Kirjoittaja Aihe: NARS  (Luettu 158087 kertaa)

Poissa aini

• HAIRahtanut
Vs: NARS
« Vastaus #360 : 11.06.08 - klo:19:48 »
Oon tässä päivät pitkät kyttäillyt kiss and makeupin sivuja siinä toivossa, että sinne ilmestyisi Deep throat -poskipuna ja saisin sen napattua itselleni. Mutta ei. Osaisiko joku sanoa kuuluuko se yleisestikään paikan valikoimiin, onko ollut pitkään loppu ja tuleeko sinne usein täydennyksiä?

Tilasin aikaisemmin Orgasmin ja Torridin, odotan innolla! Kiinnostaisi myös Laguna -aurinkopuuteri ja Funny face -huulipuna. Lagunaa pitänee harkita kunnolla, en ole koskaan oikein aurinkopuuteria osannut käyttää. Toimisikohan se vaalealla, punapohjaisella iholla (MAC C2 ja LL Candy cane)..?

Poissa FairyTale

• Tukkaguru
« Vastaus #361 : 11.06.08 - klo:20:51 »
Oon tässä päivät pitkät kyttäillyt kiss and makeupin sivuja siinä toivossa, että sinne ilmestyisi Deep throat -poskipuna ja saisin sen napattua itselleni. Mutta ei. Osaisiko joku sanoa kuuluuko se yleisestikään paikan valikoimiin, onko ollut pitkään loppu ja tuleeko sinne usein täydennyksiä?

Kyllä se on ainakin aiemmin ollut siellä saatavilla, mutta noin kuukausi sitten jo loppunut. Samoin muutamaa muuta sävyä olen odotellut takaisin, en yhtään osaa sanoa koska tulee taas valikoimiin. Myös mm Desire oli jossain vaiheessa out of stock, mutta palasi pian takaisin. DT:stä ja Pasiionista ei ole ollut mitään mainintaa listoilla, toivottavasti ei kokonaan kuitenkaan poistunut.
1b M ii

Poissa aini

• HAIRahtanut
« Vastaus #362 : 11.06.08 - klo:23:05 »
Kysäisin kiss and makeupilta, koska mahtavat saada lisää.

Poissa Coco

• Haiven
  • *
« Vastaus #363 : 12.06.08 - klo:00:08 »
HQhairissa sitä ainakin on saatavilla, siis Deep throatia.

Poissa FairyTale

• Tukkaguru
« Vastaus #364 : 12.06.08 - klo:14:35 »
Nyt näyttää taas Kissandmekeupista saavan DT:tä :). Oli hassusti listan viimeisenä, eikä kohdallaan.
1b M ii

Poissa aini

• HAIRahtanut
« Vastaus #365 : 12.06.08 - klo:17:33 »
Jep, sain sähköpostiin vastauksen ja olivat tänään saaneet sitä lisää myyntiin!

Poissa elisaveta

• Tukkaguru
  • Bambi
« Vastaus #366 : 17.06.08 - klo:14:58 »
NARSilta on tulossa syksymmällä aika näpsäkän näköinen paketti. Monia suosittuja tuotteita mukana, olin aika yllättynyt miten kivasti koottu paletti. Itse en tosi ole luultavimmin hankkimassa tätä, koska omaan jo oikeestaan kaiken mitä tuossa paletissa kuolailen. :) Mutta, tässä kuvaa:

http://bellasugar.com/1627673
Vaaleat, pitkät, suhteellisen hyväkuntoiset hiukset.

The world belong to those, who believe in the beauty of their dreams...

Vain kesyt linnut kaipaavat, villit lentävät.

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #367 : 17.06.08 - klo:15:13 »
^ Näpsäkän näköinen tosiaan :) Onko tietoa minkäköhän kokoinen paletti on? Kuvittelisin että olisi ehkä MACin 15 slotin luomiväripaletin kokoinen tai hiukan suurempi.

Sinänsä en kyllä tykkää yhtään tuommoisista paleteista joissa on ns. kaikki tarvittava, koska tykkään aina yhdistellä niin paljon eri juttuja ja matkallekin haluan monipuolisempia tuotteita mukaan. Ei tulisi varmaan käytettyä kokonaisuutena kuin kerran tai pari joten aika turha ostos olisi.

Poissa elisaveta

• Tukkaguru
  • Bambi
« Vastaus #368 : 17.06.08 - klo:16:51 »
Jos se on samaa kokoluokkaa kuin muut NARSin paletit, niin kyseessä on hieman pienempi kokoinen paletti kuin MACin 15 slotin paletit. Miulla on sellanen huulipaletti NARSilta ja hypistelin Pietarissa kerran sellasta ihanaa nudepalettia jossa oli just kaikkea kasvomeikeistä huulipuniin. :)
Vaaleat, pitkät, suhteellisen hyväkuntoiset hiukset.

The world belong to those, who believe in the beauty of their dreams...

Vain kesyt linnut kaipaavat, villit lentävät.

Poissa Helleka

• HAIRahtanut
« Vastaus #369 : 17.06.08 - klo:20:18 »
Oliskohan tuo paletti tulossa ollenkaan nettikauppoihin kun on myynnissä vain Saks Fifth Avenue:lla? Ainakin ebay:sta voisi sitten löytyä. Tuossa saisi monta kivaa sävyä yhdellä kertaa ja olisi kiva ostos niille, joilla ei ole juuri mitään Nars:in tuotteita.

