Kirjoittaja Aihe: NARS  (Luettu 163847 kertaa)

Poissa Minako

• HAIRahtanut
Vs: NARS
« Vastaus #255 : 25.03.08 - klo:20:11 »
Mä tykkään hirmu paljon Orgasm poskipunasta, mutta huomasin yks päivä (iltapäivällä, kun olin aamulla laittanut orgasmia) että poskilla kiilteli enää pelkät hohteet, väri oli "haihtunut" pois  :-\  Näytti siltä kuin olisin pelkkää hohdetta laittanut poskipäille..

Mulla on Orgasmista samantapaisia kokemuksia, tosin mulla siitä ei alunperinkään tule juuri sävyä vaan lähinnä kultaista hohdetta. Ensin olin ihan pettynyt Orgasmiin ja laitoinkin omani kiertoon, mutta nyt kun mulla on se tuossa duo-paletissa niin oon huomannut että se toimii ihan kivasti hohde/korostusvärinä aurinkopuuterin tai tummemman/matan poskipunan kanssa. Voin kuvitella että vaaleaihoisemmilla Orgasm on unelmaposkipuna koska sillä ei tule kirjavia pelleposkia, mutta tummemmalla iholla se mun mielestä kaipaa kaverikseen jonkun tummemman värin.

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #256 : 26.03.08 - klo:08:41 »
Mulla on sellanen keskitumma/vaalea iho, ei mikään kovin kalpea, ja Orgasm kyllä näkyy jonkin aikaa tosi vaaleana levityksen jälkeen, mutta niinkuin tuossa mainitsin aikaisemmin niin pelkät hohteet on illalla jäljellä. Ajattelin käyttää tuota jatkossa jonkin toisen punan päällä, varmaan varsinkin iltakäytössä hyvä  :-*
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa hampiainen

• Tukkaguru
« Vastaus #257 : 26.03.08 - klo:10:30 »
Nyt mulla on propsi.. aattelin alunperin ostaa orgasmin ja deep throatin molemmat, ja nyt sain vihdoinkin paypalinkin confirmed -tilaan joten voin ostaa ne kissandmakeupista.. Mutta jos ne onkin sitten hyvin saman värisiä?

Sertaokin houkuttaa Elisavetan hehkutusten jälkeen ja nyt ajattelinkin tilata sertaon ja DT:n tahi orgasmin. Mutta kumpaa suosittelisitte? Mä en ole mikään kovin vaalea ja nyt pelottaa että orgasm ei näykään poskilla kovin kummosesti, varsinkin kun kesä ja ruskettuminen on taas edessä. Eikä sitä kai kannata pelkän kulttimaineen vuoksi hankkia..

Poissa elisaveta

• Tukkaguru
  • Bambi
« Vastaus #258 : 26.03.08 - klo:19:56 »
Miulta myös suosittelut ehdottomasti Deep throatille! Myös Sertao on aivan ihana puna, tai mikälie aurinkopuuteriwannabeposkipuna nyt onkaan. Ihania molemmat!  :-*

Oonkin jo aiemmin todennut tässä ketjussakin että Orgasm on miusta ehkä hieman yliarvostetussa maineessa. Tai siis onhan se hyvä, mutta NARSilta löytyy niin monia muitakin aivan ihania punia että en lähtisi Orgasmia heittämään niiden yläpuolelle.
Vaaleat, pitkät, suhteellisen hyväkuntoiset hiukset.

The world belong to those, who believe in the beauty of their dreams...

Vain kesyt linnut kaipaavat, villit lentävät.

Poissa Minako

• HAIRahtanut
« Vastaus #259 : 27.03.08 - klo:15:12 »
Lupailin aiemmin laittaa kuvaa mun NARS-poskipunista ym. joten tässä tulee jos jotain kiinnostaa (klikkaamalla saa isommaksi):

Eka kuva on otettu puolittaisessa auringonvalossa, siitä nuo varjot. Toisessa luulin käyttäneeni salamaa mutta ei kuva silti näytä kovin kirkkaalta. Kuvissa vasemmalta oikealle:
- Ylärivi: Madly, Luster, Amour, Desire
- Alarivi: duo Laguna/Orgasm (vas-oik), duo Lovejoy/Albatross (vas-oik)

Noihin yksittäisiin poskipuniin oon kaikkiin tosi tykästynyt.
- Madly oli positiivinen yllätys, siitä tulee sellainen "hiekkainen vaaleanpunertava" lopputulos joka hohtaa hennosti, ja puna sisältää tosi paljon pigmenttiä vaikka ei olekaan hirveän tumma.
- Luster taas ei minusta ole kovin pigmenttinen vaan enemmänkin hohtava, tätä saa sutia aika paljon mutta lopputulos on ihan kiva, lämpimän hohtava (voisi sanoa jopa melkein kimaltava) vaaleanruskea aprikoosi. Toivoisin kuitenkin että Lusterissa olisi enemmän pigmenttiä ja vähemmän kimalletta, sävynä tämä on kuitenkin ihana.
- Amouria olen testannut vasta kerran, se on todella pigmenttinen väri joten annostelun kanssa saa olla varovainen, sävynä Amour muistuttaa minusta hieman Orgasmin persikka-pinkkiä mutta on siis täysin matta ja paaaaljon voimakkaampi kuin Orgasm.
- Desire näyttää paletissa kirkuvan viileältä pinkiltä (ja epätavalliselta valinnalta lämpimälle iholle jos vertaa noihin mun muihin puniin). Sain tällä kuitenkin (varovaisella annostelulla) iholle todella kauniin läpikuultavan, hennon vaaleanpunaisen sävyn, joka ei näyttänyt yhtään liian viileältä vaan oli neutraali "rusotus" kuin olisi tullut juuri ulkoa.

