Kirjoittaja Aihe: NARS  (Luettu 175216 kertaa)

Poissa Helleka

• HAIRahtanut
Vs: NARS
« Vastaus #405 : 01.09.08 - klo:21:54 »
Mun on ihan pakko laittaa linkki tähän Narsin syyslook-kuvaan:
http://www.temptalia.com/fall-look-book-feminine-but-vampy
Ensi silmäyksellä katsoin, että kuvassa lukee Fail Look Book , enkä ihmetellyt yhtään. Nuo posket ei pahemmin houkuttele ostamaan ko. punaa.
"I think I am, therefore, I am. I think."

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #406 : 01.09.08 - klo:22:03 »
^ Mun mielestä tuo ei ole NARSin syyskokoelma, eikä tuo kuvakaan välttämättä liity siihen ??? Ymmärsinköhän mä ihan väärin että juttu on osaksi ihan itse kehitetty? Eihän siinä edes mainita että se on nimenomaan NARSin syyslook, vaan että juttusarjassa kootaan kolme tuotetta ja tehdään niistä syksyyn sopiva luukki. Karsea kuva on kyllä valittu.

Tässä linkki NARSin sivulle jossa esitellään syksyn tuotteet. Ainoastaan tuo Temptalian sivuilla esitelty poskipuna kuuluu kokoelmaan.

Ja täällä taas ihan erinäköinen promokuva, joka on myös NARSin omilla sivuilla. Tuossa blogissa on myös esitelty NARSin syyskokoelma kokonaisuudessaan.

On muuten aika erikoinen tukkalaite tuossa oikeassa NARS-kuvassa :D Uusi poskipuna kiinnostaa, mutta taitaa olla vähän "likaiseen" taittava tuo sävy ja kaiken lisäksi vaikuttaa matalta, joten ehkä se jäänee..
« Viimeksi muokattu: 01.09.08 - klo:22:09 kirjoittanut Aquatar »

Poissa Helleka

• HAIRahtanut
« Vastaus #407 : 01.09.08 - klo:22:18 »
^Joo, oli vähän huonosti muotoiltu tuo ensimmäinen lause, hyvä kun huomautit. Temptaliassa on aina välillä noita Look Book -juttuja eri merkeiltä, ja suomensin sen viestiini mitään sen kummempia miettimättä.

Uusi poskipuna on tosiaan syyslookiin kuuluva ja jäi minulle sen takia mieleen, koska kommentoin sitä tämän ketjun sivulla 25 ja olin silloin siihen kovastikin ihastunut. Ei ole vielä tullut hankittua, ja tuon upean photoshoppauksen jälkeen into on hieman laantunut.   
"I think I am, therefore, I am. I think."

Poissa Jonsu

• Tukkaguru
« Vastaus #408 : 15.09.08 - klo:21:35 »
Musta NARSin luomivärit ei ole mitään maailman huippuja. Tuossa Best of paletissa on vissiin 4 sellaista hohtavaa luomiväriä joista tykkään tosi paljon ja levittyvät hyvin. 1 on ns. semimatta (Bali) ja 1 hileinen. Tää hileinen on Belissima I ja on se josta en niin piittaa. Hileet on sellaisia glitterhippuja. Mulla oli joskus niitä duoja joista kaikista luovuin kun ne kaikki sattui olemaan mattoja. En saanut niitä levittymään kauniisti ja en saanut häivytettyä. Hohtavat saa häivytettyä paremmin. Kyllä se vaan on niin ettei samalta merkiltä löydä kuin sen jonkun Super jutun. Mulle ne on Narsilta poskarit, Macilta huulikiillot ja Bobbilta luomivärit.

Poissa elisaveta

• Tukkaguru
  • Bambi
« Vastaus #409 : 16.09.08 - klo:00:09 »
Miultakin löytyy tuo Best of- luomiväri paletti. Miusta tuo on laadullisesti hyvä, mutta tosiaan se yksi sävy on koostumukseltaan hieman kökkö sen hileisyytensä takia. Hileet eivät kuitenkaan ole poskille karisevaa sorttia vaikka ovatkin ihan selkeän kokoisia, joten miuta tuokaan ei ole sen suuremmin haitannut. Muut tuon paletin sävyt ovat kauniita, tasaisen hohtoisia ja mielestäni oikein laadukkaan oloisia. Parasta on se, että tuolla paletilla saa taiottua kokonaan silmämeikin, sävyt sopivat hyvin yhteen ja paletista löytyy kivat neutraaliin silmämeikkiin sopivat sävyt sekä korustukseen että varjostuksiin. Paletti on miusta monipuolinen ja helppo valinta siksi esim. matkalle mukaan. Tuon paletin värinapit ovat koostumukseltaan sellaisia suhteellisen pehmoisesti puristettuja, aika hyvin irtoaa väriä etenkin aplikaattorilla sutiessa. Tyytyväinen olen ollut.

