Kirjoittaja Aihe: NARS  (Luettu 154944 kertaa)

Poissa Jonsu

• Tukkaguru
Vs: NARS
« Vastaus #390 : 29.07.08 - klo:16:02 »
Elisaveta, osaatko muuten sanoa mihin tarkoitukseen nuo on nuo Domed eye siveltimet? Tuolle pienemmälle on helpompi keksiä käyttöä, mutta sen ison laita on toinen.

Vielä kysyisin tuosta Torrid punasta: Onko se kuinka koralli? kuinka paljon muistuttaa DT:ia ja Orgasmia? Omille kasvoilleni Orgasm on selvästi parempi kuin DT, iho hehkuu. DT:llä tuota efektiä ei tule.
« Viimeksi muokattu: 29.07.08 - klo:17:46 kirjoittanut Jonsu »

Poissa elisaveta

• Tukkaguru
  • Bambi
« Vastaus #391 : 29.07.08 - klo:20:07 »
Jonsu, miulla on siis vain tuo Small domed eye brush. Siinä on miusta paljon samaa kuin MACin 217 siveltimessä ja samassa käyttötarkoituksessa tuo miulla on. Eli häivytyssiveltimenä, joskus satunnaisesti levittelen myös highlighter sävyä kulmaluulle tuolla. Miusta tuo on oikein ovallinen sivellin, saa kivan tehokkaasti blandattua sävyjä. Tykkään käyttää tuota etenkin smoky meikin tekoon kun tuolla häivyttäessä saa niin tarkasti pehmennettyä sävyt eikä tuu niin paljon sotkuja muualle iholle. Miulla joskus jos oikein tummia sävyjä häivytän kookkaalla häivytyssiveltimellä, tuppaa siihen ympärilläolevaan ihoonkin leviimään hieman häivytyssuttuja. Uskoisin että pieniluomisille tuo on tosi kätsy häivytyssiveltimenä, mutta on miusta hyvä myös ihan normiluomisen käytössäkin. :)

Ja tuota isompaa versiota en siis itse omista, mutta kuvittelisin sen olevan MACin 217 vastaava sivellin. Varmaan MUA:sta ainakin löytyy kokomuksia tuosta Large domed eye brushista.
Vaaleat, pitkät, suhteellisen hyväkuntoiset hiukset.

The world belong to those, who believe in the beauty of their dreams...

Vain kesyt linnut kaipaavat, villit lentävät.

Poissa FairyTale

• Tukkaguru
« Vastaus #392 : 29.07.08 - klo:20:30 »

Vielä kysyisin tuosta Torrid punasta: Onko se kuinka koralli? kuinka paljon muistuttaa DT:ia ja Orgasmia? Omille kasvoilleni Orgasm on selvästi parempi kuin DT, iho hehkuu. DT:llä tuota efektiä ei tule.
Mä otin sulle swatchin noista jo jokin aika sitten, mutta en ole vielä saanut niitä koneelle kun on uusi kamera ja en osaa..Mutta siis, O on vaalein ja vaaleanpunaisin, DT persikkaisin ja T selvästi korallinen ja tummin, todella kauniita kaikki kyllä. Nyt kesän väreihin T on paras, sillä saa kauniin hehkun poskille, kun taas talvikalpealle iholle O ja DT on mulla ainakin parempia.
Niin, ja mielestäni T ei muistuta kovinkaan paljoa O tai DT:tä, vaan on ihan erityyppinen sävy :)
« Viimeksi muokattu: 29.07.08 - klo:20:33 kirjoittanut FairyTale »
1b M ii

Poissa Jonsu

• Tukkaguru
« Vastaus #393 : 29.07.08 - klo:22:03 »
^Kiitos FairyTale. Kun kävin tätä ketjua läpi sadatta kertaa niin löysin jonkun postaaman kuvan noista kolmesta, mutta lisäkuvat ovat aina tervetulleita.

Poissa kiwi

• Tukkaguru
« Vastaus #394 : 01.08.08 - klo:17:57 »
Kiwi, tään ketjun sivulta 13 löytyy ainakin miun kirjottamana kuvausta Nicosta. Varmasti muitakin kokemuksia löytyy, haulla ainakin jos ei muuten :)

Joo, olen lukenut sen. En vaan saa siitä oikein vastausta kysymykseeni. ;)

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #395 : 10.08.08 - klo:20:22 »
Orgasmista on tulossa uusi versio ainakin Sephoran valikoimiin!

Specktra:

''This will be available at Sephora this Holiday season:

Nars Super Orgasm Blush: Your orgasm is about to get more intense. Nars bumped-up their bestseller with more intense gold flecks and a richly concentrated base tone.''

