Kirjoittaja Aihe: NARS  (Luettu 163871 kertaa)

Poissa Emmi

• Hiushörhö
Vs: NARS
« Vastaus #30 : 09.03.07 - klo:23:21 »
Ihanaa, saan Orgasm-poskipunan ensi viikolla, maltan tuskin odottaa... ...toivottavasti on maineensa veroinen. Hieman jännittää toimivuus kylmäsävyisellä iholla, mutta sittenhän se nähdään.  :)

Poissa Amanda

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
  • A true cosmeticfreak!
« Vastaus #31 : 09.03.07 - klo:23:30 »
Oi, rakastan NARSia ja ostelen niitä aina ulkomailta kun on mahdollisuus. Viimeksi ostin juuri vähän aikaa sitten Englannista ko. merkin tuotteita. Luomivärit, poskipunat, huulipunat- ja kiillot on ihan loistavia ja aivan upeita sävyjä. Mulla on luomiväreistä sävyt Sundance sekä Sea, Sex and Sun. Huulipunista löytyy sävyt Honolulu Honey sekä First Bite, huulikiilloista Sweet Dreams & Stolen Kisses. Poskipunista mulla on Orgasm ja Lovejoy. Lisäksi omistan Narsilta sellaisen kultaöljyn jota voi sekoittaa kesällä esim. vartalovoiteeseen, ihana sekin.
Elämänhalu on kaiken kauneuden salaisuus. Ei ole kauneutta, joka viehättäisi ilman elämänhalua. -Christian Dior-

Poissa iines

• HAIRahtanut
« Vastaus #32 : 09.03.07 - klo:23:49 »
Ihanaa, saan Orgasm-poskipunan ensi viikolla, maltan tuskin odottaa... ...toivottavasti on maineensa veroinen. Hieman jännittää toimivuus kylmäsävyisellä iholla, mutta sittenhän se nähdään.  :)

Laitoin kys.punaa pienen tauon jälkeen ja piti taas todeta, että on kyllä mahtava tuote: sävy ja hehku kasvoilla on aivan omaa luokkaansa  ja pigmettiä + pysyvyyttä riittää.  Minuakin vähän mietitytti miten persikkainen sävy toimii kun iho on kylmä/neutraalisävyinen mutta aivan turhaan. Toivottavasti käy sullekin Emmi :). Kevättä kohden aion hankkia Orgasm huulikiillon, kiva sitten käytellä noita yhdessä. Harkinnassa on myös Multiple sävyssä Portofino, käyttäjäkokemuksia olisi mukava kuulla. Ajattelin tuota kesämeikiksi, mutta mitens koostumus, tuo siis muuttuu iholla puuterimaiseksi mutta onkohan sitten tavallaan liian "kuiva" kesäkäyttöön. Tähän asti kun olen tykännyt kesällä käyttää ihan selkeästi voidemaisia meikkejä.
1aFii. Puolipitkä vaaleaksi raidoitettu.

Poissa NekoNeko

• HAIRahtanut
« Vastaus #33 : 10.03.07 - klo:02:53 »
Orgasm poskari ei suotta ole kulttimaineessa, se on aivan ykkönen. Mun täytyy pyytää siskoa tuomaan uusi kun se on Englannissa. Himottaisi ihan hirveästi Habanera -luomiväriduo jossa on mintunvihreä ja joku vähän harmahtava/luumuun menevä ruskean sävy. Lisäksi huulikiillot Turkish delight, Risky business ja Orgasm on ostoslistalla. Niissä tuntuu olevan hirveästi eroa koostumuksessa, mulla on Sweet dreams kiilto joka on aivan superhypertahmea ja Foul play joka on paljon juoksevampi ja nestemäisempi. Kumpikin kyllä tuoksuu aika oudolle ja hieman epämiellyttävälle, siksi harkitsen hankinko ollenkaan Narsin kiiltoja.
Hang out the chick habit

Poissa EVS

• HAIRahtanut
« Vastaus #34 : 10.03.07 - klo:08:10 »
^Täytyy varmaan lisätä vettä myllyyn ja kehua Habaneraa. Se on kyllä aivan loistava luomiväri! Se mintunvihreä on yllättävän tumma, mutta ehkä pigmenttisin luomiväri, mihin olen ikinä törmännyt! Todella paljon helmiäistä. Se tumma puoli ei ole mun silmään ollenkaan ruskea, vaan murrettu luumun sävy. Tässä ei ole läheskään niin paljon pigmenttiä kuin vihreässä puolessa, koostumus on melko matta ja isompia kiilteitä siellä täällä. Todella nätti väriyhdistelmä, suosittelen!
1a F ii

Poissa NekoNeko

• HAIRahtanut
« Vastaus #35 : 10.03.07 - klo:12:21 »
OOO, mun on siis PAKKO saada se. Nimenomaan se minttu on se mitä tarvitsen, tummia hyviä sävyjä on maailma pullollaan. Voi kun Narsia saisi netistä.
Hang out the chick habit

