Kirjoittaja Aihe: NARS  (Luettu 154928 kertaa)

Poissa Lyx

• Tukkaguru
Vs: NARS
« Vastaus #375 : 30.06.08 - klo:21:38 »
Tänään lähti Sertao-poskari tilaukseen cosme-de.com:ista. Tuo nettikauppa on minulle uusi tuttavuus, mutta vaikuttaisi hyvältä; ihan kivat meikkivalikoimat ja ilmainen toimitus kaikkialle maailmaan. Hintaa tuolla poskarilla oli 25 dollaria eli noin 17 euroa. :)

Parin viikon päästä pitäisi siis päästä kokeilemaan tiota ihanuutta. Jos tulee hyvin perille ja on kivan tuntuinen niin tilaan tuolta Orgasminkin.

Poissa Jonsu

• Tukkaguru
« Vastaus #376 : 02.07.08 - klo:11:27 »
HQ:sta tilasin Depp Throat poskarin, lähinnä ajattelin sen iltakäyttöön, kun Orgasm on päivä käyttöön. Olen jotenkin lopen kyllästynyt MACiin jolta yhdessä vaiheessa hamstrasin poskareita ja huulikiiltoja. Mietin ensin Kissandmakeupista tilaamista, mutta loppujen lopuksi tuo oli vain nelisen euroa kalliimpi HQ:ssa alennusten jälkeen ja toimitus paljon nopeampaa.

Mietin kovasti täällä mainostettua Lip lacquer settiä, mutta 47 euroa on jo liikaa. Se Baby Doll olisi kiinnostanut, mutta yksittäin ostettuna se ja sivellinkin olisi tullut kalliiksi. Jotenkin tuubimaiset on kivempia.

Voisiko joku kertoa hieman tuosta Baby Doll sävystä: Tummentaako? Kun se kuvissa on mun näytöllä liki viininpunainen. Mutta tässä ketjussa jonkun laittamassa kuvassa just oikea sävy.

Poissa Dash

• Tukkaguru
« Vastaus #377 : 02.07.08 - klo:14:46 »
Baby Doll ei ole viininpunaista nähnytkään, vaan on sellainen todella nätti vaaleanpunainen (ei kuitenkaan mielestäni mitenkään nude-tyyppinen, mutta ei mikään voimakas vaaleanpunainenkaan). Omia huuliani ei ainakaan tummenna. Voin ottaa kuvan tuosta huulilla, jos haluat.
Whatever... Slot's easy, right side's the tight side.
87 shines again.

Poissa Choco

• Haiven
  • *
« Vastaus #378 : 02.07.08 - klo:16:46 »
^^ Hieman OT mutta olen tilannut kolme kertaa NARSIA Kissandmakeupista ja joka kerta paketti on tullut perille alle viikossa, viimeksi tilasin viime perjantaina ja eilen tiistaina olivat jo postilaatikossa, suosittelen!  :)

Poissa elisaveta

• Tukkaguru
  • Bambi
« Vastaus #379 : 02.07.08 - klo:20:26 »
Mun huulilla Baby doll näytti sellaselta sähäkän sävyiseltä pinkiltä. Pistin tämän etiäpäin, en kestänyt Lip lacquerien järkyttävää hajua. Miusta kaikki NARSin huulikiillot/noi huulilakat haisevat ihan hirmusen tunkkaisen kuvottaville. :-X Lakkoja miulla on ollut kolme, kiiltoja kaksi ja kaikissa ollut sama "vika".
Vaaleat, pitkät, suhteellisen hyväkuntoiset hiukset.

The world belong to those, who believe in the beauty of their dreams...

Vain kesyt linnut kaipaavat, villit lentävät.

Poissa FairyTale

• Tukkaguru
« Vastaus #380 : 16.07.08 - klo:22:29 »
Kiss and makeupista saa jo tilattua uutta Dolce vitaa, se  ilmestyy 18.7. Laitoin jo tilauksen menemään, kohta alkaa mun "kokoelma" olla valmis ;).

