Kirjoittaja Aihe: NARS  (Luettu 155081 kertaa)

Poissa Missy

• Tukkaguru
Vs: NARS
« Vastaus #495 : 25.09.09 - klo:21:47 »
Onko kenelläkään kokemusta Narsin Ninotchka-poskarista? Mielipiteitä sävystä kuulisin mielelläni.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa Pähkinä

• Tukkaguru
« Vastaus #496 : 25.09.09 - klo:22:05 »
^^ Sulla taitaa, FairyTale, olla myös lämminpohjainen iho? Jääkö tuo Amour siis sellaiseksi jossain määrin (lämpimäksi tai neutraaliksi) pinkiksi/vaaleanpunaiseksi poskilla, siis enemmän kuin vaikka DT tai Torrid? Vai onko siinä kuinka voimakas persikkaisuus?

Mulla tosiaan tuo Desire kuuluu ihan eri luokkaan kuin muut kiinnostuksen kohteet, ja olisikin ehkä aika riski ostos.  :D  Nyt suunnittelen Torrid ja Amour pakettia. Ja tuon DT:n yritän saada eteenpäin tai sitten palaan asiaan sen kanssa talvemmalla.

Poissa FairyTale

• Tukkaguru
« Vastaus #497 : 25.09.09 - klo:22:14 »
^joo, lämminpohjainen iho on. Amour on kyllä ehdottomasti enemmän lämmin vaaleanpunainen, kun edes neutraali. On varmaan sävyltään iholla aika vastaava Deep throatin kanssa, mutta pigmenttisempi ja ilman hohtoa. Kovin paljoa en tuossa erota persikkaa, muttei mikään puhdas vaaleanpunainenkaan kyllä ole.

Torridin ja amourin mä kanssa aikanaan ostin yhdessä ja ihan ekojen joukossa, muistaakseni noita ennen oli vaan Orgasm. Torrid sopii mulle paremmin kesäaikaan, kun on edes vähän väriä ihossa, ja se on myöskin erittäin runsaspigmenttinen. Sen dupe on MAcin Hipness, joka täältä löytyy myöskin. Narsit kyllä on mun ranking-listalla korkeammalla kaikin puolin, vaikka maceistakin tykkään :D
1b M ii

Poissa Pähkinä

• Tukkaguru
« Vastaus #498 : 25.09.09 - klo:22:42 »
^ Kaipa sen sitten uskaltaa ottaa.  :) Ja varmaan Torrid matkaseuraksi. Vekkulisti on vaan taas käynyt niin, että pohdinnasta "Tilaisinko Narsin poskipunan?" oon jotenkin päätynyt tilanteeseen "Mitkä kaksi Narsin poskipunaa tilaisin?"   :D

Poissa FairyTale

• Tukkaguru
« Vastaus #499 : 25.09.09 - klo:22:46 »
^Tuttu tilanne :D. Mä kun hurahdin noihin viime vuonna, oli pakko saada lähes kaikki, ja tilasinkin pari kerrallaan niitä pari kuukautta nonstoppina ::). Onneks kiintiö sentään joskus täyttyi, eikä nyt olekaan tullut ostettua poskipunia enää, kun on riittävät valikoimat vielä pitkäksi aikaan. Oikeasti, noissa on pigmenttiä lähes kaikissa niin hyvin, ettei varmaan ikinä kulu loppuun.

Ootko muuten kokeillut MUA:sta katsoa swatcheja? siellä on jonkun verran ainakin.
1b M ii

Poissa Pähkinä

• Tukkaguru
« Vastaus #500 : 25.09.09 - klo:22:55 »
^ Juu, olen. Amourista löytyi sieltäkin kuvia vain lähinnä itse punasta, ei niinkään hyviä swatcheja. Karlasugarkin oli unohtanut juuri Amourin pois omista swatcheistaan. Sun laittaman swatchin löysin tuolta swatch-ketjusta, ja siinä näki hyvin tuota DT:n rinnalla.  :)

Kauhulla vaan odotan ensimmäisiä Amourin käyttökertoja, sillä meinaan välillä saada pelleposket jo ihan laihapigmenttisilläkin punilla.  :-[ Täytynee varmaan sutia ensi alkuun aivan supervarovaisesti ja ison peilin kanssa luonnonvalossa. Ja käyttää skunkkia.

Poissa FairyTale

• Tukkaguru
« Vastaus #501 : 25.09.09 - klo:23:10 »
^ Skunkki onkin hyvä varmaan noitten runsaspigmenttisten levitykseen. Viuhkasivellintä mä käytän etenkin Taosin kanssa, se on mun poskareista kaikkein pigmenttisin. Tosin, nykyään kun olen oppinu käyttämään noita, laitan Amouriakin ihan Diorin tavallisella poskipunasiveltimellä, eli kyllä sen annostelun oppii nopeasti :).

Sinuna säilyttäisin vielä sen DT:n talven kalpeammalle iholle, mä ainakin tykkään käyttää omaani, ja siinäkin on ihan riittävästi sävyä mulle pimeään aikaan etenkin. Ja voihan sitä käyttää myös esim just ton Amourin kanssa, hohtoa antamaan. Mä käytän nykyään aina kahta eri tuotetta poskilla, aina kun on aikaa siis.
1b M ii

Poissa Pähkinä

• Tukkaguru
« Vastaus #502 : 25.09.09 - klo:23:27 »
^ Hyvä idea tuo hohde! En ollut ajatellutkaan. Nyt DT:tä joutuu omaan makuuni laittamaan aika runsaasti, ja viehättävämpää olisi ohuempi kerros pigmenttisempää punaa. KaDeWe:n myyjä sanoikin, että DT on liian vaalea, mutta en kuitenkaan uskaltanut ottaa tummempaa punaa.  :P .

