Kirjoittaja Aihe: NARS  (Luettu 155079 kertaa)

Poissa Magia

• Tukkaguru
Vs: NARS
« Vastaus #345 : 23.05.08 - klo:12:44 »
^ Skunkkisivellin voisi olla toinen hyvä vaihtoehto. :) Silläkin saa tarvittaessa (ja oikeastaan aina) kevyttä jälkeä. Minusta skunkilla on helpompi ja kätevämpi levittää kuin viuhkalla, viuhkat ovat yleensä sen verran leveitä ja hankalan muotoisia, että minä en ainakaan saisi poskipunaa levitettyä ihan oikeaan kohtaan.

Crazed näyttää tosiaan herkulta, tulee ihan mieleen juuri joku mehujää tai vesimeloni. Minulle kuitenkin varmaan liian pinkki ja kylmä. Pigmenttisyydestä olen ruvennut tykkäämään tosi paljon (lähinnä puhun siis Torridista). Gina näyttää sävyltään kivalta, mutta jotenkin tylsältä, kun ei ole yhtään hohtoa.

Minulla on mennyt Orgasm-huuma ihan ohi, tuntuu ettei sillä saa enää kivaa tulosta eikä siitä lähde edes tarpeeksi väriä. :P Saisi olla vähän pigmenttisempi.

Poissa FairyTale

• Tukkaguru
« Vastaus #346 : 23.05.08 - klo:13:09 »
^^Aquatar, Outlaw on samantyylinen kun Crazed, mutta huomattavasti vähempipigmenttinen. Kuvassa ja luonnossakin näyttää melko rumalta, mutta iholla on tosi nätti "punastus". Myös tässä on kyllä paljon pigmenttiä, mutta ei ollenkaan samaa luokkaa kun Crazedissä ;)
1b M ii

Poissa Sylvia

• HAIRahtanut
« Vastaus #347 : 25.05.08 - klo:20:09 »
Onko NARSilla mitään vaaleanpunaista sävyä joka sopisi lämpimälle, ruskettuneelle iholle? Madlya olen miettinyt, mutta se näyttää monissa kuvissa todella ruskealta ja mietin tuoko se yhtään vaaleanpunaisuutta kasvoille. Lisäksi sitä on mua:ssa sanottu kasvoilla mutaisen ja likaisen näköiseksi, mutta olen käsittänyt, että ainakin Minako on tästä kovasti tykännyt ja meillä taitaa kuitenkin olla aika samansävyinen ihokin? En haluaisi mitään kovin vahvaa pinkkiä tms. näin kesää vasten, vaan enemmänkin sellaisen tyttömäisen sievän vaaleanpunaisen vaaleanpunaisten huuli- ja silmämeikkien kaveriksi. Desire on ehdottomasti hankintalistalla jossain vaiheessa, mutta uskon sen sopivan itselleni ennemminkin kalpeamman talvinaaman kaveriksi kuin nyt ruskettuneemman ihon kanssa.

Aikaisemmin tällä viikolla posti kantoi kotiin Lusterin ja Sertaon ja olen niihin aivan rakastunut. :-* Molemmat sopivat omalle ihonsävylleni täydellisesti ja etenkin Sertao on ollut tehokäytössä koko viikon. Lisää on saatava pikimmiten! :D
1c M ii

Poissa FairyTale

• Tukkaguru
« Vastaus #348 : 25.05.08 - klo:22:35 »
^Voisitko vetailla Sertaota ja lusteria keskenään? Luster mulla jo onkin, mutta sertao vasta ostoslistalla. Hankintalistalla lisäksi deep throat, taos, passion, gina ja matahari, järjestys vielä auki.

Outlaw on mun mielestäni ruskettuneelle iholle, jos haluaa vaaleanpunaista poskiin :), itse ainakin saan sillä kivan tyttömäisen punastuksen aikaiseksi. Pigmenttiä siinä on tosi paljon ( mutta on huomattavasti hillitympi kuin crazed)
1b M ii

Poissa Sylvia

• HAIRahtanut
« Vastaus #349 : 25.05.08 - klo:23:23 »
Luster on Sertaota selkeästi persikkaisempi, kun taas Sertao on sellainen hunajaisen kullanruskea. Hohdoltaan aika samaa luokkaa, mutta Sertaossa on ehkä hippasen isompaa hohdetta mukanaa. Ei mitään glitterklönttejä, jotka paistaisivat poskilta, mutta kuitenkin sellaista aavistuksen verran kimaltavampaa hohdetta messissä. Poskilla Sertao on omalla ihollani aivan ihana sopivan hohtava kullanruskea. Tällä saa päivettyneen ihon aivan ihanan näköiseksi. Tulee tosi freesi ja hehkuva tulos, ei yhtään tunkkainen kuten monella aurinkopuuterilla. Huomaako että olen tähän aivan rakastunut? :D Pigmenttisyydeltään ja häivyttyvyydeltään nämä ovat mielestäni Lusterin kanssa hyvin identtiset.
1c M ii

