Kirjoittaja Aihe: NARS  (Luettu 170408 kertaa)

Poissa Seela

• HAIRahtanut
Vs: NARS
« Vastaus #210 : 27.02.08 - klo:10:18 »
Laitan viikon testailujen jälkeen vähän käyttökokemuksia tilaamistani poskipunista Lusteria lukuunottamatta joka on vielä matkalla...

Taj mahal
Mietin todella pitkään tämän ostamista pelleposkien pelossa mutta huolet on osoittautuneet täysin turhiksi. Mielestäni tummuutta ja reilua pigmenttiä suurempi dilemma tämän suhteen on se että sävyn on mentävä ihan nappiin ihon sävyn kanssa eli tämä joko näyttää tosi hyvältä tai sitten kamalalta. Hankin ihan vain tätä poskipunaa varten sellaisen viuhkan muotoisen sudin MUA:n vinkkien perusteella ja täytyy sanoa että aivan ehdoton hankinta. Tällä sudilla punaa saa niin ohuelti että se sopii jopa päiväkäyttöön ja hieman lisäämällä saa aivan huikeat bileposket. Kehujakin on jo tullut  :)

Sertao
Selkeästi pehmeämpi/jauhoisempi koostumus Silvanaan verrattuna eli väriä tulee helposti reilummin. Erittäin kaunis sävy mutta itselleni liian tumma esim. aurinkopuuteriksi. Toimii Taj mahalin tapaan upeasti luomilla ja tästä tuli hetkessä suosikki-poskipunani. Vaikka tässä on selkeämmin hileitä ei ne mielestäni näy normaalietäisyydeltä lainkaan vaan antaa kaunista hehkua. Tämän sävyinen täysin matta puna saattaisi näyttää kasvoilla helposti hieman likaiselta.

Silvana
Karrikoidusti sanoen tämän ja Sertaon ero on se että tämä on aavistuksen punertavapohjainen sävy kun taas Sertao on selkeästi keltapohjainen. Koostumus on kovempi eli tätä saa levitellä huolettomasti. Hileet on pienempiä ja niitä on vähemmän kuin Sertaossa. Sopii mielestäni erinomaisesti aurinkopuuteriksi vaaleaihoiselle eikä tällä saa kalkkilaivan kapteenitkaan liian tummaa tulosta poskipunana käytettäessä.

Luster
... tulossa...

On silkkaa ajan ja sielunvoimien tuhlausta kuvitella, mihin kykenisi, jos asiat olisivat toisin.

Ne eivät ole toisin.

Poissa Emiliaa

• HAIRahtanut
« Vastaus #211 : 28.02.08 - klo:20:36 »
^Onko taj mahal poskilla aivan selkeästi oranssi eikä persikkainen? Mulla noita persikkaisia jo onkin mutta puhdas oranssi himottaisi :P
Naisen tärkein tehtävä on pitää huolta vartalostaan
-Martina Aitolehti

Poissa Minako

• HAIRahtanut
« Vastaus #212 : 28.02.08 - klo:20:46 »
Joko Aquatar olet testaillut Torridia? Kuulisin mielelläni sun kokemuksia (ja vertailua Deep Throatiin) kun itsekin haaveilen tosta.

Sain eilen postissa Lusterin. Paletissa on ihana hohtava vaaleanruskehtava kultainen aprikoosi (?), ei kuitenkaan niin vaalea kun pelkäsin. Tän päivän testailun perusteella saan Lusterilla parilla kerroksella ihan näyttävääkin jälkeä - lämmintä, hieman päivettyneen näköistä, hohtavaa ja tavallaan kasvoja muotoilevaa (toimii osittain varjostuksena kun ei ole niin punainen kuin perinteiset poskipunat). Aika reilusti tästäkin hohtoa tulee (varsinkin kerrostamalla), mutta ei haittaa koska väriäkin tulee (toisin kuin Orgasmilla, josta en saanut näkymään kasvoilla juuri mitään muuta kuin kultaisen hohdon jonka takia vaihdoinkin sen yhden juureksen kanssa Outlaw-poskariin).