Kokonaisuudessaan miusta ei löydy kokemusta tuon Best of- paletin lisäksi kuin kahdesta NARSin duosta, joista molemmat on jo kierrossa koska löytyvät nyt tästä Best of- paletista. Laatu on aina ollut miusta ihan hyvää, hohtoisista sävyistä siis vain kokemusta täällä. :)
Vaaleat, pitkät, suhteellisen hyväkuntoiset hiukset.

The world belong to those, who believe in the beauty of their dreams...

Vain kesyt linnut kaipaavat, villit lentävät.

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #410 : 23.09.08 - klo:19:19 »
Osaisiko joku poskipunasävy Desiren omistaja kuvailla sävyä vähän? Mulla siis hakusessa viileähkö pinkki, mutta kuvassa tuo ei näytä ihan rehelliseltä pinkiltä. Miten livenä?

Poissa Sylvia

• HAIRahtanut
« Vastaus #411 : 23.09.08 - klo:19:25 »
Desire on kyllä minun silmään ihan kunnon pinkki. Suht matta, hyvin pieniä yksittäisiä kimallehippusia vain. Pigmenttiä riittää, mutta skunkilla saa ainakin helposti nätit posket. Mikään jäätävän kylmä pinkki Desire ei ole, mutta viileään päin taittuva tuju herkkupinkki kuitenkin. Tykkään kyllä kovasti. :)
1c M ii

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #412 : 23.09.08 - klo:19:35 »
^ Tuo riittää kiitos, myyty!  :D Mikä muuten on skunkki?

edit. Kiitos tiedosta myös siihen alle molemmille, pitääpä tuollainenkin sitten hommata.  :)
« Viimeksi muokattu: 23.09.08 - klo:19:50 kirjoittanut Amy »

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #413 : 23.09.08 - klo:19:36 »
^Skunkki on tällainen sivellin. Eikä ole nimestään huolimatta skunkista tehty. :D Noita on eri merkeillä, mm. MAC ja Duroy.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Sylvia

• HAIRahtanut
« Vastaus #414 : 23.09.08 - klo:19:39 »

^ Tuollainen on skunkki. Nuo valkeat karvat ovat tummia pidempiä ja harvemmassa. Ideana on siis, että pidemmät karvat ottavat väriä itseensä vain kevyesti ja lyhyemmät karvat blendaavat esim. poskipunan ihoille. Helpompi saada esim. tosi pigmenttisillä poskipunilla kevyt ja nätisti häivytetty luonnollinen jälki pelleposkien sijaan. Sopivat kyllä moneen muuhunkin juttuun, tosi monikäyttöisiä siveltimiä. Meikkisiveltimet-ketjusta löytyy varmasti paljon infoa näistä, suosittelen tutustumaan.

edit: Äh, Hunis oli nopeampi! No tulipahan nyt sitten ainakin selväksi tämä. :D
1c M ii

Poissa Paulina

• HAIRahtanut
« Vastaus #415 : 23.09.08 - klo:20:11 »
Fairytale, minkänimisiä nuo NARSin paletit ovat? Näyttävät tosi ihanilta, varsinkin tuo alempi.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #416 : 23.09.08 - klo:20:34 »
Tässä olisi Amy:lle vielä kuvaa Desirestä.

Desire on aivan ihana matta kylmähkö ja melko räikeäkin pinkki, mutta sillä saa poskille todella nättiä jälkeä. Desirestä saattaa erottaa ihan minimini pieniä kimalteita, mutta tosiaan hyvin hyvin pieniä - hyvä että erottaa.

Mun mielestä Desireä on helppo annostella myös ihan tavan poskipunasiveltimelläkin, mutta skunkilla on varmasti helpompi saada kevyttä jälkeä. Esimerkiksi Crazed on huimasti pigmenttisempi ja sitä on jo melko hankala annostella tavallisella poskipunasiveltimellä.
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #417 : 23.09.08 - klo:20:48 »
Kiiiiitos Emi-Lyn! :) Oih, tuossa kuvassa se näyttää jo paljon herkummalta, HQHairin sivuilla sävy ei näyttänyt ollenkaan  noin hyvältä. Se siis sopinee ihan loistavasti arkikäyttöön jos ei kauheasti kimalla?

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #418 : 23.09.08 - klo:20:50 »
^ Sopii hyvin arkikäyttöön. Siis ihan oikeasti, niitä kimalle-hippusia saa ihan etsimällä etsiä, että huomaa ne ja ne ovat todella todella pieniä. Poskilla en ole koskaan edes huomannut mitään hippusia, olen kuvitellut Desiren aina täysin mataksi. :D

Edit: Desire on varmaan mun mattaisin poskipuna. :)
« Viimeksi muokattu: 23.09.08 - klo:20:53 kirjoittanut Emi-lyn »
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #419 : 23.09.08 - klo:21:10 »
Ooh tuollainen superorkku olisi saatava. Ei ainakaan vielä ollut kenelläkään ebayssa moista.

Äsken selailin global.ebay.comia ja siellä oli super orgasm -poskipunaa tarjolla monta kappaletta, joten jos et ole vielä hankkinut tuota niin kannattaa käydä selailemassa.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.