Kirjoittaja Aihe: NARS  (Luettu 154941 kertaa)

Poissa Magia

• Tukkaguru
Vs: NARS
« Vastaus #330 : 17.05.08 - klo:00:00 »
Omistaakohan joku sekä Taj Mahalin että Exhibit A:n? Haluaisin jonkun räväkämmän poskipunan, mutta Taj Mahal näyttää ainakin kuvien perusteella paremmalta. Taj mahalissa taitaa olla jonkin verran hohtoakin, mutta Exhibit A taitaa olla matta ja punaisempi? En löytänyt mistään kuvaa, missä olisi nuo molemmat, ja vertailua on vähän hankala suorittaa, kun näyttävät joka kuvassa erilaisilta. :P

Poissa Minako

• HAIRahtanut
« Vastaus #331 : 17.05.08 - klo:00:26 »
Magia, tässä ei ole samassa kuvassa mutta ehkä samassa valaistuksessa otettu joten voit verrata? http://blog.pixnet.net/CledePeau/post/5962933

Poissa kiwi

• Tukkaguru
« Vastaus #332 : 17.05.08 - klo:11:41 »
Pystyykö tuolta www.kissandmakeupny.com tilaamaan OP:n ellulla? yksinään, tai jos se on paypalissa?

edit. Löysin tällaisen kommentin tuosta Exhibit A:sta MUA:sta, kun luin kommentteja Desirestä.
"I also own Exhibit A which is a beautiful matte coral color on me and I find the pigment of the 'Desire' blush is not as strong as the 'Exhibit A' therefore, the pan may not last as long as 'Exhibit A' (as I need a few more strokes with my brush before application.)"

http://makeupalley.com/account/pic.asp/f=680712/c=/u=/k=sertao

Exhibit A ja Torrid vierekkäin. Jos tuosta jotain apua olisi.
« Viimeksi muokattu: 17.05.08 - klo:18:57 kirjoittanut kiwi »

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #333 : 17.05.08 - klo:11:49 »
^Ainakin, jos se on Paypalissa pystyy tietysti :)

Taj Mahal on tosiaan suhteellisen voimakkaasti hohtava oranssi, hohto on kullanväristä. Exhibit A on käsittääkseni enemmänkin punainen ja enemmän matta. Joku " Beautybible" oli sitä mieltä, että Exhibit A sopisi nimenomaan tummaihoiselle, mutta vaalealle olisi ihan katastrofi. Näin käsitin itse myös MUA:n kommenteista. Vaan siitäkin huolimatta aion itsekin sen tilata :D

Mutta Taj Mahal on kyllä ihana. Räväkkä ja niin voimakaspigmenttinen, ettei esim Torrid pärjää siinä sarjassa ollenkaan, mutta ihana. Seuraavaksi mulle on kolahtamassa luukusta poskarit Crazed ja Gina ja Honolulu Honey- huulipuna, mutta sitten lähtee kyllä Exhibit A tilaukseen ;)
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #334 : 20.05.08 - klo:17:25 »
Onko kellään kokemusta Narsin makeup primeristä, tavallisesta tai suojakertoimellisesta? Haun perusteella ainakin Aquatar oli harkinnut joskus hankkimista...?
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #335 : 20.05.08 - klo:18:46 »
^ Jeps harkitsin primeria joskus, mutta en sitten koskaan tullut ostaneeksi. Tuote kiinnosti lähinnä suojakertoimen vuoksi, mutta homma lopahti siihen kun NARSin ständiltä ei löytynyt hintoja ja myyjää ei näkynyt missään.. :P
Sitten tulin siihen tulokseen että on varmaan aikamoinen silikonipommi joten kiinnostus lopahti. En tosin ole inciä nähnyt.

Poissa FairyTale

• Tukkaguru
« Vastaus #336 : 22.05.08 - klo:17:52 »
Tässä mun NARSin punat, ja osa Norah:n ( meiän meikit leikkii keskenään säännöllisesti ;) ).

Ylärivissä Orgasm, Gina, Luster ja Crazed
Alarivisssä Amour, Gilda, Torrid ja Outlaw.

