Kirjoittaja Aihe: NARS  (Luettu 170405 kertaa)

Poissa Minako

• HAIRahtanut
Vs: NARS
« Vastaus #225 : 13.03.08 - klo:18:30 »
Löysin blogin jossa on kohtuuhyvät swatchit NARS:n poskipunista joista pystyy vertailemaan samantyyppisiä sävyjä keskenään. En uskalla linkata kuvia suoraan kun se ei taida olla luvallista (?), mutta tässä linkit. Harmi kun tuo on kirjoitettu kiinaksi tms. niin ei ymmärrä noita tekstejä, sävyjen nimet onneksi ovat ihan selkotekstillä kuitenkin :)

http://blog.pixnet.net/CledePeau/post/5962926 (persikat ja pinkit)
http://blog.pixnet.net/CledePeau/post/5962933 (oranssit ja punaiset)
http://blog.pixnet.net/CledePeau/post/5962934 (ruskehtavat)
http://blog.pixnet.net/CledePeau/post/11175190 (uusimmat ja voidemaiset)
« Viimeksi muokattu: 13.03.08 - klo:18:37 kirjoittanut Minako »

Poissa elisaveta

• Tukkaguru
  • Bambi
« Vastaus #226 : 13.03.08 - klo:19:23 »
Pampula, nuo kuvat aina melkein vääristää sävyjä jonkin verran. Odotin esim. Lokoum sävyistä voidemaista poskipunaa ihan kauhulla kun se kuva HQ.hairin sivuilla oli aika karmea, mutta luonnossa tuo puna osoittautuikin aivan kivan sävyiseksi. Joten ei kannata ottaa noita piirroskuvia niin tosissaan :)

Ja Sertao on sellainen kiva hunajaisen kullanhohtoinen aurinkopuuterimainen sävy. Tekee posket hunaijaisiksi, somiksi. Hohtoa on runsaasti ja aurinkopuuterina tuo tulee ainakin miun käytössä olemaan. Sävyssä on hipaus pronssisuuttakin, mutta pääasiassa hohto on sellaista hunajaista kullansävyistä tasaisen kaunista hohtoa.
« Viimeksi muokattu: 13.03.08 - klo:20:21 kirjoittanut elisaveta »
Vaaleat, pitkät, suhteellisen hyväkuntoiset hiukset.

The world belong to those, who believe in the beauty of their dreams...

Vain kesyt linnut kaipaavat, villit lentävät.

Poissa Luna

• Tukkaguru
« Vastaus #227 : 13.03.08 - klo:23:52 »
NARSilta olisi haussa sävy joka olisi lähellä Lumenen Hunajaa. Eli aurinkopuuterikäyttöön, muttei saisi olla kovin tumma eikä matta, vaan kevyesti shimmeriä mukana. Zen vaikuttaa kivalta sävyltä vaikka onkin ilmeisesti matta, sullahan elisaveta on tuo niin mitä olet tykännyt siitä?

Muoks. Mistä noita herkullisen kuuloisia duoja voi ostaa? Selasin ketjun ja en ainakaan nähnyt että niistä olisi mainittu sen tarkemmin!
« Viimeksi muokattu: 13.03.08 - klo:23:58 kirjoittanut Luna »

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #228 : 14.03.08 - klo:09:39 »
^ Mulle tuli ensimmäisenä mieleen Nico. Sehän on semmoinen tosi vaalea kevyesti hohtava, mutta silti antaa sävyä, näin olen ymmärtänyt. Jonkinlainen kuva löytyy Minakon laittamasta linkistä oranssit ja punaiset. Vai onkohan se sun tarpeisiin jo liian vaalea?

Poissa Seela

• HAIRahtanut
« Vastaus #229 : 14.03.08 - klo:11:21 »
Näyttääkö Sertao luonnossa sen sävyiseltä kuin  HQ:n sivuilla ? Eli aika paljon samanlaiselta kuin Multiplen sävy Copacabana  :-\

Mun mielestä tärkein sääntö näiden poskipunien kanssa on se että unohtaa sen miltä ne näyttää paketissa koska lähes poikkeuksetta ne on jotain aivan muuta kasvoilla. Mitä tohon sun kysymään vertaukseen tulee niin mun Sertao ei ole noin keltainen kuin HQ:n kuva vaan aavistuksen tummempi/ruskeampi.

