Kirjoittaja Aihe: NARS  (Luettu 154960 kertaa)

Poissa Magia

• Tukkaguru
Vs: NARS
« Vastaus #285 : 02.04.08 - klo:13:11 »
Saanko nyt liittyä NARSisteihin, sain tänään Orgasm - Lagunan? ;)

Kuvittelin jotenkin tuon rasian enemmän lättänäksi ja tavallisen muovin tuntuiseksi. Ihmetys oli suuri, kun vastassa oli tuollainen hassu silikonirasia. :o Orgasm näyttää vähän eri sävyiseltä kuin kuvittelin, luulin sitä ehkä vähän enemmän kultaiseksi ja persikkaiseksi, mutta tuohan näyttääkin aika pirteästi pinkiltä. Laguna taas oli tummempi, mitä kuvat ovat antaneet ymmärtää, mutta kädellä näyttää ihan suhteellisen vaalealta kuitenkin. Lagunaa on ilmeisesti kuvattu erittäin hyvin vaaleille sopivaksi, koska siinä ei ole punaista sävyä ollenkaan.

Joillain juureksilla taisi tämä duo ollakin, onko teillä jotain erikoisia kikkoja tämän käyttöön? Tai siis jos käytätte molempia samaan aikaan, niin oletteko keksineet jonkun hyvältä näyttävän tavan? MUAlaisillahan on tapana käyttää noita sävyjä nimenomaan päällekäin, koska niin tulee jotenkin persikkaisempi sävy tai jotain. Tahtoo päästä jo testaamaan, mutta ei nyt kehtaa vanhojen meikkien päälle ruveta laittamaan ja likaamaan siveltimiä rasvoittuneeseen naamaan. ::)

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #286 : 02.04.08 - klo:13:32 »
Mä tykkään kovasti siitä rasiasta :) Pinta on jotenkin jännän pehmeä joten niitä rasioita on kiva aina välillä silitellä ;D
Oli kyllä minullekin alkuun yllätys kun se oli niin jännän tuntuinen, olin odottanut ihan tavallista kovaa muovia myös. Sellaisiin kiiltävän tummiin rasioihin jää aina hirveät sormenjäljet mutta NARSin rasioissa ne ei niin pahasti näy. Vaikka likaantuvat kyllä helposti mutta silti kun pinta on matta niin ei haittaa niin kauheasti. Eikä tartte joka päivä olla pyyhkimässä niitä :D

Poissa elisaveta

• Tukkaguru
  • Bambi
« Vastaus #287 : 03.04.08 - klo:14:16 »
Aquattaren kuvaus Angelikasta kuulosti oikein mielenkiintoiselta! Angelikakin menee ainakin harkintalistalle, saatan ehkä tuon hankkiakkin jossain vaiheessa. :)

Ja mustakin NARSin pakkaukset ovat aivan mahtavan tuntuisia! Miusta jotenkin paljon arvokkaamman ja persoonallisemman  oloisia kuin nyt vaikkapa esim. kiiltäväpintainen Diorin paletti. Kuten Aquatarkin oli jo todennut niin tuossa on ihana kun ei sormenjäljet tartu rasian kanteen. Ja musta siitä pinnasta saa tukevan ja napakan otteen kun se ei luista mitenkään. Lisäksi noissa on se hyvä puoli että kun paletteja kokoaa päällekkäin, ne pysyy tukevasti asennnossaan. Kiiltäväpintaisista rasioista koottu torni taas kaatuu tosi herkästi. Tääkin tuotteiden päällekkäin kasaileminen on ainakin miulle arkipäivää, kun ei muuten kaikki ihanuudet mahdu laatikkoihinsa. :D
Vaaleat, pitkät, suhteellisen hyväkuntoiset hiukset.

The world belong to those, who believe in the beauty of their dreams...

Vain kesyt linnut kaipaavat, villit lentävät.

Poissa Minako

• HAIRahtanut
« Vastaus #288 : 03.04.08 - klo:14:23 »
Saanko nyt liittyä NARSisteihin, sain tänään Orgasm - Lagunan? ;)

Joillain juureksilla taisi tämä duo ollakin, onko teillä jotain erikoisia kikkoja tämän käyttöön?

Mulla on tuo duo, ja oon käyttänyt sitä sillain että laitan ensin Lagunaa varjostuksen tapaan poskiluiden alapuolile/poskien kuoppiin, ohimoille ja mahdollisesti leukarajaan, ja sitten laitan Orgasmia poskipäille ja poskiluiden päälle tuomaan väriä ja hohdetta.

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #289 : 03.04.08 - klo:14:41 »
^ Okei. Olisin minä tuon varjostusjutun tajunnut itsekin, mutta ajattelin lähinnä jos joku on todennu hyväksi tavaksi laittaa niitä tosiaan päällekkäin tai jotain. :)

Tänään sain siis ensimmäistä kertaa testailla Orgasmia, ja kyllä muuten näyttää hyvältä! :D Laitoin tänään aika kirkkaan pinkkipersikkaisen meikin, ja Orgasm poskilla sen seurana näyttää kyllä harvinaisen upealta. Upeammalta kuin mikään tähän astinen Orgasm-kopio, joita oikeastaan kaikki omistamani poskipunat ovat. Chanelin Reflex, Loreal Pink grapefruit ja Lancomen Peach fever jäivät kaikki taakse. Pure luxen Nymph vielä sinnittelee tasoissa Orgasmin kanssa.

Mutta minä tykkään Orgasmista kyllä todella paljon, vaikka täällä nyt jonkin verran negatiivisia arvioita tästä onkin (ei sillä että arviot siis vaikuttaisivat minun mielipiteeseeni, tuo kuulostaa siltä). Himotuslistallani ovat vielä Deep throat ja Luster, kenties myös Nico tai Albatross.

