissä se on aika järkyttävä.. Sävynä varmaan ihan kiva mutta hinta tosiaan on kova jos se ei loppujen lopuksi mitenkään erikoinen kuitenkaan ole. Luulenpa että sillä hinnalla tilailen kasan NYXejä kokeiluun mieluummin kuin tuon ;D

Mua niin himottais joku toinenkin poskipuna kuin Deep throat, mutta en vaan tiedä mikä sävy olis hyvä. Tuntuu että useat sävyt on hirveän tummia. Ja kaiken lisäksi Angelika ja Desire on sold out HQhairissa eikä ebaystäkään tunnu löytyvän.. Orgasm tietty olis yksi vaihtoehto mutta kun multa jo löytyy Lorkun Pink grapefruit ja MUSin Passionin niin en haluaisi samanlaista sävyä enää.

Poissa elisaveta

• Tukkaguru
  • Bambi
« Vastaus #189 : 15.02.08 - klo:11:39 »
Aquatar, Desirea vastaava sävy löytyy ainaskin Chanelilta (Turbulent). Oman Desireni laitoin kiertoon, koska nuo oat tosi identtiset sävyt Chanel oli vielä hitusen musta parempi laadultaan. Angelikasta mulla ei ole kyllä omakohtaisia kokemuksia.

Ja miustakin ehkä Orgasm on hieman yliarvostettu, itse ihastuin enemmän esim. tuohon DT punaan. Mitens, sytyttikö siuta tuollanen persikkainen puna? Jos niin voisit ainakin Torridia kokeilla. Musta se on ihan pirtsakka sävyltään. :)

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #190 : 15.02.08 - klo:11:59 »
Joo itse asiassa yllätyin miten hyvin tuollainen enempi persikkainen mulle sopii, joten Torrid voiskin olla hyvä! Katselin MUAsta kuvia ja näyttää että se olisi ikään kuin pirtsakampi versio DT:stä, pitääkö paikkansa? :) Hohtohippusia siinä näyttää olevan, mutta varmaan samaa tasoa DT:n kanssa, siinä ei ainakaan ole mitenkään häiritsevästi tai näkyviä hileitä.

Poissa elisaveta

• Tukkaguru
  • Bambi
« Vastaus #191 : 15.02.08 - klo:13:18 »
Aquatar, miun silmääni Torrid ei ole yhtä hohteinen kuin DT, käytän Torridin kanssa lähes aina erillistä hohdetuotetta. Eli sanoisin että Torridissa on vain vähäisesti hohtoa. Ja Torrid on joo musta sellanen hieman pirtskampi, ehkä voimakkaampi versio DT:stä. On ne hieman erilaiset sävyinäkin. :)

Tässä pienoinen kuva, tuo DT näyttää Torridin vierestä vähän pliisulta, koska ensin levitin ne yhteen ilman väliä, ja sit oli pakko pyyhkästä siihen väli että erottuu kumpi on kumpi ja mistä toinen alkaa. Pyyhkiminen vähän laimensi tuon DT:n sävyä. Mutta... Kuvaa:
http://i163.photobucket.com/albums/t303/jelisaveta/jepjep.jpg (Torrid vasemmalla, DT oikealla. MUA:sta löytyy varmasti parempikin kuva näistä kahdesta, joten sinne etsimään mars!)

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #192 : 15.02.08 - klo:13:45 »
^ Kiitos elisaveta, olipas ystävällistä laittaa oikein swatchiakin :D Näyttää oikein raikkaalta ja kauniilta sävyltä.
Luulenpa että laitan tuon ensi viikolla tilaukseen :)

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #193 : 15.02.08 - klo:17:43 »
Riippuu vähän millaista persikkaa haet. Selkeän kirkasta vai hentoa persikkasävyä? :)

Ehkä ennemminkin hentoa persikkaa, ei mitään hirveän räväkkää.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa elisaveta

• Tukkaguru
  • Bambi
« Vastaus #194 : 15.02.08 - klo:18:45 »
No sitten sanoisin että siun kannattaa Missy tarkastaa ainakin DT, Orgasm (näissä kahdessa on myös sitä vaaleanpunaista sävyä mukana) sekä tuo Luster. Luster on noista tosiaan ainakin paketissa persikkaisin, sellainen hennohko persikka. Tosin se on ollut miulle henkilökohtaisesti poskipunana ehkä hieman pettymys, odotin hirmuisesti tuota silloin kun se saapui markkinoille mutta ei käytössä ollutkaan ehkä niin upeus mitä etukäteen odotin. Edelleen odotan josko saisin jossain vaiheessa paremmin Lusterin toimimaan, eli toivo elää tuonkin suhteen vielä. :) Mutta kannattaa kokeilla, eihän sitä ikinä tiedä josko tuosta tulis siun suosikki tuote. :)