Minakolle iso kiitos loistavista kuvista  :) Mun täytyy kyllä myös elisavetan tapaan hehkuttaa näitä poskipunia koska ei tee nykyään juurikaan mieli edes katsella muiden sarjojen punia sen jälkeen kun näihin tutustui.
On silkkaa ajan ja sielunvoimien tuhlausta kuvitella, mihin kykenisi, jos asiat olisivat toisin.

Ne eivät ole toisin.

Poissa FairyTale

• Tukkaguru
« Vastaus #230 : 14.03.08 - klo:11:48 »

Minakolle iso kiitos loistavista kuvista  :) Mun täytyy kyllä myös elisavetan tapaan hehkuttaa näitä poskipunia koska ei tee nykyään juurikaan mieli edes katsella muiden sarjojen punia sen jälkeen kun näihin tutustui.
Sama täällä, valitettavasti ::). Tällä hetkellä löytyy vasta orgasm, matkalla amour, ja seuraavaksi tilaukseen lähtee luster ja torrid. Pitää tilata pienissä erissä, niin ei mene tullimaksuja.

Olisin kiinnostunut, että te joilla on useampi NARS puna, mikä on lempparinne ja miksi.
1b M ii

Poissa Luna

• Tukkaguru
« Vastaus #231 : 14.03.08 - klo:12:02 »
^ Mulle tuli ensimmäisenä mieleen Nico. Sehän on semmoinen tosi vaalea kevyesti hohtava, mutta silti antaa sävyä, näin olen ymmärtänyt. Jonkinlainen kuva löytyy Minakon laittamasta linkistä oranssit ja punaiset. Vai onkohan se sun tarpeisiin jo liian vaalea?

Kyllä tuo Nico taitaa olla liian vaalea. Sertaota mietin, mutta uskoisin että tuollainen pronssihtava kulta saattaisi näyttää tunkkaiselta minun iholla. Eilen selasin oikeasti 2,5 tuntia MUAa ja kuvia/mielipiteitä mitä löysin täältä jne, ja lopputulos on etten voinut tilata mitään kun meni jo todella hankalaksi päättää  ;D Olen sopinut itseni kanssa että saan tilata kaksi tuotetta, yksi pitäisi olla aurinkopuuteri/varjostustuote ja toinen sitten joku kiva persikkainen/korallinen, taitettu puna.

Poissa elisaveta

• Tukkaguru
  • Bambi
« Vastaus #232 : 14.03.08 - klo:12:30 »
Oivoi, onpas paha kysymys Fairytale! Miulla suosikki poskipuna on kovasti vuodenaikaan ja tätä kautta sen hetkiseen ihon sävyyn sidonnainen. Talvella kasvoillani näkee usein Deep throattia, Orgasmia tai Nicoa. Noista suosikikseni nimeäisin Deep throatin. Kesäsävyinä Torrid ja Sertao toiminee parhaiten, ja tällä hetkellä (voi johtua kyllä vielä uutuudenviehätyksestä) Sertao tuntuu ihanimmalta tuotteelta. Voidemaisista punista suosikkini on sävy nimeltä Lokoum.

Seelan kanssa olen samaa mieltä monestakin asiasta: NARSin punat ovat kyllä parhaimmistoa ja tosiaan, ei kannata sokeasti tuijottaa vain sitä, miltä sävy pakkauksessaan näyttää. Musta NARSilla on monia sävyjä (esim. Lokoum, Cactus flower, Gina), jotka näyttää paketissa aika öllöiltä mutta kasvoilla toimivat mitä mainioimmin! :) Seela, näihin sitten tosiaankin jää koukkuun. Meikäläisellekkin on ihan oikeesti huomaamaytta kertynyt 12 NARSin punaa. Mutta ei kaduta, miusta nää on poskipunien eliittiä. Tosin jos pitäs joskus miinusta keksiä, tuntuu että pigmenttiä on joissakin sävyissä jopa liikaakin. Pitää olla ihan extratryper varovainen osan kanssa :D

