Kirjoittaja Aihe: NARS  (Luettu 170387 kertaa)

Poissa Amy

• HAIRahtanut
Vs: NARS
« Vastaus #435 : 09.10.08 - klo:14:25 »
^ Minä ymmärsin että mulle rekisteröitiin siinä yhteydessä PayPal-tili, mutta en ole sitä kylläkään "confirmoinut", eli onkohan maksu sitten onnistunut? Tilausvahvistus kyllä tuli.

Ea

• Vieras
« Vastaus #436 : 09.10.08 - klo:15:06 »
Paypal-tili jolla maksoin ei ollut verifioitu (siis se nelinumeroinen koodi, jonka tilaamisesta menee maksua jokin pieni summa). Kun kerran tilausvahvistus on tullut, on varmaan tilauksesi onnistunut.

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #437 : 13.10.08 - klo:17:08 »
^ Kyllä tilaus näköjään onnistui ja ihanainen poskipuna saapui jo tänään! :) Pakko päästä testailemaan! Eli selvästikään sitä PayPal-tiliä ei tarvitse vahvistaa, tilaus onnistuu siitä huolimatta. 

edit. Voi apua miten pigmenttisiä nää poskipunat on! Sain tällä Desirellä ihan tajuttomat pelleposket itselleni. Ja mun ihon väri näyttää jotenkin paljon keltaisemmalta tuon poskarin kanssa, voisiko olla etten sittenkään ole niin viileä kuin oon luullut olevani? Ääh mikä pettymys vaikka sävy on pakkauksessa niin herkku. Ei vaan jotenkin toimi iholla.
« Viimeksi muokattu: 14.10.08 - klo:01:31 kirjoittanut Amy »

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #438 : 14.10.08 - klo:12:51 »
^ Kokeile laittaa ihan kevyesti :) Voihan olla että sitten näyttääkin jo paremmalta. Riittää kun vähän koskettaa nappia ja vaikka vielä kopsauttaa ylimääräiset siveltimestä pois.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #439 : 14.10.08 - klo:13:40 »
Eihän Desire ole vielä edes kunnolla pigmenttiä nähnytkään. :D Crazed ja Torrid ovat varmaan kymmenen kertaa pigmenttisempiä ja niitä on jo oikeasti todella vaikea saada levitettyä näin vaalealle (Lolon Porcelain käytössä) iholle kauniisti. Sitä väriä pitäisi olla siveltimessä niin minimaalisen vähän, mutta kuitenkin tasaisesti. Täytyy ensikerralla levittää MAC:in 188 Dual Fibrella, varmaan homma helpottuu "hiukan".

Kyllä sen oikean annostelun oppii hiljalleen. Mun mielestä Desiren käyttö on kuitenkin vielä suhteellisen helppoa ja vaivatonta! Sen sentään pystyy levittämään ihan tavan poskipunasiveltimelläkin vielä.
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #440 : 14.10.08 - klo:20:56 »
nonni nyt on sitte tääkin ihan virallisesti sortunut ja ostanut narsin orgasmin :D Ja ihan hyvähän se on ja pigmenttiä ihan tarpeeks, mut jotenki vaa oon pettyny. Ehkä odotukset oli jossai iha pilvissä ku siitä niin puhuttu ja sitä nii katsellu.Käytettyä se kyllä tulee ja onneks ei taas yhtään o samaa sävyä ku muutkin poskarit ^^; Mietin tässä itsekseni minkähänlainen se deep throat mahtaisi olla  ;D varmaan seuraavaks syhdyn sen perää haikailee ja sekään ei tietty o yhtään samanlainen orgasmin kaa  :D
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #441 : 14.10.08 - klo:23:42 »
Mä sain oman Desireni tänään ja on muuten ihana  :-*. Mun mielestä tää on sellanen pinkki, joka sopii lämminsävyisillekin hyvin helposti, kuten allekirjoitaneellekin. Pigmenttisyydeltään tämä on musta ihan normaali. Kuten Emi-Lyn kirjoitti:

Eihän Desire ole vielä edes kunnolla pigmenttiä nähnytkään. :D Crazed ja Torrid ovat varmaan kymmenen kertaa pigmenttisempiä

