Kirjoittaja Aihe: NARS  (Luettu 175218 kertaa)

Poissa Piu

• HAIRahtanut
Vs: NARS
« Vastaus #45 : 18.03.07 - klo:23:28 »
^Nyt vetäisit Lilicent kyllä huippuesimerkin miten värit vaihtelee kuvaajasta riippuen.. jos ei tietäisi esim. tuon Orgarmin olevan persikkaissävyinen niin olisi aivan hakoteillä kun yrittäisi valita sävyä. Unohdin aiemmin vastata tuohon Narttukissan kysymykseen, että jos sulle tulee jo poskipuna niin siitä saa helposti myös huulikiiltoa kun laittaa huuliin ensin sitä poskipunaa ja sen jälkeen väritöntä huulikiiltoa. Mulla itselläni on MAC:n Clear Lipglass (tuubissa) ja sen kanssa mä teen välillä luomiväreistäkin huulikiiltoja. Ellet sitten halua hankkia myös Orgasm-huulikiillonkin.

Lilicent

• Vieras
« Vastaus #46 : 18.03.07 - klo:23:35 »
^ Tuo on kyllä aivan totta. Onkin aika hankalaa yrittää saada selkoa sävystä, kun ei pääse testaamaan tuotetta, vaan on vain nettikuvien varassa. Kun kasailee yhteen useampia kuvia, huomaa erityisen hyvin, miten paljon yksittäinen kuva voi vääristää. Jos jollakulla on tuo Orgasm-kiilto, niin olisi kiva kuulla, mikä noista kuvista on lähimpänä oikeaa. Ilmeisesti ehkä ylin vasemmalta tai kaksi alinta vasempaa?

Narttukissa

• Vieras
« Vastaus #47 : 19.03.07 - klo:08:15 »
Piu, kiitos loistavasta vinkistä!  :)

Mulla on myös yksi vaalea Mac:in kiilto, johon voin miksata hieman poskipunaa sekaan. Pigmenttiä tuntuu ilmaisesti riittävän -luulisi kestävän ainakin hetken huulilla.

Lilicent, kiitos "kiiltokuvista". Chihuahua näytti mukavalta ja NARSin sivuilta löytynyt sävy Babe. Kuinkahan peittävä se on. Mulla oli aikoinaan Lancomen Juicy tube, sävyltään sellainen läpikuultava poltettu oranssi. (Koira rontti keksi syödä sen) Mistään en ole kyseistä sävyä enää löytänyt. Olisko sävyn nimi voinut olla Toffee, tms.

Täytynee myös oikein orientoitua opettelemaan nettikaupankäyntiä Suomen ulkopuolella. Nars ja Mac mulla ainakin kiikarissa.

Poissa Dash

• Tukkaguru
« Vastaus #48 : 19.03.07 - klo:12:52 »
Nuo NARSin huulikiillot ei sitten sovi hajuherkille, tuoksuvat todella vahvasti muoville.

Mulla on Dirty Shame ja on kyllä makea sävy! Noissa on tosi paljon pigmenttiä, saa olla ihan varovainen ettei laita liikaa.
Whatever... Slot's easy, right side's the tight side.
87 shines again.

Poissa Piu

• HAIRahtanut
« Vastaus #49 : 19.03.07 - klo:13:19 »
^Aivan kaikkea ei sitten kannata huulilleen laittaa, valmistajat yleensä varoittavat asiasta värikohtaisesti.

Poissa Millie

• Hiushörhö
« Vastaus #50 : 20.03.07 - klo:13:29 »
^ Ilmeisesti ehkä ylin vasemmalta tai kaksi alinta vasempaa?
Multa löytyy tuo Orgasm- kiilto ja muistelisin, että vasemmalla oleva toiseksi alin olisi kaikkein lähimpänä oikeaa sävyä. Koostumus on tosiaan aika paksua eikä tuoksu/maku ole niitä parhaita, mutta väri on todella nätti.
1c F ii, hiukset ovat pitkät kerrostetusti leikatut ja taas vaihteeksi sivuotsiksella, väri musta.

