Kirjoittaja Aihe: NARS  (Luettu 158052 kertaa)

Poissa Luna

• Tukkaguru
Vs: NARS
« Vastaus #315 : 14.04.08 - klo:22:39 »
^^Ainakin minun vaaleilla kasvoilla persikkaisuus tulee selkeästi esiin! Verrattuna aurinkopuuteriin jälki on kyllä aivan erilaista. Kuten tuossa aiemmin kirjoittelin, laitoin Lusteria luomille vähän enemmälti (kokeeksi  kiireaamuna) ja silloin persikkaista taittoa tuli vielä runsaammin.

Poissa Minako

• HAIRahtanut
« Vastaus #316 : 14.04.08 - klo:22:52 »
Mun mielestä kans Luster on selkeästi lämpimän persikkainen, mutta ei yhtään pinkki (kuten jotkut ehkä persikan mieltävät?). Oon kirjoitellut tähän ketjuun pidemmästikin Lusterista, mutta tykkäilen siitä tosiaan ja uskon että Magiankin sävyihin se sopisi (taisit olla lämminsävyinen ja ruskeasilmäinen kuten minäkin).

Edit: Jatkanpa tähän samaan vaikka onkin ihan eri asiaa.

Mähän oon valitellut täällä useampaan otteeseen, että en saa Orgasmista juurikaan sävyä näkymään vaan ainoastaan kultaista hohdetta. Oon jopa käyttänyt Orgasmia poskipäillä hohdetuotteen tapaan voimakkaamman poskipunan/aurinkopuuterin kanssa, kun siitä ei oikeasti ole juuri sävyä tullut.

No, otin tänään sitten käyttöön MAC:n 168-poskipunasiveltimen (viistottu luonnonkarvasivellin), joka näyttää hyvin samalta kuin Duroyn vuohenkarva(?)sivellin jota oon käyttänyt tähän asti. MAC:n kanssa Orgasm käyttäytyy aivan kuin eri poskipuna, otin normaaliin tapaan sitä reilulla kädellä ja poskille tuli melkein liian voimakas sävy  :o En kyllä olisi ikinä uskonut että siveltimellä voi olla noin paljon väliä, mutta oon kyllä supertyytyväinen että sain nyt Orgasmin toimimaan ja sen ihanan persikkapinkin sävyn näkymään poskilla asti. Jos joku muu on taistellut saman ongelman kanssa, niin suosittelen kokeilemaan eri sivellintä Orgasmin levitykseen!
« Viimeksi muokattu: 15.04.08 - klo:09:29 kirjoittanut Minako »

Poissa Allegra

• Tukkaguru
« Vastaus #317 : 15.04.08 - klo:12:25 »
Mä sain tänään postissa Torridin. Aivan ihana  :-*

Pigmenttiä on tosiaan juuri niin paljon kuin täällä on jo kerrottukin. Sävy näyttää mun iholla aika oranssihtavalta, mutta todella raikkaalta ja hohtaa kivasti. Tämä tulee varmasti olemaan yksi suosikki punistani :) Nämä NARSin poskipunat ovat kyllä loistavia ja näitä(kin) on pakko saada lisää.

Poissa kiwi

• Tukkaguru
« Vastaus #318 : 15.04.08 - klo:13:25 »
Osaisiko joku verrata NARSin Lusteria, Amouria, Madlyä, Nicoa, Zen:ia ja Sertao:a?

edit. Eikös nuo kaikki vähän ruskehtavia ole? Katselin kissandmakepny.comista. Haen kuitenkin sellaista persikkaista poskipunaa. Lusterissa sellaista käsittääkseni on? Muissa?
« Viimeksi muokattu: 15.04.08 - klo:16:30 kirjoittanut kiwi »

Poissa elisaveta

• Tukkaguru
  • Bambi
« Vastaus #319 : 15.04.08 - klo:14:06 »
Tuossa on kyllä aika mielenkiintoiset vertailunkohteet, kun sävyt ovat aivan erilaisia  ;D Mutta mie ja moni muukin on kirjoitellut noista lähes kaikista sävyistä piiitkät sepostuksen tähän ketjuun, eli infoa pitäisi löytyä kun selailet muutamat sivut taaksepäin tätä ketjua :)
Vaaleat, pitkät, suhteellisen hyväkuntoiset hiukset.

The world belong to those, who believe in the beauty of their dreams...

Vain kesyt linnut kaipaavat, villit lentävät.

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #320 : 15.04.08 - klo:16:37 »
Onko jollain sekä Sertao että Laguna? Miten paljon Sertaoa tummempi Laguna on? MUA:n kuvien mukaan Sertao olisi ehkä vaaleampi ja enemmän beige, kun taas Laguna taittuu ehkä vähän oranssiin/persikkaan. Tai miten kovasti Sertao eroaa Lumenen Hunajasta? Jotenkin ainakin kuvittelisin ne aika samanlaisiksi sävyisiksi, Sertao on kyllä varmaan pigmenttisempi ja hohtavampi.

