Kirjoittaja Aihe: NARS  (Luettu 175219 kertaa)

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
Vs: NARS
« Vastaus #450 : 15.11.08 - klo:15:58 »
^Kiitos. Etenkin Luster näyttää todella hyvältä! Madlystä pitää yrittää ettiä swatchia vielä jostain, toi kuva kutkuttaa, mutta ei ihan vakuuta.

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #451 : 15.11.08 - klo:20:55 »
^Pieni varoituksen sana vielä: Luster on ihanan näköinen kuvissa ja napissa, mutta näytti mun iholla tosi kummalliselta. Sen sijaan Nuance on mulla aivan ihana ja sopiva ja täydellinen persikka. Mulla on vaalea, neutraalihko kellertävä iho.
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #452 : 15.11.08 - klo:20:57 »
^ Samaa mieltä. Itsekään en tykännyt oikein Lusterista, vaikka swatchattuna ja napissa näyttikin oikein kivalta. Poskilla jotenkin ei näyttänyt oikein miltään. Nuancesta tykkään kyllä, se on tosi kiva persikka (tosin kaikki ne aiheuttavat minulle näppyä, eikä oikein tule käytettyä).

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #453 : 15.11.08 - klo:21:01 »
^Pieni varoituksen sana vielä: Luster on ihanan näköinen kuvissa ja napissa, mutta näytti mun iholla tosi kummalliselta. Sen sijaan Nuance on mulla aivan ihana ja sopiva ja täydellinen persikka. Mulla on vaalea, neutraalihko kellertävä iho.

Mulla taas Luster on ihan lemppari- kultapersikka  :-*. Aivan ihana ja juuri sellainen kuin swatchattuna, mutta persikkaisempi, suosittelen todellakin. Mulla on myös Madly, mutta se ei ole ollenkaan sellainen pronssinen kulta, pikemminkin vaaleanpunaiseen shiftaava rusehtava joka näyttä MUA:n mukaan helposti mutaiselta. Itselläni ei sellaista efektiä ole tullut, mutta persikkaa tässä ei ole mukana, ainoastaan joko ruskeaa/pronssia tai vanhaa roosaa, mutta näistä kahdesta kauniimi ehdottomasti on Luster.
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #454 : 15.11.08 - klo:21:05 »
^Se kulta-persikka-yhdistelmä varmaan oli se, mikä siinä mulla tökki. Lusterissa (muistaakseni) oli persikkapohjasävy, jossa oli pienenpientä kultahippua hohtona. Nuance taas on mulla ainakin vaan hohtava vaalea persikka, jossa ei sitä persikan kanssa riitelevää kultaa ole ja siksi se on mulle helpompi sävy käyttää. Kulta kultana ja persikka persikkana, mä pidän yksinkertaisuudesta ilmeisesti ;)
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #455 : 15.11.08 - klo:22:45 »
Madly varmaan siis jätän väliin, mutta Lusteria ei kai auta muun kuin kokeilla. Eihän sitä muuten tiedä.

choc-au-lait

• Vieras
« Vastaus #456 : 20.11.08 - klo:23:01 »
Minulla on Deep Throat, jonka tilasin sokkona ja vari on hiukan liian persikkainen ihollani. Hyvannakoinen ainoastaan rusketuksen kanssa. Harmin paikka.

Poskipunien lisaksi halajan NARSin huulipunia, joissa on aivan upeita punasavyja. Jokaiselle varmasti jotakin! Minulla on kolme. "Gipsy" on aivan ihana punainen, ei lainkaan voimakas eika raikea savy joka sopii myos paivakayttoon. "Zanzibarin" tilasin sokkona, savy on ehka vahan liian lammin minun iholleni mutta pienen rusketuksen kanssa kaunis. "Fire Down Below" on upea, voimakas matta verenpunainen. Aivan liian voimakas suoraan tuubista laitettuna (tekee Dita von Teese -tyyliset huulet!), mutta hiukan kevennettyna - eli sivellinta kayttaen ja mahdollisesti vahan kiiltoa/huulirasvaa sekaan sopii taviksellekin. Ihana retropunainen.

Poissa hampiainen

• Tukkaguru
« Vastaus #457 : 26.11.08 - klo:10:33 »
Aika raju tuo NARSin uusin Mounia -poskari, löysin kuvan siitä Makeup and Beauty -blogista ;) Ihanan näköinen, mutta tuskin kovin paljon käyttöä löytyisi..

