Kirjoittaja Aihe: NARS  (Luettu 158103 kertaa)

Poissa Dash

• Tukkaguru
Vs: NARS
« Vastaus #480 : 02.04.09 - klo:07:33 »
NARSin uuden kokoelman sininen luomiväri Tropic on aika makean näköinen kuvien perusteella :l Myös oranssi duo vaikuttaisi ihan kivalta, mutta tämän kokoelman huulituotteet on jotenkin ihan mälsän oloisia!

Törkeän pitkästä himotuslistasta huolimatta olen onnistunut välttymään tekemästä NARS-ostoksia netistä, mutta jokohan nyt olisi aika... ;D
Whatever... Slot's easy, right side's the tight side.
87 shines again.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #481 : 02.04.09 - klo:17:59 »
Minsku, mulla on Desire ja MACin Tippy. Mielestäni Tippy hohtaa hieman, Desire taas ei ja sillä saa voimakkaamman pinkit posket. Eli sen kanssa täytyy olla varovaisempi kuin Tippyn. Ei ne mun mielestä samanlaisia ole ;D Tykkään kummastakin poskipunasta nimittäin todella paljon enkä tosiaankaan luopuisi kummastakaan (paitsi sitten, kun Tippy joskus miljoonan vuoden päästä loppuu ;))
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Minsku

• Tukkaguru
« Vastaus #482 : 02.04.09 - klo:18:07 »
Ok, kiitos Chaos :) Jos Desirellä on vielä suurempi pelleposkivaara kuin Tippyllä, niin mun varmaan kannattaa pysyä siitä kaukana :D Ainakin niin kauan, että saan hommattua kunnollisen viuhkasiveltimen. Meinaan nimittäin aina saada skunkilla ja Tippyllä pelle-efektin.

Mulle on tulossa nyt Deep throat ja Nico, kun halusin jotain, mitä multa ei varmasti vielä löydy. Toivottavasti se DT ei mene liian lämpimäksi vain. Luin koko ketjun läpi ja vähän ristiriitaisia mielipiteitä oli, mutta ilmeisesti lähinnä lämminsävyisiltä, joten mistä sitä tietää ennenkuin näkee itse. Toivottavasti Nico on sellainen, että voin käyttää sitä lämpimämpien tai värikkäämpien silmämeikkien kanssa hillitsemässä kokonaisvaikutelmaa. Monesti pinkit posket on tällaisissa tapauksissa liikaa tai ihan väärän sävyiset.

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #483 : 02.04.09 - klo:20:55 »
Uusimman luukin duoposkipunassa on tosi ihanan näköiset sävyt, vaihteeksi kivan vaaleat. Ainoa vaan että hilettä näyttää olevan vähintäänkin yhtä runsaasti kuin Super orgasmissa, eli taitaa jäädä hankkimatta :-X
Toivoisin niin että NARSille tulisi uusia vähän vaaleampia poskipunia. Deep throatista tykkään hirveästi, siinä on juuri sopivasti pigmenttiä ja hiukan hohtoa.

Poissa Minsku

• Tukkaguru
« Vastaus #484 : 22.04.09 - klo:23:21 »
Mulle tosiaan tuli viime viikolla poskarit Nico ja Deep throat. Nico on todellakin sellaisen luonnollisen hehkun antava, sopii hyvin sellaisiin päiviin, kun ei oikein mikään poskipuna tunnu oikealta tai on vahva silmämeikki, tämä on myös tarpeeksi vaalea tällaiselle kalkkinaamalle. Deep throatista pelkäsin, että se olisi liian lämmin, mutta ei se ole sitä ollenkaan. Tykkään siitä tosi paljon, ja kyllä se ainakin mun omasta mielestä mulle sopii :D Se on mun silmään sellainen luonnollisen näköinen puna, joka myös sopii aika moneen lookkiin ja vie mennessään sellaisen kuolleen ja kalpean näköisen ihon, joka mulla monesti meinaa olla. Taitaa olla sellainen sävy, joka sopii suht. monelle. Näissä molemmissa on satunnaisia hileitä, mutta onneksi ei tosiaankaan paljon, ja ne lähtevät helposti siveltimen pyyhkäisyllä poskilta pois.

^Tuo Hungry heart näyttää kyllä kivalta, mutta erittäin hileiseltä. Glitteripommiksihan sitä on monessa paikassa kuvailtukin. Toisaalta tuo on aika vaalean näköinen poskipunaksi, että enpä tiedä kuinka tarpeellinen/käyttökelpoinen tuo olisi ollut, vaikka hileitä olisi vähän rajoitettukin. Taitaa tuo Nico ajaa suht. saman asian vähemmillä hileillä.
« Viimeksi muokattu: 22.04.09 - klo:23:24 kirjoittanut Minsku »

Poissa Neulanen

• HAIRahtanut
« Vastaus #485 : 23.04.09 - klo:20:31 »
Saakohan Tukholmasta vielä NARSia? NARSin sivuilta Locations-kohdasta ei löydy Ruotsia.

Poissa kiwi

• Tukkaguru
« Vastaus #486 : 10.06.09 - klo:12:26 »
Mitä mieltä täällä ollaan, että onko Laguna lämmin vai viileä? Neutraali? Jos se on lämmin, niin onko liian lämmin mulle? Lämpimämpi kuin MACin emote?

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #487 : 10.06.09 - klo:12:55 »
Minusta Lagunaa ja Emotea ei voi verrata keskenään, kyseessä kuitenkin ihan erityyppiset tuotteet. Emote on harmahtava ruskea varjostukseen ja Laguna taas kullanrusehtava bronzer/aurinkopuuteri. Siinä on myös hyvin hienoista hohdetta joukossa.
Taitaa olla että lähes kaikki bronzerit ovat lämminsävyisiä, koska niillähän haetaan eloa ja auringon tuomaa hehkua ja sävyä iholle.