Laguna/Orgasm duo minulla on, ja yritän kovasti vakuuttaa itselleni, etten nyt ainakaan Sertaoa tarvitse, kun en ylipäätäänkään aurinkopuutereita edes hirveästi käytä. ;D

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #321 : 16.04.08 - klo:16:54 »
Onko jollain sekä Sertao että Laguna? Miten paljon Sertaoa tummempi Laguna on?

Mä sain mun Sertaon eilen, jee!  :) Musta noiden pääero on se, että Laguna on melkein matta ja Sertao todella kultaisen hohtava ja hieman vaaleampi kuin Laguna. Mun mielestä Sertao vaikuttaa enenmmänkin aurinkopuuterilta kuin varsinaiselta poskipunalta värinsä takia.

Voin yrittää huomenna laittaa kuvaa noista niin ehkä eron näkee selvemmin.

Edit. Olen yrittänyt ottaa noista kuvaa mutta mun kuvaustaidoilla en ole sellaista otosta saanut jossa eroa näkyisi... Pitää varmaan käydä eka joku Valokuvaus I-kurssi ennen kuin saan mitään kelpaavaa otettua.
« Viimeksi muokattu: 13.05.08 - klo:13:51 kirjoittanut Missy »
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #322 : 22.04.08 - klo:20:16 »
Tänään luukusta kolahti Taj Mahal- poskipuna :) . Aikaisemmin olen kommentoinut Torridia, Lusteria ja Gildaa erittäin pigmenttirikkaiksi ja Orgasmiakin kehaissut samasta asiasta. Taj Mahal on kuitenkin ihan eri luokkaa!  :o Periaatteessa hyvällä tavalla, mutta tässä on pigmenttiä niin mielettömästi, ettei tätä voi yksinkertaisesti tavallisella siveltimellä levittää, pakko ottaa " viuhkasivellin" käyttöön. Ihan uskomaton pigmentti. Mutta ihana siitä huolimatta.

Taj Mahal on kyllä sellainen poskipuna, mitä en itse ihan heti kalpeille suosittelisi, enkä arkajaloille. Itse en ole vaaleimmasta päästä joten voin vain kuvitella, millainen olisi supervaalealla kalpealla... ;). Kuten Seela totesi, tässä väri, joka joko sopii täydellisesti tai sitten on kamala. Kuulun onneksi ensimmäiseen joukkoon ;)

Vertailun vuoksi: Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. Kädellä on kevyesti ( yksi sipaisu) Torrid ja Taj Mahal. Näette varmasti eron:

Kaikki punat pakkauksissa, tuossakin näkee hyvin Taj Mahalin värin:

Ensimmäisenä vasemmalta siis Taj Mahal, sitten Gilda, Orgasm, Luster ja Torrid.

2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Pirpana76

• Vieras
« Vastaus #323 : 26.04.08 - klo:07:51 »
Voisiko joku kertoa mielipiteitään tuosta torrid poskipunasta. Onko sävyltään millainen? Mulla ennestään tuo orgasm sävy ja niin ihanan sävyinen ja nyt mietin että oiskohan tämä torrid myös kiva.

Poissa kiwi

• Tukkaguru
« Vastaus #324 : 26.04.08 - klo:10:53 »
^ Ketjussa on kommentteja Torridista. Tälläkin sivulla on.  ;)

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #325 : 09.05.08 - klo:23:09 »
Herätelläänpäs nyt taas NARSisteja, tulossa kokemuksia Lusterista ja Torridista. Alkuun en innostunut yhtään kummastakaan, ja ajattelin jo laittavani molemmat myyntiin ja tilata parempia sävyjä tilalle. Nyt kuitenkin pidemmän käytön jälkeen olen tykästynyt molempiin. Nämä eivät oikeasti ainakaan minun silmääni ole millään lailla erityisen houkuttavia tuotteita (toisen silmään voivat olla), mutta laatu on kyllä ihan oikeasti hyvää. Ei näitä kahta punaa voi verrata millään Orgasmiin, minkä sain aiemmin ja hehkutin kovasti, sillä nämä ovat paljon pigmenttisempiä ja pehmeämmin levittyä.

Luster: Lämmin aprikoosin kultainen sävy, eroaa jonkin verran tavallisista aurinkopuutereista, mutta ei kuitenkaan merkittävästi. Tämä jotenkin hassusti muuttuu välillä naamalla: joku aamu tämä saattaa näyttää aurinkopuuterimaiselta, toisena persikkaisena ja aprikoosisena ja kolmantena punertavana. ;D Riippuu varmaan alla olevasta meikkipohjasta. Levittyy pehmeästi, väriä ei lähde yhtä helposti kuin Torridista, eikä pigmenttiäkään ole ihan niin paljoa.