Poissa FairyTale

• Tukkaguru
« Vastaus #350 : 25.05.08 - klo:23:27 »
^Sait vakuutettua :D. Eli kyllä mun pian pitää toikin saada.. Harmi vaan kun jenkeistä tilatessa pitää varoa tullirajoja, niin kestää kauan ennenkuin saan kaikki punat mitkä mä TARVIIN. Voi kun saisi NARSin tänne Suomeen, olisi niin ihanaa kun pääsisi vertailemaan värejä ihan oikeasti, netistä katsoessa kun joka kuvassa näyttää erilaiselta. On tää meikkihulluna olo sitten vaikeaa ;)
1b M ii

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #351 : 29.05.08 - klo:22:14 »
Yritin selailla, mutta en ainakaan huomannut mainintaa. Onko Crazed poskipunassa paljon näkyviä hileitä vai tasaista hohtoa? Voiko hohtoa verrata Orgasmin hohtoon - voimakkaampaa vai himmeämpää?
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #352 : 29.05.08 - klo:22:20 »
^Crazed ei ole hileinen, mutta runsaasti hohtava se kyllä on. Ja Orgasmiin verrattuna hohto on aika samanlaista, mutta hieman voimakkaampaa. Crazed näyttää pakkauksessa ehkä jopa hileiseltä, mutta ei tosiasiassa ole, vaan on ainoastaan kultaisesti, tasaisesti hohtava kuten Orgasm.
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Poissa Pampula

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #353 : 31.05.08 - klo:16:24 »
Ostin Multiple Orgasmin, koska olen tykännyt orgasm -sävystä. Sopii hyvin mulle, en pidä kovin voimakkaan sävyisistä poskipunista. Tämä voidemainen levittyy hyvin ja hohtaa nätisti. Pysyy myös hyvin koko päivän, kesällä voidemainen  poskipuna tuntuu kivemmalta kuin puuterimainen.

Poissa FairyTale

• Tukkaguru
« Vastaus #354 : 31.05.08 - klo:23:08 »
^Mä ostin myös tuon alkuvuodesta kesää ajatellen. Muutaman kerran kokeilleena, voin myös suositella, oikeastaan vain kesällä tulee käytettyä voidemaisia, ja tuossa tosiaan on väri ( ainakin nyt vielä kun ei ole rusketusta) ja koostumus kohdallaan, ja pysyy hyvin. Yleensä mulla voidemaiset katoaa päivän mittaan, jonka vuoksi kerrostankin aina puuterimaisella, tuon multiplen kanssa ei ainakaan vielä ole tarvinnut sitä tehdä.
1b M ii

Poissa wendy

• Hiushörhö
« Vastaus #355 : 04.06.08 - klo:14:08 »
Jotain Gold rush hohtojuttua kokeilin myös, ja se näytti ihan taivaallisen upealta, 1000 kertaa paremmalta kuin Albatross! :-*
Voitko kuvailla tuon gold rushin hohtoa, voitko verrata johonkin toiseen hohtotuotteeseen? Lähinnä haluan tietää onko tuo hohto kuinka tasaista ja onko paljon hileitä. On tarkoituksena laittaa tuo perjantaina tilaukseen, mutta olisin kiinnostunut kuulemaan tuotteesta lisää.
Maailma on niinkun peili niin se heijastaa
Takasin sun oma asenteesi aina vastaan
Niinkun huutaa, niin se metsä vastaa
Hyvä hyvää ja paha pahaa vastaan

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #356 : 04.06.08 - klo:16:36 »
^ Valitettavasti en oikein osaa kuvailla sen tarkemmin, kun en niin tarkkaan sitä katsellut silloinkaan, koska myyjät hönkivät KaDeWessa niskaan. Itsekin mietiskelin juuri tuota hileisyysasiaa, MUA:ssa tällä ei ollut kovinkaan hyviä arvosteluja, muistaakseni juuri hileisyyden takia. Muistan vain, että kyllä se reilusti hohtavaa ja selkeästi lämmintä keltaisen kultaista, ihan selkeä kultainen sävy.  Ja tämä minun kokeilemani oli nimenomaan se nappimuotoinen, näitähän on myös irtopuuterimuodossa. Jos tilaat, niin kerro ihmeessä lisää kuvien kera!

Poissa Paulina

• HAIRahtanut
« Vastaus #357 : 08.06.08 - klo:14:06 »
Oliko kellään kokemuksia Dolce Vita tai Roman Holiday-huulipunista?

Poissa Helleka

• HAIRahtanut
« Vastaus #358 : 10.06.08 - klo:20:10 »
Tässä tulevan syksyn Nars-kokoelmaa:
http://bellasugar.com/1695821
Mun on yleensä vaikea innostua syysväreistä näin keskellä kesää, mutta tuo Dolce Vita -poskipuna näyttää ihanalta!
"I think I am, therefore, I am. I think."

Valentine

• Vieras
« Vastaus #359 : 11.06.08 - klo:12:34 »
Ihan kauniita syyssävyjä, mutta mielestäni jotenkin tummia ja tunkkaisia. Ei varmasti parhaita vaalealle, eikä varsinkaan kylmälle iholle. Kaikista parhaiten istuu varmaankin ruskettuneelle ja lämpimälle iholle, ja siloinkin hillitysti käytettynä, ettei tule kovin likainen lopputulos.