Mun mielestä monitoimipaletit on näppäriä matkoilla, mutta kun huulipunanappien päälle kertyy aina pieni jauhokerros, vaikka olisi kuinka varovainen.  :(
"I think I am, therefore, I am. I think."

Poissa wendy

• Hiushörhö
« Vastaus #370 : 24.06.08 - klo:18:12 »
Voi pahus, jokin aika sitten ostamani NARSin gold rush hohde-juttu oli todella suuri pettymys. Koostumukseltaan aivan liian hileistä, vaikken ole edes kovin hilekammoinen. Tuote itsessään näyttää todella kauniilta rasiassaan, mutta omalle iholle sipaistuna tuosta ei tule kovinkaan sävyä, lähinnä hileet erottuvat. En missään nimessä käyttäisi omalla ihollani highlighterin tavoin, koska tykkään korostustuotteissa tasaisesta hohteesta. Kyllä mä tuota tulen käyttämään satunnaisessa käytössä, ihan kivan näköistä joidenkin poskipunien päälle sipaistuna esim. iltakäytössä, mutta en voi omasta puolestani suositella tuota kenellekään, koska on 100 kertaa parempiakin hohdetuotteita olemassa.

Muihin NARSin hankintoihin olin tyytyväinen, joita oli multiple sävyissä: portofino, copacabana ja southbeach, sekä poskipunat sävyissä orgasm ja sertao. Orgasm poskaria tykkään käyttää portofino multiplen kanssa, jolloin tulee oikein kaunista tyttömäistä jälkeä aikaiseksi. Orgasm oli juuri sellainen, kuin olin mm. MUA:n lukuisten kommenttien perusteella odottaa. Se on ihan jees poskipuna, ei kovin pigmenttinen. Itse kuitenkin tykkään sävystä, se ei ole mielestäni hehkutusten arvoinen, mutta oikein käypä poskipuna kuitenkin ja helppo käyttää. Itseäni ei häritse kultaisen hohdon/hileiden määräkään, sopivan hienojakoista. Sertao puolestaan on ihana "poskipuna", kauniin kullanruskea sävy joka varsinkin omaa hieman päivettynyttä ihoani imartelee:) Sertaosta löytyy hyvin pigmenttiä ja hohtaa kauniisti. Tähän olen todella ihastunut. Luin täältä muutamia kommentteja kyseisestä poskipunasta, jonka jälkeen katsastin vielä MUA:n kommentteja ja päädyin tilaamaan sävyn, eikä kaduta.

Lisää kommentteja, kun olen kerinnyt testailemaan lisää. :)
Maailma on niinkun peili niin se heijastaa
Takasin sun oma asenteesi aina vastaan
Niinkun huutaa, niin se metsä vastaa
Hyvä hyvää ja paha pahaa vastaan

Poissa Pampula

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #371 : 27.06.08 - klo:15:34 »
Odottelen täällä kokemuksiasi Copacabanasta. Se näyttää ainakin kuvissa nätiltä ja sellaiselta mikä voisi sopia minullekin. Mulla on multipleista sävy orgasm, tästä olen ainakin tykännyt, voidemaisuus miellyttää :)

Poissa wendy

• Hiushörhö
« Vastaus #372 : 27.06.08 - klo:21:25 »
^ Eli copacabana multiple on hiukan hopeaisen shamppanjainen highlighter sävy. Itse en ole kovinkaan paljoa kyseistä multiplea vielä käyttänyt, koska tykkään ruskettuneella ihollani enemmän kultaiseen taittavasta hohdosta. Copacabanalla saa kaunista ja tasaista hohtoa aikaiseksi. Multiple tarkoituksessa en ole tätä käyttänyt, enkä pysty muitakaan multipleja käyttämään. Huulilla turhan kuivia, luomilla en ole edes kokeillut, koska omistan paljon voidemaisia luomivärejä. Eli lähinnä poskipäillä olen noita käyttänyt. Copacabanaa myös hiukan nenän varrella, otsan keskellä, poskipäillä, kulmaluulla, silmien sisänurkissa jne. (kaikissa perinteisissä korostus kohdissa) Kaikenkaikkiaan olen ollut oikein tyytyväinen kyseiseen tuotteeseen, mutta takana on vasta muutama kokeilu kerta...  :) MUA:ssa on aika monta kommenttia cop. multiplesta (tietenkin muistakin) Itsekin luin monia kommentteja, ennen kuin tilasin tuotteen.
Maailma on niinkun peili niin se heijastaa
Takasin sun oma asenteesi aina vastaan
Niinkun huutaa, niin se metsä vastaa
Hyvä hyvää ja paha pahaa vastaan

Poissa Jonsu

• Tukkaguru
« Vastaus #373 : 30.06.08 - klo:13:46 »
Muutamalla juureksella on vissiin Striptease huulikiilto? Voisitteko kertoa minkälainen kiilto on kyseessä? Vaalentaako tuo huulia? Pysyykö hyvin jne...

Poissa Lyx

• Tukkaguru
« Vastaus #374 : 30.06.08 - klo:21:38 »
Tänään lähti Sertao-poskari tilaukseen cosme-de.com:ista. Tuo nettikauppa on minulle uusi tuttavuus, mutta vaikuttaisi hyvältä; ihan kivat meikkivalikoimat ja ilmainen toimitus kaikkialle maailmaan. Hintaa tuolla poskarilla oli 25 dollaria eli noin 17 euroa. :)

Parin viikon päästä pitäisi siis päästä kokeilemaan tiota ihanuutta. Jos tulee hyvin perille ja on kivan tuntuinen niin tilaan tuolta Orgasminkin.