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #290 : 03.04.08 - klo:14:49 »
Olen Magian kanssa ihan samaa mieltä, että Orgasm peittoaa kaikki dupensa satasella. Itse olen neutraali, joka shiftaa lämpimään sävyiltäni ja Orgasm on mulle ihan nappisävy  :-*. Uskon, että tässä on poskipunasävy, joka sopii erittäin monelle.
Tällä hetkellä kokoelmissani ovat Orgasm, Luster ja Torrid ja Gilda tulossa. Noista kaikista suosikkini on ehdottomasti Torrid, ihana korallinen, kultahohteinen sävy, joka on toooosi voimakaspigmenttinen. Orgasm on siitä helppo, että vaikka pigmenttiä löytyy, ei sillä pelleposkia saa. Torrid on toista maata, ja tämän kanssa tulee olla varovainen. Ihana joka tapauksessa.
Luster taas on kultainen aprikoosipersikkasävy, joka myös hohtelee kultaa. Kesällä tämä on varmasti ihana! Toimii nytkin kyllä moitteettomasti. Pigmettiä riittää tässäkin ja vaikka sävy onkin vaalea, varovainen kannattaa olla tämänkin kanssa.

Seuraavaksi, kun Gilda saapuu, tilaukseen lähtevät Deep Throat, Angelika, Gina ja Outlaw. Olen hullaantunut Narsin puniin ja Angelikan suhteen sai Aquatar minut vakuutettua. Taj Mahalia harkitsen myös.

Ja joo. Minustakin tämä pakkaus on ihanan samettisen tuntuinen :)
« Viimeksi muokattu: 03.04.08 - klo:14:54 kirjoittanut norah »
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #291 : 03.04.08 - klo:14:52 »
Sitä minun vielä piti tuosta Orgasmista sanoa, että aamulla sitä laittaessani se ei meinannut kunnolla näkyä poskilla, tai siis näkyi aika vaaleana. Nyt kun tulin koulusta kotiin ja vilkaisin peiliin, niin tämä oli muuttunut ihan unelmaiseksi persikkasävyksi! En ihmettele yhtään, mistä tämä nimi on keksitty. ;)

Minäkin kyllä tykkään rasiasta, kunhan toivuin ensijärkytyksestä. Hauskan erilainen, eikä tosiaan lipeä kädestä tai mene sormista likaiseksi. Siitä kuuluu jännä ääni, kun napsauttaa rasian kiinni. ;D

Poissa beachbunny

• HAIRahtanut
« Vastaus #292 : 06.04.08 - klo:20:57 »
Oonks mä nyt ihan erehtyny ku mun mielestä Nars'in kosmetiikkaa sais Helsingin Stockalta?

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #293 : 06.04.08 - klo:20:59 »
^ Olet erehtynyt, sieltä saa MACin kosmetiikkaa, ehkä olet sekoittanut siihen. Molemmat kun ovat mustia purkkeja yms.

eejo

• Vieras
« Vastaus #294 : 07.04.08 - klo:15:12 »
Kun NARSsia ja sen poskipunia on niin kehuttu ja sitä ei suomen kaupoista saa, nii millasilla hinnoilla jotain Orgasmiaki uskaltaa huudella vaikkapa ebaysta tai ostaa jostain nettikaupasta? jonkulaista hintahaitaria?

Poissa elisaveta

• Tukkaguru
  • Bambi
« Vastaus #295 : 07.04.08 - klo:15:31 »
Siinä 18-25e paikkeilla mie oon punani hankkinut :)
Vaaleat, pitkät, suhteellisen hyväkuntoiset hiukset.

The world belong to those, who believe in the beauty of their dreams...

Vain kesyt linnut kaipaavat, villit lentävät.

eejo

• Vieras
« Vastaus #296 : 07.04.08 - klo:17:54 »
^tänks! jepsjuu, pitääpi alkaa katteleen sitte sillä silmällä, jospa vaikka joskus sattuis kohalle..

Poissa hampiainen

• Tukkaguru
« Vastaus #297 : 08.04.08 - klo:08:39 »
^ Suosittelisin kyllä lämpimästi http://www.kissandmakeupny.com/ -osoitetta. Sieltä saa kuitenkin 30,95 $ (~reilu parikymmentä euroa) hintaan taatusti aidon NARSin poskarin postikuluineen. Ebayssa olen nähnyt paljon feikkejä, eikä hintakaan aina ole laadun tae. :-\

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #298 : 08.04.08 - klo:11:47 »
^Mä suosittelisin tuota myös, koska kaikki NARS:in punani yhtä lukuunottamatta olen tuolta tilannut. Toimitusajaksi luvataan 1- 4 viikkoa mutta mulla on kaikki tulleet noin viikossa, hyvin pakattuina ja halvalla. Yhdelle punalle hintaa tuli alle 20 e, itselläni oli hintaa per kappale 25 taalaa...
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Poissa Sylvia

• HAIRahtanut
« Vastaus #299 : 08.04.08 - klo:22:18 »
Onko muilla ollut ongelmia maksun läpisaamisessa tuolla kissandmakeupny:ssä? Yritin miehen visalla äsken tilata ja se valittaa vain, että  "funding source" ei kelpaa ja pitäisi se korjata. PayPaliin ei ole tätä korttia rekattu, kun poikaystävä suhtautuu siihen niin negatiivisen epäilevästi eli onko vika sitten siinä? Vai jumittaako tuolla joku muuten vaan? Ärsyttää, haluan saada mun Lusterin ja Sertaon rakastavaan kotiin. :'( 
1c M ii