Mulla on hirveä NARS-hulluus päällä, tekis mieli tilata valikoiman joka toinen poskipuna ja kokeilla luomiväriduoja, Lip lacquereita, ymym.   :D

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #213 : 28.02.08 - klo:21:11 »
Juu olen kerran ehtinyt Torridia testaamaan. Eli sinänsä ei vielä hirveästi kokemusta ole mutta kuitenkin voin jotain kertoilla :)
Minusta hohtoa on Torridissa saman verran kuin Deep throatissa, samanlaista kultaista. Monin tavoin samankaltainen kuin DT mutta paljon voimakkaampi, Torrid on ehkä hitusen jopa punaiseen vivahtava, oikein kunnon korallinen sävy. Luulen että kesäkäytössä on oikein kiva, nyt talvikaudella vähän liian vahva kalpeaa ihoa vasten. Tai ainakin pitää olla tarkkana levityksessä ettei tule pelleposkia..

Mun tekis mieli tilata Angelika kissandmakeupny:stä, saa nähdä kuinka kauan jaksan vastustaa kiusausta, tällä hetkellä kun ostoslistalla on niin monta muutakin ihanuutta :D Luomiväriduot kiinnostaa myös mutta niissä on sävyvalikoimaa sen verran että en osaa päättää mitä kokeilisin.

Onko kukaan kokeillut voidemaisia luomivärejä? Niistä olisi myös kiva kuulla kokemuksia.

Poissa Seela

• HAIRahtanut
« Vastaus #214 : 29.02.08 - klo:10:57 »
^Onko taj mahal poskilla aivan selkeästi oranssi eikä persikkainen? Mulla noita persikkaisia jo onkin mutta puhdas oranssi himottaisi :P

On ehdottoman selkeästi oranssi. Sut nähneenä voisin sanoa että meikkaat niin nätisti että todennäköisesti saat sävyn kuin sävyn toimimaan kasvoillasi  :)
On silkkaa ajan ja sielunvoimien tuhlausta kuvitella, mihin kykenisi, jos asiat olisivat toisin.

Ne eivät ole toisin.

Poissa Emiliaa

• HAIRahtanut
« Vastaus #215 : 29.02.08 - klo:13:54 »
Haha, voi kiitos :D Kai toi on sitten pakko ostaa. Oikeasti oransseja punia on kuitenkin aika vaikea löytää. Mistä muuten Seela tilailit poskarisi?
-Martina Aitolehti

Poissa Seela

• HAIRahtanut
« Vastaus #216 : 29.02.08 - klo:14:11 »
^ HQhairista tilasin ja nätisti tuli perille viikossa Lusteria lukuunottamatta joka yks kaks olikin out of stock ja nyt ei näy eikä kuulu... täytynee laittaa uutta viestiä perään kun eivät vastanneet ensimmäiseen kyselyyni  >:(

Ne eivät ole toisin.

Poissa Paulina

• HAIRahtanut
« Vastaus #217 : 04.03.08 - klo:15:46 »
Torridista tuli mieleen, mustakin se on kiinnostava sävy, mutta MUAssa sitä ei muistaakseni suositeltu kovin vaaleaihoisille.. eli täytyypä harkita vielä.

Pistin juuri Ebaysta "tilaukseen" NARSin Caravaggio-duoluomarin, kyllä tällä varmaan saa oikein käytettynä muutakin kuin mustasilmä-lookin aikaiseksi.

Ja pienenä vinkkinä, maksaessani dollarin kurssi oli 1,478! Jee, shoppailemaan.

« Viimeksi muokattu: 04.03.08 - klo:15:48 kirjoittanut Paulina »

Poissa Eläimellisyys

• Tukkaguru
« Vastaus #218 : 04.03.08 - klo:19:08 »

On ehdottoman selkeästi oranssi. Sut nähneenä voisin sanoa että meikkaat niin nätisti että todennäköisesti saat sävyn kuin sävyn toimimaan kasvoillasi  :)

Mun mielestä toi taas on enemmän punainen kun oranssi. Mutta sellanen oranssin punainen ;) Ja ohuelti laitettuna sopii arkikäyttöönkin.

