Kirjoittaja Aihe: NARS  (Luettu 158334 kertaa)

Poissa Minako

• HAIRahtanut
Vs: NARS
« Vastaus #465 : 05.02.09 - klo:18:24 »
Kiinnostaakos muilla tämä kevään kokoelma? http://www.temptalia.com/nars-cosmetics-heart-of-desire-spring-2009-makeup-collection
Millonkohan mahtaa tulla nettimyyntiin? Nuo kaikki Eyeshadow Singlesit ois niinku pakko saada kesäksi  ::) Näyttää tosi kivoilta.
Kissandmakeupny.comissa on myynnissä jo.

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #466 : 06.02.09 - klo:00:24 »
Suositelkaas mulle hyviä kylmiä punia NARSilta. Suurin osa mun punistä on enemmän ja vähemmän lämpimiä, mutta nyt kun tucan väri muuttui dramaattisesti kaipaisin hieman kylmempiä poskia sen kaveriksi :)

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #467 : 06.02.09 - klo:00:53 »
^Oisko Desire tai Angelika? Mata Hari? Aika lämpimiä nuo taitaa suurin osa olla. Orgasm tietty sopii kaikille.  ;)
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa NekoNeko

• HAIRahtanut
« Vastaus #468 : 08.02.09 - klo:21:22 »
Eihän Narsin huulikiiltojen hajulle/maulle ole tehty mitään? Ainakin muutama vuosi sitten maku oli sietämätön ja ostamani kiillot jäivät käyttämättä. Nyt olisi kauhea himotus Narsin huulikiilloille   ;D
Hang out the chick habit

Poissa Dash

• Tukkaguru
« Vastaus #469 : 08.02.09 - klo:21:56 »
^Ei oo, sorry ;D
Whatever... Slot's easy, right side's the tight side.
87 shines again.

Poissa kiwi

• Tukkaguru
« Vastaus #470 : 08.02.09 - klo:22:24 »
^Oisko Desire tai Angelika? Mata Hari? Aika lämpimiä nuo taitaa suurin osa olla. Orgasm tietty sopii kaikille.  ;)

Angelikassa on sitten isoja hileitä, jos et tykkää niistä niin.. Itse tykkään Angelikasta kyllä.

Poissa NekoNeko

• HAIRahtanut
« Vastaus #471 : 08.02.09 - klo:23:40 »
^Ei oo, sorry ;D

No entä haiseeko/maistuuko ne purkkiversiot yhtä hirveälle  ;D (epätoivoa ilmassa?)
Hang out the chick habit

Poissa Heleena

• Tukkaguru
« Vastaus #472 : 08.02.09 - klo:23:48 »
Mulla on nimen omaan kaksi Narsin purkkihuulikiiltoa, jotka ovat jääneet käyttämättä karmean hajun (ja ennen pitkää väistämättä maunkin) takia. En ymmärrä, miten kosmetiikkatuotteessa voi olla noin luotaantyöntävä haju!  :-X
Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!

Poissa NekoNeko

• HAIRahtanut
« Vastaus #473 : 08.02.09 - klo:23:51 »
Okei. Eli täytyy iskostaa päähäni että Narsin kiillot on hirveitä. Ei kai punat voi haista samalta?
Hang out the chick habit

Poissa aini

• HAIRahtanut
« Vastaus #474 : 09.02.09 - klo:20:02 »
Mulla on NARSilta huulipuna Funny face ja huulikiilto Scandal. Mun mielestä nämä eivät tuoksu eikä maistu millekään. Olenkohan jotenkin hajuaistiton vai onkohan mulle osunut hajuttomat kappaleet. Jos oikein kunnolla haistelen niin ehkä pieni muovinen haju..? Tämä voi tulla myös itse pakkauksesta.

Poissa elisaveta

• Tukkaguru
  • Bambi
« Vastaus #475 : 09.02.09 - klo:23:58 »
Miun NARSin huulipunat haisevat kaikki just sellaselle samantapaselle kuin niu huulikiillotkin. Sellanen jännä teollisen muovin tuoksu/haju noissa tosiaan on. Phyi.  :P Ite oon naamioinut pois tuota hajua laittamalla punan päälle jotain ihanantuoksuista samansävyistä huulituotetta, esim MACin Tendertonesit NARSin punien päällä ovat olleet ahkerassa käytössä. Toimii! Silloin noi punat ovat jopa ihan käyttökelpoisia. Pysyvyys noissa on miun mielestä ihan kohtuu hyvä nimittäin.
Vaaleat, pitkät, suhteellisen hyväkuntoiset hiukset.

The world belong to those, who believe in the beauty of their dreams...

Vain kesyt linnut kaipaavat, villit lentävät.

Poissa NekoNeko

• HAIRahtanut
« Vastaus #476 : 10.02.09 - klo:00:06 »
Eli tilaan siis muutaman jumbokynän ja laitan niiden päälle jotain kiiltoa :)
Hang out the chick habit

Poissa Minsku

• Tukkaguru
« Vastaus #477 : 31.03.09 - klo:22:23 »
Onko NARSin Desire kuinka lähellä MACin Tippyä? Desire näyttää tosi kivalta, mutta jos on samanlainen Tippyn kanssa niin...
Ja olisikohan Laguna bronzer viileälle iholle sopiva? Vai olisiko joku muu sävy viileälle parempi aurinkopuuteriksi?

Poissa Blushing

• HAIRahtanut
« Vastaus #478 : 01.04.09 - klo:00:34 »
Miten te olette levittäneet NARSin voidemaisia poskareita? Mulle toivottavasti tulossa lähiaikoina Cactus Flower ja oon tässä pohtinut, että miten sen saa tasaisesti poskipäille. Sormilla, jollain töpöttimellä?

Poissa elisaveta

• Tukkaguru
  • Bambi
« Vastaus #479 : 01.04.09 - klo:00:55 »
Miulta löytyy monia voidemaisia poskipunia NARSilta, oon Lancomen meikkivoide siveltimellä levittänyt nuo ja hyvin on toiminut. Sormin oon sit tasoitellut ettei jää rantuja. Cactus flower on kivan keväinen sävy, raikas ja heleä :)
Vaaleat, pitkät, suhteellisen hyväkuntoiset hiukset.

The world belong to those, who believe in the beauty of their dreams...

Vain kesyt linnut kaipaavat, villit lentävät.