Kirjoittaja Aihe: NARS  (Luettu 163872 kertaa)

Poissa Missy

• Tukkaguru
Vs: NARS
« Vastaus #270 : 28.03.08 - klo:19:48 »
Mitä tilasit? Olisiko sulla laittaa kuvaa?  :) Helpompi auttaa, kun on jotain mistä lähtee selvittämään asiaa.

Ilman "todisteita" on turha alkaa väittämään myyjää feikkimyyjäksi.

Kuvaa ei nyt ole kun en ole kotona, mutta tässä syyt:
-poskarin takana lukee Angelika, vaikka pitäisi olla Sertao (okei tämä voisi olla ihan vahinkokin)
-siinä on keskellä punaa "kaiverrettu" sana Nars, en ole nähnyt missään kuvaa tuollaisesta poskarissa
-väri on aika matta, enemmän perus terrakotta-puuteri, ei musta "glistening tawny gold"

En tietenkään ala myyjää epäilemään aiheetta, siksi en heti mitään tarkempaa asiasta laittanutkaan.

Edit. Mun Orgasmissa ei takana ollut mitään sävynumeroa mutta tässä oli, onko niissä yleensä?
« Viimeksi muokattu: 28.03.08 - klo:19:53 kirjoittanut Missy »
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #271 : 28.03.08 - klo:19:53 »
^ Kyllä tuo kuulostaa niin selvästi feikiltä, että uhhuh! :o Kannattaa avata eBayssä dispute pikaisesti!
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Emiliaa

• HAIRahtanut
« Vastaus #272 : 28.03.08 - klo:19:57 »
^^Mun poskareissa ei ainakaan ole sävynumeroita ja kyllä toi muutenkin feikki vaikuttaisi olevan.

Osaisiko joku verrata Desireä MACin Fashion frenzyyn? Onko sävy saman tyylinen? Kuvittelisin että desire olisi ainakin hohtavampi..?
Naisen tärkein tehtävä on pitää huolta vartalostaan
-Martina Aitolehti

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #273 : 28.03.08 - klo:19:58 »
Osaisiko joku verrata Desireä MACin Fashion frenzyyn? Onko sävy saman tyylinen? Kuvittelisin että desire olisi ainakin hohtavampi..?

Mun Desire on ainakin matta eli ei hohtoa, eikä hileitä.

Tässä kuvassa ainakin näkyy "mattaisuus":
http://i112.photobucket.com/albums/n190/Emi-lyn/NARSDesire.jpg
« Viimeksi muokattu: 28.03.08 - klo:20:04 kirjoittanut Emi-lyn »
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #274 : 28.03.08 - klo:20:00 »
^ Kyllä tuo kuulostaa niin selvästi feikiltä, että uhhuh! :o Kannattaa avata eBayssä dispute pikaisesti!

Sitä vähän minäkin, mutta ajattelin kuitenkin varmistaa. Kiitos avusta!
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa Emiliaa

• HAIRahtanut
« Vastaus #275 : 28.03.08 - klo:20:00 »
^^Ai, olin luullut kuvien perusteella että olisi hohtava :D Vielä olisi kiva kuulla jos joku osaisi verrata sävyjä. Eli onko desire turha ostos jos omistaa jo fashion frenzyn?
Naisen tärkein tehtävä on pitää huolta vartalostaan
-Martina Aitolehti

Poissa Pepper

• HAIRahtanut
« Vastaus #276 : 28.03.08 - klo:21:21 »
Kuvaa ei nyt ole kun en ole kotona, mutta tässä syyt:
-poskarin takana lukee Angelika, vaikka pitäisi olla Sertao (okei tämä voisi olla ihan vahinkokin)
-siinä on keskellä punaa "kaiverrettu" sana Nars, en ole nähnyt missään kuvaa tuollaisesta poskarissa
-väri on aika matta, enemmän perus terrakotta-puuteri, ei musta "glistening tawny gold"

En tietenkään ala myyjää epäilemään aiheetta, siksi en heti mitään tarkempaa asiasta laittanutkaan.

Edit. Mun Orgasmissa ei takana ollut mitään sävynumeroa mutta tässä oli, onko niissä yleensä?

Ostamasi poskipuna on kyllä satavarmasti feikki, tuo punan pintaan painettu nimi on mitä selkein feikin merkki. Specktrassa on muuten juttua feikki-Narsseistakin:

http://specktra.net/f264/counterfeit-nars-post-your-possible-counterfeit-items-here-75647/
Tyger tyger, burning bright. In the forests of the night. What immortal hand or eye could frame thy fearful symmetry?

Poissa Neulanen

• HAIRahtanut
« Vastaus #277 : 30.03.08 - klo:13:56 »
Mua kiinnostais kuulla kokemuksia  Oasis- ja Sin-poskipunista. Sin näyttää viileältä mutta MUA:ssa kuvaillaan että olisi poskilla aika lämmin. Muutenkin kiinnostaisi onko Narsilla lilaan taittavaa poskipunaa joka sopisi viileälle bronzerin sijaan.

