Kirjoittaja Aihe: NARS  (Luettu 163863 kertaa)

Poissa elisaveta

• Tukkaguru
  • Bambi
Vs: NARS
« Vastaus #195 : 15.02.08 - klo:19:21 »
Joo, elikkäs väri ei toistunut poskilla yhtä kivana kuin mitä paketista olisi voinut päätellä. En ole saanut sitä kullanhohtoista persikkaisuutta niin hyvin esiin kuin mitä olisin toivonut. Eli pigmenttirikkaus/laatukaan ei ollut miusta yhtä hyvää kuin NARSin punissa yleensä. Musta kuvailut ja värikuvat Lusterista neitisivuilla olivat harhaanjohtavia, sävy ei ollut luonnossa yhtä ihana. Ruskettuneella iholla Luster toimii hieman paremmin kuin talvi-iholla, että nyt sitä kesää ja auringon kultaamaa ihoa odotellessa...  ::) Mutta kokonaisuudessaan Luster ei ikävä kyllä vastannut odotuksiini.
Vaaleat, pitkät, suhteellisen hyväkuntoiset hiukset.

The world belong to those, who believe in the beauty of their dreams...

Vain kesyt linnut kaipaavat, villit lentävät.

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #196 : 19.02.08 - klo:15:57 »
Torridista pitää vielä kysyä, että eihän se ole millään tavalla rusehtava tai "likainen" sävy? Haluaisin nimenomaan jonkun raikkaan sävyn. Elisavetan swatchin perusteella ainakin näyttää hyvältä, mutta haluaisin kuitenkin vielä varmuuden vuoksi kysellä :)
Mites onko kellään Gildaa? Oon tässä nyt tutkaillut MUAsta kaiken näkösiä sävyjä ja Torrid kieltämättä kiinnostaa eniten seuraavaksi hankinnaksi, mutta ihan mielenkiinnon vuoksi olis kiva muistakin saada kokemuksia. Gilda taitaa olla aika mattainen?

Poissa elisaveta

• Tukkaguru
  • Bambi
« Vastaus #197 : 19.02.08 - klo:16:33 »
Aquatar, ei Torrid ole likainen sävy musta ainakaan millään tasolla. Se on ennemminkin just sellanen raikas, ehkä jopa sanoisinko räväkkä mutta kuitenkin hillitty persikka. Torrid on DT:n räväkämpi versio, eli siinä on mukana myös tuota vaaleanpunaista korallinhohtoa.

Gilda löytyy miun aarrelaatikosta myös. Gilda on miun silmään sellainen raikas tummahko aprikoosi/persikkasävy. Selkeämmin oranssihtava kuin Torrid, Gildassa ei ole vaaleanpunaista/korallia hitustakaan mukana. Torridissa on sitä hohtoa mukana, Gilda on matta. Gilda sopii musta parhaiten kesäiselle, auringon kultaamalle iholle. Näyttää superkivalta rusketuksen kanssa.  :-*

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #198 : 19.02.08 - klo:18:02 »
Selevä, kiitos taas elisavetalle valaisevista kommenteista. Kyllä se Torrid nyt on pakko vaan hankkia, korallinhohto kuulostaa niin ihanalta :D
Mä en pahemmin rusketu edes ja Gilda saattaisi muutenin olla liian lämpöinen jo. Muutenkin mua houkuttelee enemmän hillitty hohto kuin mattaisuus, vaikka tietysti välillä tulee käytettyä mattaposkareitakin ja ainahan voi päälle lisätä hohtoa tarpeen mukaan :)

Poissa elisaveta

• Tukkaguru
  • Bambi
« Vastaus #199 : 19.02.08 - klo:18:09 »
En usko että petyt Torridiin. Ja Torridkin on varmasti hyvä kesäpunana.  :)

Ja vielä pieni yleinen vinkki tähän loppuun: Gilda näyttää tosi kivalta kun siihen yhdistää NARSin Albatross hohdetuotetta tai muuta hohdetuotetta jossa on hipaus kullanhohtoa seassa. :)

Poissa Minako

• HAIRahtanut
« Vastaus #200 : 19.02.08 - klo:19:28 »
Laitoin harkinnan jälkeen Lusterin tilaukseen Ebaysta ja nyt odottelen jännityksellä millainen se on, kun täällä on ollut tosiaan vähän ristiriitaisia mielipiteitä. Eniten pelkään että tuosta ei tule sävyä ollenkaan vaan pelkkä kultainen "kuorrute", mun iholla kun Orgasm ei näkynyt juuri ollenkaan muuna kuin kultaisena hileenä... Toivon että Lusterista tulisi lämmintä aprikoosi-kultaista hehkua, raportoin sitten miten käy kun saan punan käsiini  :)

Tuo Aquattaren himoama Torrid näyttää kyllä tosi kauniilta ja olen itsekin siitä haaveillut - huomaa että kevät on tulossa kun alkaa lämpimämmän sävyiset poskarit kiinnostamaan taas. Ostin juuri kuitenkin Chanelin Irrelle Blushin In Love -sävyssä (kullanhohtava koralli) joten yritän pidättäytyä tuosta Torridin hankinnasta ainakin toistaiseksi  ;)

Onko kellään muuten vinkkejä Ebay-myyjistä jotka myisivät aitoja NARS:n meikkisiveltimiä (ja myös kokemukset siveltimistä on tervetulleita)? Himoitsisin hirveästi ainakin poskipunasivellintä, mutta HQhairin hintoja en kyllä raski maksaa.
« Viimeksi muokattu: 19.02.08 - klo:19:31 kirjoittanut Minako »