Mistä Elisaveta olet ostanut NARSin paletteja? Niitä tuntuu olevan tosi huonosti tarjolla missään. Tulevan Bridal-paletin ajattelin hankkia myöhemmin syksyllä jahka se ilmestyy. Voisin laittaa vähän käyttökokemuksia kunhan mun tilaamat poskarit vielä tulee, tän hetkisiä olen nyt kokeillut niin, että alkaa jo jotain mielipiteitä niistä olemaan.
1b M ii

Poissa elisaveta

• Tukkaguru
  • Bambi
« Vastaus #381 : 17.07.08 - klo:09:43 »
Mullahan ei ole kuin tuo huulipaletti. Se on briteistä tilattu :)

Ja tosiaan, paletteja on tosi heikosti tarjolla nettiputiikeissa ja niissä jossa niitä on, hinnat ovat sitten aika sikamaisia. Paletti itsessään on ihanan ja laadukkaan oloinen, kivan kokoinen hyvä peili ja paletin pinta on sitä tuttua NARSin materiaalia. Yksinkertainen ja tyylikäs. Musta myös sävynapit ainakin tuossa huulipaletissa on kivasti aseteltuja, varmasti nuo monitoimipaletit ovat vielä nätimpiä. :)

Poissa Hentoinen

• Hiushörhö
« Vastaus #382 : 17.07.08 - klo:10:45 »
Fairytale: HQhairissa on Narsin paletteja vaikka kuinka. En sitten tiedä miten rasvasia hinnat on verrattuna ebayhin tms.
1b M ii. Chagrin Valley & Organic Soap!!! Iloinen polkkatukkalainen. :)

Poissa FairyTale

• Tukkaguru
« Vastaus #383 : 17.07.08 - klo:17:18 »
^Niin näkyi olevan, löysinkin sen eilen kun haeskelin. Jostain syystä oon vähän vierastunut kyseistä kauppaa.. Bridal palettia himoitsisin, noissa muissa ei ole tarpeeksi kiinnostavia värejä. Spectrassa joku kertoi jo nähneensä livenä, nyt odottelen että se saapuisi ebayhin. Tosin, jos hinta on liian kova, jää kyllä hankkimatta, ei se NIN ihana ole.
1b M ii

Poissa kiwi

• Tukkaguru
« Vastaus #384 : 27.07.08 - klo:13:35 »
Omistaako joku viileäsävyinen nico-poskipunaa? Haluaisin kuulla kommentteja tästä viileällä iholla. Harkitsen ostamista, mutta mietin vain sen sopivuutta viileälle/neutraalille.  :-\ Osaatteko sanoa (muutkin kuin viileät?)
« Viimeksi muokattu: 27.07.08 - klo:13:40 kirjoittanut kiwi »

Poissa elisaveta

• Tukkaguru
  • Bambi
« Vastaus #385 : 27.07.08 - klo:18:55 »
Kiwi, tään ketjun sivulta 13 löytyy ainakin miun kirjottamana kuvausta Nicosta. Varmasti muitakin kokemuksia löytyy, haulla ainakin jos ei muuten :)

Poissa Jonsu

• Tukkaguru
« Vastaus #386 : 28.07.08 - klo:20:43 »
Onko kenelläkään kokemusta NARSin siveltimistä? Niillä olisi yksi sivellin jollaista en ole MACilta löytänyt.

Poissa elisaveta

• Tukkaguru
  • Bambi
« Vastaus #387 : 28.07.08 - klo:22:35 »
Miulta löytyy pari kabukia, yksi aurinkopuuterisuti, yksi häivytyssivellin ja rajaussivellin NARSilta. Ainiin, ja huulisiveltimiäkin löytyy parisen kappaletta. Mitäs sivellintä oot Jonsu miettinyt? :) Toi aurinkopuuterisuti on musta ainut susi noista, kasvoille liian karkeaa se karva. Silmämeikisiveltimistä olen pitänyt paljon.

Poissa Jonsu

• Tukkaguru
« Vastaus #388 : 29.07.08 - klo:05:17 »
Olen miettinyt tätä small domed eye sivellintä. Ja sitä myös large versiona, mutta kun ei tiedä minkä kokoinen tuo on kun pitäis nähdä livenä. Lisäksi eyeliner sivellin kiinnostaa.

Poissa elisaveta

• Tukkaguru
  • Bambi
« Vastaus #389 : 29.07.08 - klo:13:16 »
No sit siulla on just sama sivellinmaku kuin miulla, todettu jo lienee aikaisemminkin ;D