Poissa hampiainen

• Tukkaguru
« Vastaus #278 : 31.03.08 - klo:09:13 »
Hampiainen, miulta löytyy sekä Warmed että tuo Sertao. Tässä pientä vertailua noista... Sertao on sävyltään intensiivisempi ja syvempi kuin Warmed. Nämä eroaa jonkin verran myös sävyiltään, Warmed on hennomman sävyinen ja jotenkin pronssipersikkaisempi kuin Sertao joka on sävyltään enemmän hunajan sävyinen. Warmed hohtaa tasaisesti, Sertaossa on erotettavissa myös hohdon lisäksi pieniä hilehippusia. Toivottavasti tällä vertailulla saat jotakin kuvaa noista :)

Kiitos, sä osaat kyllä mahtavasti kuvailla eri sävyjen välisiä eroja! :) Oottelen nyt DT:tä saapuvaksi, saa nähdä millainen NARS-kuume sen jälkeen iskee..

Poissa elisaveta

• Tukkaguru
  • Bambi
« Vastaus #279 : 31.03.08 - klo:18:51 »
Kiitos Hampiainen, ihanaa jos tuosta miun kuvailusta oli siulle apua!  :-* Joskus tuntuu että miulla on tänne vähän liian ylitsepursuavasti kuvaileva kirjoitustyyli, mutta hyvä että joku kokee sen asian positiiviseksi. Miusta mitä enemmän kuvailee vaikka se kuulostaisikin vähän hömelöltä, sen helpompi on muodostaa edes jonkin moinen käsitys tuotteesta :)

Onko kukaan kokeillut koskaan NARSin ripsareita? Olisi mielenkiintoista kuulla noista kokemuksia. Meen kohta kalastamaan jos MUA:stä löytyisi jotakin :)
Vaaleat, pitkät, suhteellisen hyväkuntoiset hiukset.

The world belong to those, who believe in the beauty of their dreams...

Vain kesyt linnut kaipaavat, villit lentävät.

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #280 : 02.04.08 - klo:10:48 »
Tässä tulee kokemuksia Angelika-poskipunasta, vihdoin pääsin testailemaan :) Napissaan Angelika näyttää tosi kauniilta, varsinkin auringonvalossa hohtelee ihanasti, ja on sellainen vaalea purkkapinkki. Tuotteessa on reilusti hohdehippuja, ja kyse ei siis ole mistään tasaisesta hohteesta vaan on ihan kunnon glitterhippuja ja niitä on runsaasti. Itse pohjasävy on täysin matta. Ja nuo hileet on siis hopeisia.
Napissa näyttää ihan mielettömän hileiseltä ja kauhulla odotin että minkäköhänlaiset diskopalloposket tällä saa aikaan, mutta kasvoilla yllättäen hileet ei häiritsevästi erotu. En tosin ole peiliin katsonut suorassa auringonvalossa mutta ainakin kevyessä luonnonvalossa, sekä voimakkaassa keinovalossa ei hileitä erota ollenkaan ellei ihan parin sentin etäisyydeltä tarkkaan tihrusta. Yleisvaikutelma poskille levitettynä on sellainen lähes matta hiukan pinkihtävä vaaleanpunainen, ehdottomasti kylmäsävyinen sellainen.

Minusta sävy on siinä mielessä hassu että napissa tosiaan näyttää hirveän vaalealta, mutta sitten kun väriä ottaa reilusti sormeen niin onkin ihan erilainen ja tosi voimakas. Tiesin kyllä kokemuksesta että NARSin poskipunat ovat todella pigmenttisiä mutta en silti näin vaalealta sävyltä odottanut näin voimakasta lopputulosta :D Eli poskille levitettäessa saa olla suht varovainen (ainakin jos on ihan vaalea iho kuten mulla), kannattaa muistaa siveltimen kopautus ennen kasvoille vientiä. Tuolla keinolla saa myös ylimääräiset hilehippusetkin karistettua. 

Olisin ehkä odottanut enemmän sitä tasaista hohtoakin, nyt kun sävy tosiaan on ihan matta plus hileet joista ei hohdon tuojaksi oikein ole. Kyllä ne hileet silti sopii tähän, ilman niitä voisi olla jotenkin tylsempi sävy.
Mutta koska tykkään kuitenkin hohtavasta jäljestä niin lisäksi tulee varmaan aina käytettyä jotain hohtotuotetta. Tänään esim yhdistelin MACin Lightscapadea hohtoa antamaan osaksi Angelikan päälle, ja se antoi mukavasti potkua sävylle.