Poissa FairyTale

• Tukkaguru
« Vastaus #396 : 10.08.08 - klo:23:15 »
^Huoh, just kun mä ajattelin, että mulla alkaa olla kaikki mitkä tarviin. Olen nyt ehtinyt ainakin testaamaan kaikki mun omistamani NARSin poskarit, ja voisin vähän kertoa kokemuksista. Olen siis vaaleaihoinen, mutta lämmin sävyinen kuitenkin.

Orgasm toimii täydellisesti, oli pitkään ehdoton hg, nyt on saanut monta kilpailijaa kyllä. Tarpeeksi pigmenttiä mun kalpealle iholle, mutta vähiten lähtee kuitenkin väriä kaikista mun punista. Turvallinen vaaleanpunainen perussävy, tällä onnistuu saamaan aina terveen hehkun poskille. Ehdoton etenkin talvella arkisin.

Deep throat Persikkaisempi kuin ^, ja lähes yhtä vaalea. Sain vasta kesällä tämän, varmaan parempi talvella kun rusketus on poissa. Todella kaunis, eikä mielestäni samanlainen kuin O.

Lovejoy pronssinen melko tumma hohtava sävy, sopii varmaan tummemmalle vielä paremmin, mutta luonnollisessa meikissä oikein hyvä. Ei paras, mutta hyvä, ja pigmenttiä löytyy paljon.

Amour tämä on matta erittäin pigmenttinen hieman persikkaan menevä vaaleanpunainen, todella kaunis, annostelussa saa hieman varoa ettei tule pelleposkia.

Outlaw hohtava vadelmanpunainen, samaa sävymaailmaa crazedin kanssa, mutta vaaleampi ja vähäpigmenttisempi ( mikä on vaan hyvä asia). Pakkauksessa näyttää tunkkaiselta, mutta on oikein raikas iholla.

Gilda oranssiin menevä persikka, todella kaunis, ei liian vaalea eikä tumma, persikkaiseen meikkiin ehdoton.Muistin tämän olevan hohtava, mutta olikin siis lähes matta.

Gina matta persikka, melko vaalea ja "mandariinin" sävyinen. Tämän kanssa täytyy vielä keksiä jotain, tuntuu häipyvän päivänmittaan jostain syystä. Ehkä syynä kesä, rasvainen iho ja vähäinen puuterinkäyttö. Pitänee opetella kiinnittämään puuterilla ja kerrostamaan väriä. Sävy todella nätti, hieman vastaava kuin^.

Luster
hohtava kullanhohtoinen persikka. Kultameikkiin hyvä, melko vaalea sävy.

SertaoKellertävämpi kuin ^. Kaunis kullanhehku, en ole vielä käyttänyt kovin montaa kertaa. Koostumus hieman oudon jauhoinen.

Madlyon hohtava vaalea vanhan puuteriroosan värinen. Tästä oli todella erilaisia kuvia netissä, vasta livenä vakuutuin, että on hyvä väri. Sopii varmasti talvikalpealle iholle vaaleanpunaisen meikin kanssa.

Taos on hieman hohtava selkeä ja runsaspigmenttinen punainen. Tällä saa monentyyppisiä meikkejä, paras ehkä Marilyn-tyyppinen punaiset huulet ja vaaleat silmät-yhdistelmä. Ehkä suosikki tällä hetkellä, on niin monikäyttöinen, annostelun kanssa saa kyllä varoa, viuhka sivellin on hyvä apu tämän kanssa.

Dolce vita luulin tämän olevan vastaava kuin^, mutta olikin lähempänä Amouria. Vasta muutamia kertoja kokeiltuna vaikuttaa oikein lupaavalta, paras yhdistettynä MACin Kinda sexyn kanssa, täsmäävät hyvin.

Torrid korallinpunainen, pigmenttiä riittää, hohtaa hieman. Upea, pirtsakka väri, ehdoton MACin costa chicin ja Diorin Incogniton kanssa kesäiseen meikkiin. Yksi parhaista ehdottomasti, samantyyppinen kuin MACin Hipness.