Lunalle: Zen on huonoin omistamistani NARSin punista. Laadultaa sinänsä ihan perus NARS laatua, ei siinä mitään. Mutta se sävy.. En tiedä oikein mitä mieltä siitä olisin. Siinä on musta hitusen häiritsevästi aavistus harmaatasävyä mukana, joka saa miut sitten vieroksumaan sitä. Olen käyttänyt tuota varjostuksiin. Varjostuksiin toimii ihan ok, mutta esim. MACin Emote miellyttää sävynä enemmän miuta. Aurinkopuuteninakaan en ole tuota käytellyt. Itse haluan aurinkopuuterini antavan myös hohtoa ja kuulautta iholleni, ja sävyn yleensä haluan sen olevan selkeästi pronssin/kullanhohtoinen. Miuta tuo pieni hipaus harmaata Zenissä häiritsee sen verran, että aurinkopuuterina en siksi tuota käytä. Ainakaan vielä talviaikaan. Uskon, että kesemmällä tuon arvo miunkin silmissä nousee, mutta tosiaan vielä en lähde ylistämään :) Mutta kyllä sen on ihan ok-hyvä tuote, mutta ei yllä suosikikseni asti. Mutta makuasioitahan nämä ovat. Nico ei ole miun silmään kanssa missään nimessä aurinkopuuteritarkoitukseen sopiva. Nico on sellanne jännä vaalean hohtava sävyltään. Sertaon veikkaisin olevan lähinnä sitä mitä haet, mutta se on tosiaan sellainen hunajainen kullanhohtoinen aurinkopuuterimainen tuote. Jos tuo kuvaus kuulostaa siltä mitä haet, niin sitten ehdottomasti se. (Btw, hyviä aurinkopuutereita löytyy myös esim. Guerlainilta jos toi Sertao ei tunnu omalta). Jos taas haluat matan punan (joka sopii varjostuksiin) kokeile Zeniä.  :) Ja musta sun on hyvä hankkia ihan aurinkopuuteri ja varjostustuote erikseen, tai miun korvaan kuulostaa kieltämättä vähän omituiselta käyttää samaa tuotetta molempiin tarkoituksiin, etenkin kun haluat arskapuuterin sisältävän hohtoa.

Poissa Luna

• Tukkaguru
« Vastaus #233 : 14.03.08 - klo:12:53 »
^Kiitos elisaveta jälleen kerran tietopaketista!  :) Tuo Zen ei kyllä kuulosta oikein minunkaan ihannesävylle harmahtavuutensa ansiosta. Tuo Sertao siis oli jo minun ostoskorissa mutta huolestuttaa että se on liian keltainen pronssi tai jotenkin huono punapohjaiselle iholle. Minusta varjostustuotteena voi käyttää aurinkopuuteria jos se ei ole liian hohtava, mielestäni varjostuksesta tulee silloin kevyempi ja kuulaampi. En tiedä, varmaan mulla on täysin sekaisin aurinkopuuterin ja varjostustuotteen funktiot  :D NARSillakin on ne kaksi varsinaista aurinkopuuteria, tietty voisi toista niistäkin kokeilla tai sitten tuota Sertaota. Mitkä on muuten esimerkkinä ihan puhtaasti varjostusvärejä, ei kai ne muuten eroa kuin mattamaisuudellaan aurinkopuutereista?

Poissa Minako

• HAIRahtanut
« Vastaus #234 : 14.03.08 - klo:12:55 »
Pikavastauksena Lunalle, suosittelen (tän päivän ekan käyttökerran perusteella) sulle Laguna bronzeria. Tää vaikuttaa sopivan vaalealta, ei-oranssilta, hienostuneesti hohtavalta (miten niin ensi-ihastus menossa)...  ;)

Noista duoista, omani olen tilannut Ebaystä, tuon Orgasm/Laguna-duon sain juuri käsiini ja Lovejoy/Albatross on vielä matkalla. Hintaa yhdelle tulee suurin piirtein 35 USD + postarit joitain dollareita, aika samaa tasoa näkyy olevan hinnat eri myyjillä. Minusta diili on aika hyvä, koska duon molempien sävyjen koko (grammoissa) on siis hieman normaalia yksittäispakattua NARS:n poskipunaa suurempi. Lisäksi on kätevä laittaa duosta kahta sävyä poskille (kuten tänään esim. laitoin Lagunaa poskiluiden alapuolelle, ohimoille ja leukarajaan hieman varjon tapaan ja orgasmia poskipäillä korostukseksi), yleensä olen sen verran laiska että laitan yhtä vaan kun en jaksa kaivaa toista rasiaa meikkilaatikosta.