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #36 : 10.03.07 - klo:20:39 »
on se kumma kun en koskaan käytä poskipunaa muttta kun lukee täältä miten tota orgasmii on hehkutettu tekis melkee mieli kokeilla  ;D
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa NekoNeko

• HAIRahtanut
« Vastaus #37 : 10.03.07 - klo:22:04 »
Joku guru on sanonut että jokaisen yli 16 vuotiaan pitäis käyttää poskipunaa. Ja olen kyllä samaa mieltä, varsinkin jos käyttää muuta meikkiä. Mutta se Orgasm on aivan uskomaton. Se on niin hyvä pigmenttinen ja helppo levittää.
Hang out the chick habit

Poissa EVS

• HAIRahtanut
« Vastaus #38 : 11.03.07 - klo:10:10 »
Tässä vielä NekoNekolle kuva Habanerasta kädellä:

Vertailun vuoksi äärimmäisenä vasemmalla mintunvihreää Diorin Secret Charm-paletista, jos se nyt mihinkään erottuu. Vasemmalla on sitten minttu ja luumu Habanerasta, tuo minttu ei ole mikään ihan vaalea sävy. Ihanat värit tuossa duossa kuitenkin on.

Mulla on poskipunista Orgasmin lisäksi myös Desire. Se on ihan puhdas kirkkaanpinkki, ei mitään hileitä. Se näyttää omalla iholla todella luonnolliselta, oikeastaan samalta kuin oma punoitus. Täytyy siis annostella hyvin kohtuudella, ettei näytä punastuneelta.

Edit: Kyllähän mä nyt oikean ja vasemman erotan...
« Viimeksi muokattu: 11.03.07 - klo:21:40 kirjoittanut EVS »
1a F ii

Poissa NekoNeko

• HAIRahtanut
« Vastaus #39 : 11.03.07 - klo:19:44 »
Uujea, näyttää täydelliseltä. Vääristääkö toi kuva vähän minttua kun näyttää vähän sinertävältä...? On kyllä niin hyvännäköinen duo että pakko hankkia!

Mulla on ollut Deep throat poskari, mun mielestä se on täysin samansävyinen Orgasmin kanssa, kullan hohde vaan puuttuu. Ilmeisesti Tukholmassa on hyvät valikoimat Narsia?
Hang out the chick habit

Poissa EVS

• HAIRahtanut
« Vastaus #40 : 11.03.07 - klo:19:51 »
^Voi ehkä aavistuksen vääristää, tuo minun käden takana näkyvä juttu on esimerkiksi oikeasti valkoinen. Mun kannettavan näyttö ei ehkä ole paras oikeiden värien arvoimiseen. Tukholmassa pitäisi vissiin olla tämän firman oma liike, itse en ole tosin siellä koskaan käynyt.
1a F ii

Poissa Neulanen

• HAIRahtanut
« Vastaus #41 : 11.03.07 - klo:21:33 »
Vertailun vuoksi äärimmäisenä oikealla mintunvihreää Diorin Secret Charm-paletista, jos se nyt mihinkään erottuu. Vasemmalla on sitten minttu ja luumu Habanerasta, tuo minttu ei ole mikään ihan vaalea sävy. Ihanat värit tuossa duossa kuitenkin on.

Tarkoitatko vasemmalla (siis tuo Dior), vai olenko nyt ihan tampio  ??? Jos, niin onpa huima ero Narsin ja Diorin pigmenteissä  :o

Poissa EVS

• HAIRahtanut
« Vastaus #42 : 11.03.07 - klo:21:44 »
^Siis vasemmalla... ::) Noissa pigmenteissä on oikeasti aika huikaiseva ero, en meinannut saada Dioria näkymään pohjustamattomalla kädellä ollenkaan. Alla on vähän Urban Decayn Primer Potionia, joka saa värit vähän paremmin esille. Habaneran kanssa ei ongelmia ollut, varsinkin se vihreä puoli on mukavan pigmenttinen.
1a F ii

Poissa Narttukissa

• Haiven
  • *
« Vastaus #43 : 18.03.07 - klo:21:53 »
Ystäväni on tulossa maailmalta ja latelinkin tilauksen NARSin tuotteista.  ;D
Poskipuna, sävy Orgasm on tulossa ja havittelen myös huulikiiltoa. En vaan saa vielä päätettyä, mkä mahtaisi olla sen sävy.
Miten Orgasm toimisi sekä poskilla että huulilla?

IHerb ja ensimmäinen tilaus?
Tällä koodilla alennusta 5 dollaria.

NIW253

Lilicent

• Vieras
« Vastaus #44 : 18.03.07 - klo:23:21 »
Olen itsekin katsellut NARSin huulikiiltoja, en omista vielä yhtäkään. Olen kasaillut hieman netistä löytyviä kuvia:

Orgasm:

Turkish delight:

Chihuahua:

Tuo Turkish delight on se, jota itse himoitsen.