Poissa Neulanen

• HAIRahtanut
« Vastaus #488 : 10.06.09 - klo:13:37 »
^^^ Jos jotakuta muutakin kiinnostaa niin selvitin,  että ainakaan NK ei enää myy Narsia.

Poissa kiwi

• Tukkaguru
« Vastaus #489 : 10.06.09 - klo:13:47 »
^^ Ok, tietääkö joku kuinka nopeasti yleensä Kissandmakeupny.comin varastot täydentyy? Lagunaa ei saa sieltä tällä hetkellä. Tarvitsisin sen pian. Ebaysta saisin, mutta pitäisi maksaa melkein 10e enemmän. :-\ Saakohan muualta?

Edit. Kysyin asiaa Kissandmakeupny.comista, ja sanoivat Lagunan tulevan myyntiin noin viikon päästä.
« Viimeksi muokattu: 10.06.09 - klo:15:01 kirjoittanut kiwi »

Poissa Herbina

• HAIRahtanut
« Vastaus #490 : 25.06.09 - klo:10:30 »
Tilasin eBaystä Ausseista NARS Bronzing Powder Brushin silläkin uhalla että on feikki (tilasin samalta myyjältä myös Guerlainin Meteorites-siveltimen, vaikutti luotettavalta).

Noh, sivellin tuli eilen ja OMG että se on pehmeä! Siis aivan supersuperihana. Mulla ei ole juuri kokemusta muista kuin keskitason siveltimistä, joten voi olla vähän huono vertailupohja mutta toi oli aivan huippuhyvä ostos. Niin pehmeä että tekisi mieli koko ajan sivellä naamaa sillä. Ja Lagunakin levittyy nyt ihan eri lailla kuin aikaisemmalla puuterisiveltimelläni, todella pehmeä lopputulos. Se oli rakkautta ensi hipaisulla!

Hintaa molemmille siveltimille tuli yhteensä 26,23 € eli halpa diili. Myyjän nimi trust_retailer (storen nimi PV_shop), suosittelen. Kahden siveltimen tilaamisessa selvisi siis yksillä postituskuluilla ja sain vielä dollarin alennusta NARSista. Nyt tekisi vain mieli tilata lisää siveltimiä tuolta, mutta kun on ostoslakko..

Poissa Dash

• Tukkaguru
« Vastaus #491 : 16.08.09 - klo:17:07 »
Ostin matkalta NARSin Sunset Strip -huulikiillon, tai siis ainakin luulin ostavani. Pahvipakkauksessa lukee Sunset Strip, mutta itse kiilto on tarran mukaan Sweet Dreams. Sunset Stripin pitäisi olla oranssi, kun taas Sweet Dreamsin pinkki. Molemmissa on nettisivujen kuvauksen mukaan "gold shimmer". Tuo ostamani kiilto ei mielestäni ole pinkkiä nähnytkään, mutta netin kuvien perusteella tuo Sweet Dreamskin näyttää oranssilta. Mitään shimmeriä en havaitse. Mikähän kiilto tässä oikein tulikaan hankittua ::) Lisäksi koostumus on todella huono verrattuna kahteen aikaisemmin hankkimaani NARSin kiiltoon, tämä ei ollenkaan levity niin hyvin kuin nuo kaksi muuta ja on selkeästi "kuivempaa" kuin nuo toiset omistamani kiillot. Ihme juttu...
Whatever... Slot's easy, right side's the tight side.
87 shines again.

Poissa Pähkinä

• Tukkaguru
« Vastaus #492 : 25.09.09 - klo:20:13 »
Berliinin reissusta tarttui matkaan Deep Throat ja aivan ihanahan tuo on, mutta hieman turhan vaalea. Ja ehkä myös hipisen liian persikkainen, vaikka sävy hyvin sopiikin. Pähkäilen nyt mitä tehdä tuon kanssa, sillä vaikka en paljoakaan kesällä ruskettunut, saattaisi tuo sopia paremmin mahdollisimman kalpeaan vuodenaikaan.

Osaisiko joku verrata Torridia ja Amouria keskenään? Entä onko Amour yhtään "likaisen" sävyinen vai ennemminkin raikas? Harmittavan huonosti löytyy Amourista swatcheja netistä, eikä taida olla täälläkään kovin suosittu sävy. Lisäksi myös Gilda, Taos ja Desire kiinnostaisivat, mutta onneksi tullirajat hillitsevät ainakin kertaostosten määrää  :D .

Poissa FairyTale

• Tukkaguru
« Vastaus #493 : 25.09.09 - klo:21:40 »
^ Mulla on noista sun mainitsemista muut paitsi Desire :).

Torrid on (mun silmään) koralli ja Amour matta persikka-vaaleanpunainen, ihan erilaiset. Amour ei mun mielestä kyllä ainakaan ole ollenkaan likaisen sävyinen, ja on helppouden vuoksi yksi mun ehdoton lemppari arkipuna, pigmenttiä toki on siinäkin hurjasti, joten hieman varovaisuutta annostelun suhteen pitää muistaa.

Narsin poskipunat on kyllä ihan mun suosikkeja, enkä juuri muita käytäkään. ainoa huti on tähän asti ollut Madly, sillä mä en onnistu koskaan saamaan tarpeeksi hillittyä ja luonnollista jälkeä aikaiseksi :P
1b M ii

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #494 : 25.09.09 - klo:21:47 »
Onko kenelläkään kokemusta Narsin Ninotchka-poskarista? Mielipiteitä sävystä kuulisin mielelläni.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.