Poissa Emiliaa

• HAIRahtanut
« Vastaus #219 : 04.03.08 - klo:19:37 »
^Ähh, älkää sekottako mun blondia päätä enempää ;D No oli sävy mikä hyvänsä niin aion sen joka tapauksessa hankkia! Näyttipäs muuten Paulinan tilaama luomiväri-duo kauniilta :-* Aiemmin mua ei ole kauheasti Narsin luomivärit kiinnostaneet, mutta tuon kuvan jälkeen tilanne saattaa olla muuttunut.. ::)
-Martina Aitolehti

Poissa Paulina

• HAIRahtanut
« Vastaus #220 : 04.03.08 - klo:19:49 »
^ Yllättävän houkuttelevia yhdistelmiä noissa duoissa, tässä kiva linkki Sephoraan:
Esim. Demon lover kiinnostaisi myös.. ja se Divine, mistä täällä onkin puhuttu.

http://www.sephora.com/browse/product.jhtml?id=P0250&shouldPaginate=true&categoryId=3976

Poissa Vera

• Hiushörhö
« Vastaus #221 : 07.03.08 - klo:18:20 »
Haulla ei löytynyt mitään, joten ajattelinpa kysäistä, että onko kellään kokemuksia NARSin Loose Powderista? Se oli saanut ainakin MUA:ssa tosi hyvät arvostelut, joten pakkohan se on saada testattavaksi. :D Mutta hiukan mietityttää tuo sävyvalikoima:

http://www.narscosmetics.com/Loose-Powder-C57_category_7.aspx

Jos jollain on esim. tuo sävy Snow, niin miten vaaleaa se on oikeasti? Flesh on kyllä lähes satavarmasti liian punertavaa ja Eden sitten taas liian tummaa ja kellertävää, tarvitsisin jonkun melko neutraalin sävyn.

Poissa Minako

• HAIRahtanut
« Vastaus #222 : 08.03.08 - klo:18:42 »
Oon jostain syystä ihan hurahtanut NARS:iin nyt viime aikoina. Omistan poskipunat sävyissä Outlaw (kullanhohtava vadelmanpunainen) ja Luster (kullanhohtava lämmin aprikoosi-vaaleanruskea) joihin oon tosi tyytyväinen, ja oon jotenkin onnnistunut tilaan hirveen läjän lisää tuotteita joita nyt odottelen saapuvaksi  :o Oon perustellut itselleni ostoksia että kun en pääse luonnossa testaamaan mitkä sävyt sopivat vaan joudun tilaan "sokkona" lähinnä MuA:n arvostelujen ja kuvien pohjalta, niin pitää tilata useampaa väriä kokeeksi ja sitten voi vaikka myydä itselleen sopimattomat pois (voisinkin tästä siirtyä Anonyymit kosmetiikkaholistit -ketjuun näiden koottujen selitysten kanssa  ;D).

Tulossa nyt kuitenkin on (älkää tuomitko hullua :D):
- Lovejoy (poskipuna) / Albatross (korostusväri) -duo. Lovejoyn kuvaus NARS:n sivulla on "Shimmering bronzed rose" ja se näyttää kuvissa lämpimän hohtavalta, hieman tummemmalta ruskehtavan-punertavan-roosalta sävyltä jonka toivon toimivan hyvin kesällä. Albatrossin taas pitäisi olla hillitysti hohtava kultaan taittava hohdetuote. Näissä NARS:n duoissa on muuten kumpaakin sävyä hieman enemmän kuin normaalikokoisessa poskaripakkauksessa, joten siinäkin mielessä duo vaikutti hyvältä ostokselta :)
- Laguna (aurinkopuuteri) / Orgasm (poskipuna) -duo. Lagunaa on kuvattu vaalealle iholle sopivaksi ei-oranssiksi/neutraaliksi aurinkopuuteriksi, odotan kovasti että pääsen kokeilemaan sillä omistan ennestään vain yhden aurinkopuuterin (Guerlainin Terracotta sävyssä 02) joka on reippaasti oranssihtava. Orgasm-punan oon omistanut aiemminkin ja vaihtanut pois, mutta ostin kuitenkin nyt tän duon pelkän Lagunan sijaan, koska MuA:ssa oli kehuttu kovasti yhdistelmää jossa Orgasmia levitetään Lagunan päälle ja tuon aiemmin mainitun duon hinta/kokosuhteen takia.
- Amour-poskipuna. Amouria on kuvattu hennoksi mataksi nude-pinkki-persikaksi joka sopii lähes kaikille. En omista yhtään mattapunaa, ajattelin että tämä voisi toimia hyvin arkimeikissä (+ käytettäväksi esim. Orgasmin tai Albatrossin kanssa jos haluaa hohtavampaa mutta luonnolista jälkeä).
- Madly-poskipuna. NARS:n sivuilla Madlyn kuvaus on "seashell pink" mutta kuvista ja arvosteluista päätellen Madly on hieman hohtava ruskehtava-beige-persikka-roosa, joka käy hyvin kasvojen muotoiluun ja varjostuksiin. Mun poskipunat on yleensä tosi selvästi pinkkejä/koralleja jne. enkä omista yhtään neutraalia punaa (Luster on lähimpänä mutta se on taas aika voimakkaasti hohtava) ja siksi kiinnostuin Madlystä. Eniten mua tässä huolettaa että sävy on liian samanlainen Lusterin kanssa (MuA:n kuvassa näyttävät olevan tosi lähellä toisiaan) tai sitten Lovejoyn kanssa, mutta tän näkee sitten kun saat punat käsiini.
- The Multiple -monitoimituote sävyssä Maldives. NARS:n sivulla sävyä on kuvattu "pink champagne with shimmer", MuA:ssa hohtavan hennoksi beige-vaaleanpunaiseksi. Multiplet on siis voidemaisia cream-to-powder-puikkoja, joita voi käyttää poskipunana, korostussävynä, huulilla ja luomivärinä. En omista yhtään Multiplea (tai vastaavaa tuotetta) ennestään, ideana tuntuu ihan kivalta kesäksi, puikosta voi varmaan sipaista sävyä kasvoille, huulille ja silmiin vaikkei muuta meikkiä laittaisikaan. Maldives on sen verran vaalea että se tuskin poskipunana käy, mutta muihin yo. tarkoituksiin kyllä.
- Dolce Vita -huulikiilto. Tämä on kevätlookin toinen uusista kiilloista, NARS:n sivulla kuvattu "sheer dusty rose", sävy on creme (ei sisällä hohdetta) ja varmaan puolipeittävä beige-roosa. En omista yhtään NARS:n huulikiiltoa ennestään, joten odotan mielenkiinnolla millainen tämä on. Sävystä ei löytynyt juurikaan kuvia netistä, joten sinänsä on riski että ei sovikaan mulle. Toivotaan kuitenkin parasta :)