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #458 : 09.01.09 - klo:16:33 »
Jopas NARS oli nyt tippunut..

Vaikka Jilted love-huultenrajauskynä olikin aiemmin saanut risuja, itse tykkään kyllä tästä. Aluksi katsoin, että tämä on tosi tumma ja korallinen, mutta kun rajailin huulia tuolla, niin huomasin että tuohan on ihan täysi match omaan huulieni sävyyn. Enpä ole aiemmin löytänytkään täsmälleen huulieni väristä rajauskynää, mutta nyt näkyi nappaavan. En olisi kyllä uskonut, että huuleni muka ovat näin koralliset, yleensä kaikki kovin koralliset / persikkaiset rajauskynät menevät liian oransseiksi minulla. Minusta tässä ei myöskään ole mitenkään kova koostumus, joskin tätä pitää hieman pehmittää ennen käyttöä.

Poissa Blushing

• HAIRahtanut
« Vastaus #459 : 25.01.09 - klo:02:35 »
Kiinnostaakos muilla tämä kevään kokoelma? http://www.temptalia.com/nars-cosmetics-heart-of-desire-spring-2009-makeup-collection
Millonkohan mahtaa tulla nettimyyntiin? Nuo kaikki Eyeshadow Singlesit ois niinku pakko saada kesäksi  ::) Näyttää tosi kivoilta.

Poissa Apricot

• Tukkaguru
« Vastaus #460 : 25.01.09 - klo:14:35 »
Tuo Hungry Heart-poskipunaduo on saanut valitettavasti surkeaakin surkeammat arvostelut MUA:ssa, keskiarvopisteet taisi olla 1,3. Mitä kuvia olen katsellut niin se antaa lähinnä isoja glitterhippuja. :-\
"Age shouldn't affect you. It's just like the size of your shoes - they don't determine how you live your life! You're either marvellous or you're boring, regardless of your age.”
"Gosling ei ole pelkkää ulkonäköä, hän on kaikkea muutakin."

Poissa Blushing

• HAIRahtanut
« Vastaus #461 : 25.01.09 - klo:16:05 »
Hmm joo, täytyy katsella sitten rauhassa ja lukea arvosteluja. Ei noi nyt kuitenkaan halvimmasta päästä ole.

Poissa Neulanen

• HAIRahtanut
« Vastaus #462 : 04.02.09 - klo:20:28 »
Onko kenelläkään kokemuksia Schiap-huulipunasta? Väristä on vaikea saada käsitystä kuvien perusteella...

Samoin Roman holiday kiinnostaisi.

Poissa NekoNeko

• HAIRahtanut
« Vastaus #463 : 05.02.09 - klo:00:55 »
Ei hitsi miten namuja huulipunia, jopa kiiltojen ystävää alkaa himottaa! Varsinkin Roman Holiday on ihku. Mikähän kynä ton kaverina on kuvassa?

Hei kysyisin että onko kellään Narsin Glitter kyniä? Mua kiinnostaisi tietää minkä verran niistä lähtee väriä kimalluksen ohella? 
Hang out the chick habit

Poissa Dash

• Tukkaguru
« Vastaus #464 : 05.02.09 - klo:18:11 »
^En ole Schiapia kokeillut, mutta ainakin puikossa oli livenä todella räikeä. Roman Holiday mulla on Velvet Matte Lip Pencilinä ja sävynä se on todella kiva (ei mikään liian purkkapinkki, vaan hyvinkin luonnollinen), mutta ehkä mun kuiville huulille tuo Velvet Matte Lip Pencil ei ihan ollut oikea vaihtoehto, olisi pitänyt ostaa tavallisena huulipunana mieluummin.

Mutta, uusin HG:ni on NARSin huulipuna sävyssä Flaming Dust, joka tietenkin on juuri lopetettu (mulle käy aina näin...). Koostumus on todella ihana, ei kuivata eikä ole matta ("kiiltää" vähän niinkuin Schiap tuossa kuvassa). Sävy on todella nätti kirkas punainen (ei kuitenkaan räikeä). IHANA! :-*
Whatever... Slot's easy, right side's the tight side.
87 shines again.