Poissa Kuutar

• Hiushörhö
« Vastaus #51 : 23.03.07 - klo:21:36 »
Multa löytyy tuo Turkish delight.Aivan ihastuttava. Ostin jopa yhden ylimääräisenkin  ;)

Lilicent

• Vieras
« Vastaus #52 : 25.03.07 - klo:21:03 »
Kuutar! Niin kuin jo mainitsinkin, niin minuakin kiinnostaa kovasti tuo Turkish delight, joten minulla olisi monta kysymystä  :) Onko tuossa sävyssä kimallusta? Sävyhän on aika vaalea (?), onko pigmenttiä paljon? Osaisitko sanoa noista laittamistani kuvista, mikä on lähimpänä oikeaa sävyä? Entä miltä kiilto tuntuu huulilla, onko tahmainen vai voidemaisempi?

Poissa Kuutar

• Hiushörhö
« Vastaus #53 : 26.03.07 - klo:13:53 »
Tästä sävystä ei onneksi löydy kimallusta. Sävy on hento pinkki josta löytyy kyllä pigmenttiä ja siten on myös riittoisa. Mun mielestä tuo ylimmäinen ja alimmainen kuva on lähinnä oikeaa sävyä.Tämä on enemmän voidemainen kun vertaan muihin kiiltoihin mitä mulla on mm. stila, lumene ja bobbi brown ja vaikka laittaisi useammankin kerroksen niin pysyy huulilla voidemaisena eikä lähe" falskaamaan" tms.
Multa löytyisi Narsin  Duo luomiväri Charade joka ei sävyltään valitettavasti sovi mulle yhtään. Näyttää ihan kuin olisin turpaani saanut.    ::)

Poissa Iiris

• Tukkaguru
« Vastaus #54 : 31.05.07 - klo:22:08 »
Onko Narsia saanut jo pitkään HQHairista? :o Itse en ollut huomannut aiemmin, mutta nyt siis ainakin saa, tiedoksi kaikille faneille. ;)
# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).

Poissa Sarastus

• HAIRahtanut
« Vastaus #55 : 31.05.07 - klo:22:13 »
^Ei varmaan kovin pitkään kun tänään tuli HQHairilta maili "Nars launch offer". Kivaa että Narsia saa sieltäkin!

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #56 : 31.05.07 - klo:23:02 »
oijoi ihanaa, että saa hq:stakin. Vierastan hirveästi ebayta ja ulkomaillekaan ei nyt niin useasti pääse. Ehkä joitain voisi kokeilla.
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa J. Doe

• HAIRahtanut
« Vastaus #57 : 31.05.07 - klo:23:19 »
Onko Narsia saanut jo pitkään HQHairista? :o

Haa, mietin tänään juuri samaa, että onko tuo voinut mennä minulta kokonaan ohi? Samaisen HQ-mailin siis sain. Hehkutettu Orgasm-poskari taitaa olla ihan pakko tilata nyt. Sen varastotilanne näyttää olevan this item is to follow shortly. Lähetin HQ:lle kyselyn, mitä tämä tarkalleen tarkoittaa, sitäkö että orgasmeja on vasta tulossa vaiko että orgasmit ovat tilapäisesti loppu? ;)

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #58 : 31.05.07 - klo:23:22 »
Lähetin HQ:lle kyselyn, mitä tämä tarkalleen tarkoittaa, sitäkö että orgasmeja on vasta tulossa vaiko että orgasmit ovat tilapäisesti loppu? ;)

Mitähän mahtavat HQ:sta vastata?  :D
Minullekin tupsahti postilootaan NARSistista mainospostia, mutta en suurin surminkaan suostu enää asioimaan HQhairin kanssa omien ja kuultujen huonojen kokemusten perusteella...
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Paulina

• HAIRahtanut
« Vastaus #59 : 01.06.07 - klo:10:21 »
Nuo Narsin pakkauksetkin on niiiin tyylikkäitä, että voisin kehittää hienoisen pakkomielteen niihin, terveisin meikkifriikki. Kokemuksia ei toistaiseksi ole kuin tuosta Orgasm-poskarista, josta luovuin sittemmin. Ei ollut mitään elämää suurempaa ja tykkäsin, että Lancomen Blush subtil on paremman laatuinen, ja 05 Peche Nacree-sävy aika lähellä tuota. HQ:n hinnoilla en kyllä osta mitään.. Jos vaan "uskaltaa" kannattaa orgasmiaan metsästää Ebaystä, saa parilla kympillä. Tuotteen rasia oli kyllä ihana, pieni, kompakti ja samettipintainen.