Tämän kokemuksen perusteella tuli heti mieleen että Desire onkin sitten varmaan jo tosi räikeän voimakas pinkki, kun tästä vaaleasta Angelikastakin jo lähti niin paljon sävyä ::) Olen kyllä oikein tyytyväinen hankintaan, ei multa tällaista sävyä aiemmin löytynytkään :D

Poissa Allegra

• Tukkaguru
« Vastaus #281 : 02.04.08 - klo:11:47 »
^Mä laitoin eilen tuon Desiren tilaukseen, kun en voinut sitä räikeää pinkkiä vastustaa. Kuinkahan pellen näköisen saan itsestäni sen kanssa  :D Täytyy koittaa käyttää tosi kevyellä kädellä. Se vaan oli kuvissa niin vastustamattoman kauniin värinen ja mulla ei tuollaista poskipunaa vielä ole ::) Onko täällä muilla kokemuksia tuosta sävystä? Muistaakseni ainakin Emi-lyniltä se löytyy. Mattahan se on, mutta kuinka hyvin sillä saa aikaan hennompaa jälkeä?

Poissa Minako

• HAIRahtanut
« Vastaus #282 : 02.04.08 - klo:12:43 »
Allegra, edelliseltä sivulta löytyy mun kokemuksia Desirestä. Ainakin itse onnistuin annosteleen tuota niin että sain kauniin läpikuultavan lopputuloksen enkä pelleposkia :)

"- Desire näyttää paletissa kirkuvan viileältä pinkiltä (ja epätavalliselta valinnalta lämpimälle iholle jos vertaa noihin mun muihin puniin). Sain tällä kuitenkin (varovaisella annostelulla) iholle todella kauniin läpikuultavan, hennon vaaleanpunaisen sävyn, joka ei näyttänyt yhtään liian viileältä vaan oli neutraali "rusotus" kuin olisi tullut juuri ulkoa."

"Jännä Emi-lyn kun kirjoitit että Desire on sulla todella kirkas ja viileä. Mulla on sua tummempi ja lämmin ihonsävy, ja mun iholla Desire toimi myös hyvin. Mulla lopputulos oli kaunis neutraali ja läpikuultava vaaleanpunainen, luulen että Desire toimii melkeinpä kaikilla ihonsävyillä koska on niin pigmenttinen että sitä riittää ohut kerros jolloin oma ihonsävy kuultaa läpi ja sävyttää punan juuri itselle sopivaksi. Huonopigmenttisellä punalla jota täytyy sutia paksu pakkelikerros poskille näin ei kävisi, koska puuterisuus ei päästä omaa ihonsävyä lävitse ja silloin poskipunan sävy voisi riidellä pahastikin ihon kanssa. Mutta tosiaan, ei kannata hämääntyä siitä mille Desire näyttää paletissa."

Poissa Allegra

• Tukkaguru
« Vastaus #283 : 02.04.08 - klo:12:54 »
^Kiitos, eli toivoa on, ettei tullut ihan hutiostos  :D Jotenkin tuo räikeä pinkki on vaan näin keväällä täysin vastustamattoman näköinen ja talvellakin on varmasti kalpealla iholla oikein kaunis  :)

Mulla on Narsin punista vasta tietysti se legendaarinen Orgasm, mutta kun näitä punia on yleisesti täällä todella paljon kehuttu, niin pakkohan niitä on muitakin sävyjä ostaa ja kokeilla.

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #284 : 02.04.08 - klo:13:11 »
Saanko nyt liittyä NARSisteihin, sain tänään Orgasm - Lagunan? ;)

Kuvittelin jotenkin tuon rasian enemmän lättänäksi ja tavallisen muovin tuntuiseksi. Ihmetys oli suuri, kun vastassa oli tuollainen hassu silikonirasia. :o Orgasm näyttää vähän eri sävyiseltä kuin kuvittelin, luulin sitä ehkä vähän enemmän kultaiseksi ja persikkaiseksi, mutta tuohan näyttääkin aika pirteästi pinkiltä. Laguna taas oli tummempi, mitä kuvat ovat antaneet ymmärtää, mutta kädellä näyttää ihan suhteellisen vaalealta kuitenkin. Lagunaa on ilmeisesti kuvattu erittäin hyvin vaaleille sopivaksi, koska siinä ei ole punaista sävyä ollenkaan.

Joillain juureksilla taisi tämä duo ollakin, onko teillä jotain erikoisia kikkoja tämän käyttöön? Tai siis jos käytätte molempia samaan aikaan, niin oletteko keksineet jonkun hyvältä näyttävän tavan? MUAlaisillahan on tapana käyttää noita sävyjä nimenomaan päällekäin, koska niin tulee jotenkin persikkaisempi sävy tai jotain. Tahtoo päästä jo testaamaan, mutta ei nyt kehtaa vanhojen meikkien päälle ruveta laittamaan ja likaamaan siveltimiä rasvoittuneeseen naamaan. ::)