Ja nuokaan kaksi eivät ole mitään, kun puhutaan esim. Taoksesta, joka on ihana  :-*. Ja jotta saadaan oikein pigmenttinen poskipuna, täytyy sanoa, että Taos jää kakkoseksi vielä Taj Mahalille, joka on niin pigmenttinen, etten edes itse kykene levittämään sitä todellakaan tavallisella siveltimellä. Taj Mahal tarvitsee viuhkasiveltimen.
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #442 : 15.10.08 - klo:13:41 »
Mietin tässä itsekseni minkähänlainen se deep throat mahtaisi olla  ;D varmaan seuraavaks syhdyn sen perää haikailee ja sekään ei tietty o yhtään samanlainen orgasmin kaa  :D

Dt on ihan erilainen kuin Orgasm. Vaikka sekin on shimmerinen, niin ei se kuitenkaan yhtä hileinen ole kuin O. Ja sävynä DT on vaalea persikka kun O on kuitenkin pinkkiin päin. O on mun Nars-suosikki, laitan aina sitä jos en meinaa millään keksiä mitä laittaisin. Se on vaan niin nami!

Musta Torrid ei ole mitenkään überpigmenttinen vaikka tottakai pigmenttiä siinä riittää. Koostumukseltaan se on musta lähellä Orgasmia, hiukan vähemmällä shimmerillä ja sävy on tietty eri.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa Kayla

• HAIRahtanut
« Vastaus #443 : 05.11.08 - klo:17:55 »
Wohoo, mun Orgasm/Laguna duo tuli tänään postissa!! Ostin tämän lähinnä siksi, että halusin Lagunan varjostuksiin, mutta Orgasm on myös tosi nätti. Swatchailin hieman omia poskipuniani, ja MACin Peachykeen, MACin Dainty ja Orgasm näyttäisivät olevan mun kokoelmasta lähimpinä toisiaan. Keinovalossa Peachykeen näyttäisi tummemmalta ja oranssimmalta kuin kaksi muuta. Dainty taas on yllättävän lähellä Orgasmia, mutta mun silmään Orgasm on hieman pinkimpi ja ehdottomasti hohtavampi kuin Dainty. Kaiken kaikkiaan hyvä ostos tämä duo. Huomenna alkavat sitten varjostusharjoituksen  :D

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #444 : 05.11.08 - klo:18:22 »
^ Minusta Laguna ei kyllä kovin hyvin sovi varjostuksiin.. Se on kuitenkin aika hohtavaa ja taittaa aika paljon lämpimään. Mutta makuja ja naamoja on tietty monia.

Poissa Kayla

• HAIRahtanut
« Vastaus #445 : 05.11.08 - klo:21:24 »
^ Mä taas luin netistä, että Laguna nimenomaan sopisi varjostuksiin hyvin  :D Kädellä se ainakin näytti tosi hyvältä, mutta saa nähdä miten toimii kasvoilla.

Poissa Blushing

• HAIRahtanut
« Vastaus #446 : 14.11.08 - klo:14:40 »
Oon lueskellut ketjua, mutten oo ihan hahmottanut, että mistä tilaatte näitä? HQhairista ilmeisesti saa, muttei taida olla kovin luotettava putiikki. Suomestako ei löydy ollenkaan..?
Orgasm on pakko saada.

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #447 : 14.11.08 - klo:14:45 »
^ Kissandmakeupista on moni tilannut, sieltä saa ainakin hyvään hintaan. Kyllä HQhair on minusta ihan luotettava, itse olen sieltä tilannut kun silloin ei vielä kmu:sta ollut tietoa.

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #448 : 15.11.08 - klo:15:36 »
Osaisiko joku suositella mulle NARSin poskipunaa joka olisi saman tyyppinen kuin MACin Warm Soul ja/tai Nuance.

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #449 : 15.11.08 - klo:15:48 »
^ Mites Luster tai Madly, myöskin Silvana ja Sertao on rusehtavia, Warm soulin tyyppisiä.
Sertao ehkä turhan aurinkopuuterimainen, mutta MUAstahan niitä kuvia löytyy lisää :)