Torrid: Todella lämmin korallinen sävy, jossa on hienostuneesti kultaista hohtoa, ei hohda läheskään yhtä paljoa kuin Orgasm, eikä tässä myöskään ole kylmää pinkkiä vivahdetta ollenkaan. Pigmenttiä on todella reilusti ja irtoaa hipaisemallakin välillä liikaa, pitää häivytellä huolella. Ei kuitenkaan ole mikään hankala sävy, ihan helposti saa häivytettyä, enkä minä ainakaan pelleposkia ole saanut. Tällä saan tosi kauniin hehkun poskiini, näyttää ihan oikean punan väriseltä. Lemppariainesta!

Poissa Eläimellisyys

• Tukkaguru
« Vastaus #326 : 13.05.08 - klo:10:20 »

Taj Mahal on kyllä sellainen poskipuna, mitä en itse ihan heti kalpeille suosittelisi, enkä arkajaloille. Itse en ole vaaleimmasta päästä joten voin vain kuvitella, millainen olisi supervaalealla kalpealla... ;)

Mä olen supervaalea kalpea, ja kyllä Taj Mahal sopii hyvin. Se voi johtua siitä että kun tukkakin on voimakas punainen, sopii voimakkaammat poskipunatkin - juuri tuollaiset lämpimät. Laittamisen kanssa pitää vaan olla varovainen. Toi poskipuna kestää mulla  varmaan loppuelämän, pigmenttisyys on omaa luokkaansa.

Poissa kiwi

• Tukkaguru
« Vastaus #327 : 16.05.08 - klo:19:20 »
Kaipaisin suosituksia itselleni NARSin poskipunista, ehdotuksia? Olen siis viileä/neutraali sävyiltäni (kuvia on foorumilla.)Orgasmin ajattelin jo tilata. Luster on varmaan liian lämmin mulle? Onko Torrid lämmin sävyinen? Eikös tätä sävyä ole kylmäsävyisilläkin täällä? Ehdotuksia saa antaa, ja niitä nyt kaipaankin tuon orgasmin lisäksi.  :) En osaa sanoa minkälaista väriä haen, mutta tietenkin mulle sopivaa.  :D En mielellään halua sellaista mistä tulee helposti liikaa väriä (vaikka Torrid ilmeisesti sellainen on, mutta miellyttää muuten.)

edit. Desire saattaisi kommenttien mukaan minulle myös sopia? Mutta tulee varmaan reilusti pigmenttiä tästäkin?

Voisiko joku verrata Desireä ja Torridia? Entäs DT?

edit2. Omistaako kukaan täällä Mata haria? Haluaisin kommentteja siitä? On ilmeisesti tunkkaisempi kuin Desire?
Angelikaa en taida ostaa, koska siinä on ilmeisesti isoja hileitä, enkä mitään isoja hileita halua. Teen nyt sitten valinnan luultavasti Torridin ja Desiren välillä? Vai onko muita ehdotuksia? Voisitte kommentoida noiden kahden sopivuudesta mulle? Haluaisin nyt ainakin tietää, että sopiiko Torrid viileille/neutraaleille..? Desire ilmeisesti sopiikin vain viileille.
« Viimeksi muokattu: 17.05.08 - klo:18:30 kirjoittanut kiwi »

Poissa Hentoinen

• Hiushörhö
« Vastaus #328 : 16.05.08 - klo:22:40 »
Mutsi oli Lontoossa hillumassa ja toi mulle tuliaisiksi The Multiple Orgasm:in. ( ::) Arvatkaa oliko ennen matkaa pieni keskustelu kun mutsi inisi ettei se kehtaa ton nimistä mennä ostamaan...). Ei voi sanoa kuin että llllllllllllllloistotuote! Väri tosiaan on "universally pleasing", raikas kiva pinkki, jossa on just sopivasti hohdetta että iho näyttää eloisalta. Ja koostumus on huippu, leviää kuin unelma ja vaikea pistää överiksi.  :-* Mistähän mä saisin rahaa, että mä voisin ostaa näitä lisää?
1b M ii. Chagrin Valley & Organic Soap!!! Iloinen polkkatukkalainen. :)

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #329 : 17.05.08 - klo:00:00 »
Omistaakohan joku sekä Taj Mahalin että Exhibit A:n? Haluaisin jonkun räväkämmän poskipunan, mutta Taj Mahal näyttää ainakin kuvien perusteella paremmalta. Taj mahalissa taitaa olla jonkin verran hohtoakin, mutta Exhibit A taitaa olla matta ja punaisempi? En löytänyt mistään kuvaa, missä olisi nuo molemmat, ja vertailua on vähän hankala suorittaa, kun näyttävät joka kuvassa erilaisilta. :P