Kirjoittelen lisää paremmalla ajalla, oon myös suunnitellut että otan kuvat mun alkavasta NARS-kokoelmasta kunhan loputkin tilaukset tulee perille maailmalta :)

Poissa elisaveta

• Tukkaguru
  • Bambi
« Vastaus #235 : 14.03.08 - klo:13:17 »
Luna, Minakolta tuli siulle erinomainen vinkki tuosta aurinkopuuterista! Itse on omista Lagunaa, mutta miullakin on silti jostain mistä lie (MUA:sta tai ulkomaisten meikkigurujen blogeista, no enivei) jäänyt sellainen kuva että tuo on oikein mainio tuote :) Minakolle kysymys asiaan liittyen, onko paletista hankala sutia sävyä, kun mun kuvitelman mukaan nuo kaksoisnapillisten palettien värinapit on varmaan aika pienikokoisia?

Ja Lunalle vielä, tää saattaa mennä kyllä vähän OT mutta vastaan nyt kun kysyttiin. Itse suosin MACin Emotea varjostuksissa. Miulla on myös yksi vanha Lancomen poskipuna käytössä varjostuksiin, sille miulla ei ole valitettavasti antaa mitään sävynimeä (teksti takaata on jo kulunut pois). Ja miun vaaleahko iho tarvitsee varjostukseen talvisin suth hennon värisen sävyn. MACin Emotessa ja tuossa NARSin Zenissä on jotakin samaa, ovat sävyltään aika lähelle toisiaan. Mutta Zenissä sävy on syvempi ja tosiaan sitä pigmenttiä löytyy enemmän, joten Emotella on ehkä joskus nopeampi levittää kun ei tarvitse kamalasti varoa. Olen satunnaisesti käyttänyt varjostamiseen (tällä tulee sitten tosi kevyt tulos) MACin Mineralize skinfinish natural puuteria sävyssä Medium. Tuo ei varsinaisesti ole tarkoitettu kai alunperin varjostuskäyttöön, mutta toimii ihan kivasti siinäkin. Saa sellasen aika huomaamattoman hehkuvan tuloksen aikaan. Täytyy tähän loppuun vielä tunnustaa, että olen aika laiska erillisten varjostuksien tekijä meikatessani eli en tee niitä usein :)

Poissa Minako

• HAIRahtanut
« Vastaus #236 : 14.03.08 - klo:18:13 »
Minakolle kysymys asiaan liittyen, onko paletista hankala sutia sävyä, kun mun kuvitelman mukaan nuo kaksoisnapillisten palettien värinapit on varmaan aika pienikokoisia?

Ei ole vaikeaa, eivät nuo duon "napit" ole itse asiassa paljoakaan pienempiä kuin normaali poskipuna. Mittailin oikein, normaalin poskipunan napin pinta-ala on 5 cm x 3,7 cm, duossa yhden napin mitat on 4,5 cm x 3 cm (napit ovat "pystysuunnassa"). Tässä yksi kuva netistä josta näkee mittasuhteita luomiväriduo - Orgasm/Laguna duo - normaali poskipuna: http://img488.imageshack.us/img488/1467/294689ow5.jpg. Duon pakkaus on ehkä aavistuksen verran paksumpi kuin normaalipunan (ja voihan napit olla sisällä muutenkin paksummat), joten sillä selittyy tuo painoero (duon yksi nappi 5 g vs. normaalin poskipunan nappi 4,5 g).

Poissa Luna

• Tukkaguru
« Vastaus #237 : 14.03.08 - klo:18:30 »
Tein vihdoin viimein päätöksen eli tilasin Lusterin ja Lagunan. Tulispa ne pian, kerron sitten kokemuksia kun saapuvat! Ainakin tuon Lagunan pitäisi olla aika lailla nappiin mennyt valinta.

Poissa elisaveta

• Tukkaguru
  • Bambi
« Vastaus #238 : 14.03.08 - klo:21:12 »
Luna, odotan sun kommentteja Lagunasta! :) Uskon, että nuo on siulle ihan hyvät valinnat. Toivottavasti saat Lusterin toimimaan, se ei kanssa oo miun henk.koht suosikki NARSin punista. Mutta luotan että sekin kesäiholla on paremman tuloksen antava :)

Poissa Luna

• Tukkaguru
« Vastaus #239 : 14.03.08 - klo:21:19 »
^Pohdiskelin että sen kuvaus kuulostaa kuitenkin kivalta, ja mulla alkaa olla niin paljon punia että varmasti yhdessä jonkun kanssa saan sen näyttämään hyvältä jos ei yksinään sovi mulle. Olisin halunnut DT:n ja monta muutakin, muttei kerralla kaikkea sentäs  :D Desire tulee varmaan ensi viikolla, Orgasm saa vihdoin kaverin!