Kirjoittelen näistä kokemuksia kunhan postipoika kantaa paketit mulle. Kirjoitelkaahan muutkin lisää arvosteluja/käyttökokemuksia NARS:eistanne, niitä on tosi kiva lukea kun haaveilee uusista tuotteista! Himotuslistalla mulla on mm. poskipunista Torrid/Deep Throat/Gilda, luomiväriduoista kevätlookin Alhambra ja huulituotteista Turkish Delight -kiilto ja Chelsea Girls Lip Lacquer.

Edit: Poistin meikkipuuterin kun epäilen että sain feikin  >:( Nyt vaan karhuamaan myyjältä rahoja takaisin...
« Viimeksi muokattu: 14.03.08 - klo:18:56 kirjoittanut Minako »

Poissa elisaveta

• Tukkaguru
  • Bambi
« Vastaus #223 : 11.03.08 - klo:18:48 »
Minako, tulehan kertomaan Amourista kommentteja kunhan saat tuon käsiisi! :)

Miun on pakko tulla hehkuttamaan NARSin Sertao sävyistä poskipunaa. Miulla on nyt muutaman päivän ollut tuo, ja olen aivan ihastuksissani! Tuo antaa kasvoille hentoa hunajaista, jotenkin aurinkopuuterimaista hohtoa. En pidä tuota niinkään perinteisenä poskipunana, koska varsinaista punasävyä tämä ei poskille tuo. Olen käytellyt tuota ihan sellaisenaan, en lisännyt erillistä poskipunaa. Mutta se ihana terve hohto jonka tuo kasvoille antaa... Voih!  :-* Nyt löytyi taas yksi NARS poskipunahelmi, ole hypertyytyväinen tähänkin punaan. Etenkin kesäiholla on varmasti vieläkin upeamman näköinen. Jeee, ihana kesäsävy poskille löydetty! :)

Ps. NARSin poskipunat rules! :D
Vaaleat, pitkät, suhteellisen hyväkuntoiset hiukset.

The world belong to those, who believe in the beauty of their dreams...

Vain kesyt linnut kaipaavat, villit lentävät.

Poissa Pampula

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #224 : 12.03.08 - klo:14:23 »
Näyttääkö Sertao luonnossa sen sävyiseltä kuin  HQ:n sivuilla ? Eli aika paljon samanlaiselta kuin Multiplen sävy Copacabana  :-\