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #201 : 21.02.08 - klo:06:12 »
Testasin tänään NARSin tiskillä tosi ihanaa huulikiiltoa: purkissa olevaa Lip Lacqueria. Sävy Vagabond oli tosi lähellä mun-HG-huulikiiltoa-jota-ei-enää-valmisteta eli MUS:n purkkihuulikiilto sävyssä Skylight. Pigmenttiä oli mukavasti ja sopivan tahmainen lopputulos piti kiillon paikoillaan kauan. Ah ihana! Mutta kun hintaa oli se reilu 30$ niin tiskille jäi (NARSin sivuilta tän näköjään sais halvemmalla kyllä)...
« Viimeksi muokattu: 21.02.08 - klo:20:04 kirjoittanut RockQueen »
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa muibien

• HAIRahtanut
« Vastaus #202 : 21.02.08 - klo:08:12 »
Onko kellään poskipuna Angelikaa? Tai muita pinkkejä NARS:in poskipunia? Mulla on Orgasm, laatu erinomainen mutta sävy ei kyllä ole mulle paras mahdollinen.
Suosikkimerkit MAC, NARS, Chanel, Lancome ja Dior

Poissa princess

• HAIRahtanut
« Vastaus #203 : 21.02.08 - klo:14:03 »
Voisko joku ihana laittaa swatchia Albatrossista vaikka poskipäällä? Mä kun etsin Diorin Diorglamin kultasävyn  korvaajaa, kun en ole tuota Diorglamia onnistunut mistään enää saamaan :( Kuvassa tuo Albatross näyttäis suht samalta,vai olisko jollain parempaa ehdotusta? On tuo Albatross muuten ihan pysyvä sävy/juttu vai joku limited edition?
Edit. voi ei, mä en ollenkaan huomannut että tuosta on jo swatch.. :/ Jos jollain on ehdotuksia tuon Diorglamin korvaajaksi niin otan mieluusti vinkkejä vastaan :) Saisi olla lämpimämmän kultainen/ voimakkaammin hohtava kuin Albatross.
« Viimeksi muokattu: 21.02.08 - klo:15:08 kirjoittanut princess »
I bruise easily, so be gentle when you handle me
There's a mark in me, like a love heart, carved on a tree

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #204 : 21.02.08 - klo:14:28 »
^ Albatross taitaa olla kyllä ihan pysyvä, ja muistaakseni Aquatar laittoi tuosta aiemmin swatchin. :)

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #205 : 21.02.08 - klo:14:48 »
^ Juu täältä löytyy tuo mun swatchi, on tosin vaan ihan kädelle laitettuna. Niin ja voisin nyt tietty tässä samalla vielä hehkuttaa että on ihana tuote ja hehkuu tosi kauniisti poskipäillä :) Diorglamiin en tosin osaa verrata kun sitä en omista.

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #206 : 21.02.08 - klo:17:02 »
Onko kellään poskipuna Angelikaa? Tai muita pinkkejä NARS:in poskipunia? Mulla on Orgasm, laatu erinomainen mutta sävy ei kyllä ole mulle paras mahdollinen.
Haulla löytyy tosi paljon höpötystä kaikista poskareiden eri sävyistä. On kuvailua ja vertailua ja kaikkea.
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

Poissa Eläimellisyys

• Tukkaguru
« Vastaus #207 : 25.02.08 - klo:13:29 »
Sain tänään uudet  Narsit. Night porter-luomiväri on aivan täydellinen tumma vihreä!  :-* Tosta tuli kyllä heti lemppari bilemeikkeihin. Orgasm poskipuna taas on sävyltään kaunis, mutta ei sovi mulle. Olen niin lämmin sävyiltäni että toi on snadisti liian pinkki. Kelasinkin että Luster voisi sopia mulle paremmin lämpimämpänä sävynä ja pistinkin jo myyntiosastolle vaihtari ilmoituksen siitä...

Poissa Säde

• HAIRahtanut
« Vastaus #208 : 26.02.08 - klo:20:09 »
Tänään kotiutui Lip Lacquer sävyssä Chelsea Girls. Tykkään tosi paljon, sävy on nätti lämmin nudesävy. Tässä on tönkömpi ja tahmeampi koostumus kuin mitä yleensä suosin huulikiilloissa, mutta ei silti tunnu huulilla ikävältä. Tuoksu tässä ei ole erityisen miellyttävä, sellainen Bepanthenin ja hevosen sekoitus ;D. Kuitenkin kivoin huulimeikkihankinta pitkään aikaan  :-*.

Poissa Kayla

• HAIRahtanut
« Vastaus #209 : 26.02.08 - klo:22:09 »
Tuli tilattua pari uutta Lip Lacqueria: Diablo ja BabyDoll  :)

Mulla on ennestään Hot Wired, ja olen tykännyt siitä tosi paljon. Purkissa väri on melko sähäkkä fuksia, mutta värin saa halutessaan ihanan söpön punertavaksi tai sitten ihan kirkkaaksi punaiseksi. Tämä myös kestää huulilla pitkään, ja kuluu tasaisesti. Ainoa huono puoli on tuotteen haju (ei häiritse huulilla ollessaan) sekä pakkaus. Joko pitää aina olla huulipunasivellin tai sitten pitää sörkkiä sormella  :-\