Multiple Orgasm on saman sävyinen alkup. O:n kanssa, mutta monikäyttöinen, sopii poskien lisäksi silmille ja huulille. Kiva tuote etenkin kesällä, en oikeastaan käytä voidemaisia muulloin.
« Viimeksi muokattu: 11.08.08 - klo:22:57 kirjoittanut FairyTale »
1b M ii

Poissa kiwi

• Tukkaguru
« Vastaus #397 : 11.08.08 - klo:20:03 »
^ Miten mä olen käsittänyt, että Deep Throat olisi pinkimpi kuin Orgasm? Olenko siis käsittänyt väärin? Ei se sitten taidakaan olla mulle sopiva, jos näin on..

edit. Katsos vaan! No, ei tarvitse sitten tuota hankkia.
« Viimeksi muokattu: 11.08.08 - klo:20:31 kirjoittanut kiwi »

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #398 : 11.08.08 - klo:20:06 »
^ Deep throathan on selkeä persikka, en minä ainakaan näe siinä ollenkaan pinkkiä, niinkuin Orgasmissa taas on ihan selvästi pinkkiä seassa.

Edit. Tässä näkyy ero: http://makeupalley.com/account/pic.asp/f=825518/c=/u=/k=orgasm%20deep%20throat
« Viimeksi muokattu: 11.08.08 - klo:20:24 kirjoittanut Magia »

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
« Vastaus #399 : 20.08.08 - klo:02:04 »
Elisaveta, osaatko muuten sanoa mihin tarkoitukseen nuo on nuo Domed eye siveltimet? Tuolle pienemmälle on helpompi keksiä käyttöä, mutta sen ison laita on toinen.

Hankin nyt NARSin small domed eye brushin (no 12) ja tämä on tosiaan juuri se mitä olin etsinyt! Kiitos vain Jonsu, kun aloit tästä kyselemään, laitoin tämän silloin jo muistiin :). Tällä on helppo tehdä varjostukset  (yleensä teen ne Outer V-tyyliin). Pidän kovasti myös Lumieren Fluff Eye siveltimestä mutta se taas ei toimi kovin hyvin kiinteiden luomivärien kanssa eli olen erittäin tyytyväinen tästä hankinnastani. Harjasten mitta on noin 1,2cm (pisimillään) ja sivellin on siro mutta ei toisaalta liian pienikään. Tykkään varjostuksessa näistä pyöreistä siveltimistä enemmän, littanat toimivat liikkuvalla luomella kylläkin paremmin.
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #400 : 20.08.08 - klo:16:23 »
No niin, pähkäilyn jälkeen päätin tilata DT:n ja Torridin Kiss and makeupista. Olen haaveillut noiden lisäksi myös Lusterista ja Crazedista mutta koska Lusterista on vähän risiriitaisia mielipiteitä ja pelottaa jos se Crazed jäisi kuitenkin käyttämättä niin päädyin turvallisempiin vaihtoehtoihin. Torridin olin kyllä päättänyt tilata joka tapauksessa.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa FairyTale

• Tukkaguru
« Vastaus #401 : 20.08.08 - klo:20:13 »
^Luster on ollut mun mielestä aika vaikea puna ennen jollain tavalla, en ole saanut siitä ehkä mieleistä tulosta, mutt vkl laitoin sitä ystävällä, ja wow, mikä tulos! Tuli todella kaunis hehku, ihanasti raikasti väsynyttä ilmettä. Siitä innostuneena eilen laitoin itsellekin, ja todentotta, kyllä toimii nyt jostain syystä paremmin. Ehkä mä olen saanut väriä kasvoille vihdoin kun anemia alkaa olla takanapäin.
1b M ii

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #402 : 21.08.08 - klo:13:00 »
^No niin, pitikö sitä ristiriitaisuutta Lusterista lisätä edelleen.  :D Varmasti päädyn tilaamaan sen jossain vaiheessa, ehkä talvella/keväällä kun se värinsä puolesta on mun mielestä ehkä enemmän kevät/kesäsävy kuin syksy/talvi.

Kuvissa Lusteri näyttää ihan täydelliseltä mutta moni on täälläkin ollut pettynyt ettei se luonnossa olekaan ollut samanlaienn vaan tunkkaisempi.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa FairyTale

• Tukkaguru
« Vastaus #403 : 21.08.08 - klo:13:03 »
^sori sori :D. Just MAC ketjuun vertailin Lusteria ja Nuancea hieman. Mielestäni Luster on ainakin mun iholla selvästi paremmin kesään sopivampi, ja Nuance myös muina vuodenaikoina. Mutta mä olenkin kalkkilaivan kapteeni ::)
1b M ii

Poissa Paulina

• HAIRahtanut
« Vastaus #404 : 31.08.08 - klo:17:19 »
NARS uutuusposkari Super Orgasm:
http://www.sephora.com/browse/product.jhtml?id=P221753&categoryId=RVP

Tosi kivaa tällainen, että monet uutuudet ja erikoistuotteet myydään vain tietyissä kauppaketjuissa ja ovat lisäksi tietenkin LE.