Orgasmista ja Lagunasta tänne oon jo kirjoitellutkin ja Albatross/Lovejoyta en oo ehtinyt testaamaan, joten siitä juttua myöhemmin.

Poissa Luna

• Tukkaguru
« Vastaus #260 : 27.03.08 - klo:16:45 »
Mulle tuli tänään Laguna ja Luster, todella onnistuneita valintoja  :-* Kummassakin on hyvä pigmenttisyys ja Lusterin hohto on vahvempaa kuin esim Orgasmissa, Laguna on jokseenkin matta/satiininen. En osaa vielä tarkemmin kuvailla, mutta lämpimästi suosittelen noita!

Desirestä tykkään kanssa, napissa sävy on aika hyökkäävä mutta kasvoilla ihanan raikas eikä ollenkaan räikeä. Pigmenttisyys tässäkin on hyvä, näihin kolmeen verrattuna itsekin huomaan että Orgasm on selkeästi kevyempää jälkeä tekevä tuote.

Muoks. Tuosta Madlysta kyselisin Minakolta, sinun kirjoittama kuvailu kuulostaa tosi kivalta mutta kuva antaa ymmärtää että väri olisi aika tumma (vertaan tuohon Lusteriin mikä on mulla täällä livenä ja sinun kuvassa se on vaaleampi minun näytöllä) ja jotenkin harmahtava  ??? Ei varmaan sitä oikeasti ole? Tämä minun näyttö on kyllä aika huono värien toistamiseen, myönnetään ;D
« Viimeksi muokattu: 27.03.08 - klo:16:58 kirjoittanut Luna »

Poissa Minako

• HAIRahtanut
« Vastaus #261 : 27.03.08 - klo:18:22 »
Minusta tuo Madly ei ole ollenkaan tumma, luonnossa on esim. Lagunaa vaaleampi paletissa mutta pigmenttisempi kasvoilla (=ei tarvi laittaa montaa kerrosta niinkuin laitan Lagunaa).

Otin sormenpäihin Lusteria ja Madlyä, selkeimpänä erona näissä on että paksuna kerroksena Luster näyttää minusta selkeästi vaaleanoranssihtavalta jonka hohde on voimakkaan keltakultaista, kun Madly taas on neutraali hiekka+aavistus vanhaa roosaa+platinan/valkokullan väristä hohdetta (tosi vaikeaa kuvailla sävyjä :)). Madly ei minusta ole harmahtava, mutta siinä on tuollainen viileähkö vanhanroosan vivahde ja ehkä kuvassa näyttää Lusterin vieressä harmaalta kun Luster taas on "keltainen".

Poissa hampiainen

• Tukkaguru
« Vastaus #262 : 27.03.08 - klo:18:29 »
Päädyin loppujen lopuksi tilaamaan vain DT:n, koska en osannut valita toista sävyä. Eikä hinnassakaan ole eroa kuin n. 2 euroa, jos tilaa vain yhden poskarin, ettei oikein silläkään voi perustella itselleen miksi on pakko tilata kaksi punaa.. ;) Tajusin että mullahan on se MAC MSF Warmed-kin juuri tullut, että jos sertao onkin kovin samanlainen kuin se.. tietääkö joku, onko?

Vaan nyt rupes taas tekemään taas mieli lusteria.. äh.. Saa nähdä, jos ihastun DT:hen niin voi olla että uusi tilaus kissandmakeupille lähtee hyvinkin vikkelästi.. :D

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #263 : 27.03.08 - klo:21:52 »
Tässä olisi pari kuvaa Desirestä ja Orgasmista. :)

Desire

Orgasm

Molemmat yhdessä

« Viimeksi muokattu: 27.03.08 - klo:22:00 kirjoittanut Emi-lyn »
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #264 : 27.03.08 - klo:21:58 »
Kertoilehan Emi-lyn sitten heti kokemuksia Desirestä kun olet ehtinyt testailemaan! Tekeekö kuinka voimakasta jälkeä jne.

Poissa elisaveta

• Tukkaguru
  • Bambi
« Vastaus #265 : 27.03.08 - klo:22:34 »
Hampiainen, miulta löytyy sekä Warmed että tuo Sertao. Tässä pientä vertailua noista... Sertao on sävyltään intensiivisempi ja syvempi kuin Warmed. Nämä eroaa jonkin verran myös sävyiltään, Warmed on hennomman sävyinen ja jotenkin pronssipersikkaisempi kuin Sertao joka on sävyltään enemmän hunajan sävyinen. Warmed hohtaa tasaisesti, Sertaossa on erotettavissa myös hohdon lisäksi pieniä hilehippusia. Toivottavasti tällä vertailulla saat jotakin kuvaa noista :)
Vaaleat, pitkät, suhteellisen hyväkuntoiset hiukset.