Käyttökokemuksia laitan enemmän jossain vaiheessa, kun saan kokoelman täyteen..

Luulin, että muuttuisi isommaksi klikkaamalla, mutta ei. Onko tarpeeksi iso nyt ;)
« Viimeksi muokattu: 22.05.08 - klo:20:16 kirjoittanut FairyTale »
1b M ii

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #337 : 22.05.08 - klo:19:14 »
^ Saiskohan tuota kuvaa vähän isommaksi? :)

Poissa kiwi

• Tukkaguru
« Vastaus #338 : 22.05.08 - klo:21:46 »
^^ Crazed näyttää ihan syötävän söpöltä punalta!! :D Voisi vaikka hankkia..  ;)

Poissa elisaveta

• Tukkaguru
  • Bambi
« Vastaus #339 : 22.05.08 - klo:22:31 »
Crazed on kyllä ihanan näköinen puna. Miullekkin tuo ihanuus! Oiekin tollanen kesäinen vadelmaherkkusävy :-*
Vaaleat, pitkät, suhteellisen hyväkuntoiset hiukset.

The world belong to those, who believe in the beauty of their dreams...

Vain kesyt linnut kaipaavat, villit lentävät.

Poissa hampiainen

• Tukkaguru
« Vastaus #340 : 23.05.08 - klo:08:56 »
Tosi ihanalta näyttää Crazed, vadelmamehujään väriseltä! :-* Luster rupes myös kiinnostamaan, näyttää tossa kuvassa tosi herkulta ja kesään sopivalta..

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #341 : 23.05.08 - klo:11:47 »
Hihii, Crazed ja Gina onkin mun ;) Kuvasta puuttuu omat Gilda, Luster, Taj Mahal, Orgasm ja Torrid, mutta Fairytalen kuvasta ne löytyy kumminkin :D

Mutta joo, Crazed on ihana. Mietin sitä aika pitkään, koska olin lähes satavarma, että se olis ihan liian tumma, mutta kerrostamalla saa aika paljon vaikutettua sävyn tummuuteen. Ihana poskipuna on, eikä yhtään liian tumma. Suosittelen kyllä ehdottomasti hankkimaan Crazedin.
Samaan aikaan sain Ginan, joka on ihananinen persikka-mandariini. Honolulu Honey- huulipunasta pidin myös todella paljon, kaunis persikkasävy, ei lähelläkään " flesh-toned beige" :ä , millä sitä kuvaillaan. MAC Peachstock/ Freckletone ovat kumpainen hyvin lähellä tätä.
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #342 : 23.05.08 - klo:12:08 »
Osaisitko norah verrata Crazediä Torridiin? :) Ei niinkään sävyä vaan pigmenttisyyttä ja voimakkuutta, eli jos mulle oli Torrid liian räväkkä niin voisitko silti suositella Crazedia vai onkohan sekin mulle "liikaa"? :D Kuvassa näyttää niin kauniilta.

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #343 : 23.05.08 - klo:12:15 »
^Jos Torrid oli liikaa, älä ihmeessä tilaa Crazedia :D :D!
 Se kun on ihan omaa luokkaansa ;). Mulla on siis seitsemän NARS:in punaa, joista kaksi erottuu voimakkuudellaan ihan ylivoimaisesti: Crazed ja Taj Mahal.
Toisaalta taas, uskon, että niinkin taitava meikkaaja kuin Aquatar on, saisi varmasti käytettyä hennomminkin punaa, jolloin se varmasti olisi ihan nappivalinta. Viuhkasiveltimellä saa tosi kevyttä jälkeä jopa Crazedilla :) Mutta voimakas ja pigmenttinen se kyllä on, enemmän kuin Torrid.

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #344 : 23.05.08 - klo:12:37 »
Hihii, ehkäpä turvallisinta jättää hankkimatta :D Mutta uskoisin että Crazed olisi kuitenkin sävyltään mulle sopivampi kuin Torrid, ja viuhkasivellin voisi tosiaan olla oikein hyvä idea NARSin punia varten, sellaista en vielä omistakaan :)