Kirjoittaja Aihe: NARS  (Luettu 154947 kertaa)

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
Vs: NARS
« Vastaus #510 : 30.09.09 - klo:19:21 »
Kiitos Fairy Tale vinkistä. Täytyy tutustua Amouriin ja Dolce Vitaan lähemmin. Onko kenellkään muuten kokemusta Outlaw:sta tai Oasiksesta? Ainakin joidenkin swatchien mukaan nämä näyttäivi aika kivoilta, mutta miten Suomi-kalpella iholla?

Testailin eilen omistamiani poskipunia (MAC Dainty, Pink Swoon ja NARS Orgasm) kämmenselkääni. Orgasm olisi aika täydellinen, jos siinä ei olisi niin paljon sitä kultaista hohdetta. Yhdestä suunnasta katsottuna se oli lämpimämpi  ja kultaisempi kuin Dainty, mutta toisesta suunnasta katsottuna siitä löytyi selvästi pinkkiä (ei ihan Pink Swoonin veroista kuitenkaan).

Poissa FairyTale

• Tukkaguru
« Vastaus #511 : 01.11.09 - klo:09:45 »
Mä innostuin täällä virinneen keskustelun myötä ottamaan vakituiseen käyttöön Amourin, ja siitä onkin tullut mun suosikki! Jos saisin pitää ainoastaan 2 poskipunaa, olisi toinen tuo ja toinen Super orgasm. Ne vaan on mulle parhaiten sopivat, tuo Amour arkeen ja SO juhlaan.
1b M ii

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #512 : 07.12.09 - klo:17:19 »
Ootteo yleensä tilannut Narsin omilta us-sivuilta? Paljonko postarit? Tuleeko usein alekoodeja?

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #513 : 07.12.09 - klo:18:37 »
NARSin US sivut ei toimita kuin USAan (tai ei toimittanut ainakaan viimeksi, kun surffailin sillä suunnalla). NARSilla on myös EU sivut, joilta voi tilata - tosin maksaa enemmän. Alekoodeista en valitettavasti  osaa sanoa mitään.

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #514 : 07.12.09 - klo:18:39 »
Hmm..mistäköhän USA:sta Dash tilailee? HQhairista noita sais ja nyt mansikassakin jotain. Uskaltauduin tilaamaan Orgasm/ Albatross duon sieltä noin 25 eurolla. Ensimmäiset Narsini siis matkalla.

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #515 : 07.12.09 - klo:18:43 »
Minä olen tilannut pari kertaa KissandMakeupista: http://www.kissandmakeupny.com/

Edit: Pähkinä linkitti hienommin  :)
Kävin nyt aikani kuluksi katsomassa, onko varastoon tullut täydennystä, mutta edelleenkin näyttäisi suurin osa NARSin punista olla Sold Out  :( Kaikki itseäni kiinnostavat punat oli Sold Out jo reilu kuukausi sitten. Saa nähdä tuleeko tuonne milloin täydennystä. Itse en jaksanut odottaa, vaan tilasin HQ Hairista.
« Viimeksi muokattu: 07.12.09 - klo:18:50 kirjoittanut Door »

Poissa Pähkinä

• Tukkaguru
« Vastaus #516 : 07.12.09 - klo:18:44 »
^^ Ainakin Kiss and Makeup toimittaa Suomeen ja on ollut juuresten suosiossa.

Edit. Door ehtikin jo vastata.  :D

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #517 : 07.12.09 - klo:18:48 »
Ah juu tietysti. Tuolla ei vaan taida niitä lahjapakkauksia olla. Super orgasmia taitaa olla turha havitella enää mistään..? Kiva kun tuolla on samat hinnat kuin Narsilla muutenkin. Taitaa olla niitä koodejakin välillä.