The world belong to those, who believe in the beauty of their dreams...

Vain kesyt linnut kaipaavat, villit lentävät.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #266 : 28.03.08 - klo:17:50 »
Kertoilehan Emi-lyn sitten heti kokemuksia Desirestä kun olet ehtinyt testailemaan! Tekeekö kuinka voimakasta jälkeä jne.

Testailin Desireä aamulla. Ihana piristävä pinkki sävy!  :-* Desirellä saa ainakin mun vaalealle iholle helposti pelleposket aikaan, jos sitä laittaa vähänkin liian ronskilla kädellä. Poskipunassa on siis aivan loistavasti pigmenttiä, eikä väriä tarvitse lisätä kymmentä kertaa poskipunaa laittaessa. Desire tulee kyllä kestämään kauan juuri pigmenttisyydestä johtuen. Pysyvyys on myös hyvä: aamulla meikkasin ja vieläkin on poskipunat hyvin tallella. Usein tähän aikaan päivästä poskipunista ei ole enää tietoakaan...

Poskilla sävy on todella kylmä ja raikas, sekä sopii loistavasti vaalealle iholle. Voisin kuvitella, että ruskettuneella iholla Desire näyttää aika tökeröltä.

Mä ainakin tykkää ja kovasti! :-* NARSin poskipunat saavat mut pian koukkuun...
« Viimeksi muokattu: 28.03.08 - klo:17:55 kirjoittanut Emi-lyn »
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Minako

• HAIRahtanut
« Vastaus #267 : 28.03.08 - klo:18:24 »
Täälläkin on yksi NARS:n poskipuniin hurahtanut, näissä vaan on niin kaunis sävyvalikoima, suurimmaksi osaksi todella hyvä pigmentti (en tosin laske Orgasmia tähän joukkoon) ja käytännöllinen rasia (musta on kiva kun paletissa on iso nappi sävyä sen sijaan että puolet tilasta ois tuhlattu surkealle sudille jota en kuitenkaan käytä).

Jännä Emi-lyn kun kirjoitit että Desire on sulla todella kirkas ja viileä. Mulla on sua tummempi ja lämmin ihonsävy, ja mun iholla Desire toimi myös hyvin. Mulla lopputulos oli kaunis neutraali ja läpikuultava vaaleanpunainen, luulen että Desire toimii melkeinpä kaikilla ihonsävyillä koska on niin pigmenttinen että sitä riittää ohut kerros jolloin oma ihonsävy kuultaa läpi ja sävyttää punan juuri itselle sopivaksi :) Huonopigmenttisellä punalla jota täytyy sutia paksu pakkelikerros poskille näin ei kävisi, koska puuterisuus ei päästä omaa ihonsävyä lävitse ja silloin poskipunan sävy voisi riidellä pahastikin ihon kanssa. Mutta tosiaan, ei kannata hämääntyä siitä mille Desire näyttää paletissa.

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #268 : 28.03.08 - klo:18:56 »
Mä epäilen että sain feikki-Narsin Ebaystä... Ärsyttää! Olin niin odottanut sitä. Täytyy olla yhteydessä myyjään ja sitten tilata Kiss and makeupista uusi tilalle, toivottavasti tulisi nopeasti!

Onko muut saaneet feikkejä Ebaystä?
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #269 : 28.03.08 - klo:19:28 »
Mä epäilen että sain feikki-Narsin Ebaystä... Ärsyttää! Olin niin odottanut sitä. Täytyy olla yhteydessä myyjään ja sitten tilata Kiss and makeupista uusi tilalle, toivottavasti tulisi nopeasti!

Onko muut saaneet feikkejä Ebaystä?

Mitä tilasit? Olisiko sulla laittaa kuvaa?  :) Helpompi auttaa, kun on jotain mistä lähtee selvittämään asiaa.

Ilman "todisteita" on turha alkaa väittämään myyjää feikkimyyjäksi.

Jännä Emi-lyn kun kirjoitit että Desire on sulla todella kirkas ja viileä. Mulla on sua tummempi ja lämmin ihonsävy, ja mun iholla Desire toimi myös hyvin.

Desire on tosiaan aivan ihanan kirkas ja kylmä sävy mun iholla - kuultaa saman sävyisenä pinkkinä kuin napissa. :-* Desire on napissakin niin kylmän sävyinen, että en osaa kuvitella miltä se näyttää lämpimän sävyisellä iholla. :D Ilmeisesti kuitenkin mukautuu ihan kivasti ihonsävyn mukaan.

Suosittelisin Desireä ensisijaisesti kuitenkin kylmän/neutraalin sävyiselle vaalealle iholle, että kaunis pinkki sävy pääsee oikeuksiinsa.
« Viimeksi muokattu: 28.03.08 - klo:19:36 kirjoittanut Emi-lyn »