Poissa Dash

• Tukkaguru
« Vastaus #503 : 26.09.09 - klo:12:28 »
Narscosmetics.eu on näköjään vihdoin toiminnassa, tosin ei sieltä kyllä vielä saa mitään tilattua kun checkout ei toimi. Newsletterin tilaus sentään onnistuu, elän toivossa että lähettäisivät joskus jotain tarjouskoodeja sen kautta. Hinnat on taattua EU-tasoa, eli halvemmaksi tulee edelleen tilata USA:sta.
Whatever... Slot's easy, right side's the tight side.
87 shines again.

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #504 : 26.09.09 - klo:22:01 »
Osaisiko kukaan kertoa onko Narsilla / mikä Narsin poskipunista on Orgasmin kaltainen, mutta neutraali / viileä vaalenpunainen? Minulla on tuo Orgasm, joka on monella tavalla aivan ihanaa, mutta ehkä vähän turhan persikkaista. Pidän siitä, että Orgasmia voi sutia poskiin suht. huolettomasti ilman vaaraa pelleposkista. Olen lukenut täältä ja muualta, että Narsin punat on hyvin runsaspigmenttisiä, minkä takia en uskalla uutta punaa ihan sokkona tilata. Löytyisikö Narsilta siis toista (viileämpisävyistä) punaa, jota tälläinen kalpenaama uskaltaisi nassuunsa sutia ilman Bozo the Clown-efektiä. Väri saisi olla matta tai Orgasmin tavoin hohtava.

Poissa FairyTale

• Tukkaguru
« Vastaus #505 : 27.09.09 - klo:00:03 »
^ Miten olis toi yllä puhuttu Amour, se on kyllä ennemmin lämmin kun viileä, tai sitten kannattaa katsastaa Dolce vita, se on neutraalihko vaaleanpunainen, pigmenttinen kylläkin, mutta ei sisällä hohdetta. Viileistä punista mulla ei kyllä valitettavasti ole kokemusta, kun ne ei mulle kuitenkaan sopisi :)
1b M ii

Poissa Neo

• Tukkaguru
« Vastaus #506 : 27.09.09 - klo:00:38 »
Mua alkaa kans kiinnostamaan NARSin poskarit kun tätä ketjua lukee  ;) Tasaisin väliajoin käyn niiät Sephorassa hiplaamassa mutta hyllyyn on jäänyt tähän asti. Tosin meidän Sephorassa on aika huonot valikoimat NARSin suhteen..
Tukkiikohan nuo poskarit ihoa?

Poissa FairyTale

• Tukkaguru
« Vastaus #507 : 27.09.09 - klo:00:44 »
^ En mä toki voi mitään yleispätevää tukkivuudesta sanoa, mutta mulla on itselläni rasvoittuva ja helposti tukkiutuva iho, eikä nämä ole koskaan tukkineet, vaikka lähes päivittäisessä käytössä ovatkin olleet parisen vuotta jo. Osa macin poskareista taas on selvästi tukkineet, siksi en niitä nykyään käytäkään montaa päivää putkeen.
1b M ii

Poissa Neulanen

• HAIRahtanut
« Vastaus #508 : 27.09.09 - klo:18:09 »
Onko kukaan kokeillut NARSin uutta meikkivoidetta Sheer Glow? http://www.narscosmetics.com/Sheer-Glow-Foundation-C549_makeup_7.aspx Tuon kai pitäisi olla sellainen kuultava ja luonnollinen. Käytin aiemmin Diorin Pure lightia enkä oo toista lähimainkaan yhtä hyvää löytänyt, mut tää vaikuttaa hyvältä ehdokkaalta.

Poissa Pähkinä

• Tukkaguru
« Vastaus #509 : 30.09.09 - klo:13:28 »
Testailin tuossa viikonloppuna erittäin antaumuksellisesti mahdollisimman monissa eri valaistuksissa vielä tuota DT:a. Jotenkaan se ei ole kuitenkaan missään vaiheessa tuntunut aivan omalle jutulle, ja vihdoinkin tajusin, että ehkäpä vielä enemmän vienoa vaaleutta enemmän se johtuu tuosta aikas voimakkaasta shimmeristä. Sinänsä ei mikään yllätys, sillä lempparipunani ovat kaikki aina olleet täysin mattoja tai ainakin hyvin vähän hohtelevia. En vain jotenkin ole aikaisemmin tajunnut, että tuo DT tosiaan on todella shimmerinen.  :D Tätä myöten sitten hieman epäilen myös tuota Torridia, sillä sehän on myös shimmerinen. Mielipiteitä tuntuu löytyvän sekä niin, että se on suunnilleen yhtä shimmerinen kuin DT, mutta myös että se olisi hieman vähemmän shimmerinen. Pohdin nyt sitten myös Ginaa tai Gildaa Amourille kaveriksi, sillä nuohan ovat molemmat mattoja. Toisaalta tosi maltillinen shimmeri olisi vielä ok, mutta sellaista ei taida löytyä muuten sopivista sävyistä.

Onkohan tuo Gilda kuinka lähellä Amouria?