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #518 : 07.12.09 - klo:22:38 »
^ Mitämitä Shoppiksellako ei ole yhtään NARSeja ennestään? :o ;D

Deep throat on yksi mun lemppariposkipunista ikinä. Orgasm pitäis varmaan vihdoin tilata, harmi että mansikkalassa sitä ei ole, paitsi duona Albatrossin kanssa.. Nyt tuli kauhea NARS-himo yhtäkkiä kun rupesin mansikkalan tarjontaa tutkimaan :P

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #519 : 08.12.09 - klo:15:22 »
^Ei ole ei. Viime aikoina oon ekat nyxit ja benefititkin vasta hankkinu. Kyllä se kuume vaan nousee, vaikka joku jäisi pahimman villityksen aikana ostamattakin. Mineraaleihinkin on tullut sorruttua vasta jälkijunassa. Etkö sitten tykkää Albatrossista vai onko sulla se jo? Perustelehan jos on huono. Mun mielestä loistavaa, kun sai nuo molemmat nyt kerralla eikä kummastakaan tarvinnut täyttä hintaa maksaa.

Mitenkäs muuten "tukkivuuuden" kanssa, koostuuko Macin punat huonommista ainesosista? Onko muuten kaksosia sävyissä (nars vs. mac tai joku muu)? Paljonko täysikokoisessa poskarissa on tavaraa? Duossa taisi olla 10g.

Poissa Herbina

• HAIRahtanut
« Vastaus #520 : 08.12.09 - klo:15:49 »
Mulla on orgasm/laguna duo ja olen tykännyt molemmista tosi paljon nimenomaan yhdessä käytettynä. Tosin laguna taitaa loppua paaaljon ennen orgasmia koska sitä tulee käyteltyä laajemmalle alueelle ja vähän reippaammalla kädellä. Nyt laitoin Deep Throatin tilaukseen, saa nähdä mikä ero sillä ja Orgasmilla nyt sitten oikeasti on.

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #521 : 08.12.09 - klo:15:57 »
^Mistä tilasit?

Poissa Herbina

• HAIRahtanut
« Vastaus #522 : 08.12.09 - klo:16:17 »
orgasm/lagunan tilasin eBaystä (sibehuskygirl1007), DT:n käytettynä. HQhair.com näemmä myy NARSia, tosin moni väri taitaa olla ainakin nyt sieltä lopussa.

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #523 : 08.12.09 - klo:23:20 »
Mitenkäs muuten "tukkivuuuden" kanssa, koostuuko Macin punat huonommista ainesosista? Onko muuten kaksosia sävyissä (nars vs. mac tai joku muu)? Paljonko täysikokoisessa poskarissa on tavaraa? Duossa taisi olla 10g.

Mulla ei ole ainakaan tukkinut, mutta en ole huomannut, että Mäkitkään tukkisi. Uskoisin, että kaksosia löytyy, ainakin Orgasm ja Springsheen on aika samanlaisia. Täysikokoisissa näyttäisi tavaraa olevan 4.5g.

Mä oon tilannut mun Narssit tuolta Kiss and Makeupista eikä mitään valittamista, sieltä aion tilata jatkossakin-- siis "jos" tilaan.  ;D On noi vaan niin nameja! Nars-huumani aikana ehdin ostaa Orgasmin, DT:n, Torridin, Sertaon, Gildan, Nicon ja Amourin (josta olen tosin jo luopunut) sekä Laguna-bronzerin. Kyllähän sitä vielä kokoelmaan muutama mahtuisi...

Harmi, kun joistain sävyistä löytyy niin huonosti swatcheja. Onko kellään kokemusta seuraavista: Ninotchka, Plaisir, Oasis, Passion, Zen?
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #524 : 09.12.09 - klo:14:30 »
Etkö sitten tykkää Albatrossista vai onko sulla se jo? Perustelehan jos on huono. Mun mielestä loistavaa, kun sai nuo molemmat nyt kerralla eikä kummastakaan tarvinnut täyttä hintaa maksaa.

Albatrossin omistin mutta se lähti parempaan kotiin. Ei se huono ollut missään nimessä, mutta loppujen lopuksi ei tullut käytettyä kun on muita lemppareita hohtotuotteissa. En nyt uudestaan sitä jaksa hankkia niin mieluummin haluaisin Orgasmin pelkästään :) Varmaan sopivat kyllä hyvin yhteen.